گزارش فروش هفتگی سینمای ایران: شروع قدرتمند فیلم هزارتو در اولین هفته اکرانش

در هفته‌ای که گذشت، فیلم “هزارتو” به کارگردانی “امیرحسین ترابی” اکران شد که عملکرد موفقی را در گیشه پشت‌سر گذاشت و با 915 میلیون تومان فروش، صدرنشین جدول فروش هفتگی شد.

“شهاب حسینی”، “ساره بیات” و “پژمان جمشیدی” از جمله ستارگانی هستند که در این فیلم اجتماعی به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلم “مسخره باز”، به کارگردانی “همایون غنی زاده”، این هفته با 468 میلیون تومان فروش در جایگاه دوم قرار گرفت. فروش کل این فیلم تا پایان هفته سوم اکرانش به مبلغ 2 میلیارد و 151 میلیون تومان رسیده است.

این فیلم داستان جوانی علاقه مند به بازیگری است که در سلمانی کار می کند و شب ها بعد از اتمام کارش به تمرین بازیگری می پردازند. “صابر ابر”، “بابک حمیدیان” و “علی نصیریان” از جمله بازیگرانی اند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

در ادامه جدول فروش هفتگی سینما‌های کشور، فیلم “خانه پدری”، به کارگردانی “کیانوش عیاری”، با 452 میلیون تومان فروش در هفته اول اکرانش، در جایگاه سوم جدول قرار دارد. این فیلم سرگذشت خانواده‌ای در شش دهه را روایت می‌کند. زندگی محتشم از ۱۵ تا ۸۰ سالگی که در مرگ خواهر بزرگترش خود را مقصر می‌داند.

البته این فیلم در تاریخ 6 آبان 98 و بعد از گذشت یک هفته، به دستور دادسرای عمومی و انقلاب تهران توقیف شد و دلیل آن محتوا و بازتاب منفی آن اعلام شد. “مهدی” هاشمی”، “شهاب حسینی”، “مهران رجبی” و “نازنین فراهانی” از جمله بازیگرانی‌اند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم‌های “ماجرای نیمروز: رد خون”، به کارگردانی “محمدحسین مهدویان” و “کلوپ همسران”، به کارگردانی “مهدی صباغ زاده” به ترتیب با 387 و 157 میلیون تومان فروش در جایگاه‌های چهارم و پنجم جدول فروش هفتگی قرار گرفته‌اند.


هر پنجشنبه با گزارش فروش هفتگی سینمای ایران همراه ما باشید!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم