کمپانی برادران وانر تاریخ اکران لایو اکشن تام و جری را کریسمس 2020 اعلام کرد

درحالی که قرار بود در بهار سال 2021 شاهد اکران لایو اکشنی بر اساس مجموعه محبوب “تام و جری” (Tom and Jerry) باشیم، کمپانی برادران وانر به تازگی اعلام کرد که این فیلم لایو اکشن چند ماه زودتر و در ماه دسامبر 2020 راهی پرده سینما خواهد شد.

“تیم استوری” (Tim Story) وظیفه کارگردانی لاو اکشن “تام و جری” را برعهده خواهد داشت. فیلم‌هایی مثل “شفت” (Shaft)، “سواری با هم” (Ride Along)، “چهار شگفت انگیز” (Fantastic Four) و “چهار شگفت انگیز: قیام موج سوار نقره ای” (Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer) از جمله فیلم‌هایی هستند که به کارگردانی این کارگردان 48 ساله آمریکایی ساخته شده اند.

“اریک گروینگ” (Eric Gravning) و “کیتی سیلبرمن” (Katie Silberman) نیز فیلمنامه فیلم “تام و جری” را نگارش خواهند کرد. “کلویی گریس مورتس” (Chloë Grace Moretz)، “کن جیونگ” (Ken Jeong) و “راب دلنی” (Rob Delaney) از جمله بازیگرانی‌اند که در این فیلم/لایو اکشن به ایفای نقش می‌پردازند.

این کارتون تلوزیونی بین سال‌های 1940 تا 1958 و در 114 قسمت پخش و موفق به دریافت هفت جایزه اسکار شده است. خالق این اثر “ویلیام هانا” و “جوزف باربرا” بودند که وظیفه نویسندگی و کارگردانی آن را نیز برعهده داشتند. پیش از این در سال 1992 هم انیمیشنی براساس این مجموعه با نام “تام و جری: فیلم سینمایی” (Tom and Jerry: The Movie)ساخته و اکران شد که 3.6 میلیون دلار در گیشه فروش داشت.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم