مبارزه ثور و سوپرمن؛ کدامیک در نبرد مرگ پیروز می‌شوند؟

طرفداران سالیان زیادی راجع‌به اینکه چه ابرقهرمانی می‌تواند دیگری را شکست دهد بحث می‌کنند. استاندارد طلایی قدرت ابرقهرمانی در این بحث‌های دوستانه کاراکتر سوپرمن است. با توجه به توانایی‌ها و قدرت نامحدود این ابرقهرمان دشوار است که بگوییم چه کاراکتر دیگری می‌تواند در یک چالش جدی به‌صورت عادلانه او را شکست دهد.

با‌این‌حال ثور، یکی از قدرتمندترین انتقام‌جویان مارول، ممکن است به‌ اندازه کافی قوی باشد تا این کاراکتر را شکست دهد. او با توانایی‌های ازگاردی و چکش فوق‌العاده‌اش یک خدا در عرصه مبارزه محسوب می‌شود. ثور به‌واسطه این قدرت‌ها می‌تواند دشمنان به مراتب قوی‌تر از خودش را طبق قاعده مبارزه شکست دهد.

با توجه به اینکه ثور می‌تواند قدرتمند باشد و سوپرمن نیز می‌تواند قدرتمندتر از یک لوکوموتیو و سریع‌تر از یک گلوله باشد، طی این مطلب قصد داریم پی ببریم اگر این دو ابرقهرمان در مقابل یکدیگر قرار بگیرند کدامیک پیروز شده و دیگری را شکست می‌دهد. با پروشات همراه باشید.


کدام نسخه از سوپرمن در مقابل کدام نسخه از ثور؟

با توجه به جهان‌های موازی و دوره‌های زمانی مختلف ابرقهرمانان در کمیک‌ها، دی سی و مارول نسخه‌های گوناگونی از سوپرمن و ثور را به طرفداران معرفی کرده‌اند. درنتیجه ابتدا باید مشخص کنیم کدام نسخه از این ابرقهرمانان را برای مقایسه انتخاب خواهیم کرد. در دنیای دی سی، سوپرمن قبل از خط داستانی “بحران در زمین‌های نامحدود” (Crisis on Infinite Earths) دارای قدرت زیادی بود.

طی برخی از کمیک‌ها که قبل از کمیک بحران در زمین‌های نامحدود منتشر شدند سوپرمن دارای توانایی‌های جدید و فوق‌العاده زیادی بود که بعدها در هیچ مطلب دیگری نتوانست به آن سطح از قدرت دست پیدا کند (لازم به ذکر است کمیک زمین‌های نامحدود در سال 1986 منتشر شده بود). به‌طور مثال عطسه سوپرمن به‌حدی نیرو داشت که می‌توانست نظم منظومه شمسی را برهم بزند.

در هیچ جای دیگری از تاریخ کاراکتر سوپرمن ما شاهد چنین میزان قدرتی در او نبودیم. نسخه مدرن این کاراکتر یعنی سوپرمن پس از بحران دارای محدودیت‌های گوناگونی است. حتی برخی از دشمنان او مانند دومزدی و دارک‌ساید به‌راحتی می‌توانند در عرصه قدرت با او مقابله کنند.

البته در جاهایی دیگر نیز سوپرمن دارای قدرت‌های زیادی بود. در کمیک All-Star Superman مرد پولادین قبل از لحظه مرگش قدرت بسیاری زیادی داشت و بسیار نیرومند شده بود.

اما ثور در طول تاریخ فرازونشیب کمتری داشته و از میزان قدرت نسبتا پایداری برخوردار بوده است. با‌این‌حال زمان‌هایی نیز در کمیک‌ها وجود داشت که این کاراکتر ضعیف‌تر یا قوی‌تر بود. از آنجایی‌که سوپرمن قبل از بحران با قدرت‌های عجیبش به‌راحتی می‌تواند ثور را شکست دهد، طی این مطلب قصد داریم قدرت سوپرمن بعد از بحران را با کاراکتر ثور دنیای اصلی مارول مقایسه کنیم. در واقع نسخه‌های نرمال و شناخته‌شده از این دو کاراکتر را در مقابل یکدیگر قرار خواهیم داد. مبارزه جذابی پیش رو داریم، اینطور فکر نمی‌کنید؟!


ثور قدرتمندتر است یا سوپرمن؟

هرطور محاسبه کنید سوپرمن به‌لحاظ قدرت نسبت به ثور برتری دارد. او در کمیک‌ها نظم سیارات را بهم ریخته و افراد را با قدرت وحشیانه‌اش به مدار خارج از جو پرتاب کرده. در جهان دی سی قدرت سوپرمن بی‌نظیر است. بااین‌حال ثور نیز قدرت قابل‌توجهی دارد. این کاراکتر با قدرت خالص خود توانست کل یک سیاره را طی مبارزه‌اش با بتا ری بیل نابود کند.

ثور گالاکتوس و فنیکس فورس را که از قدرت‌های کیهانی بزرگ بودند تقریبا شکست داده است. او وزن ازگارد را نگه‌داشته و در برابر جاذبه یک سیاه‌چاله مقاومت کرده. با وجود اینکه هنوز ممکن است سوپرمن کمی قدرتمندتر به‌نظر برسد، ولی این اختلاف قدرت بین سوپرمن پس از بحران با ثور چندان زیاد نیست.


کدام یک قدرت بیشتری دارد؟

به‌لحاظ قدرت‌های ابرانسانی سوپرمن پیروز می‌شود. با قدرت‌هایی چون تنفس انجمادی و دید حرارتی مرد پولادین به‌شکلی واضح مهمات بیشتری دارد. بااین‌حال ثور نیز پیوسته با غول‌های بزرگی در نبرد بوده و در مقابل نیروهای وحشتناکی چون سلستیال‌ها مقاومت کرده است. توانایی‌های سوپرمن ممکن است به ثور ضربه بزند ولی لزوما نمی‌تواند او را شکست دهد.

ثور علاوه‌بر توانایی‌های ازگاردی و نیروی فیزیکی‌اش، یک قدرت اصلی دیگر نیز دارد که کنترل صاعقه است. او به‌عنوان خدای رعد می‌تواند صاعقه را کنترل کند. قدرت صاعقه این کاراکتر فاکتوری است که می‌تواند نقشی موثر در مبارزه علیه سوپرمن داشته باشد.


سوپرمن و جادوی ثور

سوپرمن نقاط ضعفی نیز دارد. نزدیکی به یک خورشید سرخ یا کریپتونایت می‌تواند او را ضعیف کند. سوپرمن همچنین در مقابل جادو نیز ضعف دارد. این یکی از اصلی‌ترین دلایلی است که طبق آن شزم، ابرقهرمان وابسته به قدرت‌های جادویی، می‌تواند سوپرمن را شکست داده و بر او پیروز شود.

ثور با قدرت جادویی آمیخته شده است. این قدرت باعث شده ثور بتواند با سرعتی فراتر از سرعت صاعقه چکش خود را چرخانده و آن را به حرکت دربیاورد. توانایی‌های جادویی خدای رعد باعث شده تا او در هر شرایطی بتواند قدرت خود را حفظ کند. ثور با تولید صاعقه جادویی خویش می‌تواند صدماتی جبران‌ناپذیر به رقیب خود وارد کند.

درنتیجه وقتی سوپرمن با یکی از نقطه ضعف‌هایش مواجه شود دیگر مهم نیست تا چه اندازه قدرت داشته باشد. ثور در چیزی قدرت دارد که نقطه ضعف سوپرمن محسوب می‌شود. شاید مرد پولادین بتواند با قدرتش بر ثور غلبه کند؛ ولی خدای رعد با تکیه بر نیروهای جادویی‌اش می‌تواند صدماتی جدی به سوپرمن وارد کند.


کدامیک پیروز می‌شود؟

اجازه بدهید روراست باشیم؛ نمی‌توان بطور قطع گفت کدام یک در یک مبارزه تن به تن و عادلانه پیروز خواهد شد.

با وجود ضعف سوپرمن نسبت به جادو، ثور یک برتری دیگر نیز نسبت به مرد پولادین دارد. سوپرمن معمولا در مبارزه‌های دوستانه و زمانی‌که حریفش موجود شروری نباشد عقب می‌کشد. به همین دلیل است که بتمن اغلب سوپرمن را شکست می‌دهد. درنتیجه تصور اینکه سوپرمن در مبارزه با ثور مایل به عقب‌نشینی باشد سخت نیست. ولی ثور عاشق جنگیدن است و بدون شک از تک تک ثانیه‌های مبارزه‌اش با مرد پولادین لذت خواهد برد.

احتمالا سوپرمن با سرعت فوق‌العاده زیادش بتواند ثور را قبل از اینکه شانس داشته باشد صاعقه خود را ایجاد کند شکست دهد. اما سوپرمن معمولا در مبارزه‌هایش، به‌خصوص مبارزه با دوستان از حداکثر قدرت خود استفاده نمی‌کند. ولی ثور برخلاف او کاملا مبارزه را جدی گرفته و تمام سعیش را می‌کند تا در نبرد پیروز شود.

با توجه به قدرت جادویی ثور و اینکه سوپرمن در مبارزه‌اش تعلل می‌کند، ممکن است خدای رعد این شانس را داشته باشد تا به کمک جادو و صاعقه‌ مرد پولادین را شکست دهد. شاید سوپرمن مرد پولادین باشد، اما اگر تعلل کند ثور به‌ اندازه کافی قدرتمند است تا به کمک قدرت جادویی صاعقه‌اش او را شوکه کرده و شکست دهد، اما اگر سوپرمن با تمام قدرتش در این نبرد شرکت کند و از حداکثر توانایی خود استفاده کند احتمالا پیروز مبارزه خواهد بود.

نظر شما چیست؟ اگر مبارزه‌ای بین ثور و سوپرمن صورت بگیرد کدام یک پیروز خواهند شد؟ منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (4103)

بستن فرم

  1. Mahdi

    تیر 26, 1399

    اقایانی که از سوپرمن حمایت میکنین این متن رو بخونید اول برید تور یکو ببینید بعد بیاین حرف بزنید در اول فیلم نشون میده که وقتی تور چکش میومیلر رو میبینه حیرت زده میشه و بعد اودین باقدرتش درون تور رو میبینه و می فهمه که در هزار سالگی تور قدرتش بینهایت میشود و اینکه با یک نفر بجنگد و از قدرت ساعقه اش استفاده کند میتواند همان سیاره را از هم متلاشی کند برای همین نود درصد قدرت تور را ازش میگیرد ولی پیش بینی اش غلط از آب در امد و در اونجرز یک مرد اهنی و کاپیتان رو در مرحله ی اول و کل انتقام جویان را از هم مختل کرد و بعد یک خدا شد و کمپانی مارول در فیلم تور لاو اف تندر به این موضوع اشاره میکند وقتی که تور چهل درصد قدرت خودش را ازاد میکند سارتور را که در اوج قدرت خود بود سرش را قطع میکند با این حال طرفدار های دی سی وغیره این موضوع را قبول ندارند و میگویند که سوپر من قوی تر هست

    پاسخ

    • arya در پاسخ به Mahdi

      تیر 27, 1399

      چی میگی داری فیلم رو تعریف میکنی بعد بیشتر بحث سر کمیک هست نه سینما تو که این ها رو میگی فیلم اندگیم رو هم تعریف کن که ثور نتونست یک ضربه به تانوس بزنه😭😭😭

      پاسخ

      • Mahdi در پاسخ به arya

        تیر 27, 1399

        اریا جان شما به جایه تور باشی و پنج سال کامل شراب بخوری و ماهی یک دفعه بیای بیرون میتونی به یه سوسک ضربه بزنی

        پاسخ

        • Mahdi در پاسخ به Mahdi

          تیر 28, 1399

          متنو بخون ببین من حرفی از سرعت زدم اگر گفتم سرعت تور از سوپر من بیشتره مراجعه کن لطفا😅😅😅

          پاسخ

        • arya در پاسخ به Mahdi

          تیر 29, 1399

          خب من میگم داستان فیلم و کمیک باهم فرق داره

          پاسخ

          • Mahdi در پاسخ به arya

            مرداد 3, 1399

            تو کمیک هالک با یه دستش 13سیاره ی خیلی بزرگتر از زمین رو بلند کرده

            پاسخ

            • شایان در پاسخ به Mahdi

              شهریور 11, 1399

              کمیک چرته مال صد سال پیشه

              پاسخ

              • دکتر منهتن در پاسخ به شایان

                شهریور 12, 1399

                منهم اینطور فکر میکردم ،ولی هر سال کمیک های جدید منتشر میشه

                پاسخ

            • دکتر منهتن در پاسخ به Mahdi

              شهریور 16, 1399

              اگه اشتباه نکنم این کمیک خیلی قدمیه

              پاسخ

      • امید در پاسخ به arya

        تیر 30, 1399

        دادا ثور تان آخر جنگ بینهایت یه جورایی داشت میکشن با تبرش😒

        پاسخ

      • ABOLFAZL در پاسخ به arya

        شهریور 11, 1399

        چون دیر رسید و همون اخراش که رسید یک ضربه سخت وارد کرد که هیچکس نتونست وارد کنه

        پاسخ

    • مصطفی در پاسخ به Mahdi

      تیر 28, 1399

      اولا پسر خوب سوپرمن در اوج سرعت ۶۰ برابر سرعت نور میره.
      دوما سوپرمن در کمیک های قبل بحران بی نهایت به راحتی چندین برابر نور هم حرکت کرده پس از خودت حرف در نیار سرعت ثور اصلا قابل قیاس با سوپرمن نیست

      پاسخ

      • استیو راجرز در پاسخ به مصطفی

        تیر 29, 1399

        جناب ، اولا قبل بحران تموم شد رفت پی کارش . یعنی اون سوپرمن دود شد رفت هوا . پس اگه فن های بینهایت افراطی سوپرمن میخوان شاهکارهاش رو بگن لطف کنن و سوپرمن بعد بحران رو در نظر بگیرند .
        دوما سرعت سوپرمن نسخه معمولی و اصلی بعد بحران هرگز 60 برابر نور که هیچ حتی 6 برابرم نیست . پس تو هم از خودت حرف در نیار .
        سوما سرعت سوپرمن زیاد به دردش نمیخوره . به دلایل مفصل و منطقی هم در کامنت های همین مقاله از طرف من و بعضی دیگر از کاربران اشاره شده است .

        پاسخ

      • Amirreza در پاسخ به مصطفی

        مرداد 7, 1399

        داداش گل گفتی دمت گرم

        پاسخ

        • حسین در پاسخ به Amirreza

          اردیبهشت 10, 1402

          چی میگی قاسمی تعصبی تمام مقالاتت مارول رو برنده می‌کنه مثلاً میگه دکتر استرنج می‌تونه دکتر فیت رو بزنه
          این حرفات مثل بقیه مقالاتته
          لطفاً نگو من تعصب ندارم که داری

          پاسخ

      • شایان در پاسخ به مصطفی

        شهریور 11, 1399

        مگه نشنیدی ثور تو کمیک میتونه طی الارض کنه یعنی سر یک ثانیه از یه کهکشان بره یه کهکشان دیگه

        پاسخ

  2. DOMSDAY

    تیر 18, 1399

    ببینید بتمن سوپرمن رو شکست داده بخواطر این که بتمن برای هر کاری آماده هست و سوپرمن قوی تره چرا ثور چرا سوپرمن نمیتونه جلویه رعد ب ایسته ثور فقط قدرت رعد داره ولی بیشتر قدرت های سوپر من هنوز ناشناخته است کمی فکر کنید

    پاسخ

    • امیر در پاسخ به DOMSDAY

      تیر 18, 1399

      دقیقاااااا

      پاسخ

    • رضا در پاسخ به DOMSDAY

      تیر 18, 1399

      توجه داشته باشید این دو یک بار با هم جنگیدند اون یک بارم سوپرمن برد شما اصلا قدرت های سوپرمنو نادیده میگیرید. تو جنگشون سوپرمن چند بار تبر ثور را گرفت و جا خالی داد آخرشم ثور رو برد فضا و پیروز شد سوپرمن. پس سوپرمن قوی تره

      پاسخ

      • Hamed در پاسخ به رضا

        تیر 20, 1399

        داداش اونا دوتا فیلم مجزاس که با هم ترکیب کردن یکم فک کن بعد حرف بزن

        پاسخ

        • امیر در پاسخ به Hamed

          تیر 24, 1399

          نخیرم فیلمه مارول بود تو چند سال پیش

          پاسخ

        • دکتر منهتن در پاسخ به Hamed

          مرداد 11, 1399

          بله ،اما یک فیلم دیگه هم هست که ،که دوتا فیلم رو با هم ترکیب نکردن و یک فیلم یکسرست و اونجا هم سوپرمن برد

          پاسخ

      • علیرضا در پاسخ به رضا

        مرداد 19, 1399

        سلام به نظر شما اگر قدرت های سوپرمنو دستکم میگیریم پس قدرت های ثورم خیلی دستکم گرفتیم اینا دو تا فیلمن که میکس شدن و واقعیت نداره بعدم ینی تجربه ثور کاری نمیکنه؟؟

        پاسخ

        • حسین در پاسخ به علیرضا

          اردیبهشت 10, 1402

          تجربش تاثیر داره ولی نه به اندازه قدرت و دوام

          پاسخ

    • علی در پاسخ به DOMSDAY

      تیر 21, 1399

      عزیزم به نظرم شما دقیق با ثور اشناییت نداری که میگید فقط قدرتش صاعقه هستش ثور یک خداست بدون هیچ نقطعه ضعفی ثور قدرت کنترل زمانو داره و احظار مردگان و زنده کردنشون قدرتایی که تو این مقاله بش اشاره نشد ثور میتونه ۲ برابر سرعت نور پرواز کنه درحالی که سوپر من تو اوج سرعتش یکو نیم برابر سرعت نور تونست پرواز کنه ثور قدرت واکنش سریع حتی چند برابر سرعت نورو داره وقتی که قافلگیر بخواد بشه از این قابلیتش استفاده میکنه ثور فقط ۱۰ درصد قدرتاشو داره بقیش توسط اودین ازش گرفته شده تا وقتی که کامل بشه حتی با همون ۱۰ درصد کسایی رو شکیت داده که جزو قدرتمندای مارولن ثور یه قابلیت داره که تو این مقاله بش اشاره نشد ( خشم خدا ) که وقتی این نیرو رو فعال میکنه میتونه قدرتاشو تا ۷۰ درصد ازاد کنه ولی مشکل این قدرت اینه که وقتی رو حالت خشم میره دیگه دوستو دشمن نمیشناسه و فقط نابود میکنه فقط یکبار تو این حالت رفت که وقتی رفت کل اونجرزو تو چند ثانیه شکست داد و اونجرز برای کمک از تانوس کمک خواست و حتی تانوسم نتونست جلوشو بگیره و دلیل این خشم این بود که اودین ملیونر رو ازش گرفت فکر کن بدون ملیونر اونجرز و تانوسو شکست داد ملیونر منبع قدرت ثور نیست بلکه چیزیه که باهاش ثور کنترل میکنه قدرتاشو وقتی ثور ۱۰۰ درصد قدرتشو ازاد مسکنه تبدیل میشه به کینگ ثور که فکر کنم بدونی چه قدر قدرتمنده حتی از اودنیم قدرتمند تر انقدری که گالاکتوسم ازش میترسه و سمتش نمیره ثور خیلی قدرتای دیگه ام داره البته زورو بازو بگم که سوپر من زورش یکم بیشتر از شزم هستش شزمم قدرتشو از هرکول میگیره نه همه قدرت اینو بگم شزم فقط بخشی از قدرت خدایانی که داره رو میگیره فکر کن وقتی بخشی از قدرت هرکولو میگیره زودش بهپای سوپر من میرسه اینم بدون هرکول توی زور ازمایی با ثور کم اورد پس ببین ثور چه قدرتی داره که حتی از هرکولم بیشتره

      پاسخ

    • محمد در پاسخ به DOMSDAY

      مرداد 29, 1399

      داداش چرا چرت میگی چرا نمیخوای با واقعیت کنار بیای .من عاشق ثورم .قدرتاش ندیدی فقط بلده رعد بزنه .برو یکم اطلاعات کسب کن بعد بیا حرف بزن .ثور و سوپرمن در حد همن هستن . هیچکدام پیروز نمیشه

      پاسخ

    • شایان در پاسخ به DOMSDAY

      شهریور 11, 1399

      ثور فقط قدرت رعد نداره میتونه طوفان ایجاد کنه میتونه زمین لرزه ایجاد کنه داخل مارول جوری ثور رو نشون دادن که انگار کاپیتان امریکا از ثور قویتره

      پاسخ

  3. دانیال

    تیر 17, 1399

    اصلا این دو قابل مقایسه با هم نیستن . چیز واضحیه ثور برندس . سوپرمن یه مگس هم برای ثور به حساب نمیاد .
    ثور وقتی به درجه عصبانیت والایی برسه کینگ ثور میشه و قدرتاش به شدت کیهانی و قوی میشه . سوپرمن کیلو چنده؟

    پاسخ

    • مبین نجفی در پاسخ به دانیال

      تیر 18, 1399

      سوپرمن کیلو چنده!!!؟؟؟ تو اصلا سوپرمنو میشناسی؟؟یا از تعصب بیش از حد میگی!!؟؟؟

      پاسخ

      • SONGOKU2020 در پاسخ به مبین نجفی

        تیر 22, 1399

        اقای با تجربه تو که میدونی پس چند کیلو هست ها 😄😄😄😄😄🤣🤣🤣 ثور حتی هالک و گالاکتوس را شکست داده دیگه سوپرمن یک پخمه بیش نیست اگه بگی تعصبی یعنی تو داری اعتراف میکنی که خودت از شدت عصبانیت و حقیقت دیگران را تعصبی میدونی در حالی که خودت تعصبی هستی

        پاسخ

        • طوفان در پاسخ به SONGOKU2020

          تیر 24, 1399

          وات سیدی؟؟ ثور تو فیلم خودش هالک رو شکست داد مگرنه تو فیلم مارول هالک جوری ثور رو زد که از شدت دل سوختگی گریم گرفت . بعدشم سوپرمن زورش به هالک میرسه . آقای تعصبی دان😅😅😅🤣🤣

          پاسخ

          • matin در پاسخ به طوفان

            تیر 25, 1399

            سوپرمن تو کراس اوز هالک را شکست داده اول برو اطلاعات جمع کن بد حرف بزن بعدشم تو کراس اور سال 2003 سوپرمن ثور را شکست داده

            پاسخ

            • شایان در پاسخ به matin

              شهریور 11, 1399

              چون قدرت ثور رو نشون نداده

              پاسخ

          • matin در پاسخ به طوفان

            تیر 25, 1399

            هر چی میخوای بگید بگید ولی اینو بدونید سوپرمن تو کراس اور سال 2003 میکشه ثور را و تازه چی سوپرمن از واندروومن کمتره که لیاقت نداشته باشه اگه برید ویکی پدیا که تمام حرفاش با منبع میبینید که یکجا نوشته واندروومن و سوپرمن لیاقت همان پتک ثور که اسمش یادم نیست را دارن منتها سوپرمن خودش به یک میونلیز تو همچین مایه هایی نیاز داره اگه قبول ندارید سرچ کنید مازول علیه دی سی ویکی پدیا میبینید

            پاسخ

            • asgb در پاسخ به matin

              مرداد 20, 1399

              داداش اون که گفتی ویکی پدیا همه ی حرفاش با منبعه نخیرم اینطوری نیست تو خودت برو عضو شو بعد یه صفحه باز میکنیو مینویسی من خودم تا حالا صد تا چرت و پرت توش نوشتم

              پاسخ

            • امیررضا در پاسخ به matin

              مهر 15, 1399

              کراس اوور هیچ دلیل و مدرکی نیست فقط برای تبلیغات بود.

              پاسخ

            • Mahsa در پاسخ به matin

              آذر 6, 1399

              عزیز دانشمند تنها تور و کاپیتان لیاقت پتک عظیم تور رو دارن و نه هیچکس دیگه به قول تور ما آدما خیلی کوچیکیم خیلی ریز که راجع به این چیزا اصلا صحبت میکنیم وقتی میدونیم تور برندس

              پاسخ

              • تحلیل گر در پاسخ به Mahsa

                آذر 7, 1399

                بتاری بیل و اودینو ویژنو چند نفر دیگر پتک ثورو بلند کردن!!!!! تو هرجور دوس داری فکر کن و تو همون جهالت خودت بمون!!!!!

                پاسخ

        • سوپرمن در پاسخ به SONGOKU2020

          تیر 26, 1399

          داش اگ اینطوره سوپرمن زادو دارکساید ک خیلی قوی تر ازتانوس هستو شکست داده و همین هالک چ ربطی داش

          پاسخ

    • arya در پاسخ به دانیال

      تیر 18, 1399

      من آخر نمیدونم چند تا دانیال داریم یک دانیال از سوپرمن حمایت می‌کنه یکی از ثور

      پاسخ

    • سوپرمن در پاسخ به دانیال

      تیر 26, 1399

      اولن اینکه باید بگم ک سوپرمن قوی تره چرا چون همه شماها ب یچزی ز سوپرمن دقت نکردید
      قدرت واقعیش
      مهم نیست ثور ی خدا باشه سوپرمن میتونه و تونسته اونو شکست بده

      پاسخ

      • Amir در پاسخ به سوپرمن

        تیر 29, 1399

        با سلام
        داداش کراس اورا بر اساس محبوبیت شخصیت برنده میشن چون خواننده ها ناراحت نشن هنوز اینا رو نمی دونی در ضمن ثور طرفدار های الانش رو نداشت الان خیلی محبوبه اگه بخایم قوی ترین نسخه هارو مقایسه کنیم رون کینگ ثور رو باید با سوپرمن وان میلیون پرایم مقایسه کنیم که ادمین یه سایت دیگه گفته به احتمال خیلی زیاد رون کینگ ثور سوپرمن پرایمو داغون میکنه فکرش رو کنید که با یه فکر مانگوگ رو نابود کرد که قدرتش کمی از اودین کمتر حتی گاهی اوقات برابر هستن و بعضی جاها گفته شده که سایه نشینان بالا همون بیاندر ها هستن دیگه فکرش رو بکنید چقدر قدرت دا‌شته که 5 بیاندر رو نابود کرده حتی اونا گفتن که بیا و عضوی از ما باش تو از ما پیشی گرفته ای دیگه فکر کنید چقدر قدرتمنده

        پاسخ

        • سوپرمن در پاسخ به Amir

          مرداد 28, 1399

          سلام داداش سوپرمن به حدی قدرت داره ک تونسته کتاب بینهایت سنگینو بلند کنه حتی توی کراس سوپرمن زدش
          سوپرمن کسی بود ک به راحتی تونست گوزیلا رو شکست لده توی ی کمیک اما همه اونجرز بهش حمله کردن
          سوپرمن توب ب کمیک قوی ترین ها مثا ویژن هالک ثور و کپ مارول حمله کرد حالب این بود که سوپرمن هیچ خراشی برنداشت جز اینکه لباسش پاره شد و حالا بعضی ها میگن بتمن سوپرمن. زدشو اینا همه ما میدونیم ک سوپرمن اگ بخواد بکشتش به انگشت کوچیکشم میتونه پرتش کنه و بمیره و رون کینگ ثور درمقایسه با کتاب بینهایت سنگین ب مورچه هم ب حساب نمیاد
          ک سوپرمن تونست آون کتابو ب راحتی بلند کنه لطفا خواهشن یکم فکر کنین دوستان من

          پاسخ

          • حسام در پاسخ به سوپرمن

            مهر 27, 1399

            جمع کن تورو خدا قویترین ثور نکرو ثور هست که با یک تکان دادن دست یک لشکر خدارا نابود میکنه و درخت زندگی از ریشه میکنه اون به کنار ران کینگ ثور که همه چیز را میدونه و با فکر کردن سیاره هارا نابود میکنه به کنار اون به کنار ثور فونیکس تمام قدرت فونیکس که چهارمین سلتیسال بر تره داره
            ثور اودینسان که ده درصد قدرتش راداره با یک ضربه سیاره هارا دو نیم میکنه در ضمن کی گفته قدرت اودینسان فقط رعد هست اون توان ساخت طوفان های بزرگ و کنترل اب هوا را داره

            پاسخ

      • حسین در پاسخ به سوپرمن

        اردیبهشت 10, 1402

        این که اون خداست اون نیمه خداست اون یک ابر انسانها همش شعاره
        الان اگه اینطوری باشه واندروومن که خداهه از سوپرمن قویتره
        سوپرمن درسته خدا نیست ولی قدرت و دوامش آنقدر زیاده که با خدایان مقایسه میشه حتا از بعضی از خدایان هم قویتره

        پاسخ

    • کاپیتان در پاسخ به دانیال

      مرداد 6, 1399

      سوپرمن کیلو چنده !!!!!!!!!!!!اگ اونا کینگ تور رو بیارن ما سوپرمن پرایمو میاریم

      پاسخ

    • حسام در پاسخ به دانیال

      مهر 26, 1399

      کینگ ثور که هیچ چیز نیست اگه سوپرمن کتاب بینهایت رابلندکرد نکرو ثور درخت زندگی را از جا کند ثور قدرت صدتا لشکر خدارا در شمشیر نکرو داره ثور اودینسان با یک ضربه سیاره ای را دونیم

      پاسخ

    • Mahsa در پاسخ به دانیال

      آذر 6, 1399

      دقیقا درسته تور یه ستاره نوترونی رو باز نگه داشته سوپر من با یه بمب اتم نزدیک بود بمیره چی میگین شما تور پسر اودین خدا و پدر همگانه اون وقت سوپر من پسر کریپتونه اصلا گفتن ندارم تور یک خداست و قدرت بی نهایت داره پس چرت و پرتی نگین

      پاسخ

      • تحلیل گر در پاسخ به Mahsa

        آذر 7, 1399

        چییی؟؟؟؟ ضربات نبولامن که هر یه ضربش اندازه بیستا بمب اتم هست به سوپرمن اثر نداشته!!!!! تو چرتو پرت نگو اصن ربطی به خدا بودنو نبودن نداره!!!!!

        پاسخ

      • حسین در پاسخ به Mahsa

        اردیبهشت 10, 1402

        تو مرض تعصب رو رد کرده اصلا علم و علوم سرت نمیشه
        اولا تاثیرات ستاره نوترونی با بمب اتم فرق می‌کنه ستاره نوترونی انرژی و دمای زیادی داره
        اما بمب اتم تششعات رادیو اکتیو دار
        اصلا می‌دونه تششعات رادیو اکتیو چیه و چه بلایی سر موجودات زنده میاره
        مولوکول های بدن رو تجزیه می‌کنه برای اینکه حرفم رو به تو اثبات کنم می‌تونه مقاله
        10نقطه ضعف ناشناخته سوپرمن رو تو کامیکان بخونه
        و میفهمی چیزی که بمب اتم سوپرمن رو داغون می‌کنه انرژی بمب نیست تششعات اونه وگرنه سوپرمن در مقابل چیز های پر انرژی تر از بمب اتم دووم آورده
        بعد خدا بودن دلیل بر برتری نیست دکتر منهتن الان خدا نیست ولی خیلی از ثور قویترن
        سوپرمن هم خدا نیست ولی آنقدر قدرتش زیادی که با خدایان مقایسه میشه حتا از بعضی از اون ها هم گفتم قویتره

        پاسخ

  4. ناشناس

    تیر 15, 1399

    از نظر قدرت صد در صد سوپرمن از ثور قوی تره.اما بنظر من اصلا مهم نیست.بنظر من شخصیت پردازی یه موجود خیلی خوبه و شخصیت پردازی هیچ ابرقهرمان یا هیچ ابرشروری به اندازه جوکر و بتمن قوی نیست

    پاسخ

    • علی در پاسخ به ناشناس

      تیر 21, 1399

      زورو بازو بگم که سوپر من زورش یکم بیشتر از شزم هستش شزمم قدرتشو از هرکول میگیره نه همه قدرت اینو بگم شزم فقط بخشی از قدرت خدایانی که داره رو میگیره فکر کن وقتی بخشی از قدرت هرکولو میگیره زودش به پای سوپر من میرسه اینم بدون هرکول توی زور ازمایی با ثور کم اورد پس ببین ثور چه قدرتی داره که حتی از هرکولم بیشتره پس انقدر زورو بازوی ثورو دست کم نگیر

      پاسخ

  5. mahziarshafee

    تیر 14, 1399

    سوپرمن به نظر قوی میاد ولی حتا بتمن رو نتونسته شکست بده پس این مصلمه که ثور برنده ش با این حال من طرفدار سر سخت بتمن تو DCهستم ولی خیلی از ثور ضعیف تره با این محاسبات سوپرمن راحت از ثور میبازه

    پاسخ

    • عباس زاده در پاسخ به mahziarshafee

      تیر 18, 1399

      چیییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟ سوپرمن از بتمن قوی ترهههههه .تو فیلم بتمن علیه سوپرمن بتمن به خاطر کپسول کرپیتنایت برنده شد اینو همه میدونن. بعدشم سوپرمن خودشم گفت که من به خوام بکشمت میکشمت دیدی که با یک انگشت بتمنو ۱۰ کیلومتر پرت کرد اون ورتر. سوپرمن قصد مبارزه نداشت ولی بتمن قصد مبارزه داشت کافی بود سوپرمن لیزر چشمیشو بندازه به بتمن. الکی وقتی چیزی نمیدونی نگو

      پاسخ

      • Hamed در پاسخ به عباس زاده

        تیر 20, 1399

        سوپرمن نمیتونه با دوستاش مبارزه کنه این یه ضعفه جنگ دوست و دشمن نمیشناسه وقتی میتونه با لیزر بتمنو بکشه خوب بکشه واسه چی منتظر میمونه که یکی بیاد نجاتش بده خوب تازشم تو سوپرمن علیه بتمن سوپرمن داشت میمرد اگه اون دختره نمیومد حتما میمرد

        پاسخ

        • Wwee در پاسخ به Hamed

          تیر 24, 1399

          داداش برو فیلمو از اول تا آخر ببین بعد تو ذهنت دوباره درست داستانو بچین😅

          پاسخ

        • دکتر منهتن در پاسخ به Hamed

          مرداد 11, 1399

          و به همین دلیله که قهرمان مهبوبیه ،سوپرمن هیچ کسو نمیکشه

          پاسخ

  6. AnnA

    تیر 11, 1399

    حالا کاپیتان مارول ولی فک کنم بتونه شکستش بده
    یا اسکارلت ویچ اگر مستقیم بهش شلیک کنه یا روگ اگه بتونه لمس ش کنه

    پاسخ

  7. AnnA 9۸

    تیر 11, 1399

    من از سوپرمن متنفرم ولی اگه اون نقطه ضعف ش تو مبارزه حساب نکنیم واقعا قوی تره به نظرم برنده میشه خدایی خیلی الکی قوی ه مثلا با فوت ش میتونه آتیش خاموش کنه :////
    یا چشماش لیزری ن یا پرواز میکنههههه
    اومدن یه بشر ساختن خفن زور بعد موندن چیکا کنن برداشتن براش نقطه ضعف گذاشتن ثور سالاری ه ولی خو سوپرمن برنده میشه ولی برنده شدن ش به درد عمه بتمن میخوره

    پاسخ

    • amir در پاسخ به AnnA 9۸

      تیر 24, 1399

      یعنی می خاد تو مبارزه ثور رو فوت کنه فوقش این میشه ثور یکم خنک میشه راستی لیزر سوپرمن قدرتمنده ولی ثور می تونه جذبش کنه و برگردونه بخودش به نظر من که برنده نا معلومه

      پاسخ

  8. ارتین

    تیر 11, 1399

    ثور قویتره تازه تبرشم شما هساب نکردید

    پاسخ

    • DOMSDAY در پاسخ به ارتین

      تیر 18, 1399

      سوپر من میتونه پتک ثور رو بلند کنه از نظر منتقدین

      پاسخ

      • amir در پاسخ به DOMSDAY

        تیر 24, 1399

        این حرف شما ثابت نشده سوپرمن چند باری میولنیر رو بلند کرد ولی در هر بار جادوی اودین رو برداشته بودن معلوم نیست سوپرمن لایق هست یا نیست

        پاسخ

  9. رضا

    تیر 5, 1399

    معلومه که سوپرمن قوی تره😏😏

    پاسخ

    • mahziar shafee در پاسخ به رضا

      تیر 14, 1399

      چرا الکی شلوغش میکنی بابا ثور قوی تره بالا هم نوشته که نقاط ضعف سوپر من باعث شکستش میشه

      پاسخ

  10. امیر

    خرداد 29, 1399

    اونایی که میگن ثور چون لقب خدا رو داره میتونه ببره یک ذره فکر کنن بعد بیان بنویسن سوپرمن بیشتر رقابتاشو جدی نمیگیره مگرنه از همه قوی تره ولی باز ثور هم کم چیزی نیست مقایسشون سخته نمیشه با اقتدار گفت بعدشم سوپرمن قبلا تو لیگ عدالت ثور را شکست داد سوپرمن با بتمن کل لیگ عدالت یعنی گروه خودشون دی سی در مقابل مارول کل مارول رو به آب آتیش کشیدن ولی من موندم که چرا کاپیتان مارول اول انتقام جویان است این همه مرد آهنی، بتمن، سوپرمن……تلاش کردن اینم جواب تلاششون

    پاسخ

    • مجتبی در پاسخ به امیر

      خرداد 30, 1399

      تو لیگ عدالت شکست داد؟خوب معلومه وقتی فیلم دی سیه باید شکست بده.همون طور که تو بازی کرد اف وار کریتوس ثور رو آینده شکست میده چون اسم باز یه ولی اگه عادلانه بررسی کنیم نمیشه با قطعیت گفت سوپرمن قوی تره.فک نکنم لیزر و نفس انجمادی سوپرمن تاثیری رورثور داشته باشه

      پاسخ

      • arya در پاسخ به مجتبی

        خرداد 30, 1399

        ببخشید خواستم یه چیز بگم در کمیک لیگ عدالت علیه انتقام جویان سوپرمن ثور رو شکست داده نه در فیلم و اون یه کراووس آور بین مارول و دی سی بود مشترک بود

        پاسخ

      • امیر در پاسخ به مجتبی

        تیر 1, 1399

        خب. سوپرمن سرعتش خیلی بیشتره درسته ثور میتونه رعد رو کنترل کنه ولی سوپرمن میتونه منظومه شمسی رو خالی کنه تو سر حریفاش دقت داشته باشی تو اولین جنگشون ثور هرچی با تبر به سوپرمن میزد سوپرمن جا خالی میداد بعد سوپرمن چند تا مشت زد و ثور رو تا فضا برد بالا و سوپرمن پیروز شد سوپرمن ضرب مشت خیلی خوبی داره

        پاسخ

        • GOLDMAN در پاسخ به امیر

          تیر 2, 1399

          با خوندن کتاب های کمیک می تونید بفهمید سوپرمن جلوی ثور جوجه ای بیش نیس تمام

          پاسخ

          • امیر در پاسخ به GOLDMAN

            تیر 3, 1399

            🙄🙄😐😐😐 اتفاقعه از کمیک نگاه کنی سوپرمن قوی تره . من نفهمیدم اینو از کجا آوردی

            پاسخ

            • استیو راجرز در پاسخ به امیر

              تیر 3, 1399

              اتفاقا تو اینو از کجا در آوردی ؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!

              پاسخ

            • arya در پاسخ به امیر

              تیر 3, 1399

              اینو از روی تعصب بیش از حد آورد بخدا بیش تر طرفدار های ثور. بخاطر این بازیگرش توی mcu طرفدارش شدن و بخاطر این از کمیک خبر ندارن و الکی نظر میدن

              پاسخ

              • امیر در پاسخ به arya

                تیر 5, 1399

                الان مشکلت کیه. داری طرفداری منو میکنی یا اون؟

                پاسخ

                • arya در پاسخ به امیر

                  تیر 7, 1399

                  ببخشید خواستم در جواب GOLDMAN بنویسم به اشتباه در جواب تو نوشتم منظورم GOLDMAN بود

                  پاسخ

          • آرمین در پاسخ به GOLDMAN

            تیر 6, 1399

            جان؟؟!!!!!!. داداششش داری میگی کیکککک خودتم خوب میدونی که سوپرمن یکی از قدرتمند ترینابر قهرمانای کمیکه. با حرف آقای امیر موافقم. که تو اینو از کجا در آوردی؟؟؟!!!!

            پاسخ

            • amir در پاسخ به آرمین

              تیر 24, 1399

              هردو از قوی ترین های مارول و دیسی هستن و هرکسی با قطعیت نظر بده که کی میبره قطعا با تعصب نظر داده چون نتیجه نبردشون با شرایط خاص تغییر میکنه و قابل پیش بینی نیست

              پاسخ

          • سوپرمن در پاسخ به GOLDMAN

            مرداد 28, 1399

            داداش اون بالارو بخون من سوپرمن فنم خوب بخون ببین چی نوشتم

            پاسخ

      • mahziarshafee در پاسخ به مجتبی

        تیر 14, 1399

        کاملا باحات موافقم

        پاسخ

    • محمد در پاسخ به امیر

      مرداد 29, 1399

      ثور ۱۰۰ درصد قدرتشو آزاد کنه از رون کینگ ثور هم قویتر میشه. پس چرت نگو تا به حال شکستش هم داده

      پاسخ

    • محمد در پاسخ به امیر

      مرداد 29, 1399

      ثور برنده اگه حریفش قدر باشه تمام قدرتشو آزاد میکنه و حتی از رون کینگ ثور هم قویتر میشه و حتی گالاکتوس هم ازش میترسه زورش خیلی زیاد چه در کمیک و چه در سینما اون تانسته مار میدگارد که خیییلی وزنشه بلند کنه وفقط یکبار در کمیک مرده و دوباره زنده شده . پس ثور پیرزوه

      پاسخ

  11. علی

    خرداد 28, 1399

    معلومه که سوپرمن پیروز میشه.مقایسه این دو نفر اصلا درست نیس

    پاسخ

    • حامد در پاسخ به علی

      خرداد 29, 1399

      منم موافقم کی گفته سوپرمن ضعیف تره تو فیلم بتمن علیه سوپرمن بتمن کریپتون نایت داشت واسه همین برنده شد

      پاسخ

      • mahziar در پاسخ به حامد

        تیر 14, 1399

        اگه شما هم مطلب بالا رو بخونی ثورقدرتش جادوییه و سوپرمن یکی دیگه از ضعفاش جادویه

        پاسخ

        • arya در پاسخ به mahziar

          تیر 15, 1399

          چقدر باید بگم در کمیک های جدید سوپرمن دیگه جادو نقطه ضعف سوپرمن نیست نیست عزیز این مقاله مال یکسال پیشه و نقطه ضعف جادو بتازگی حذف شده

          پاسخ

      • ایدین در پاسخ به حامد

        مرداد 20, 1399

        داداش خب ثور هم کریپتونایت پیدا میکنه و سوپرمنو شکست میده

        پاسخ

    • mahziarshafee در پاسخ به علی

      تیر 14, 1399

      این درست نیست که داری بدون هیچ محاسبه ای سوپرمن رو برنده میکنی سوپرمن پخی نیست

      پاسخ

  12. GOLDMAN

    خرداد 21, 1399

    ثور خیلی قوی تره و قطعا برنده میشه
    ۱.اولا اون به ستاره uru میره و دوباره میولنیرو میسازه وباهاش طلا ترکیب میکنه
    ۲. در یکی از مجله ها ثور و اودین و لوکی به دست دادگاه کیهانی(دومین شخصیت از نظر قدرت در کامیک) طلسم میشن لوکی با حقه در خزاین اودین رو باز میکنه و قدرت شفق ، دستکش اینفینیتی ، التران ، جعبه یخی ، و اتش پایدار به سمت ثور کشیده شده و در کالبد ثور فرو میرود اودین هم عصای خود را به ثور میدهد البته ثور اونجا نسخه نکرو ثور بوده بعد با همه ی این قدرت ها ثور میشه ultimite thunder thor و بعد از والای همگان (خدای کامیک ) قوی ترین شخصیت میشه که با یه فوت میتونه ستیرو سوپرمن واندر وومن رو بکشه
    البته قبل از این قضایا اون پدر و مادر و برادرش را احیا میکنه با سنگ روح و ازگارد رو دوباره میسازه

    تامام

    پاسخ

  13. lucifer

    خرداد 15, 1399

    سلام به همه
    دوستان به نظر من ثور در این مبارزه پیروز میشه….
    من هم دیسی رو دوست دارم هم مارول اگر هم میخواین مثل اون دوست بگید که الکی اسم مربوط به دیسی انتخاب کردم قطعا در اشتباهید چون عاشق لوسیفرم….
    خب ببینید سوپرمن زور بیشتر و سرعت بیشتر همچنین پرواز راحت تر و ….. رو بر تور برتری داره…..
    تور هم که صاعقه کنترل زمین و میولینر سنگینشو داره به علاوه ی قدرت باز کردن بایفراست و کنترل اب و هوا رو داره تجربه ی جنگی بیشتر متحدان قوی تر و یک ارتش رو بر سوپرمن برتری داره….
    برای همین میگم تور برنده هست.

    پاسخ

    • میلادفتوحی در پاسخ به lucifer

      خرداد 16, 1399

      ثور با استورم بریکر میتونه بایفراست رو کنترل کنه نه با میو

      پاسخ

      • استیو راجرز در پاسخ به میلادفتوحی

        خرداد 16, 1399

        اگه با معیار سینما و MCU حساب بشه که ثور استورم بریکر را دارد که این سلاح میتواند بایفراست را فرا بخواند . اگر هم با معیار کمیک حساب بشه که باید بگویم که میولنیر در کمیک قابلیت تلپورت دارد و میتواند با ایجاد یک پورتال ، ثور و اشخاص دیگر را تلپورت کند . فکر کنم که منظور ایشون هم همین بود .

        پاسخ

    • سوپرمن در پاسخ به lucifer

      خرداد 27, 1399

      ثور بودن تبرش هیچیزی نیست +دیدین ک خواهر ثور چطور ثور رو شکست داد
      این ثور واسه سوپرمن هیچی نیست اون میتونه ب تنهایی کل انتقام جویان رو ب خاک بزنه اگ از قدرتش استفاده کنه ک دوستایو بزنه کنار کل رو با خاک یکسان میکنه

      پاسخ

      • استیو راجرز در پاسخ به سوپرمن

        خرداد 29, 1399

        هههههههههههه ههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههه .
        بیخیال . کم بخندون جناب . اصلا اگه بگن سوپرمن قویترین شخصیت کمیک اون وقت تو راضی میشی یا نه ؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟؟!؟؟؟؟

        پاسخ

      • امیر در پاسخ به سوپرمن

        تیر 1, 1399

        ببینید من عاشق هرد ام ولی میگم سوپرمن برنده است‌. خوب عزیز داری ثور بدون تبرش هیچی نیست . اگه اینطوری بود اصلا ابر قهرمان نمیشد ثور همه قدرتاش ماله خودشه قدرتاشو وارد تبر میکنه

        پاسخ

        • مهزیار شفیعی در پاسخ به امیر

          تیر 14, 1399

          قدرت ثور مال خودشه تبر پتکش واستن واسه متمرکز کردن قدرت رو یه نقطه (اگه شما ثور رگنورگ رو ببینی میفهمی)

          پاسخ

      • amir در پاسخ به سوپرمن

        تیر 8, 1399

        میولنیر و استرومبریکر فقط برای کنترل کردن قدرت ثور هست چون بدون اونا قدرت ثور به حدی زیاده که اگه کنترل نشه جهان های زیادی نابود میشن دوما تو فیلم ه مارول ثور بیش از حد ضعیف شده و مقیاس مقایسه اینجا کمیک هست و باید بگم که سوپرمن در برابر جادو ضعف داره و قدرت های ثور هم جادویی هست پس اینجاست که کار برای سوپرمن سخت میشه. من هنوز نمی تونم بگم که کدوم برنده میشه چون واقعا نبر سختی خواهد بود پس بهتره شما هم یکم در مورد ضعف و قدرت های این دو شخصیت تحقیق کنید تا بدونید که اگه سوپرمن پیروز بشه قطعا برایش بسیار سخت بوده و اگه ثور هم پیروز بشه همین طور. ودر مورد اینکه سوپرمن به تنهایی می تونه اونجرز رو شکست بده باید بگم که کاملا در اشتباهید اونجرز فقط کسایی نیستن که تو فیلم ها نشون داده شدن. شخصیت هایی مثل ادام وارلاک سنتری هم هستن. و حتی سه گانه ادام وارلاک سنتری و ثور می تونن سوپر من رو شکست بدن چه برسه به اونجرز!!! من دوباره میگم که نبرد بین دو شخصیت ثور و سوپرمن خرابی های بسیاری بوجود میاره و به نظر من برنده مشخص نیست و به شما پیشنهاد میکنم که درکنار دیدن فیلم های جذاب ولی کاملا غلط مارول و دیسی یه چند تا کمیک بخونید تا دچار همچین اشتباهاتی نشید

        پاسخ

        • arya در پاسخ به amir

          تیر 8, 1399

          داداش سوپرمن دیگه در برابر جادو آسیب پذیر نیست

          پاسخ

          • amir در پاسخ به arya

            تیر 12, 1399

            خب من از شما میپرسم که اگه ثور سوپرمنو به یجایی دور از خورشید تلپورت کنه به نظرت کار سوپرمن تموم نیست؟!

            پاسخ

        • SONGOKU2020 در پاسخ به amir

          تیر 22, 1399

          تقریبا باهات موافق هستم

          پاسخ

      • مهزیارشفیعی در پاسخ به سوپرمن

        تیر 14, 1399

        خواهر ثور برا این تونست شکستش بده چون فرزند ارشد اودینگ بود این به اینه که خواهر ثور به راحتی سوپرمنم شکست میده

        پاسخ

    • حامد در پاسخ به lucifer

      خرداد 29, 1399

      سوپرمن با یک لیزر هم استورم بریکر همم جولنیر رو نابود میکنه سوپرمن خیلی قویتره

      پاسخ

      • استیو راجرز در پاسخ به حامد

        خرداد 29, 1399

        با یک لیزر ؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟؟ با چی ؟!؟!؟!؟!؟!؟؟ با یک لیزر ؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟؟!؟!
        جناب میگم تخفیف نداره ؟!؟!؟!؟!؟؟!
        هههههههههههههههههه هههههههههعههههههههههعع هههههعهعهعهععه هعهعهععععهععهع
        پناه بر خدا از دست بعضی از افراطی های متعصب .

        پاسخ

        • دکتر منهتن در پاسخ به استیو راجرز

          مرداد 19, 1399

          با امثال تو (فن متعصب ثور) نمیشه بحث کرد که مردم رو بخاطر نظرات شخصیشون تحقیر میکنی

          پاسخ

        • حسام در پاسخ به استیو راجرز

          مهر 28, 1399

          فقط برای فرم دادن به استورم بریکر کل قدرت متمرکز یک ستاره نوترونی لازم بود تازه استورم بریکر میتونه لیزر را جذب کنه

          پاسخ

          • حسین در پاسخ به حسام

            اردیبهشت 10, 1402

            تو نمیدونه دمای لیزر سوپرمن با ستارگان برابری میکنه

            پاسخ

      • مهزیارشفیعی در پاسخ به حامد

        تیر 14, 1399

        بایه لیزر سوپرمن رو چرم لباس ثور نمیشه خط انداخت چی میگی

        پاسخ

      • دانیال در پاسخ به حامد

        تیر 17, 1399

        نکنه لیزر سوپرمن از لیزر سنگ های ابدیت قوی تره؟ ها؟ چطور تو انتقام جویان ابدیت ثور چکشش رو چرت کرد سمت تانوس و لیزر سنگ ها هم نتونست جلوشو بگیره بعد اونوقت لیزر سوپر من بتونه بشکنتش ها؟ کمتر بخندون مارو

        پاسخ

  14. Mohamad

    خرداد 15, 1399

    سلام خدمت همگی🙋🙋🙋
    آقامن دربخش قدرت های ابر انسانی مشکل دارم آخه اومدین قدرت ثور رو به صاعقه محدود کردین درحالی که ثور قدرت های دیگه ای مثل:کنترل آب و هوا،دسترسی به اودین فورس،کنترل زمین در مقیاس فوق العاده(درحد جداکردن قاره ها!!!!😨😨😨)اما سوپرمن یه نفس انجمادی و یک لیزر داره که البته ثور در برابر جفتش مقاومه چو هیچ وقت دچار یخ زدگی،سوختگی،و…‌‌نمیشه حتی اگه لیزرش قرار باشه به ثور آسیب بزنه ثور میتونه بلمیولینر اونوجذب کنه و در همون بخش قدرت های ابر انسانی باید گاد بلاست رو هم اضافه کرد و همچنین در بخش قدرت جسمانی من ثور رو با سوپرمن برابر میدونم .
    باتشکر😘😘😘

    پاسخ

  15. آرش

    خرداد 3, 1399

    میخوام یکبار برای همیشه به این بحث خاتمه بدم (منظورم بحث اینه که کدوم قویترن )مگه نویسنده ننوشته اگه تور و سوپرمن درحداکثر قدرت خود باشند اگر در نسخه ی ارجین (معمولی)خودباشند (احتمالاً)یعنی به احتمال بیشتر (نگفتم قطعاً) به احتمال بیشتر سوپرمن پیروز خواهد شد تمام.

    پاسخ

    • مهزیارشفیعی در پاسخ به آرش

      تیر 14, 1399

      برادرمن مطلبو برعکس خوندی احتمال زیاد ثور برنده میشه

      پاسخ

      • arya در پاسخ به مهزیارشفیعی

        تیر 15, 1399

        انگار تو مطلب رو اشتباه خوندی گفته اگر سوپرمن نبرد رو جدی بگیره پیروز میشه

        پاسخ

  16. محمدرضا

    خرداد 2, 1399

    با توجه به اینکه خودم طرفدار سوپرمن هستم اما انصافا مبارزه سخت و نفس گیریه و به خیلی چیز ها بستگی داره .
    سوپرمن سرعت بیشتری داره اما ثور میتونه حرکت اجسام با سرعت نور رو ببینه و واکنش‌ نشون بده . هر دو پرواز میکنند . سوپرمن اشعه ایکس ری لیزری و تنفس منجمد کننده داره و ثور قدرت صاعقه رو داره . هر دو شاهکار های بسیار بزرگی دارن . سوپرمن دومزدی و دارک ساید رو شکست داده و ثور گالاکتوس و تانوس رو شکست داده . ثور جلوی گور رو گرفته و در برابر یک سیلیستیال قدرتمند و نیروی فونیکس مقاومت کرده و بار ها زمین رو از خطر نجات داده و سوپرمن هم بار ها و بار ها به شیوه های مختلف در نتق منجی زمین ظاهر شده و دشمان رو شکست داده . اما خوب بی طرف نظر بدم به نظرم شانس ثور برای پیروزی بیشتره . هرچند که گفتن این جمله زیاد باب میلم نیست .
    ثور یک سلاح خیلی قدرتمند با طیفی وسیع از توانایی های جادویی و ماورائی داره . میتونه به راحتی با تلپورت سوپرمن رو از منبع قدرت هاش دور کنه . میتونه با ایجاد ابر های بزرگ جلوی رسیدن نور خورشید به سوپرمن رو بگیره . ثور جنگجوی حرفه ای و ماهریه و تجربه خیلی بالایی در مبارزه داره که سوپرمن در اون حد اصلا تجربه نداره . ثور جتی توانایی کنترل زمین رو داره .
    از طرفی سوپرمن هم کاملا در برابر حملات ثور بی دفاع نیست و به نظرم قدرت بدنی بیشتری داره و میتونه با سرعت زیادش بعضی از حملات ثور رو دور بزنه اما سوپرمن محدودیت ها و ضعف هایی هم داره . هرچند که جدیدا میخوان جادو رو از نقاط ضعف سوپرمن حذف کنند .
    در مورد نسخه های قدرتمند هم واقعا نمیدونم . رون کینگ ثور خدایان سایه رو شکست داده که احتمالا از نژاد بیاندر ها باشن و کازمیک ارمور سوپرمن هم مولتی ورس رو تو مشت خودش داره . رون کینگ ثور دانای مطلق هست و زمان رو در مشت خودش داره و کازمیک ارمور هم نیروی پلات رو داره و میتونه به اندازه حریفش قوی بشه و حتی خودش رو جای نویسنده بزاره . اگه این دو بخوان با هم درگیر بشن به نظرم نتیجش نابوی همه دنیاها هست و نمیشه گفت که کی برنده میشه چون نبرد شخصیت های مولتی ورسال به بالا خیلی سخت میشه .
    در پناه حق

