مبارزه ثور و سوپرمن؛ کدامیک در نبرد مرگ پیروز می‌شوند؟

طرفداران سالیان زیادی راجع‌به اینکه چه ابرقهرمانی می‌تواند دیگری را شکست دهد بحث می‌کنند. استاندارد طلایی قدرت ابرقهرمانی در این بحث‌های دوستانه کاراکتر سوپرمن است. با توجه به توانایی‌ها و قدرت نامحدود این ابرقهرمان دشوار است که بگوییم چه کاراکتر دیگری می‌تواند در یک چالش جدی به‌صورت عادلانه او را شکست دهد.

با‌این‌حال ثور، یکی از قدرتمندترین انتقام‌جویان مارول، ممکن است به‌ اندازه کافی قوی باشد تا این کاراکتر را شکست دهد. او با توانایی‌های ازگاردی و چکش فوق‌العاده‌اش یک خدا در عرصه مبارزه محسوب می‌شود. ثور به‌واسطه این قدرت‌ها می‌تواند دشمنان به مراتب قوی‌تر از خودش را طبق قاعده مبارزه شکست دهد.

با توجه به اینکه ثور می‌تواند قدرتمند باشد و سوپرمن نیز می‌تواند قدرتمندتر از یک لوکوموتیو و سریع‌تر از یک گلوله باشد، طی این مطلب قصد داریم پی ببریم اگر این دو ابرقهرمان در مقابل یکدیگر قرار بگیرند کدامیک پیروز شده و دیگری را شکست می‌دهد. با پروشات همراه باشید.


کدام نسخه از سوپرمن در مقابل کدام نسخه از ثور؟

با توجه به جهان‌های موازی و دوره‌های زمانی مختلف ابرقهرمانان در کمیک‌ها، دی سی و مارول نسخه‌های گوناگونی از سوپرمن و ثور را به طرفداران معرفی کرده‌اند. درنتیجه ابتدا باید مشخص کنیم کدام نسخه از این ابرقهرمانان را برای مقایسه انتخاب خواهیم کرد. در دنیای دی سی، سوپرمن قبل از خط داستانی “بحران در زمین‌های نامحدود” (Crisis on Infinite Earths) دارای قدرت زیادی بود.

طی برخی از کمیک‌ها که قبل از کمیک بحران در زمین‌های نامحدود منتشر شدند سوپرمن دارای توانایی‌های جدید و فوق‌العاده زیادی بود که بعدها در هیچ مطلب دیگری نتوانست به آن سطح از قدرت دست پیدا کند (لازم به ذکر است کمیک زمین‌های نامحدود در سال 1986 منتشر شده بود). به‌طور مثال عطسه سوپرمن به‌حدی نیرو داشت که می‌توانست نظم منظومه شمسی را برهم بزند.

در هیچ جای دیگری از تاریخ کاراکتر سوپرمن ما شاهد چنین میزان قدرتی در او نبودیم. نسخه مدرن این کاراکتر یعنی سوپرمن پس از بحران دارای محدودیت‌های گوناگونی است. حتی برخی از دشمنان او مانند دومزدی و دارک‌ساید به‌راحتی می‌توانند در عرصه قدرت با او مقابله کنند.

البته در جاهایی دیگر نیز سوپرمن دارای قدرت‌های زیادی بود. در کمیک All-Star Superman مرد پولادین قبل از لحظه مرگش قدرت بسیاری زیادی داشت و بسیار نیرومند شده بود.

اما ثور در طول تاریخ فرازونشیب کمتری داشته و از میزان قدرت نسبتا پایداری برخوردار بوده است. با‌این‌حال زمان‌هایی نیز در کمیک‌ها وجود داشت که این کاراکتر ضعیف‌تر یا قوی‌تر بود. از آنجایی‌که سوپرمن قبل از بحران با قدرت‌های عجیبش به‌راحتی می‌تواند ثور را شکست دهد، طی این مطلب قصد داریم قدرت سوپرمن بعد از بحران را با کاراکتر ثور دنیای اصلی مارول مقایسه کنیم. در واقع نسخه‌های نرمال و شناخته‌شده از این دو کاراکتر را در مقابل یکدیگر قرار خواهیم داد. مبارزه جذابی پیش رو داریم، اینطور فکر نمی‌کنید؟!


ثور قدرتمندتر است یا سوپرمن؟

هرطور محاسبه کنید سوپرمن به‌لحاظ قدرت نسبت به ثور برتری دارد. او در کمیک‌ها نظم سیارات را بهم ریخته و افراد را با قدرت وحشیانه‌اش به مدار خارج از جو پرتاب کرده. در جهان دی سی قدرت سوپرمن بی‌نظیر است. بااین‌حال ثور نیز قدرت قابل‌توجهی دارد. این کاراکتر با قدرت خالص خود توانست کل یک سیاره را طی مبارزه‌اش با بتا ری بیل نابود کند.

ثور گالاکتوس و فنیکس فورس را که از قدرت‌های کیهانی بزرگ بودند تقریبا شکست داده است. او وزن ازگارد را نگه‌داشته و در برابر جاذبه یک سیاه‌چاله مقاومت کرده. با وجود اینکه هنوز ممکن است سوپرمن کمی قدرتمندتر به‌نظر برسد، ولی این اختلاف قدرت بین سوپرمن پس از بحران با ثور چندان زیاد نیست.


کدام یک قدرت بیشتری دارد؟

به‌لحاظ قدرت‌های ابرانسانی سوپرمن پیروز می‌شود. با قدرت‌هایی چون تنفس انجمادی و دید حرارتی مرد پولادین به‌شکلی واضح مهمات بیشتری دارد. بااین‌حال ثور نیز پیوسته با غول‌های بزرگی در نبرد بوده و در مقابل نیروهای وحشتناکی چون سلستیال‌ها مقاومت کرده است. توانایی‌های سوپرمن ممکن است به ثور ضربه بزند ولی لزوما نمی‌تواند او را شکست دهد.

ثور علاوه‌بر توانایی‌های ازگاردی و نیروی فیزیکی‌اش، یک قدرت اصلی دیگر نیز دارد که کنترل صاعقه است. او به‌عنوان خدای رعد می‌تواند صاعقه را کنترل کند. قدرت صاعقه این کاراکتر فاکتوری است که می‌تواند نقشی موثر در مبارزه علیه سوپرمن داشته باشد.


سوپرمن و جادوی ثور

سوپرمن نقاط ضعفی نیز دارد. نزدیکی به یک خورشید سرخ یا کریپتونایت می‌تواند او را ضعیف کند. سوپرمن همچنین در مقابل جادو نیز ضعف دارد. این یکی از اصلی‌ترین دلایلی است که طبق آن شزم، ابرقهرمان وابسته به قدرت‌های جادویی، می‌تواند سوپرمن را شکست داده و بر او پیروز شود.

ثور با قدرت جادویی آمیخته شده است. این قدرت باعث شده ثور بتواند با سرعتی فراتر از سرعت صاعقه چکش خود را چرخانده و آن را به حرکت دربیاورد. توانایی‌های جادویی خدای رعد باعث شده تا او در هر شرایطی بتواند قدرت خود را حفظ کند. ثور با تولید صاعقه جادویی خویش می‌تواند صدماتی جبران‌ناپذیر به رقیب خود وارد کند.

درنتیجه وقتی سوپرمن با یکی از نقطه ضعف‌هایش مواجه شود دیگر مهم نیست تا چه اندازه قدرت داشته باشد. ثور در چیزی قدرت دارد که نقطه ضعف سوپرمن محسوب می‌شود. شاید مرد پولادین بتواند با قدرتش بر ثور غلبه کند؛ ولی خدای رعد با تکیه بر نیروهای جادویی‌اش می‌تواند صدماتی جدی به سوپرمن وارد کند.


کدامیک پیروز می‌شود؟

اجازه بدهید روراست باشیم؛ نمی‌توان بطور قطع گفت کدام یک در یک مبارزه تن به تن و عادلانه پیروز خواهد شد.

با وجود ضعف سوپرمن نسبت به جادو، ثور یک برتری دیگر نیز نسبت به مرد پولادین دارد. سوپرمن معمولا در مبارزه‌های دوستانه و زمانی‌که حریفش موجود شروری نباشد عقب می‌کشد. به همین دلیل است که بتمن اغلب سوپرمن را شکست می‌دهد. درنتیجه تصور اینکه سوپرمن در مبارزه با ثور مایل به عقب‌نشینی باشد سخت نیست. ولی ثور عاشق جنگیدن است و بدون شک از تک تک ثانیه‌های مبارزه‌اش با مرد پولادین لذت خواهد برد.

احتمالا سوپرمن با سرعت فوق‌العاده زیادش بتواند ثور را قبل از اینکه شانس داشته باشد صاعقه خود را ایجاد کند شکست دهد. اما سوپرمن معمولا در مبارزه‌هایش، به‌خصوص مبارزه با دوستان از حداکثر قدرت خود استفاده نمی‌کند. ولی ثور برخلاف او کاملا مبارزه را جدی گرفته و تمام سعیش را می‌کند تا در نبرد پیروز شود.

با توجه به قدرت جادویی ثور و اینکه سوپرمن در مبارزه‌اش تعلل می‌کند، ممکن است خدای رعد این شانس را داشته باشد تا به کمک جادو و صاعقه‌ مرد پولادین را شکست دهد. شاید سوپرمن مرد پولادین باشد، اما اگر تعلل کند ثور به‌ اندازه کافی قدرتمند است تا به کمک قدرت جادویی صاعقه‌اش او را شوکه کرده و شکست دهد، اما اگر سوپرمن با تمام قدرتش در این نبرد شرکت کند و از حداکثر توانایی خود استفاده کند احتمالا پیروز مبارزه خواهد بود.

نظر شما چیست؟ اگر مبارزه‌ای بین ثور و سوپرمن صورت بگیرد کدام یک پیروز خواهند شد؟ منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (4103)

بستن فرم

  1. Maker

    اردیبهشت 26, 1400

    یک کاربری گفته بود که من گفتم منهتن از بیاندر قویتره البته همچین حرفی نزدم هیچ وقت ولی بیاید بررسی کنیم
    اسپکتر و فانتوم استرنجر در جنگ خودشون قدرت تخریب مالتیورس رو داشتند 👇
    ترو فورم دارکساید یک شخصیت ۵ بعدی این دو تا رو با گروهشون مچاله کرد 👇
    دادگاه زندگی از ترو فورم دارکساید ضعیف تر هست 👇
    شخصیت های ۵ بعدی مثل عروسک ها هستند برای شخصیت های ۶ بعدی 👇
    شخصیت های ۶ بعدی توسط پرپچوا خلق شدند و فرزندانش هستند که پرپچوا اون ها رو اصلا حساب نمیکنه 👇
    پرپچوا با تمام نیروی کرایسس ( فاینال کرایسسی که ماندراک درست کرده بود هم جزوش هست ) برابره با دکتر منهتن
    خب دوستان رسما دادگاه زندگی برای دکتر منهتن یک مفهوم خیلی کوچکه امیدوارم فهمیده باشید 😉

    پاسخ

    • تحلیل گر در پاسخ به Maker

      اردیبهشت 27, 1400

      سلام. خب من درباره ی بیاندر قویتره یا دکترمنهتن نظری ندارم چون نمیدونم منظور یکی از نژاد بیاندرزه یا بیاندر کلاسیک!! اما با دلایلتون مشکل دارم:اول اینکه من یادم نمیاد جایی گفته شده باشه که تروفورم دارکساید 5بعدیه ولی حالا اصن گیریم دارکساید تروفورم حریفی برای بعد ششمی هایی مثل فرزندان پرپچوا نباشه!! موضوع اینه که سه فرزند پرپچوا تونستن خود پرپچوا رو بزنن ولی حالا ستاییشون هم از پرپچوا ضعیف تر باشن به هر حال یدونشون حریفی برای پرپچوا هستش!!! حرف آخرتون هم اصلا درست نیست و برعکسه!!! تو دارکنایت دث متال جلد 5، دارکست نایتی که قدرت دکترمنهتن رو داشت قدرت بحران ها رو از قهرمانا گرفت و بعد نبرد تقریبا برابری با پرپچوا کرد!! پس:دکترمنهتن با بحرانا کمی قویتره از پرپچوا!!! و شاید هم این برتری فقط به لطف فاینال کرایسیس باشه ولی به هرحال نمیشه این نتیجه رو ازش گرفت که:منهتن>ماندارک!!

      پاسخ

  2. ناشناس

    اردیبهشت 25, 1400

    خیلی راحت میگم هر دوتاشون قدرتمند هستند ولی ثور میبره بدون چک و چونه

    پاسخ

  3. کاربر

    اردیبهشت 25, 1400

    خب چیز های بیشتری در مورد ثور میخوام بگم شاهکار های ثور شکست گالاکتوس در اوج قدرت . تحمل انرژی یک ستاره نوترونی . مقاومت در برابر 6 سنگ ابدیت . مقاومت در برابر انفجار هسته ای . مقام قویترین انتقام جو . تحمل وزن ازگارد . شکست سارتور . نابود شدن یک سیاره در طی نبرد . پتکی با سرعتی میلیارد ها برابر سرعت نور ثور تونست میلونیر رو تا اونور کهکشان تو یک ثانیه دور بزنه . تازه ثور دو سلاح به نام میلونیر و استروم بریکر داره استورم بریکر میتونه در طی برتاب به سوپرمن اون رو بکشه چون استورم بریکر در برابر 6 سنگ ابدیت مقاومت کرد چه برسه به سوپرمن . تازه ثور صاعقه داره اگر ثور رگناروک رو دیده باشید میفهمید ثور بدون میلونیر از خودش صاعقه داره تازه ثور یه قدرت باورنکردنی داره که اگر ازاد بشه کاپیتان اتم هم حریفش نمیشه حالا چی میگید ##؟؟؟

    پاسخ

    • اوتاکو * در پاسخ به کاربر

      بهمن 22, 1400

      هرکاری کنی سوپرمن قبل بحران حساب بشه قویتره
      منظورت یکی از حالتاشه دیگه نه ؟ کاپیتان اتم سطحش با ثور خیلی فرق داره

      پاسخ

  4. حرف منطقی

    اردیبهشت 24, 1400

    سلام دوستان میخوام سوپرمن و ثور رو مقایسه کنم ####سوپرمن میتونه پرواز کنه ثور هم میتونه با استفاده از میلونیر پرواز کنه خب تو این مقایسه برابر بودند ## سوپرمن لیزر داره ثور هم صاعقه داره که لیزر سوپرمن رو دفع میکنه بدونه میلونیر هم صاعقه دار ازخودش خب تو این مقایسه هم برابر بودن ##سوپرمن نفس یخی داره ثور میتونه با چرخیدن میلونیر جولوشو بگیره بازم برابر بودن ##قدرت فیزیکی سوپرمن 10 درصد برتری داره چون ثور هم خیلی قدرت فیزیکی بالایی داره ولی سوپرمن یکم قویتره ##البته بگم اگر ثور استورم بریکر (همون تبرش ) رو به سمت سوپرمن پرت کنه حتما بهش اصابت میکنه چونه 6 سنگ ابدیت نتونستن جولوشو بگیرن وقتی به سینه سوپرمن اصابت کنه سوپرمن میمیره خب پس ثور سوپرمن رو شکست میده تازه ثور جادو هم داره تو همین سایت بهش اشاره شد که سوپرمن رو میتونه شکست بده بعد ثور میتونه اول میلونیر رو برت کنه سوپرمن میلونیر رو میگیر بعد وقتی سوپرمن سرگرم متوقف کردن میلونیر هست میلونیر رو برت میکنه بعد میخوره به کله سوپرمن بعد مغزش رو له میکنه ایا کسانی که موافق نیستن جوابی دارن

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به حرف منطقی

      اردیبهشت 25, 1400

      دوست عزیز اگر کسی لیاقت تبر و پتک ثور رو داشته باشه می تونه بلندش کنه و سوپر من حتما بیاقتشو داره و در زمن انقدر ضعیف جلوش نده دارک ساید رو قراره سوپر من شکست بده بعد تانوس با شش سنگو با تمام قدرت کل انتقام جویان با هم نتونستن شکستش بدن البته اونجا تانوس هنوز به قدرتش نرسیده بود که ثور زدش و اینکه بدم سوپر من سختیش از تانوس بیشتره و در ضمن ثور معمولی نمی تونه حادو استفاده کنه سرعت سوپر من از ثور بیشتره زورشم خیلی بیشتره استقامتشم از ثور بیشتره اگه با ثور همون طور که گفتی وارد جنگ بشه پنک رو میگیره و باهاش تبرو دفع می کنه ثور صاعقه می زنه سوپر من با لیزر چشماش دفعش می کنه بعد با نفس یخیش هر دو سلاح ثورو منجمد و بی استفاده می کنه و با لیزرش هم سر ثور و هم سلاحاشپ نابود می کنه

      پاسخ

      • حرف منطقی در پاسخ به رهام

        اردیبهشت 25, 1400

        نگاه کن تبر ثور لیاقت نمیخاد قدرت میخواد که سوپرمن داره درست نگاه کنه ثور پتک رو میچرخونه بعد میتونه هم جلو لیزر و هم جلو نفس یخی رو بگیر همون طور که تور رگناروگ دیدی با چرخوندن میلونیر جلوی اتش شمشیر سارتور رو گرفت خب لیزر و تفس یخی رو بیخیال ثور دفعشون میکنه حالا ثور میتونه استورم بریکر همون تبرش رو به سوپرمن پرت کنه خب 6 سنگ ابدیت که خیلی هم قدرت باورنکردنی دارن نتونستن جلو تبر رو بگیرن بعد میگی سوپرمن جلوشو میگیره !! وقتی نتونه جلوی تبر رو بگیر به سینش اصابت میکنه بعد سوپرمن شکست میخوره تازه ثور میلونیر هم داره که میتونه باش به سوپرمن ضربه های وحشتناکی بزنه تازه ثور با میلونیر میتونه در زمان سفر کنه تازه ثور جادو هم داره که باهاش میتونه سوپرمن رو شکست بده وقتی سوپرمن بخواد سلاح های ثور رو یخ بزنه ثور یه صاعقه میزنه رو سلاح هاش یخ شون اب میشه ثور بدون سلاح هاشم صاعقه داره خب سوپرمن سرعت باورنکردنی داره ثور میتونه چنین سرعت هایی رو بینه تازه ثور مقاومت بالایی داره در برابر لیزر سوپرمن تازه ثور هم مثل سوپرمن با استفاده از میلونیر میتونه پرواز کنه خب دیگه سوپرمن نمیتونه با ویژگی هاش جلوی سوپرمن رو بگیر ثور برنده این مسابقه هست دلایلشم گفتم ##

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به حرف منطقی

          اردیبهشت 25, 1400

          داداش تو داری کامیکم حساب می کنی اگه می خوای یه کامنت بذارم که سوپرمن کامیک ثور رو خاکستر کنه داداش لیاقت می خواد ویژن زورش به یه اولتران نرسید چکشو با یه دستش ورداشت تازه کاپتان امریکا هم ورشداشت اینا زورشون زیاد بود ؟ خیر لیتقتشو داشتن دوست عزیز حالبه بدونی یه ساعقه ی معمولی و اون ساعقه ای که ثور تو رگنوراک به هلا زد فقط سوپر من رو یکم صدمه می زنه سرعت لیزر سوپر من از نور بیشتهر داداش ثور که نمی تونه با سرعت نور بچرخه در خال حاضر تو فیلما فقط فلش اینکارو کرد همونطور که قبلا گفتم سرسختی سوپرمن از تانوسم بیشتره پ باید بدونی وقتی ثور با تبر به تانوس ضربه زد تانوس هنوز قدرتشو به دست نگرفته بود بعد دارک ساید کلونش با سه ضربه زد کل زمینو ترکوند و سوپر من قراره کل جهانو با دترک ساید فنح کنه

          پاسخ

          • حرف منطقی در پاسخ به رهام

            اردیبهشت 26, 1400

            ببین شاید باورت نشه میدونم که نمیشه ولی من 11 سالم دارم
            باهات حرف میزنم اگه تو 14 سالته بعدشم دارم میگم استورم بریکر قدرت میخواد نه میلونیر ببین تو میدونی فرق این دوتارو میدونی ؟
            اصلا ربطی به سرعت نداره به قدرت او لیزر یا صاعقه ربط داره بعدشم اگر سوپرمن با صاعقه ای که ثور به هلا زد چیزیش نمیشه حالا ثور خیلی با لیزر چیزیش میشه دوتایشون با لیزر و صاعقه چیزیشون نمیشه بعدشم ثور هم به اندازه سوپرمن قدرت داره چون تونست 20 تا سیاره رو نگه داره وزنشون رو تحمل ببین هر چی باشه این سیاره ها باهم 20 یا 30 میلیارد تنی وزن دارن تازه ثور انرژی یک ستاره نوترونی هم تونست تحمل کنه چه برسه به لیزر سوپرمن ثور با استورم بریکر و میلونیر سوپرمن رو از پا درمیاره قبول کنه میخوای هم نکن

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به حرف منطقی

              اردیبهشت 26, 1400

              داداش بحث کامیک نی فیلمه که اگه داری با کامیک مقایسه می کنی منم از کامیک حساب کنم

              پاسخ

              • MFT در پاسخ به رهام

                اردیبهشت 26, 1400

                شما از روی کمیک مقایسه نکنی بهتره که یک جلد کمیک هم نخوندی . شما از روی فیلم اینقدر نوب بازی در میارید که می گید سوپرمن حتما لیاقت پتک ثور رو داره . پس ببین اگه از رو کمیک حساب کنی چه بدبختی میشه . احتمالا می گی سوپرمن از منهتن قویتره .

                پاسخ

                • رهام در پاسخ به MFT

                  اردیبهشت 26, 1400

                  نه نسخه ی معمولی که عمرا قویتر نی
                  ربطی به اینکه خوندم یا نخوندم نداره همین اطلاعاتی که دارم خیلی جاها به دردم خورده و کسی که ۵۰۰ جلد کامیک خونده هم بعضی از اطلاعات منو نداشت نوب عم خودتی جناب حتما می خوای عین عباس بگی تانوس از دارک ساید قوی تره 😂بعله لیتقتم براتون توضیح دادم و سوپر من از لحاظ زور داشتنم زورش از ثور خیلی بیشتره تازه پس اگن به لیتقت نی کاپتان امریکا چطوری ورش داشت ؟ چرا ؟ چون لیتقتشو داشت

                  پاسخ

                  • MFT در پاسخ به رهام

                    اردیبهشت 26, 1400

                    اولندش که نیا حرف های خودتو بچسبون به من . من معتقدم که دارکساید از تانوس قویتره . دومندش من نوبم یا تویی که میگی ثور جادو نداره یا اینکه سایتاما از رون کینگ ثور قویتره یا می گی کازمیک از پرزنس قویتره یا ……. بازم بگم . 😂😂😂😭🤣🤣 اونوقت به من میگه نوب . هههههههه داداش بهت پیشنهاد می دم برو دو جلد کمیک بخون بعد بیا بگو کازمیک قویتر از پرزنسه یا سایتاما قویتر از رون کینگ هست . باز میتونی جوابم رو بدی یا نه چون فکر کنم با این سوتی هایی که دادی بهتره بری همون انیمه آن رو ببینی .

                    پاسخ

                    • رهام در پاسخ به MFT

                      اردیبهشت 27, 1400

                      مشخصه تو نوبی چون به خودت زحمت نمیدی کل کامنتامو بخونب والا من دیگه اینو نمیگم راجب سایتاما اینارو نویینده ها هم تو کامنتاشون میگن اینکه مسگفتم کازمیک قویتررو احتمال دادم واقعا که نگفتمش
                      من هیچ وقت به بحثو نیمه کاره نمی ذارم خو داذم لهت میگم من نمی دونم ثور جادو داره یه جا تو فیلم به من نشون بده که من بفهمم داره بعدشم مثال زدم و گفتم الان حتما میگی تانوس از دترک ساید قوی تره که خدارو شکر اینطوری نبود وگرنه یه عیلم میاپردیم نمی تونستیم زاضیت کنیم مثل عباس 😂

                      پاسخ

                    • Maker در پاسخ به رهام

                      اردیبهشت 27, 1400

                      جفتتون اطلاعاتتون صغر هست بیشتر از این بحث رو ادامه ندید

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به Maker

                      اردیبهشت 28, 1400

                      تو خوبی بحث می کنیم تا به حق برسیم

                      پاسخ

                    • MFT در پاسخ به رهام

                      اردیبهشت 28, 1400

                      آقا منظورت از حق خون نوبی داخل کمیک هست که تو یک جلد کمیک هم نخوندی ولی من ۶ ماه است که کمیک می خونم . حالا بنظر خودت کی داخل کمیک نوب تره ؟؟! ها ؟؟!! مثل این میمونه من به استیو راجرز بگم نوب و بگم اطلاعاتم ازش بیشتره.
                      خوب حالا خودت نتیجه بگیر که کی داخل کمیک ( ببین میگم کمیک) کی نوب تره .

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به MFT

                      اردیبهشت 29, 1400

                      مگه گفتم تو کامیک نوبی ؟ خوب پس توام تو اونیکی سایتل نیا با من سر چیزایی که راجب انیمه می دونم بحث کن اکه تو ۶ ماهه کامیک می خونی من ۹ ساله انیمه میبینم
                      مگه خودم گفتم تو کامیک نوبی ؟اره من چون کامیک نمی خونم خودمم قبول دارم توش نوبم قبول دارم که توش نوب هستم اگه قراره به کامیک خوندن باشه تو تعداد کامیکایی که خوندی رو به من بگو من اکه لازم باشه همون اندازرو تو یک ماه می خونم 😂من ردیم بگو ببینم چند حرده ملاجی 😂

                      پاسخ

                    • MFT در پاسخ به رهام

                      اردیبهشت 29, 1400

                      تعدادشون اونقدر زیاده که تو داخل سه ماه هم نمیتونی اونها را بخونی راستش کمیک ثور رگناروگ ، کمیک جدید ثور ، کمیک انتقام جویان ، کمیک پادشاه سیاهپوش و ………………………….
                      ………….. و خیلییییییی دیگه .

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به MFT

                      اردیبهشت 29, 1400

                      ببین تو داری این حرفو به کسی میزنی که روزی ۱۰ قسمت یا بیشتر انیمه میدید ؟ بنده تو یه تابستون برای تفریح ناروتو رو دوباره دیدم 😐یعنی حدودا ناروتو شیپودن ۵۰۰ قسمته و ناروتو سری اولش ۲۲۰ قسمت که سرجمع میشه حدودا ۷۲۰ قسمت 😐بعد میگی تو سه ماه نمی تونم بخونمشون ؟؟؟⁦O_o⁩

                      پاسخ

      • MFT در پاسخ به رهام

        اردیبهشت 25, 1400

        چی شد ؟ ها ؟ جناب رهام اونقدر اطلاعاتت کمه که نباید اصلا جوابتو بدم . ولی برای اینکه اطلاعات غلط ندی جوابت رو میدم . ببخشید سوپرمن از کجا می خواد لیاقت پتک ثور رو داشته باشه ؟ ها ؟! انگار که مشخص شده پتک ثور لیاقت بندی داره یعنی تا کسی مثل ثور هست سوپرمن کل جد و آبادش را بیاورد نمی تواند پتک را بلند کند . چی شد ؟ ! سوپرمن حتما لیاقت بلند کردن پتک ثور رو داره ! !!!! تو دیگه مرز تعصب رو رد کردی و کاریش نمیشه کرد . چی !!! ثور با کل انتقام جویان نتونست تانوس رو شکست بده ؟!! چی شد ؟!! مثل اینکه شما حالت خیلی خرابه . پس اون کی بود که تانوس رو با شش سنگ در عرض کمتر از یک دقیقه زده ؟!! ها !!! پس لطفاً اینقدر اطلاعات غلط به کاربر ها نده . ثور معمولی جادو نداره ؟ چییییییییییی ؟ ! ببین نمی دونم بهت چی بگم ولی لطفاً یکم برو تحقیق کن بعد بیا نظر بده . بنظر من شما خیلی سن داشته باشید ۱۱ یا ۱۲ سال سن دارید که اینطوری از سوپرمن دفاع میکنید .

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به MFT

          اردیبهشت 25, 1400

          من ۱۴ سالمه و باید بگم سن ملاک نیست بنده با ادمای بیست ساله حرف می زنم و به بعضی هاشونن مشورت میدم 😂 ببین لیاقت یعنی قادر باشی خودتو واسه هر چیزی عزیزه فدا کنی قدرتشو داشته باشی و در راستای خوبی باشی تازه اگه به زور داشتنه که خوب زور سوپر من از ثور بیشتره سرعتشم بیشتره . بعله ثور معمولی جادو نداره میشه بگید کجا داشه و نشون داده تو فیلم که من برم نگاه کنم ؟ جنا ۱۰ بار گفتن تانوس موقعی که ثور بهش ضربه زد هنوز به قدرتش دست نیافته بود و در حال کامل کردنش بود و همون طور که دیدی داد زد چون قشار زیادی روش بود وگرنه جلوی ثورو میگرفت بعله اکه ثور نمی اومد انتقام جویان و کب ارتش بلک پنتر مرده بودن بنده کامیک نمی خونم اما اطلاعات کافیس ازش دارم که خیلی جاها به کارم اومده

          پاسخ

          • MFT در پاسخ به رهام

            اردیبهشت 26, 1400

            ههههههه. من هم با افرادی که بالای بیست سال هستن بحث می کنم . می‌دونی مشکل تو چیه . اینه که یه جلد کمیک هم نخوندی و فقط فیلم میبینی و اطلاعاتت اونقدر کمه که می گی سوپرمن حتما لیاقت میولنیر رو داره . تو چقدر نوبی ؟!! اونوقت تو حتی مقاله هم کامل نخوندی که داخل خود مقاله نوشته شده که ثور از اون اول با جادو سر و کار داشته بعد میای میگی ثور جادو نداره . هههههههه 😂😂🤣🤣😂 تو چقدر منو میخندونی . ببین هر وقت دو تا کمیک خوندی و یکم اطلاعاتت بالا رفت اونوقت بیا کامنت بده . تو باید بری همون فیلمت رو ببینی بچه جون . دفعه بعد هم که خواستی کامنت بدی یکم فکر کن که اینطوری سطح اطلاعاتت رو به کاربر ها برسونی .

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به MFT

              اردیبهشت 26, 1400

              والا از شما بهترم که یه انیمه هم ندیده بودید بعد می گفتید نسخه ی عادی سوپر من از سایتامای نامحدود قوی تره معلومه چقدر نوبسد از این لحاظ 😂
              بهلع بالا توضیح دادم چطوری لیاقت میولنیر رو داره من اصلا از کامیک خوشم نمیاد پ نمی خونم چون حوصله و وقتشو ندارم و اطلاعاتی که دارم برام کافیه
              خوب دوست عزیز یه تدرس از یه جلد کامیک یا یه صحنه از فیلما به من نشون بده که من بفهمم ثور می تونه از جادو استفاده کنه

              پاسخ

              • MFT در پاسخ به رهام

                اردیبهشت 26, 1400

                ببین خودت جواب خودتو دادی . من یادم نمیاد که همچین حرفی رو زده باشم . کجا گفتم سوپرمن قویتر از سایتاما است ؟ خودت داری میگی از کمیک خوشت نمیاد و هیچی نمیدونی اونوقت به من میگی نوب ؟! ها 🤣🤣😂 اینجا ما داریم در مورد کمیک بحث می کنیم نه انیمه . این رو بفهم . در ضمن من هم انیمه می بینم . ببین داخل مقاله گفته ثور جادو داره خوب برو بخون . اصلا می خوای برو به هر کی بگی ثور جادو داره یا نه میگه آره . البته فکر کنم شما نفهمیدید منظور از جادو چیه . درسته . همون میولنیر خودش جادو داره و رعد ثور جادو داره و ….
                ببین تو حتی این رو هم نمیدونی بعد به من میگی نوب . خخخخخخخ 🤣🤣😂😂 ببین من هم اگه اینقدر سوتی می دادم دیگه نمیا مدم جواب بدم . چقدر سوتی دادی تو 😭😂🤣🤣 لازم به ذکر سوتی های که دادی نیست چون داخل همه ی کامنت ها بهش اشاره کردم 😭😰😂😂🤣🤣😭😭😂🤣 دیگه لازم نیست بگی من نوبم به اندازه کافی سوتی دادی . تو برو همون انیمه آن را ببین و بگو که سایتاما از پرزنس هم قویتر است . خداحافظ برای همیشه دوست عزیز . 😭👋👋👋😂🤣😭😭😂😭😭 دلم برای نوب بازی هات تنگ می شه 😭😭😭

                پاسخ

              • بیاندر در پاسخ به رهام

                اردیبهشت 26, 1400

                ببین نوب کبیر سوپرمنم قدرتش نامحدوده یک یونیورس بینهایتو تو دستش گرفت یک کتاب بینهایتو بلند کرد ورلد اف فورجر رو با یک مشت شکست داد و کلی شاهکار دیگه خودت از همه بد تری یه مانگا خوندی جوگیر شدی همه جا تکرار میکنی معنی اومنی ورسال رو اصلا نمیفهمی دو تا انیمه دیدی فکر کردی کی هستی! نوب افراطی

                پاسخ

                • رهام در پاسخ به بیاندر

                  اردیبهشت 27, 1400

                  منم میگم سوپر من قوی تره 😐بلی معنی امنی ورسالم میفهمم

                  پاسخ

              • MFT در پاسخ به رهام

                اردیبهشت 26, 1400

                ای خداااااا جوابت رو دادم ولی قبول نشد . اگه کامنت قبول می شد نمی دونم چی میشد . ببین تو خودت داری می گی سایتاما قویتر از رون کینگ ثور هست بعد به من میگی نوب . ببین دلم نمی آید جوابت رو بدم ولی دفعه ی بعد که یک خطا کنی مجبور می شم اشتباهات رو بگیرم . در ضمن وقتی از کمیک خوشت نمیاد چرا میای درباره کمیک بحث می کنی . اون هم چون که کمیک نخوندی اطلاعاتت کمه پس . اگر به بحث کمیک باشه تو از من خیلی نوب تری پس بهتره بری همون انیمه ات را ببینی . در ضمن من هم انیمه می بینم .

                پاسخ

                • رهام در پاسخ به MFT

                  اردیبهشت 27, 1400

                  داوش ده بار گفتم دیگه من نمیگم قوی تره اینو خود نویسنده ها میگن حالا نمیگن از رون کینگ قویتره ولی میگن پرزنس باهاش برابره 😕به بحث کردن علاقه دارم چون یسریا اشتباهاتشونو کنار می ذارن و واقعیت رو میفهمن
                  عه چه بهتر انیمه هم که میبینی یه اوتاکوی دیگه پیدا شد
                  ببین درسته سایتاما یه امنی ورساله اما ممکنه از یه قادر مطلق که یونیورساله شکست بوخوره
                  خوب بهت گفتم بی زحمت چند تا کامیک معرفی کن ببینم چطوره اگه خوشم اومد می خونم

                  پاسخ

                  • MFT در پاسخ به رهام

                    اردیبهشت 27, 1400

                    سلام . ببین بستگی داره چه نوع کمیکی بخوای . والا راستش من شاید انگشت بعضی از افراد سایت هم نشم ( داخل کمیک خوندم ) ولی من راستش کمیک های دیسی رو نمی خونم که اگر بخوام بخونم کمیک های بتمن رو می خونم . ( بستگی به خودت داره ) من میگم که می تونی کمیک های بتمن رو بخونی . ولی من در مارول همش کمیک های ثور و انتقام جویان رو می خونم . کمیک جدید ثور هم به نظرم قشنگ بود . یا می تونی کمیک پادشاه سیاهپوش رو بخونی . به نظرم اینها خوبن . البته بهت گفتم که خیلیا بیشتر از من کمیک خوندن و بهتر می تونن راهنماییت کنند . با تشکر.

                    پاسخ

                    • ایران در پاسخ به MFT

                      اردیبهشت 27, 1400

                      کاربر رهام اگه نظر منو بخوای کمیک پادشاه سیاه پوش رو همه ی شماره ها رو بخون من خودم کمیکایی که شخصیت بسیار قوی توش هستن با زبان انگلیسی میخونم مثل کمیک جنگ های پنهان که بیاندر توش هست یا کمیک انیمال من که رایتر تو یکی از شماره هاش بود یا کمیک فاینال کرایسیس که پرایمال مانیتور ک کازمیک آرمور سوپرمن توش بود من که از اینجور کمیک ها خوشم میاد ولی تو کم

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به ایران

                      اردیبهشت 28, 1400

                      ممنون اقا ایران حتما یه نگاهی میندازم

                      پاسخ

                    • ایران در پاسخ به MFT

                      اردیبهشت 27, 1400

                      کمیک سلیقه ای ممکن تو خوشت نیاد

                      پاسخ

                    • ایران در پاسخ به MFT

                      اردیبهشت 27, 1400

                      راستی کاربر maker شما اطلاعاتت زیاده یه سوال داشتم ددپول نسخه که مارول را میکشد همونطور که خودتون میدونین ددپول تنها کسی تو مارول هست که میدونه که همه شخصیت های خیالی هستن منظورم همون نسخه ای از ددپول هست که چون میدونه همه خیالی هستن تصمیم میگیره همه رو بکشه و از شخصیت های مثل مردان ایکس و جهش یافتگان و انتقام جویان شروع میکنه و بعد از اونا شروع به کشتن شخصیت هایی مثل تانوس و گالاگتوس و ….. میکنه و کار به جایی میرسه که حتی به نویسنده های کمیک های مارول حمله میکنه و اونارم میکشه سوالم از شما این است که این نسخه از ددپول چه قدرتهایی داره و چقدر قویه که کسایی مثل گالاگتوس و یا حتی نویسنده ها نتونستن جلوشو بگیرن چرا اینقدر قویه ؟؟ تنها قدرت ددپول نامیرا بودنشه میشه بگین این نسخه چه قدرتهایی داره ؟

                      پاسخ

                    • Maker در پاسخ به ایران

                      اردیبهشت 27, 1400

                      تنها قدرت این نسخه ؟
                      این کمیک یک کمیک صرفا جهت سرگرمی و تمسخر مارول بوده جدیش نگیرید
                      نویسنده هر کاری دوست داشته کرده

                      پاسخ

                    • MFT در پاسخ به ایران

                      اردیبهشت 27, 1400

                      عزیز من اسم من رو یکبار دیگه بخون من MFT هستم و اطلاعاتم به میکر نمی‌رسه . فکر کنم اشتباه دیدی داداش . داخل سایت بپرسی احتمالا میکر جواب میده .

                      پاسخ

    • تحلیل گر در پاسخ به حرف منطقی

      اردیبهشت 25, 1400

      خب تو هم داری از رو سینما مقایسه میکنی پس از روی همون سینما جوابتو میدم!! خب درسته که اگه استورم بریکر به سوپرمن برخورد کنه آسیب جدی ای به سوپرمن وارد میشه ولی خب سوپرمن خیلی راحت میتونه اونرو بگیره و به خود ثور پرت کنه!!! بعدشم سوپرمن میتونه میولنیر رو جاخالی بده و با سرعت زیادش ضربات بدی به ثور بزنه!!!

      پاسخ

      • حرف منطقی در پاسخ به تحلیل گر

        اردیبهشت 25, 1400

        هاااااااااااااا سوپرمن به راحتی جلو استورم بریکر رو میگیره !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        خب بازم میگم 6 سنگ ابدیت نتونستن جلو استورم بریکر رو بگیره چه برسه به سوپرمن نگاه کن بتمن جلو مشت سوپرمن رو گرفت تو بتمن علیه سوپرمن یعنی چقدر مشتش ضعیفه بوده که یکی از زره های مسخره بتمن جلوشو گرفته وقتی بتمن مشتش رو دفع کرده چه برسه به استورم بریکر که شش سنگ ابدیت نتونستن دفعش کنن!! تازه استورم بریکر صاعقه هایی که میزنه 1000 برابر صاعقه هایی که میلونیر میزنه دید چطور تانوس رو برت کرد !! یعنی از لیزر و تنفس انجمادی سوپرمن قویتره تازه وقتی ثور گالاکتوس رو در اوج قدرت شکست داده چه برسه به سوپرمن ببین تو دیگه خیلی سوپرمن رو دست بالا گرفتی !!! هزاران قهرمان وجود داره که از سوپرمن قویترن حالا میخوام جنگ ثور و سوپرمن رو برات تعریف کنم//// خب سوپرمن با سرعت پرواز میکنه بعد سریع با یه مشت ثور رو پرت میکنه خب ثور خب ثوری که مشت خورده رو زمینه حالا سوپرمن با اون سرعت باورنکردنی با دو تا مشتاش میخواد ثور رو بزنه ثور اجسامی که با سرعت نور یا بیشتر از اون حرکت میکنن رو میبینه بعد جا خالی میده بعد سوپرمن با دوتا مشتاش میره تو زمین تازه اسیبم میبینه بعد وقتی سوپرمن در حالا جمع و جور کردن خودشه ثور با میلونیر یه ضربه قدرتمند به سوپرمن میزنه به اضافه یه صاعقه بزرگ بعد سوپرمن اسیب میبینه بعد وقتی در حال جمع و جور کردن خودشه ثور با استورم بریکر سر سوپرمن رو قطع میکنه همون بلایی که سر تانوس اورد حالا به این میگن جنگ عادلانه ##

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به حرف منطقی

          اردیبهشت 26, 1400

          ده بار گفتم له ابن دلیل تانوس نتونست حلوی ثورو بکیره چون تحت فشار قدرتش بود

          پاسخ

          • MFT در پاسخ به رهام

            اردیبهشت 26, 1400

            عزیزم کی گفته که تانوس قدرت نداشت و حواسش پرت بود . اتفاقا اونموقع تانوس می تونست جای خالی بده یا فرار کنه ولی فکر کرد که قدرت شش سنگ رو داره و می‌تونه جلوی استورم بریکر را بگیرد ولی نتونست . یعنی استورم بریکر اینقدر قوی بود . در ضمن تانوس هم هم زمان با استورم بریکر حمله کرد ولی نتونست جلوی ثور رو بگیره پس اینقدر نگو تانوس قدرت نداشت و فلان . در ضمن دومزدی هم با کریپتونات شکست دادند و گر نه سوپرمن رو کتلت می کرد .

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به MFT

              اردیبهشت 26, 1400

              داوشمگه ندیدی تانوس چه دادی زد اون احظه تازه داشت به قدرتش میرسید وگرنه جلوی ثورو میگرفت
              خوب بحث سر اینکه با چی اینکارو کردن نی برادر بحث رو به فرعی ها نپیچون

              پاسخ

        • رهام در پاسخ به حرف منطقی

          اردیبهشت 26, 1400

          در واقع سوپر من اصلا قصد کشت بتمنو نداشت وگرنه خودتم دیدب با دومزدی چیکار کردن

          پاسخ

  5. MFT

    اردیبهشت 18, 1400

    می دونید خیلی کامنت دادید. ما چرا از بحث اصلی خارج شدیم . تا وقتی که فرضیه سایه نشینان بالا مبهم باشه نمیشه گفت کازمیک قویتره یا رون کینگ . کاربر maker هم درباره ماندراک جوابتونو داد پس لطفاً نیاید چرت بگید کازمیک قویتر از پرزنس . پس مقایسه نسخه عادی👇👇
    قدرت : سوپرمن
    سرعت : سوپرمن
    مقاومت : سوپرمن
    تجهیزات : ثور
    تجربه : ثور
    مهارت مبارزه : ثور
    نتیجه : برابر .

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به MFT

      اردیبهشت 18, 1400

      حاجی من احتمال دادم و گفتم شاید چون هنوز تمام قدرتشو ندیدیم

      پاسخ

    • Thor در پاسخ به MFT

      بهمن 23, 1400

      بیشتر چیزا برابر میشه به جز سرعت مهارت و تجربه البته من طرفدار ثورم اما فکر نکنم شانس پیروزی زیادی داشته باشه بدون پتکش زیاد توانایی نداره

      پاسخ

  6. Troy

    اردیبهشت 12, 1400

    اول فکر میکردم با هم برابرن
    ولی وقتی اسنایدر کات رو دیدم فهمیدم سوپرمن خیلی قویتره
    تبر استپن ولف روش اثر نداشت ازشم میترسیدن.

    پاسخ

    • MFT در پاسخ به Troy

      اردیبهشت 22, 1400

      خب تو زحمت کشیدی اون فیلم رو دیدی . تانوس قویتر از استپن ولف است . مخصوصا با شش سنگ ابدیت . ثور هم تونست تانوس رو با ۶ سنگ ابدیت شکست دهد . پس لطفاً از سطح قدرت دشمنان مقایسه نکن که اگر مقایسه کنی ثور صد درصد قویتر است.

      پاسخ

  7. حسین

    اردیبهشت 9, 1400

    سوپرمن خیلی قویتره

    پاسخ

    • MFT در پاسخ به حسین

      اردیبهشت 11, 1400

      دلیلت رو بگو .

      پاسخ

      • رهام در پاسخ به MFT

        اردیبهشت 15, 1400

        دلیلش سوپر من کازمیک و میلک منه

        پاسخ

      • رهام در پاسخ به MFT

        اردیبهشت 15, 1400

        قطعا سوپر من قوی تره چون اگه مثلا نسخه میلک من از پرزنسم قوی تره !!! و پرزنس در حد اواتار والای همگانه و قوی تر هست که ثور اصلا در حد والای همگان اواتار حتی با نسخه ی رون کینگ هم نیست پس سوپر من خیلی خیلی قوی تره

        پاسخ

        • MFT در پاسخ به رهام

          اردیبهشت 16, 1400

          بهت گفتم ما داریم نسخه های معمولی رو مقایسه می کنیم اگرم به نسخه های قوی باشه کینگ فینیکس که کسی رو شکست داده که اندازه هزاران بیاندر قدرت داشته . اصلا می دونی بیاندر چیه ؟ ها ؟ ببین یک لشکر از بیاندر که کازمیک رو سوخاری می کنن . رون کینگ ثور هم که تا وقتی که فرضیه سایه نشینان بالا مبهم باشد با کازمیک و پرایم برابر یا قوی تر است .

          پاسخ

          • Maker در پاسخ به MFT

            اردیبهشت 16, 1400

            😂😂😂😂😂😂😂😂😂
            کینگ ثور فونیکس در حد سه یا چهار بیاندرز قدرت داره
            اون دکتر دوومی رو هم که شکست داد ادعا قویترین نسخه دکتر دووم رو در جهان خودش داشت پروردگار دووم در یک یونیورس جداگانه از یونیورس کینگ ثور هست
            اون ادعا رون کینگ ثور هم که خود رون کینگ ثور گفته که نمیتونه سرنوشت رو تغییر بده و فقط منبع قدرت سایه نشینان بالا رو قطع کرد خودشون رو شکست نداد
            از کازمیک هم ضعیف تر هست
            کازمیک آمور سوپرمن بسیار قویتر بود از مانیتور ها
            مانیتور ها رو هم نگم کیا هستند

            پاسخ

            • MFT در پاسخ به Maker

              اردیبهشت 23, 1400

              😬😂😂😂😂😅😂😂😭😭🤣😑😑😐😤😐😭🤣😂

              پاسخ

              • Maker در پاسخ به MFT

                اردیبهشت 27, 1400

                جواب نداری بدی نه ؟

                پاسخ

                • رهام در پاسخ به Maker

                  اردیبهشت 29, 1400

                  نداره فکر کنم

                  پاسخ

    • حرف منطقی در پاسخ به حسین

      اردیبهشت 24, 1400

      الان هم میخوام در مورد مارول و دی سی صحبت کنم خیلیا میگن دی سی که همون لیگ عدالته قویتر از انتقام جویانن خب انتقام جویان درواقع میشن هالک .ثور .مرد اهنی .مردعنکبوتی. اسکارلت ویچ .دکتراسترنج. کاپیتان مارول . کاپیتان امریکا .پلنگ سیاه . ویژن . ماشین جنگی . مرد مورچه ای که میتونه به اندازه یک سیاره هم بشه .چهار شگفت انگیز هم جز مارولن که مرد سنگی. مشعل انسانی . زن جاذبه ای . و مرد لاستیکی. اعضای چهارشگفت انگیزن خب نگهبانان کهکشان هم جز مارولن مردان ایکس هم جز مارولن مردان ایکس قدرت های شگفت اوری دارن مردان ایکس میشن ولورین . کلاسوس . مرد لیزری . مرد یخی هم هست که میتونه یه ساختمان رو یخ بزنه . زن زد لمس . وغیره که خیلین خب دیگه چه جوابی دارین مارول خیلی از دیسی قویتره ##

      پاسخ

      • حسین در پاسخ به حرف منطقی

        اردیبهشت 24, 1400

        همه این هایی که گفتی حریف کاپیتان اتم و ورلد فورگر نمیشن، حالا بقیه بماند.
        هر وقت مارول و دی سی رو مقایسه میکنی باید ابر قدرت ترین مجوداتش رو نگاه کنی پرزنس و والای همگان، که از بین این دو پررنس قادر تر و قدرتمندتره و از هر چی مارولی هست قویتره و در مارول هیچ کس حریفش نمیشه و بی رقیبه.

        پاسخ

        • حرف منطقی در پاسخ به حسین

          اردیبهشت 24, 1400

          خب واقعا کاپیتان اتم خیلی قدرت داره درست ولی نمیتونه به تنهایی تمام انتقام جویان رو نابود کنه اسکارلت ویچ و کاپیتان مارول میتونن جلوشو بگیرن ولی انتقام جویان اگر لیگ عدالت برش قلبه کنه انتقام جویان میتونن از سنگ های ابدیت استفاده کنن میتونن با اون بشکن کل کاپیتان اتم و غیر اتم وغیره رو نابود کنن دیگه چی انتقام جویان میتونن با سنگ قدرت خیلی از افراد فوق العاده قدرتمند لیگ عدالت رو نابود کنن تازه سنگ های دیگه ای هم وجود داره که میتونه انتقام جویان رو برنده اعلام کنه! تازه انتقام جویان قدرت خودشونم هست که اشاره کردم بهش خیلی فوق العاده قدرتمند هست دیگه چی ! تازه ثور و کاپیتان مارول و هالک و اسکارلت ویچ و ثور و مرد اهنی و مردعنکبوتی و دکتر استرنج به اضافه نگهبانان کهکشان و مردان ایکس و چهار شگفت انگیز که قدرت مند های مارول هستن دیگه چی! تازه خود هالک میتونه واندروومن و سایبورگ و بتمن و اکوامن و فلش رو تو یه لحظه نابود کنه !

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به حرف منطقی

            اردیبهشت 25, 1400

            واااات داداش تو اصلا دیسی رو میشناسی 😂 هالک از پس یه سایبورگم بر نمیاد تازه سایبورگ هر روز به قدرتاش افزوده میشه اگه سنکا هستن لیگ عدالتم معادله ی زد زندگی رو داره اسکارلت ویج ؟ سرعت می تونه شکستش بده فلش تو فیام اسناید کات با یه دو از نور فراتر رفت کل زمانو مکانو برد رد هوا 😂سوپر من قراره خیلی قوی بشه توی اسناید مات خواب بتمن نشون داد سوپر من قراره کل زمینو نابود کنه شکارچی فضایی قدرتی معادل سوپر من داره گرین لنترن واندر وومن سپاه گرین لنترن شزم اکوا من که فاتح کل دریاهاست و کل سپاه اسم جزیره ی واندر وومن یادم نی تمام زنان اون جزیره اگه بخوایم ادم بدارپ حساب کنیم تانوس حلوی دارم ساید هیچی نیست دارک ساید کلونش با یه ضربه تپ فیبم زد کل زمینو ترکوند بعد تانوس مل ارتشش با هم آن تونستن فقط نصف مردم یه یونیورسو نابود کنن نه نصف یونیورسو بعدم ثور که تانوسو زد تانوس اونجا به خاطر تحمل فشار سنگا هنوز قدرتشو کنترل نکرده بود وگرنه ثور هم نمی تونست کاری بکنه کاری که کاپتان مارول با اون سفینه کرد رو واندر وومن هم با چند ضربه ی قدرتش می تونه انجام بده ویژن ؟ اونو او فضایی عادی هم زد شکست داد تازه با اسکارلت ویج با هم بودن کاپتان امریکن و ایرون من با هم حریف یه شزمم نمیشن و گرین لنترن و شکارچی فضایی و … هم نگفتم چون لازم نبود بگم 😂

            پاسخ

            • حرف منطقی در پاسخ به رهام

              اردیبهشت 25, 1400

              سایبورگ از هالک قویتره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!! هالک با یه مشت سایبورگ رو مچاله میکنه تازه نه توپ لیزری و نه توپ یخی نمیتونن جلو هالک رو بگیرن واقعا من نمیدونم چی جوابتو بدم سوپرمنم به زور جلو هالک رو میگیره فکر کنم ایرون من رو با اولین زره استارک اشتباه گرفتی همون که باش از غار فرار کرد ایرون من با هالک باستر یا با ثور باستر یا با زره بلدینگ اج بجنگه سوپرمنم نمیتونه جلوشو بگیره نه دیگه شزم چیییییی واندوومن با چند ضربه اون صفینه غول تشن تانوسو میتونه نابود کنه!!!! اون صفینه فقط گلوله هاش اندازه واندوومن کاپیتان مارول با یه پرتاب انرژی واندوومن رو میفرسته اون ور کهکشان ثور با استورم بریکر واندوومن و بتمن و فلش و سایبورگ و …. رو نابود میکنه قبول کن اسکارلت ویچ هم که دید یه چرخنده غول پیکرو از سر راه برداشت میتونه گرین لنتر رو نصف کنه تازه ویژن یه لیزر بزنه از سنگ ذهن میتونه کلی از زره های لیگ عدالت رو نابود کنه داداش ## اولن او یه فضایی ساده نبودو تانوس بود که شکستش داد تازه مرد لیزر و مرد یخی میتونن سوپرمن رو شکست بدن خب الان میپرسی چه طوری ؟ الان بهت میگم ، اولن مرد لیزر مثل سوپرمن لیزرش از چشمش در میاد در ضمن لیزر سوپرمن به گرد پای لیزر مرد لیزری نمیرسه مرد لیزری با یه لیزر تونست جاگرنات رو پرت کنه بعد مرد یخی میتونه سوپرمن رو یخ بزنه مرد لیزری هم به سوپرمن یخ زده لیزر بزنه کارش تمومه نگاه کنه جنگ بین ابر قهرماناس دیگه سپاه و لشگر رو ول کن تازه این دو تارو که گفتم بر علیه سوپرمن جز افراد ایکسمنن مالا اگر نتونستن با کمک ثور میتونن بعدشم اگر تو دیگر افراد لیگ عدالت رو نگفتی منم دیگر افراد انتقام جویان رو نگفتم

              پاسخ

              • رهام در پاسخ به حرف منطقی

                اردیبهشت 26, 1400

                ببین داری کامیک حستب می کنیا اینجا بحث سینماست

                پاسخ

            • ناشناس در پاسخ به رهام

              اردیبهشت 25, 1400

              داداش تو اصلا مارول رو میشناسی ؟ اطلاعاتت نمیگم غلطه ولی نصف و نیمه است. اولا که هالک، تو کدام ورژنش رو با کدام ورژن سایبورگ مقایسه میکنی؟ هالک لقبش شکست ناپذیره. به این راحتی ها هم شکست نمیخوره. بعد تو میگی اسکارلت ویچ از فلش شکست میخوره ؟ بیخیال، تعصب تا کجا؟! توی دنیای فیلم، بله، لیگ عدالت قدرت مند هستش. اما در دنیای کمیک، با احتساب شخصیت های فرعی هر دو گروه و دنیا، انتقام جویان پس از یک مبارزه نسبتا سخت پیروز میشه. اینقدر هم به دنیای سینمایی اسنایدر کات استناد نکن و یکم کمیک بخون عزیز برادر. تا اطلاعاتت از تمامی شخصیت های هر دو دنیا رو هم کامل نکردی، چیزی ننویس و تند نرو.

              پاسخ

              • رهام در پاسخ به ناشناس

                اردیبهشت 26, 1400

                با چیزایی که تو خواب بتمن بود سوپر من خدایی قراره خیلی قویتر بشه پس از ثور سینما قوی تره سوپر من قراره دنیارو نابود کنه ناسلامتیا
                داداش جان راجب فلش دلیلم اوردم که وقتی با سرعت نور بدود قادره زمانو مکانو به شکل قبل بعد بسازه یعنی اکه بخواد مثلا به یه سیب دست میزنه زمانو رو درون سیب انقدر جلو میبره که سیب تجزیه بشه
                ورژنای سینما رو مقایسه می کنم سایبورگ مب تونه زره ایرون من ذو به راحتی هک کنه و هر روز به قدرتاش افزوده میشه نمیگم هالم ضعیفه اما توام سایبورگو دست کم نگیر
                والا چی بگم من اصلا از کامیک خوشم نمیاد حوصله و وقتشم ندارم که بخوام بخونم اما حالا که کفتی یه چند تا می خونم ففط اگه میشه چند تا معرفی کن چون من نمی دونم به چه صورتی دسته بندی نیشه و از چی به چی میره

                پاسخ

            • حرف منطقی در پاسخ به رهام

              اردیبهشت 26, 1400

              ببین ارتش و سپاه رو بیخیال اگر اینطوریه انتقام جویان هم از ارتش واکاندا که خیلی چیز های پیشرفته ای دارن استفاده میکنن تازه میتونن از ارتش اهنی هم استفاده ارتش اهنی خیلی ارتش بزرگ و پیشرفته ای میتونن از ارتش ازگارد هم استفاده کنن تازه ارتش و سپاه برای انتقام جویان چیزی نیست هالک رو میفستن کل ارتش و سپاه رو تو چند دقیقه نابود کنه، تازه تونی استارک (مرد اهنی ) میتونه یک عالمه ارتش و سپاه قدرتمند اهنی درست کنه میتونه هزارتا هالک باستر درست کنه بفرسته که لیگ عدالت رو نابود کنن هالک باستر چند برابر هالک قدرت داره تازه تونی ایستارک میتونه چیز های پیشرفته ای برای انتقام جویان درست کنه مثل سپر انرژی میتونه چیزی درست کنه که سوپرمن رو ضعیف کنه

              پاسخ

              • رهام در پاسخ به حرف منطقی

                اردیبهشت 26, 1400

                ببین تو کل اسنایی که گفتی رو هم جمع کنی به یه سپاه گرین لنترن نمیرسن خو شزمم می تونه قدرتشو به همکاراش انتقال بده هیچی نمی تونه غیر از کریپتونایت سوپر منو ضعیف کنه

                پاسخ

                • یک مارول فن در پاسخ به رهام

                  اردیبهشت 26, 1400

                  اگر قرار باشه سپاه ها رو هم حساب کنیم و قدرت های دیگه، فونیکس فورس و سپاه نوا. سپاه نوا به راحتی از پس همین گرین لنترن های شما بر میاد و شکستشون میده. شما چرا ضعیف های مارول رو علیه قدرت های نه چندان بالای دنیای دیسی قرار میدید ؟! شزم هم قدرتش رو تقسیم بکنه، بزارش جلوی دنیای ایکس من و نیروی فونیکس، فکر کنم خاکسترش هم نمونه. در مقایسه عادلانه این دو تا دنیا، دی سی شکست میخوره.

                  پاسخ

                  • رهام در پاسخ به یک مارول فن

                    اردیبهشت 27, 1400

                    داوش سپاه گرین لنتر صد ها یا شاید هزارن تا یا بیشتر تو هر یونیورس نیرو داره 😂 وااااات دیسی شکست می خوره ؟ رایترو پرایمالو پرزنسو لوسیفرو میکاییلو سوپرمن و … و … کشکن ؟ نمیگم مارول ضعیغه و خودم به شخصه برابرشون می دونم اما اینکه بگی مارول قوی تره من رو به تعصب وادار می کنه

                    پاسخ

                • حرف منطقی در پاسخ به رهام

                  اردیبهشت 26, 1400

                  جادو میتونه : یک عالمه جادوگر تو دنیای مارول وجود که میتونن سوپرمن رو ضعیف کنن مثل اسکارلت ویچ و دکتر استرنج و ثور و …….. نگاه کن مارول خیلی نابغه داره مثل تونی استارک میتونه قدرت های گرین لنترن ها رو کپی کنه بعد مثلش درست کنه شاید 90/10 بتونه درست کنه اگر نتونه 60 به 50 به نفع لیگ عدالت باشه شکست مارول رو قبول میکنم ولی میخوام یه چیزی بگم اسکارلت ویچ میتونه ذهن خیلیا رو از لیگ عدالت کنترل کنه بعد شکنجه ذهنی بده! بعد انتقام جویان حمله میکنن به لیگ عدالت و برنده میشن!

                  پاسخ

                  • Maker در پاسخ به حرف منطقی

                    اردیبهشت 27, 1400

                    چرا کمیک مطالعه نمی کنید
                    که همچین حرفایی بزنید 😞

                    پاسخ

                  • رهام در پاسخ به حرف منطقی

                    اردیبهشت 27, 1400

                    داوش هیچ نیرویی نمی تونه قدرت حلقه ی گرین لنترنارو کپی کنه حتی گرفتنشونم امکان ناپذیره
                    داوش سوپر من رو فقط با کریپتونایت میشه نابود کرد که متاسفانه الان معلوم نی کجاست

                    پاسخ

                • حرف منطقی در پاسخ به رهام

                  اردیبهشت 27, 1400

                  بین گرین لنترن ها که گفتی حریف ناخون زره نابودگر که از ازگارد محافظت میکنه و جز ماروله ، نمیشن یه لیزر بزنه دی سی از بین میره ، این زره از فلزی ساخته شده که از فلز پتک ثور سخت تر و مقاوم تره مقاومت فلزش 50 برابر فلز ادامانیتیوم تو دنیای ماروله قدرت فیزیکیش هم با امثال دارک ساید و دومزدی مقایسه میشه زره نابودگر در کمیک ها با یک مشت نصف شهر نیویورک رو به لرزه انداخته و ثور رو شکست داده لیزرش خیلی از لیزر سوپرمن قویتره و با شکلیک لیزر میتونه خیلیا از دی سی رو نابود کنه ، این زره تقریبا بی نهایته یعنی نابود نشدنی این زره در کمیک سارتور و هلا و ثور و هالک و گالاکتوس رو نابود کرده ، زره نابود با شلیک لیزر میتونه یک سیاره رو در کمیک نابو. کنه

                  پاسخ

                  • رهام در پاسخ به حرف منطقی

                    اردیبهشت 27, 1400

                    داوش همون زرهی که میگی رو ثور بدون پتک شکست داد اگه اشتب نکنم 😂بعدشم کل دیسی میپره ؟واااات ؟ تا چه حدی تعصب مرز های تعصب رو شکستی تو 😂

                    پاسخ

                    • حرف منطقی در پاسخ به رهام

                      اردیبهشت 28, 1400

                      ثور با میلونیر شکستش داد اگر میلونیر نبود ثور پودر شده بود

                      پاسخ

                    • دکترمنهتن در پاسخ به رهام

                      خرداد 30, 1400

                      یک حرف منطقی#
                      هالک واندروومن رو میزنه اما همه اینا رو باهم ابدا ببین اصلا گرین لانترن هارو میشناسی اگه کل سپاه باشن که قطعا میزنن له میکنن نابودگر رو

                      پاسخ

                  • رهام در پاسخ به حرف منطقی

                    اردیبهشت 28, 1400

                    کل جواباتو دادم اما کامنتم تایید نشد

                    پاسخ

        • Maker در پاسخ به حسین

          اردیبهشت 25, 1400

          یکم کمیک بخون تا به کسی که نقش نویسنده رو داره نگی از پرزنس ضعیف تر

          پاسخ

          • ایران در پاسخ به Maker

            اردیبهشت 25, 1400

            تو مارول نویسندگان کمیک از والای همگان هم قویترن تو همونی نیستی که گفت دکتر منهتن از بیاندر قویتره و بیاندر جلوی میکاییل هیچی نیست کسی که قادر مطلقه چطور جلو میکاییل هیچی نیست و قویترین فرد دیسی اول رایتر تجسم نویسنده است بعد پرایمال مانیتور کسی که پرژنس خلق کرده بعد پرژنس اینقدر متعصب حرف نزن البته من نه مارول فنم نه دی سی فن البته شخصیت های قادر مطلق دیسی خیلی بیشتر از مارول برای همین منطقی بخوایم بگیم دی سی شخصیت های قویتری داره

            پاسخ

            • Maker در پاسخ به ایران

              اردیبهشت 25, 1400

              من کی گفتم منهتن از بیاندر قویتره 😂 چرا حرف تو دهن من میزاری
              من با تعصب حرف نزنم ؟
              تو که معلومه اطلاعاتت در چه حد هست و چی می‌دونی چی نمیدونی

              پاسخ

            • رهام در پاسخ به ایران

              اردیبهشت 25, 1400

              در اینکه دیسی شخصیتای قوی تری داره شکی میست ولی ایران اگه نمیدونی بگم والای همگان خودش تجسم نویسندست…

              پاسخ

      • تحلیل گر در پاسخ به حرف منطقی

        اردیبهشت 25, 1400

        اول اینکه جاستیس لیگ و تایتانها و جوخه ی انتحار، انتقام جویانو ایکسمنو فنتستیک فور رو براحتی حریفن!!! بعدشم بحث مارولو دیسی خیلی فراتر از این حرفاس و خب در اصل بحث کساییه که با یه بشکن کل شخصیت هایی که گفتی رو پودر میکنن!!!

        پاسخ

      • دکترمنهتن در پاسخ به حرف منطقی

        خرداد 30, 1400

        خیلی تعصب داری دیسی قویتره و حقیقت اینه دیسی هم اسپکتر رو داره انجمن عدالت آمریکا رو داره ،سپاه گرین لانترن رو داره نیوگادز نیوجنسیس رو داره خدایان یونان تحت فرمان زئوس رو داره آتلانتیس هارو داره خانواده شزم رو داره واچمن مخصوصا دکتر منهتن رو داره نگهبانان اوآ رو داره لیگ عدالت هم هستن با تایتان های نوجوان و همچنین ویزارد شزم تازه شخصیت های دیگه هم هستن خلاصه دیسی قویتره لطفا تایید کنید

        پاسخ

  8. علی

    اردیبهشت 2, 1400

    قطعاً سوپرمن

    پاسخ

    • MFT در پاسخ به علی

      اردیبهشت 4, 1400

      نخیر . اتفاقا قطعا ثور پیروز می شه .

      پاسخ

      • دکتر منهتن در پاسخ به MFT

        اردیبهشت 4, 1400

        خیر سوپرمن

        پاسخ

      • علی در پاسخ به MFT

        اردیبهشت 8, 1400

        عمو جون توی کدوم عالم هستی؟؟؟؟؟؟؟همه میدونن سوپرمن از ثور خیلی قویتره و با یه سرچ کوچیک توی اینترنت میتونی این رو بفهمی،میدونم باور کردن حقیقت سخته ولی باید با این موضوع کنار بیای،چون هر کاری کنی باز هم سوپرمن قویتره، ولی شما ثور فن های متعصب باور نمکنید گرچه تعصب دارید دیگه کاریشم نمیشه کرد چون(تعصب درمان نداره).
        چطور باید به شما حالی کنیم که سوپرمن از ثور خیلی قویتره.

        پاسخ

        • Maker در پاسخ به علی

          اردیبهشت 9, 1400

          شک کردم جناب

          پاسخ

        • MFT در پاسخ به علی

          اردیبهشت 11, 1400

          ببین داداش جوابت رو دادم توی یه کامنت . مثل اینکه قبول نشد .ببین لطفاً از تعصب حرف نزن که از اون قطعا سوپرمن فهمیدم تو اصلا تعصب نداری . دلیلت رو بگو !

          پاسخ

          • Maker در پاسخ به MFT

            اردیبهشت 11, 1400

            دلیل سرعت بیشتر
            فیت های بسیار بیشتر
            آنتی فیت های کمتر
            قدرت بدنی بیشتر
            استقامت بیشتر
            دوما بیشتر
            هوش بیشتر

            پاسخ

            • MFT در پاسخ به Maker

              اردیبهشت 12, 1400

              دلیل برتری ثور .
              مقاومت بیشتر
              متحدان بیشتر
              تجهیزات بیشتر
              تجربه بسیار بسیار بیشتر
              مهارت مبارزه بسیار بسیار بیشتر
              جادوی بیشتر ‌‌

              پاسخ

              • Maker در پاسخ به MFT

                اردیبهشت 12, 1400

                ۱ استقامت سوپرمن بیشتره
                ۲ جنگ بین این دو نفر هست متحدان چه ربطی داره اگر قراره متحدان بیان بزنید لیگ عدالت علیه اونجرز ثور در برابر سوپرمن چیه پس
                ۳ تجهیزات ؟در ۹۹ درصد مواقع از میولینر بیشتر استفاده نکرده اکرم کرده یارن بی یورن بوده ثور که بیشتر از دو سلاح نمیتونه در دست بگیره
                ۴ تجربه چه ربطی داره مگه ثور از هالکی که هیچ تجربه ای نداشت شکست نخورد سوپرمن با کسانی مثل دارکساید که میلیارد ها سال تجربه داشته مبارزه کرده و شکستش هم داده
                ۵ مهارت مبارزه هم که فاکتور بسیار بی ارزشی هست سوپرمن کسانی که شکست داده که میلیون ها سال تجربه داشتند و طبیعتاً مهارت زیادی هم داشتند البته از کسی که در کل چند ماه با کمیک آشنا شده و چهار تا کمیک هم نخونده بعید نیست

                پاسخ

                • MFT در پاسخ به Maker

                  اردیبهشت 13, 1400

                  می‌دونی ثور هم تونسته کسانی رو که با سرعت نور حرکت کردند ببیند و به آنها واکنش نشان دهد . دوما ثور هم تونسته هالک رو شکست بده که لازم به ذکر قدرت هالک نیست . سوما استقامت هم ثور خودش تونسته در برابر انرژی یک ستاره نوترونی مقاومت کنه
                  تازه یادم رفت جادوی ثور رو بگم . در ضمن لیگ عدالت متحدین سوپرمن هستن پس آزگارد و نه قلمرو هم متحدین ثور هستن که صد درصد متحدین ثور . در ضمن توهین نکن که من هم می تونم توهین کنم ولی کار خوبی نیست و یکم زیادی مغروری ؟ ! درسته ؟

                  پاسخ

                  • Maker در پاسخ به MFT

                    اردیبهشت 15, 1400

                    فکر کنم فرق توهین و حقیقت رو نمیدونی نه ؟
                    ثور نتوانسته به ولورین واکنش نشون بده بعد به سوپرمن واکنش نشون بده ؟
                    سوپرمنی که سرعتش تریلیون ها تریلیون برابر سرعت نور هست
                    ثور تونسته ولی هالک بیشتر شکستش داده
                    درباره استقامت مقاومت در برابر ستاره نوترونی نداشته شماره کمیکش رو بده اگرم کرده در برابر استقامت سوپرمن هیچ هست
                    سوپرمن در بعد ششم زنده مونده جایی که حتی مستر میکسیزپلتیک هم دوام نمی آورد
                    جادو ؟ سوپرمن جادو و رعد رو جذب کرده و می کنه
                    متحدین مهم نیستند اونطور میشه جنگ مارول و دی سی جنگ بین این دو هست ربطی به بقیه نداره اگر این طور هست فروجر از متحدین سوپرمن هست همین هایپرتایم رو در دستش گرفته و یک شخصیت مولتیورسال هست

                    پاسخ

                    • MFT در پاسخ به Maker

                      اردیبهشت 15, 1400

                      باشه تو خوبی مغرور خان . سوپرمن بدون قدرتش به یک انسان فانی داخل مسابقه باخته آنوقت تو میگی مهارت مبارزه فاکتور بی ارزشی هست .خخخخخخ😭😂😂😰 همین سوتی که دادی برای کل اطلاعات بس بود

                      پاسخ

                    • Maker در پاسخ به MFT

                      اردیبهشت 16, 1400

                      عمو جون اطلاعاتم هر چی هست از تویی که چهار تا کمیک از سوپرمن و … نخوندی بیشتره
                      جواب هم بلد نیستی بدی شروع کردی به سفسطه
                      اون کمیک هم سوپرمن از محمد علی کلی باخت و کمیکی بود که به ایشون احترام بگذارند

                      پاسخ

                    • MFT در پاسخ به Maker

                      اردیبهشت 16, 1400

                      دو تا سوال داشتم از شما آقای اطلاعات .
                      ۱_ اگر اون فرضیه سایه نشینان بالا درست باشه اون ها بیاندر های ما قبل ریتکان بودند؟
                      ۲_ قویترین نسخه ثور از نظر تو کیه ؟ ببین نظر تو را می خوام .

                      پاسخ

                    • Maker در پاسخ به MFT

                      اردیبهشت 17, 1400

                      1 نه بیاندر قبل رتیکان فقط یکدونه بوده و نژاد نبوده ولی بیاندرز بعد ریتکان یک نژاد هست
                      ۲ کینگ ثور فونیکس در صورتی که اون ورژن دووم
                      ورژن ارث ۶۱۶ باشه اگر نه
                      رون کینگ ثور

                      پاسخ

                    • A.j در پاسخ به Maker

                      اردیبهشت 17, 1400

                      کی گفته
                      اون سایت یا کمیکی که گفته بیاندر قبل ریتیکان یکی بوده
                      به من بگو برم بخونم

                      پاسخ

                    • Maker در پاسخ به A.j

                      اردیبهشت 17, 1400

                      😐😐😐 کمیک های سکرت وارز اورجینال رو بخون
                      بیاندر یک شخصیت بوده نه یک نژاد

                      پاسخ

            • استیو راجرز در پاسخ به Maker

              اردیبهشت 12, 1400

              فیت اصلا نباید مبدا مقایسه باشه .
              در مورد سرعت باید بگم که ثور به اشیا سریعتر از نور واکنش نشان داده . حتی الکترون رو دیده که در کمیک مارول سرعت الکترون رو گفتند هشت برابر سرعت نور هست .
              آنتی فیت هم که چرتی بیش نیست .
              قدرت بدنیش اوه بله یکم بیشتره .
              استقامت ؟!؟! امممم نمیشه با قطعیت گفت .
              دوام رو خیلیا با استقامت یکی میدونن در هر صورت همون در هم نمیشه با قطعیت گفت .
              هوش ؟!؟! رو چه حساب کتابی ؟!؟!
              البته برتری های ثور هم هست . از جمله تسلیحات ، تجربه ، مهارت مبارزه و … .

              پاسخ

              • Maker در پاسخ به استیو راجرز

                اردیبهشت 27, 1400

                از رو همون حساب کتاب که ثور از سنتری و سوپرمن قویتر شده 😂

                پاسخ

        • استیو راجرز در پاسخ به علی

          اردیبهشت 12, 1400

          نه اشتباهه در کل این چند خط توضیحت فقط توهین کردی همین یه دلیلم نگفتی .

          پاسخ

          • MFT در پاسخ به استیو راجرز

            اردیبهشت 15, 1400

            ولشون کنید آقای راجرز اینها طرفدار های افراطی سوپرمن دو تا فیلم دیدن اومدن گفتن که خیلی اطلاعاتشون بالا رفته و میان میگن که قطعا سوپرمن . من هم نمیگم اطلاعاتم بالا هست ولی اونقدر نوب نیستم که بخوام ثور رو صد درصد پیروز بدونم . ( البته اون کامنت رو که فرستادم می خواستم ببینم جواب طرفدار های متعصب سوپرمن چیه ) ولشون کنید می گن توهین و فلان …… من اومدم می گم دلیلت چیه بعد اومدی وای میسی توهین می کنی . این کارتون درسته ؟ یه نگاه به خودتون بکنید .

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به MFT

              اردیبهشت 15, 1400

              داوش ۲ تا فیلم ؟ تو اصلا کازمیک و پرایم و میلک من رو دیدی ؟پرایم نه اما کازمیک در حد شیطان وحشی عظیمه و نسخه ی میلکمن از پرزنسم قوی تره

              پاسخ

              • MFT در پاسخ به رهام

                اردیبهشت 15, 1400

                لطفاً شما دخالت نکن . ما داریم نسخه های معمولی رو مقایسه می کنیم . در ضمن من هم ثور فینیکس رو میارم که کازمیک و پرایم رو برای عصرونه می خوره.

                پاسخ

                • تحلیل گر در پاسخ به MFT

                  اردیبهشت 15, 1400

                  😂😂😂😂کینگ فونیکس ثور قدرتش در حد فونیکسه که ینی در حد عصرونه ی کازمیک آرمور نیس!!!

                  پاسخ

                  • ایران در پاسخ به تحلیل گر

                    اردیبهشت 16, 1400

                    اگه بدونید میلکمن سوپرمن آواتار پرژنس زده و میتونه شخصیت های کمیک بوکی رو رتیکان کنه و کازمیک آرمور سوپرمن که برای شر نهایی ساخته شده و هیچ نیروی شری قادر به شکستش نیست و مولتیورس دیسی رو روی لنگشتش نگه داشته کینگ فونیکس ثور در حد رون کینگ ثور هم نیست که برسه به این دوتا در واقع در سطح بالای یونیورسال هست رون کینگ مولتیورسال کازمیک آرمور امنیورسال و میلکمن فراتر از امنیورسال و کمیک هست نباید با اینا مقایسش کنی

                    پاسخ

                    • MFT در پاسخ به ایران

                      اردیبهشت 16, 1400

                      تا وقتی که اون نظریه سایه نشینان بالا مبهم باشه رون کینگ با کازمیک و پرایم برابر است .

                      پاسخ

                    • Maker در پاسخ به ایران

                      اردیبهشت 16, 1400

                      مولتیورس دی سی رو روی انگشتش قرار نداده اون لیمبو رو بر روی انگشتش قرار داد

                      پاسخ

                  • MFT در پاسخ به تحلیل گر

                    اردیبهشت 16, 1400

                    اولندش که نیروی فونیکس تنها نیست کینگ ثور پیر هم هست . ببین عزیز من کینگ فینیکس تونسته کسی رو شکست بده که قدرت هزاران بیاندر رو داشته که ینی از هزاران بیاندر قوی تره . اونوقت به نظرت هزاران بیاندر که لازم به ذکر قدرت ها و رتبه های آنها نیست نمی تونن کازمیک رو بزنن ؟ به احتمال صد و ده درصد می زنن

                    پاسخ

                    • تحلیل گر در پاسخ به MFT

                      اردیبهشت 16, 1400

                      کی همچین چیزی گفته؟؟ کینگ ثور فونیکس دکتر دوومی رو زد که قدرت آیرون فیست، استار برند و چند نفر دیگه رو داشت که سرجمع اندازه ی یه بیاندر هم نبود بعد اونوقت هزاران بیاندر چیه؟؟ کینگ ثور پیر هم جلوی کازمیک آرمور چيزي نیست و فقط فونیکسه که شاید بتونه کازمیک آرمورو قلقلکش بده!!! و ضمنا احتمال اینکه سایه نشینان بالا بیاندر باشن کمتر از بیاندر نبودنشونه و تا این قضیه به طور کامل معلوم نشه رون کینگ ثور حریفی برای کازمیک آرمور نیس!!!( حتی اگه درست هم باشه باز رون کینگ ثور از کازمیک آرمور ضعیف تره!! )

                      پاسخ

                    • Maker در پاسخ به تحلیل گر

                      اردیبهشت 16, 1400

                      اولا این که خود استار برند دو تا بیاندرز رو زده کمیک اونجرز شماره ۳۱ و ۳۲ رو بخونید و خود استاربرند از گوست رایدر شکست خورده
                      دوما این که کینگ ثور فونیکس ابدا از هزاران بیاندرز قویتر نیست

                      پاسخ

                    • تحلیل گر در پاسخ به Maker

                      اردیبهشت 17, 1400

                      سلام. درسته استار برند دوتا بیاندرو از انفجارش نابود کرد اما اون استار برند زمین اصلی مارول بود و کینگ ثور پیر در زمین اصلی مارول نیس و کازمیک کینگ ثور در زمین اصلی ماروله که نه نیروی فونیکسو داره و نه شمشیر نکرو رو داره!!!

                      پاسخ

                    • ایران در پاسخ به تحلیل گر

                      اردیبهشت 16, 1400

                      همون کاربر راجرز که میگید تو یه سایت دیگه کامنت میزاره قبول کرد که کازمیک بسیار توانا تر از رون کینگ ثور همه مارول فنا قلول کردن تا ونجایی که من دیدم سایت های خارجی هم مقایسه گذاشتن کازمیک قویتر دونستن میلکمن که پرژنس هم میزنه هیچی اون دوم ادعا میکرد و گرنه قدرت کسایی مثل استار برند و استار برند و…. داشت اصلا در حد یکی هم قوی نبود اون گاد امپرور دووم بود که قدرت تمام بیاندر ها رو جذب کرد تمام

                      پاسخ

                    • MFT در پاسخ به تحلیل گر

                      اردیبهشت 16, 1400

                      ببین اولندش اون پروردگار دووم بود که قدرت هزاران بیاندر رو داشت . دکتر استرنج و مولکول من و دکتر دووم میرن که بیاندر ها را شکست بدن و موفق می‌شوند و مولکول من هم قدرت هزاران بیاندر را به دکتر دووم می ده و بعد اون به پروردگار دووم میشه . حالا فهمیدی ؟ در ضمن همون کینگ ثور بود که تونست زمستان سیاهی رو شکست بده که کل قهرمان های دیسی پیش او مثل ماست بودند . در ضمن چی ؟ رون کینگ ثور. اگر فرضیه سایه نشینان بالا درست باشه کازمیک انگشت رون کینگ هم نمیشه . اصلا می‌دونی سایه نشینان بالا کیا هستن ؟ ببین اگر اون فرضیه درست باشه باید فاتحه کازمیک رو بخونید .

                      پاسخ

                    • A.j در پاسخ به MFT

                      اردیبهشت 17, 1400

                      چی میگی داداش بیاندر ها قوین اما در حد لوسیفر یا مندرک نیستن حتی خود بیاندر کازمیکم هم از لوسیفر هم از مندرک قوی تره و در حد پرزنسه
                      اگه به تئوریه یه تئوری هست که میگه مندرک پرزنسو کشته احتمال درست بودنش شصت درصده چون موقعی مندرک داشت رادیانت و اسکپترو میکشت رادیانت گفت اگه پرزنس زنده باشه ما بر میگردیم و وقتی مردن دیگه بر نگشتن
                      پس پرزنس مرده بوده و کازمیکم مندرکو شکست داد
                      و اگه درست باشه بیاندر های قبل و بعد ریتکان و رون کینگ ثور کتلتن
                      بیاندر های قبل ریتکانم نژاد بودن نه فقط همون یکی
                      اونایی هم که ثور کشت اگه بیاندر باشن بعد ریتکانن یعنی پشم بیاندر های قبل ریتیکانم نیستن

                      پاسخ

                    • Maker در پاسخ به A.j

                      اردیبهشت 17, 1400

                      ماندراک پرزنس رو نکشته اون موقع پرزنس به بیرون از خلقت رفته بود و تاثیری در خلقت نداشت
                      ماندراک از منهتن هم ضعیف تره چه به اینکه در حد پرزنس باشه

                      پاسخ

                    • لوسیفر در پاسخ به Maker

                      اردیبهشت 17, 1400

                      وات داداش شاید از پرزنس ضعیف تر باشه اماحتی از لوسیفر قوی تره مندرک از پروتژم قوی تره و قوی ترین ویلن تاریخ کمیکه
                      منهتن صبحونه مندرکه

                      پاسخ

                    • Maker در پاسخ به لوسیفر

                      اردیبهشت 17, 1400

                      کی گفته قویترین پیام کمیک هست ؟
                      بتمنی که می خندد پرپچوا
                      لوسیفر شیطان وحشی عظیم
                      و خیلی های دیگه هستند که ماندراک در حپشون نیست ماندراک یک کرایسس رو به وجود آورد و خود پرپچوا با تمام نیروی کرایسس برابر بود با دکتر منهتن
                      پس ماندراک نصف منتهن هم نمیشه
                      خدانگهدار

                      پاسخ

                    • Attack titan در پاسخ به MFT

                      اردیبهشت 27, 1400

                      اقا چی میگی بازم اصلا قضیه درست باشه اولا اونها بیاندر بعد ریتیکان هستن دوما کازمیک که با لوسیفر برابره رو میگی از رون کینگ ثور ضعیفتره واقعا رو چه حسابی سایه نشین کاخ نشین همشون رو بگیری کازمیک فقط کافیه رو داد بزنه تا واقعیتشون از هم متلاشی بشه واقعا خودم من طرفدار ثورم اما نه دیگه انقدری ک کازمیک رو ضعیفتر از رون ثور بدونم میلک من ک بماند پرزنسم حریفش نیست پرزنس سابق دوست من پرزنسی که گوی خلقت و مثل یه عروسک تو دستش داشت

                      پاسخ

                    • علی در پاسخ به MFT

                      اردیبهشت 16, 1400

                      یه جور میگه بیاندر ها انگار کی هستند!!!!!! بیاندر انقدر بی دست پا هستند که میگن توسط رون کینگ ثور شکست خوردند رون کینگ ثوری که با سوپرمن پرایم ۲۰ تومین شخصیت دی سی مقایسه میشه، باید این رو هم بدونی بیاندر ها با مسترمیکسیزپیتلیک در دی سی مقایسه میشن، پس انقدر بیاندر ها رو بزرگ نکن، شاید توی دنیای مارول شاخ باشن، ولی اگر در دی سی بودن اینقدر که میگی قابل توجه نیستن، در دی سی کلی شخصیت وجود داره که به راحتی تمام نژاد بیاندر ها رو باهم میزنن اونم به راحتی.

                      پاسخ

                    • MFT در پاسخ به علی

                      اردیبهشت 16, 1400

                      اولندش با این دلیل اوردنت ما را شگفت زده کردی و شما چقدر خوب هستید 🤣😭😭🤣😬🌺😭🤣 دومندش من بیاندر رو بزرگ نکنم . ببینید کاربرای سایت یه سوپرمن فن تایید کرد که رون کینگ ثور ۶ بیاندر رو زده . خب سطح اطلاعاتت رو به ما رسوندی . دومندش روم کینگ ثور در مارول چهارمین شخصیت قدرتمند است . سومندش همین بیاندر ها یعنی دو تا بیاندر دادگاه زندگی رو برای تفریح زدند اونوقت تو میگی بیاندر ها چی هست . میگم تو خیلی خوبی این همه حرف درست زدی .

                      پاسخ

                    • MFT در پاسخ به MFT

                      اردیبهشت 17, 1400

                      البته حالا یادم نیست که ۶ بیاندر بودند یا هفت تا

                      پاسخ

                    • ایران در پاسخ به MFT

                      اردیبهشت 17, 1400

                      کاربر MFT جدا از بحث ۳ تا بیاندر بودن دادگاه زندگی زدن نه دوتا اینو اصلاح کنید فکر نکن دروغ میگم کمیکشو خوندم ۳ تا بودن

                      پاسخ

                    • Maker در پاسخ به ایران

                      اردیبهشت 17, 1400

                      در واقع سه تا بودند که برای کشتن دادگاه زندگی رفتند ولی در زمان حمله دو نفرشان به اون حمله کرد

                      پاسخ

                    • Maker در پاسخ به ایران

                      اردیبهشت 17, 1400

                      کی گفته رون کینگ ثور چهارمین فرد قدرتمند کمیک هست
                      پروتژ
                      دادگاه زندگی کلاسیک
                      مولتی اترنیتی
                      وایت کرون فونیکس
                      بیاندر کلاسیک
                      مولکول های قبل رتیکان و بعد رتیکان
                      پروردگار دووم
                      فراموشی
                      The Ivory Kings
                      والای همگان
                      فالکرام
                      پایین تر از همه
                      کازمیک ایمورتال هالک
                      the first firmament
                      everyone of the ultimate ultimates
                      the divine creator,
                      job burke,
                      man thing
                      ,adam k’admon
                      ,man thing thang thoom
                      jason quantrell
                      god of stories loki
                      nyx and vision(house of ideas)
                      maya
                      the lords of shamballa
                      grivier
                      دکتر استرنج سکرت وارز
                      همه این ها از رون کینگ ثور قویتر. هستن

                      پاسخ

                    • ایران در پاسخ به MFT

                      اردیبهشت 17, 1400

                      درزمن رون کینگ ثور چهارمین فرد قدرتمند مارول نیست ۱ نویسندگان مارول تو چندتا کمیک هستند برو ببین ۲ والای همگان ۳ یکی زیر همه ۴ فالکرام و بیاندر قبل از رتیکان که گفت میلیون ها برابر مولتیورس مارول قدرتمنده ۵ پروتژ که میتونست همه توانایی هارو کپی کنه حتی مال والای همگان و پروردگار دووم بعد رون کینگ ثور

                      پاسخ

                    • تحلیل گر در پاسخ به MFT

                      اردیبهشت 17, 1400

                      خب دیگه ثابت کردی که هیچ اطلاعاتی از کینگ فونیکس ثور نداری!! گاد دووم اصلا ربطی به اون نسخه ی دکتردووم نداره!! گاد دووم تو کمیک سیکرت وارز بود و اصلا ربطی به کمیک ثور2018 که کینگ ثور فونیکس در اون هست نداره!! و کلا بحث ایندوتا جداس و خلاصه اون نسخه از دکتردووم که کینگ ثور پیر فونیکس زدش در حد گاد دووم نبود!!! و در کل وقتی حتی کمیک کینگ فونیکس ثور رو نخوندی ادعای چرنده اینکه از کازمیک آرمور قویتره رو نداشته باش!!!

                      پاسخ

                    • تحلیل گر در پاسخ به MFT

                      اردیبهشت 17, 1400

                      در مورد کینگ ثور هم اولا اون زمین اصلی دیسی نبود دوما اعضای اصلی لیگ عدالت رو کازمیک آرمور با یه اشاره نابود میکنه و کلا بلک وینتر هم حریفی جلو کازمیک آرمور نیس!! اگه اون تئوری بیاندر بودن سایه نشینان بالا درست هم باشه باز رون کینگ ثور از کازمیک آرمور ضعیف تره و در اون صورت هم شکست میخوره!!!

                      پاسخ

                    • A.j در پاسخ به علی

                      اردیبهشت 17, 1400

                      تو دیگه کی هستی بیاندر ها تقریبا قوی ترین نژاد کمیک هستن و از خیلیا تو دی سی قوی ترن مثل کلمه
                      بعدشم تو میگی نژاد بیاندر ها هیچی نیست بیاندر که دیگه در حد میکائیله

                      پاسخ

  9. 1234

    اردیبهشت 1, 1400

    ببینید اقایون من قصد توهین به هیچ یک از ابر قهرمانان رو ندارم من چاکر سوپر من هستم
    ولی ثور ۱۵۰۰سال داره و این یعنی دشمنان افسانه ای زیادی رو کشته که خیلی از کمیک هاش هنوز نیومده و سوپرمن بعد از اینکه سیارش نابود شد اومد به زمین پس من کاری به کمیک ها ندارم ولی سوپر من تنها یک نفرو کشت که اونم از سیاره خودش بود پس با این وجود چرا نگیم ثور قویتره وقتی دشمنانی چون اِلف های سیاه و قول های یخی و سارطور رو شکت داد که سوپر من نمی تونست با این همه دشمن بجنگه پس به مراتب میشه گفت ثور قویتره

    پاسخ

    • تحلیل گر در پاسخ به 1234

      اردیبهشت 2, 1400

      خب تو فقط داری از رو فیلم مقایسه میکنی پس بزار از رو همون فیلم جوابت رو بدم!سوپرمن شاید فقط یه نفرو کشته باشه اما دلیل نمیشه از ثور ضعیف تر باشه چون تو نبرداش( چه با لیگ عدالت چه با زاد چه با استپن ولف)نشون داد که غول های یخی و الف های سیاه رو دست کم میتونه بزنه و سارتور هم بستگی داره اگه مثل اول فیلم ثور راگناروک باشه که خب سوپرمن راحت میتونه بزنتش اما اگه مثل آخر فیلم رگناروک باشه نه سوپرمن و نه ثور حریفش نمیشن!!! و در کل توی سینما سوپرمن تقریبا با ثور برابره!!!

      پاسخ

      • thor در پاسخ به تحلیل گر

        اردیبهشت 19, 1400

        ثور قدرت مادر خود را هم به ارث برده مادر ثور الهه زمین بوده پس ثور میتونه زمین رو کنترل کنه
        تازه ثور انفحار خدایان قبلی ازگارد رو درون خودش داره که اگر بیرون بده نصف جهان نابود میشه
        ثور فقط یک بار مرده توسط مار میدگار بوده ولی سوپرمن چندین بار مرده و بقیه زنده کردنش ولی ثور همون یک بار که مرد دوباره به زندگی برگشت
        ثور خدای باستانی و 1500 سال عمر کرده و تجربه بیشتری داره
        اگر پتک یا تبر ثور رو ازش بگیرین اون هم میتونه پرواز کنه هم قدرت صاعقه رو داره

        و اینکه ثور در برابر تمام بیماری های زمینی مقاومت بالایی داره و بیماری ها هیچ اثری بر روی ثور ندارد

        و اخرین اینکه ثور بدون اکسیژن زنده میمونه و تا حد زیادی دی اکسید کربن رو تحمل میکنه

        پاسخ

  10. ثور

    فروردین 26, 1400

    ببینید اگه سوپرمن تونست با یک عطسه منظومه شمسی رو بریزه به هم ثور هم تونست انرژی یک ستاره رو تحمل کنه اگر فیلم ثور رگناروک رو دیده باشید اخر های فیلم رو دیده باشید ثور تبدیل به یک ابر اذرخش شده بود ثور تونست در مقابل 6 سنگ ابدیت مقاومت کنه و تانوس رو دو شقه کنه ثور تونست سارتور رو شکست بده بدون میلونیر هالک رو کتک بارون کنه اگر ثور تمام قدرتش ازاد بشه سوپر من پودر بشه ثور تونست بدون میلونیر تو انتقام جویان 3پرواز کنه

    پاسخ

  11. Troy

    فروردین 4, 1400

    کلا نمیشه به کسی شورتشو روی شلوارش میپوشه و به کسی روی پتک میشینه و پرواز میکنه اعتماد کرد اما فک کنم این یارو سوپرمن یه کوچولو قویتر باشه

    پاسخ

    • دکتر منهتن در پاسخ به Troy

      فروردین 5, 1400

      در کمیک های جدید سوپرمن شورتشو رو شلوارش نمیپوشه در ضمن ثور هم روی پتک نمیشینه بدون اونهم پرواز میکنه و اینکه پتکو میچرخونه و بلند میشه

      پاسخ

      • Troy در پاسخ به دکتر منهتن

        فروردین 5, 1400

        نمیفهمی دارم شوخی میکنم نه؟

        پاسخ

        • دکتر منهتن در پاسخ به Troy

          فروردین 10, 1400

          آها ببخشید فکر کردم واقعی گفتید

          پاسخ

          • ثور در پاسخ به دکتر منهتن

            اردیبهشت 2, 1400

            معلومه که ثور قویتره

            پاسخ

            • Maker در پاسخ به ثور

              اردیبهشت 2, 1400

              به به باز که شما اومدی بیرون
              سوپرمن هر وری بری قویتره

              پاسخ

            • دکتر منهتن در پاسخ به ثور

              اردیبهشت 8, 1400

              خیر سوپرمن

              پاسخ

  12. MFT

    اسفند 21, 1399

    در ضمن ثور می‌تونه لمس ناپذیر بشه و کاری کنه که سوپرمن نتونه ثور را لمس کند و برای ثور یک برگ برنده به حساب میاد.

    پاسخ

    • A.g در پاسخ به MFT

      اسفند 21, 1399

      چرانمی فهمی کازمیک آرمر در برار قدرت فیزیکی آسیب نمی بینه و قوی تر میشه پلات داره و همینطور سپاهمانیتور ها
      توانایی های ثور به هیچ دردی نمیخورن

      پاسخ

      • MFT در پاسخ به A.g

        اسفند 22, 1399

        سلام دوست عزیز . من منظورم نسخه عادی ثور بود و شما درباره قویترین نسخه سوپرمن صحبت می کنید ؟ آیا این درست است که شما قویترین نسخه ثور را با قویترین نسخه سوپرمن مقایسه کنید؟

        پاسخ

        • A.g در پاسخ به MFT

          اسفند 25, 1399

          قوی ترین نسخه ها مقایسه میشه و کازمیک rkt رو میخوره

          پاسخ

          • TUNI STARK در پاسخ به A.g

            فروردین 21, 1400

            کی گفته رون کینگ قویترین نسخه ی ثوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
            قویترین نسخه ثور اولد کینگ فونیکسه که راحت کازمیک میزنه

            پاسخ

            • A.g در پاسخ به TUNI STARK

              فروردین 21, 1400

              کازمیک پلات داره پلات ستون داستانه و کازمیک با پلات نامحدودش میتونه داستانو تغیر بده و ثور حتی کازمیکو بزنه کازمیک قویتر میشه با هر ضربه و سپاه مانیتور ها رو هم داره

              پاسخ

            • تحلیل گر در پاسخ به TUNI STARK

              فروردین 21, 1400

              اتفاقا به احتمال خیلی زیاد رون کینگ ثور قویترین نسخه ی ثوره!!! و اولد کینگ فونیکس ثور اصلا و ابدا در حد کازمیک آرمور نیس و خییلی از اون ضعیفتره!!!!

              پاسخ

            • رهام در پاسخ به TUNI STARK

              اردیبهشت 15, 1400

              دوست عزیز کازمیک ارمور یه قادر مطلقه اما رون کینگ یه خدای معمولیه
              امیر داش کازمیک قوی ترین نسخه نی قوی ترین نسخه در واقع میلکمن هست که از پرزنسم قوی تره و ثور رو قادره با یه دست زدن بهش نابود کنه

              پاسخ

      • استیو راجرز در پاسخ به A.g

        اردیبهشت 12, 1400

        کازمیک ارمور قویترین نسخه سوپرمنه یا حداقل یکی از قویترین نسخه هاشه ایشون دارن سوپرمن معمولی و اصلی رو مقایسه میکنن.

        پاسخ

    • Maker در پاسخ به MFT

      اسفند 21, 1399

      سوپرمن هم تونسته لمس ناپذیر بشه ثور کی لمس ناپذیر شده ؟ شماره کمیک بده اگر م تونسته چرا در هزاران مبارزه ای که انجام داده ازش استفاده نکرده ؟

      پاسخ

      • MFT در پاسخ به Maker

        اسفند 22, 1399

        سلام آقای میکر . در سایت زومجی یک مقاله درباره آشنایی با ثور خدای رعد هست و در اونجا به قدرت ناپدید شدن و لمس ناپذیری ثور اشاره شده .

        پاسخ

      • استیو راجرز در پاسخ به Maker

        اردیبهشت 12, 1400

        شماره کمیک میخوای چکار دیگه !؟!؟!؟ مسخره .
        میگم تونسته یعنی تونسته .

        پاسخ

        • Maker در پاسخ به استیو راجرز

          اردیبهشت 12, 1400

          فقط شماره کمیک
          اگر تونسته فقط شماره کمیک رو بدید

          پاسخ

        • رهام در پاسخ به استیو راجرز

          اردیبهشت 15, 1400

          چیزی که ندیدیمو نمیشه باور کرد الان اینکه سایتاما یه امنی ورسالرو میشه با خوندن مانگای سایتاما وی اس گاد و یکم تجزیه و تحلیل فهمید پس یه اطلاعات بده که ما بدونیم کجا و چجوری همچین چیزی گفته شده

          پاسخ

          • بیاندر در پاسخ به رهام

            اردیبهشت 25, 1400

            ساستام مولتیورسال سطح پایینه

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به بیاندر

              خرداد 4, 1400

              ۱ اسمشم بلد نیستی بگی
              ۲ قدرت سایتاما اندازه ی بیگ بنگه مه یعنی قادره کل امنی ورسو با یه مشت نابود کنن

              پاسخ

    • ایران در پاسخ به MFT

      اسفند 21, 1399

      دوست عزیز کازمیک آرمور مثل پرژنس پلات بینهایت داره که یعنی هرچی بزنیش قویتر میشه نمیشه رونکینگ با کازمیک مقایسه کرد تو همه ی سایت های خارجی کازمیک قویتره رون کینگ از سوپرمن وان میلیون قویتره و از کازمیک آرمور ضعیف اگخه خواستی بدونی قویترین نسخه سوپرمن کیه بگو بهت مشخصاتش میگم که حتی از کازمیک هم قویتره

      پاسخ

      • MFT در پاسخ به ایران

        اسفند 22, 1399

        سلام دوست عزیز . من قبول دارم کازمیک آرمور سوپرمن از رون کینگ ثور قویتر است . منظور من نسخه معمولی ثور بود و کاری به نسخه های قوی آنها نداشتم .

        پاسخ

    • مهدی در پاسخ به MFT

      اسفند 22, 1399

      اون نسخه ی معمولی ثور نبود.

      پاسخ

      • MFT در پاسخ به مهدی

        اسفند 22, 1399

        سلام . آقای مهدی بخاطر اون کامنتی که گذاشتم معذرت می خواهم و واقعا نمی خواستم شما ناراحت بشی . باز هم از شما معذرت می خواهم . در مورد ناپدید و لمس ناپذیری ثور که فکر کنم نسخه عادی ثور بود چون اونجا نوشته بود با استفاده از چکش خوددمی تواند خود را لمس ناپذیر کند .

        پاسخ

        • مهدی در پاسخ به MFT

          اسفند 22, 1399

          ممنون از عذر خواهیت
          من ویکی پدیا رو معتبر تر از همه میدونم اونجا نوشته مال اودین سان نبوده

          پاسخ

  13. مهدی

    اسفند 20, 1399

    اقا سوپرمن قویتره دیگه چرا اینقد بحث می کنید؟؟

    پاسخ

    • MFT در پاسخ به مهدی

      اسفند 20, 1399

      آنوقت میشه بگی چرا قویتره؟

      پاسخ

      • مهدی در پاسخ به MFT

        اسفند 21, 1399

        قدرت سوپرمن بینهایته
        بنیه ی سوپرمن بیشتره
        هوش سوپرمن به اندازه ی نابغه هاست
        قدرت ذاتی سوپرمن بیشتره
        تجهیزات ثور بیشتره
        سرعت سوپرمن خیلی بیشتره
        سوپرمن خودش پرواز میکنه اما ثور از طریق میولنیر
        ثور اب و هوا رو کنترل میکنه
        ثور نقطه ضعف نداره
        سوپرمن میتونه توی زمان سفر کنه
        که نتیجه دقیقا میشه 70 به 30 به نفع سوپرمن در ضمن نکته ی اخر رو میتونی توی ویکی پدیا(معتبر ترین سایت دنیا)پیدا کنی سرچ کن سوپرمن میاد بالا.

        پاسخ

        • Maker در پاسخ به مهدی

          اسفند 21, 1399

          چی چی میگی اره من خودم قبول دارم سوپرمن قویتره ( در طول تاریخ ) اونم با اختلاف ولی الان خب برابر هستند سوپرمن ریبرث نسبت به بحران قدرتش کمتر شده و ثور هم شاه ازگارد شده
          قدرت ذاتی ؟ ثور خدا هست چطور سوپرمن قدرت ذاتیش بیشتره اون قدرت داخلی هست که سوپرمن در اون برتری داره و در قدرت خارجی ثور به دلیل خشن بوده برتر هست
          سوپرمن می‌تونه در زمان سفر کنه 😂😂😂 چقدر تعصب آخه سوپرمن با دست خالی چطور میخواد در زمان سفر کنه اون ثور هست که می‌تونه در زمان سفر کنه سری دوم کمیک های ثور رو بخون
          ویکی پدیا معتبر ترین سایت دنیا 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 چقدر شما منو میخندونی وای 😂😂😂😂😂😂😂
          همین که منبعت ویکی پدیا هست نشون از اطلاعات بالای شما هست

          پاسخ

          • MFT در پاسخ به Maker

            اسفند 21, 1399

            آفرین خوب جوابش رو دادی چون زیادی سوپرمن را قوی نشون داد .

            پاسخ

          • A.g در پاسخ به Maker

            اسفند 21, 1399

            شاید منظورش از سفر در زمان سوپرمن پرایم یا کازمیک باشه
            با بقیه حرفات موافقم

            پاسخ

          • مهدی در پاسخ به Maker

            اسفند 22, 1399

            چرا میخندی اقای میکر داداش خدا بودن فقط یک لقبه اگه اینطوری باشه بالدر هم خدا بود قدرت خاصی نداشت یکم قوی بود چون ازگاردی بود.
            مثلا شما بگو معتبر تر از ویکی پدیا چیه؟اها فندم رو میگی داش خیلی اشتباه میزنی فندم یک دهم ویکی پدیا هم نمیشه توی ویکی پدیا از شیر مرغ تا جون ادمیزاد پیدا میشه اونوقت به من میخندی برو به اون MFT 13 ساله بخند که هیچی از کمیک نمیدونه نظرات بقیه رو میخونه نظر میده.

            پاسخ

            • MFT در پاسخ به مهدی

              اسفند 22, 1399

              سلام آقای مهدی . من نمی خواستم
              شما ناراحت بشی و ببخشید کامنتم کمی بد بود و خودم واقعا از
              شما معذرت می خواهم . واقعا قصد توهین نداشتم . در کل منظورم این بود که بعضی از قدرت های ثور را کم نشان دادی مثل ( ثور نمی تواند بدون میولنیر پرواز کنی ) در کل اگر شما ناراحت شدی واقعا معذرت می خواهم . باتشکر.

              پاسخ

            • تحلیل گر در پاسخ به مهدی

              اسفند 22, 1399

              اصلا تو میدونی قدرت ذاتی چیه؟؟؟ ینی قدرتی که تو ذات فرده و از اول دارتش!!! ثور هم قدرتاشو از اول داشته ولی این سوپرمنه که نیروش وابسته به خورشیده!!! و قدرت ذاتیه همون بالدر از سوپرمن بیشتره!!!! ویکی پدیا هم دست کم تو زمینه ی کمیک اوضاش زیاد جالب نیس و قطعا فندوم تو زمینه ی کمیک از ویکی‌پدیا معتبر تره!!! بهتره هم الکی آمپر نچسبونی چون با این کار سوپرمنت 70 به 30 از ثور جلو نمیوفته!!!( البته بنظرمن هم سوپرمن قویتره اما با اختلاف خیلی کم )

              پاسخ

              • رهام در پاسخ به تحلیل گر

                اردیبهشت 15, 1400

                داوش نسخه ی کازمیک دبگه به خورشید وا بسته نی و در حد شیطان وحشی عظیمه تازه دارید میگید ثور یه خداست خو کازمیک یه قادر مطلقه و نویسندگی داره که یعنی ته قدرت

                پاسخ

                • A.j در پاسخ به رهام

                  اردیبهشت 16, 1400

                  نویسنده گی 😂😂😂😂
                  کازمیک پلات داره نویسنده نیست نویسنده رایتره

                  پاسخ

                  • رهام در پاسخ به A.j

                    اردیبهشت 17, 1400

                    دوست عزیز پلات در واقع همون قدرت نویسندگیه اما کامل نی جوری که تو می تونی باهاش کارای سطحی بکنی

                    پاسخ

                    • A.j در پاسخ به رهام

                      اردیبهشت 17, 1400

                      پلات تغییر داستانه پایه و ستون داستان هیچ ربطیم به نویسنده گی نداره

                      پاسخ

                    • Maker در پاسخ به رهام

                      اردیبهشت 17, 1400

                      ندارن عزیز من این اشتباه هست کازمیک پلات نداره

                      پاسخ

            • Maker در پاسخ به مهدی

              اسفند 22, 1399

              عزیزم الان من به یک بچه ۱۳ ساله چه جوابی بدم من کلا جوابشو دیگه نمیدم چون اطلاعاتش کمه سنش هم کمه

              پاسخ

          • تحلیل گر در پاسخ به Maker

            اسفند 22, 1399

            سلام من با شما موافقم اما جناب سوپرمن در کمیک نشون داده که سرعتش در حدی هست که بتونه سفر در زمان بکنه و وقتی که در نهایت قدرتشه میتونه که در زمان سفر کنه و همچنین وقتی جان فاکس میتونه براحتی در زمان سفر کنه بعیده که سوپرمن نتونه!!! برای سفر در زمان هم لازم نیست دستش پر باشه فقط با سرعت میتونه در زمان سفر کنه!!!!!

            پاسخ

            • Maker در پاسخ به تحلیل گر

              اسفند 22, 1399

              بله گفته شما هم درست هست ولی در یک مبارزه فکر نکنم سوپرمن فکر سفر در زمان به سرش بزنه البته ثور هم با اودین فورس قابلیت سفر در زمان داره

              پاسخ

        • تحلیل گر در پاسخ به مهدی

          اسفند 22, 1399

          برتری های سوپرمن به ثور: زور_استقامت_سرعت
          برتری های ثور به سوپرمن: تجربه_تجهیزات_قدرت اصلی خارجی و داخلی
          هوش: برابر
          وقتی کل برتری های سوپرمنو حساب میکنی کل برتری های ثور رو هم حساب کن!!!!

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به تحلیل گر

            اردیبهشت 15, 1400

            تجربه مهم نیست تجهیزاتم همین طور نصف قدرت ثور کلا واسه پتکشه و قدرت داحلی سوپرمن بیشتره

            پاسخ

  14. عماد

    اسفند 17, 1399

    من میگم ثور قوی تره چون سوپر من با کریپتونایت از پا در میاد و این یه نقطه ضفعه ولی ثور همچین مشکلی نداره و میتونه به راحتی با یکم کریپتونایت سوپر من رو از پا دربیاره نظر من اینه

    پاسخ

    • مهدی در پاسخ به عماد

      اسفند 21, 1399

      اونوقت از کجا میخواد کریپتونایت بیاره؟؟؟

      پاسخ

      • ناشناس در پاسخ به مهدی

        فروردین 23, 1400

        ثور میتونه به وسیله آزگارد به هرجا که دلش میخواد تلپورت کنه پس دیگه حرف نزن

        پاسخ

      • استیو راجرز در پاسخ به مهدی

        اردیبهشت 12, 1400

        از بتمن . 😅😅😅 ( شوخی )

        پاسخ

  15. MFT

    اسفند 11, 1399

    سلام به نظر من اگر ثور گالاکتوس در اوج را در نسخه ی معمولی خودش زده باشد قویتر از سوپرمن است چون می گفتند گالاکتوس در اوج تقریبا از نظر قدرت با دورمامو در اوج برابر هستند و به نظر من سوپرمن از دورمامو در اوج شکست می خورد .
    البته من هنوز نمی دانم ثور در حالت عادی بود یا در قویترین حالت . اگر شما میدانید بگویید؟

    پاسخ

    • ایران در پاسخ به MFT

      اسفند 12, 1399

      نیروی پدر همگان اودین رو هم داشت و پادشاه آزگارد بود

      پاسخ

      • MFT در پاسخ به ایران

        اسفند 12, 1399

        قراره هم قدرت پدر همگان را داشته باشه و شاه آزگارد باقی بمونه . درسته ؟ اگر هنوز این قدرت ها را داشته باشه شانس ثور ۷۰ درصد و شانس سوپرمن ۳۰ درصد. البته اینها نظر من بود و قصد جسارت ندارم . با تشکر.

        پاسخ

      • بی طرف در پاسخ به ایران

        اسفند 14, 1399

        اگه به کمیک دقت کنی میبینی که لوکی گفت که ریشه های جادوی آذگارد نابود میشه که یعنی ثور ضعیف تر بود
        یک دلیل دیگه که تود در آن موقع ضعیفتر بود:چکش سنگین تر شده بود که به دلیل که در بالا گفته بودم

        پاسخ

  16. مرد فردا

    اسفند 10, 1399

    سوپرمن از ثور قویتره و این یک ثابت شد شاهکارای سوپرمن خیلی بیشتر و عظیم تره فقط چنتاشو میگم سوپرمن دیوار سورسو نابود کرد کتابی با وزن بینهایت بینهایتو بلند کرد!!!! تمام سیاره های منظومه شمسیو کشیده به راحتی با سرعتش در عرض چند ثانیه کل مالتیورسو طی کرد در بعد ششم زنده ماند دربرایر اتش جهنم مقاومت کرد حتی با یه عطسه یه منظومه شمسیو نابود کرد برتو گرماش هم ثابت شده که از دمای مرکز خورشیدم بیشتر و با تنفسش یه ستاره رو خاموش کرد و کسانی مانند ایمپرکس پرایم و میسپیتلیک و دارکساید و مرگ و شکست داد و ۱۰۰ ها کارایی دیگ فک کنم اینا ثابت کنه که سوپرمن خیلی از ثور قویتره حتی توی کراس اور هم اونو شکست داده البته حالا اونو ارفاق میکنیم ولی بازم یه دلیل ثابت شدس مگه اینکه طرف خیلی نوب و تعصبی باشه بگه ن ثور ثور .

    پاسخ

    • Maker در پاسخ به مرد فردا

      اسفند 10, 1399

      باو یک چیز جدید بگید باز میان همینارو تکرار می‌کنن خسته شدیم خدایا بسه دیگه تو ده تا سایت دیگه همینا رو گفتند حداقل راجبش تحقیق کنید تا یکی یه چیزی توی یک سایت میگه میآید همون رو کپی می کنید
      مستر میسپلتیک رو کی زده ؟ 😂😂😂😂
      مستر بخواد کمی از قدرتش رو نمایان کنه مولتیورس رو با سوپرمن نابود می کنه

      پاسخ

    • دکتر منهتن در پاسخ به مرد فردا

      اسفند 10, 1399

      اینایی که گفتی مثل نابودی با یه عطسه قبل بحران بوده و سوپرمن دیگه اون قدرتو نداره و خیلی قدرتش کم شده

      پاسخ

    • MFT در پاسخ به مرد فردا

      اسفند 11, 1399

      سلام . وقتی شما شاهکار های سوپرمن را می گویید شاهکار های ثور را بگو . من راستش از شاهکار های ثور کاملا با خبر نیستم ولی در این حد از شاهکارهای ثور با خبرم: شکست زمستان سیاه ، شکست گالاکتوس در اوج ، بلند کردن مار میدگارد ، مقاومت در برابر نیروی یک ستاره نوترونی، شکست یک سلسیتال ، و ….. البته اینها تعداد کمی از شاهکار های ثور هست و دوستانی که بیشتر از من اطلاعات دارند می توانند شاهکار های بیشتری را به شما بگویند.
      در ضمن قصد جسارت ندارم ولی شما کمی تعصبانه حرف زدید چون وقتی می گویید سوپرمن خیلی قویتر از ثور است و سوپرمن برندست پس کمی تعصبانه حرف زدید. با تشکر باز هم می گویم قصد بی احترامی و جسارت نداشتم.

      پاسخ

      • محمد پور محتشم در پاسخ به MFT

        آبان 16, 1401

        داش فقط شاهکار های سینما ثور بیست به بالا هستن از بلند کردن کره های دایسون بگیر تا پول کردن اسپیس شیپ

        پاسخ

    • ثور در پاسخ به مرد فردا

      اسفند 19, 1399

      اره دیگه ایمپرکس پرایم شکست داد اما با تمام نیروی کسمت
      دارکساید هم شکست داده اما با کمک دیگران(شما یک کمیک بگو که سوپرمن دارکساید رو در نبرد تک به تک شکست داده
      اره دیگه اون موجود پنج بعدی رو با کلک برده نه با چیز دیگه
      چی؟مرگ اون کمیکی که سوپرمن در ان مرگ رو شکست داده به من بگید
      کجا ثابت شده که پرتو سوپرمن از خورشید گرم تره به من بگید

      پاسخ

  17. ععع

    اسفند 10, 1399

    ثور بدون شک قدرتمند تر است چون که او می تواند چکشی به آن اندازه سنگینی را بلند کند

    پاسخ

    • Maker در پاسخ به ععع

      اسفند 10, 1399

      سوپرمن برای غذا هروز سه بار ثور میخوره جناپ

      پاسخ

      • ایران در پاسخ به Maker

        اسفند 10, 1399

        واقعا بدون تعصب سوپرمن توانایی هاش و شاهکاراش بیشتره

        پاسخ

        • Maker در پاسخ به ایران

          اسفند 10, 1399

          خب دوست عزیز مگه من گفتم ثور از سوپرمن قویتر هست ؟ قبلا فکر میکردم ثور قویترین ولی الان مطمئن شدم که از سوپرمن ضعیف تر هست

          پاسخ

      • امیررضا در پاسخ به Maker

        اسفند 10, 1399

        داداش میدونم اطلاعاتت بالاس ولی لطفا تعصبی نباش. درسته قبلا میگفتم ثور قویتره ولی الان به نظرم برابرن.

        پاسخ

      • استورم در پاسخ به Maker

        اسفند 11, 1399

        دوست عزیر حرفت اشتباهه ثور قدرتی بی انتها دارد.این دو از نظر قدرت یکی هستن

        پاسخ

        • Maker در پاسخ به استورم

          اسفند 11, 1399

          شما هیچ اطلاعاتی از سوپرمن و ثور نداری کی گفته ثور قدرتش بی‌انتها هست ؟ اگه بی انتها هست چرا از هالک کتک خورده ؟ 😂😂😂

          پاسخ

          • Nima در پاسخ به Maker

            اسفند 17, 1399

            کی میگه باخته ثور بدون مینیولر تونست هالک رو شکست بده هالک با اون قدرت جلوی ثور باخت
            معلومه اینا برابرن ثورم قدرت کمی نداره

            پاسخ

            • Maker در پاسخ به Nima

              اسفند 19, 1399

              من نمی‌گم بلکه بر اساس کمیک می گم ثور با یک ضربه هالک جمجمش ترک خورد ایمورتال هالک شماره ۷ و ۸ رو بخونید

              پاسخ

              • تحلیل گر در پاسخ به Maker

                اسفند 23, 1399

                سلام ببینید اونجا هالک در نسخه ی عادی نبود و در نسخه‌ی ایمورتال هالک بود پس هالک کار زیادی نکرده که ثور عادی رو در نسخه‌ی ایمورتال هالک با یه مشت زده!!!!(همچنین ثور هم روی فرم نبود و وضیت جالبی نداشت!! )همچنین اون حرکت رو هم میشد به عنوان شاهکار ایمورتال هالک حساب کرد!!!!

                پاسخ

      • ثور در پاسخ به Maker

        اسفند 20, 1399

        به سوپرمن بگو مواظب باشه رودل نکنه😎😎😎

        پاسخ

      • استیو راجرز در پاسخ به Maker

        اردیبهشت 12, 1400

        فکر کنم اشتب گرفتی.

        پاسخ

        • Maker در پاسخ به استیو راجرز

          اردیبهشت 12, 1400

          اشتباه نگرفتم شوخی کردم با دوستانی که سوپرمن رو در حد دارکساید آوردن بالا

          پاسخ

    • استورم در پاسخ به ععع

      اسفند 11, 1399

      ببخشید اما تو یا نمیدونی. یا ادا در میاری. ثور چکشش سنگین نیست بلکه لیاقتشو داره

      پاسخ

    • استار لرد در پاسخ به ععع

      اسفند 22, 1399

      چه ربطی داره،پتک تور که لیاقت میخواد و ربطی به قدرت نداره،استورم بریکر هم قدرت زیاد میخواد که قطعا سوپر من داره
      چند هفته است با مارول آشنا شدی؟

      پاسخ

  18. Mr.strange

    اسفند 9, 1399

    وقتی دغدغه این همه آدم میشه قوی تر بودن یا نبودن شخصیت هایی که اصلا وجود هم ندارن باید یه فکری کرد.
    فکر نه برای این که چطور به جامعه دغدغه درست القا کنیم بلکه فکر برای این که چطور یک جامعه ای این طور به سمت “مَجاز ها” فرار میکنه. بدون دغدغه ی واقعی حرکت رو به جلو واقعی هم وجود نخواهد داشت.

    پاسخ

  19. MFT

    اسفند 7, 1399

    سلام یک سوال: در بین سلاح های ثور یارن بی یورن قویتره یا استورم بریکر یا میولنیر ؟

    پاسخ

  20. Maker

    اسفند 4, 1399

    کاربر تحلیلگر در کمیک Generations phoenix and jean grey
    گالاکتوس با دونسخه از جین گری فونیکس رو به رو میشه و یکی رو شکست میده ولی دومی از پشت به گالاکتوس ضربه میزند
    یعنی یک جین گری فونیکس رو شکست داده و از دو تا شکست خورده البته بعد از ضربه فونیکس انگار آسیب زیادی ندید
    در ضمن گالاکتوس هایپر استورم رو کشته که پسر راچل سامرز فونیکس و فرانکلین ریچاردز بوده و کارش نابود و یا فتح کردن یونیورس ها بوده

    پاسخ