    پاسخ

  17. Amir

    خرداد 1, 1399

    باسلام
    اگر بخواهیم قدرتمند ترین نسخه ها رو در نظر بگیریم شخصیت رون کینگ ثور (قوی ترین نسخه ی ثور) رو در برابر سوپرمن وان میلیون پرایم (قوی ترین نسخه ی سوپرمن) قرار بدیم به احتمال خیلی زیاد رون کینگ ثور هست که پیروز از نبرد بیرون می یاد. اما اگر نسخه ی معمولی رو در نظر بگیریم احتمال 60% سوپرمن هست که از نبرد بیرون در میاد

    پاسخ

    • … یا arya در پاسخ به Amir

      خرداد 1, 1399

      با نظر موافقم بجز اینکه قدرتمندترین نسخه سوپرمن کازمیک ارمور سوپرمن هست اگه اونو با رون ثور مقایسه کنی خیلی سخت میشه پیروز نبرد رو مشخص کرد

      پاسخ

      • آرش در پاسخ به ... یا arya

        خرداد 4, 1399

        آفرین

        پاسخ

      • Mohamad در پاسخ به ... یا arya

        خرداد 8, 1399

        ببخشید عزیزاما شما کازمیک ارمو رو قدرتمند ترین نسخه سوپرمن میدونی پس باید با نکرون ثور که قدرتمند ترین نسخه ثوره مقایسش کنی راستی شما توی ایرونی سنتر نبودی هم Amir هم arya

        پاسخ

        • arya در پاسخ به Mohamad

          خرداد 9, 1399

          سلام چرا در ایرونی سنتر هم بودم ولی قدرتمندترین نسخه rkt هست بنظر من

          پاسخ

          • amir در پاسخ به arya

            تیر 12, 1399

            نکرو ثور همون رونکینگ ثوره که شمشیره نکرو رو داره پس رونکینگ ثور قدرتمند ترین نسخه ثوره

            پاسخ

  18. cr7

    اردیبهشت 23, 1399

    لطفاً پیام من رو تایید کنید همون‌طور که پیام اونو تایید کردید ممنون 😍😍

    پاسخ

  19. cr7

    اردیبهشت 23, 1399

    در جواب superman and wonderwoman.اولا خودت دی سی فن نیستی و حتی طرفدار مارول هستی و اومدی اسم سوپرمن و واندروومن رو خودت گزاشتی خیلی زرنگی خودت هم از همون کسایی هستی که از ثور طرفداری کردی و حالا چون چند نفر از سوپرمن دفاع کردن میگی ذات دی سی فن ها آینه نه ذات خودته که میای اسم سوپرمن میزاری و علیه دی سی فن ها صحبت میکنید خیلی کارت ضایع بود و این که دست خودت رو شده اگه دلیلی داری بگو دیگه چرا میری اسم سوپرمن و واندروومن میزاری و علیه دی سی صحبت میکنید و اینکه که خیلی فشار بهت اومده که رفتی اسم سوپرمن رو گزاشتی و علیه دی سی فن ها و طرفدار های سوپرمن حرف میزنی تو اگه واقعا طرفدار سوپرمن هستی با این موضوع که چند نفر از سوپرمن دفاع کردی مشکل نداری لطفاً بقیه رو با این حرفا گول نزن و یادت باشه این ذات خودته نه بقیه و تو حتما با مصطفی و آرکام بتمن بحث کردی که الان به اونا حرف میزنی حالا شاید آرکام این کارو کرده و تو مطمئنی مصطفی این کاری که تو کردی رو انجام داده کرده البته مثل تو آرکام نیومد اسم مارول بزاره و علیه مارول حرف بزنه تو کارت خیلی زشت تر بوده و یادت باشه برای بار سوم این ذات خودته نه بقیه فقط خواستم همینو اعلام کنم

    پاسخ

    • Superman and WonderWoman در پاسخ به cr7

      اردیبهشت 23, 1399

      حالت خیلی ناخوشه . کار من زشت بود ؟! بس کن . مگه چکار کردم که کارم زشت بود ؟؟
      تو به اون کسی که جوابشو دادم نگفتی که کارش زشت بود و فقط به من گفتی و این یعنی کار تو هم خیلی خیلی زشت بود دی سی فن متعصب . این دوره زمونه دیسی فن ها دست به هر کاری میزنند تا حرفشون رو به کرسی بنشونن . من خودم دیسی فن هستم اما به شدت با اینجور افراد به برای تخریب یک شخصیت دست به چنین اقداماتی بزنند مخالفت میکنم . پس قبل از حرف زدن ببین که کجا چه خبره .

      پاسخ

      • cr7 در پاسخ به Superman and WonderWoman

        اردیبهشت 24, 1399

        اولا من هیچ تعصبی ندارم و روی این مبارزه هم نظری ندارم والا فعلا شما دست به هرکاری زدی از روی کامنت هات مشخصه چرا کار آرکام همه زشت اما کار تو زشت تره میشه بگی بجز آرکام منظورت دیگه کی بود منظورت همه کسایی بود که از سوپرمن دفاع کردن که بیشترشان هم با دلیل نظر دادن بازم میگم من نظری ندارم

        پاسخ

      • cr7 در پاسخ به Superman and WonderWoman

        اردیبهشت 24, 1399

        میشه بگی چخبره یک نفر اینکار رو کرده من هزار تا مارول فن تو سایت ایرونی سنتر و این سایت بهت میتونم بگم ولی این کارو رو نمیکنم دست آرکام هم رو شد برای همین هم اسم بردم و بنظر من نیاز نبود آرکام این کارو بکنه چون داشت با دلیل های بنسبت منطقی و از روی کمیک صحبت میکرد حالا آرکام که این کارو رو انجام داده این به این معنی نیست که همه ی کسایی که از سوپرمن دفاع کردند یک نفر هستند مثلا من از سوال دارم چ مشکلی داری چند نفر از سوپرمن دفاع کردن شما مارول فن ها که طرفدار های بیشتری دارید پس چرا فشار بهتون میاد

        پاسخ

      • مصطفی در پاسخ به Superman and WonderWoman

        خرداد 4, 1399

        اها عجب دی سی فنی هستی کاملا ضد سوپرمنی. بابا خب ضایع با اسم خودت بیا کم تهمت بزن. من که میدونم کی هستی با این اسم میای

        پاسخ

  20. کمیک فن

    اردیبهشت 22, 1399

    هر دو قدرت زیادی دارند ولی همه چیز به بستگی داره که سوپر من اول جنگ رو جدی بگیره یا اگه کمی تعلل کنه ثور حتما دخلش رو میاره ولی اگه از اول جدی بگیره نتیجه بر عکس میشه من دی سی و مارول را به یک اندازه دوست دارم ولی ثور بدون چکش خود نمیتواتد انرژی خود را متمرکز کند ولی اون سلاح بزرگ آزگارد رو داره که شاید میتونست رگنورک رو شکست بده ولی سوپر من میتونه یه ساختمون ۲۰ طبقه رو بلند کنه و سرعتش هم خیلی زیاده

    پاسخ