طرفداران مارول خواستار جایگزینی جرمی رنر با بازیگر دیگری برای نقش هاکای شدند

تابستان امسال بود که کمپانی مارول در نمایشگاه سن‌دیگو از ساخت سریالی به نام “هاکای” (Hawkeye) در سال 2021 برای شبکه‌ دیزنی پلاس خبر داد و اعلام کرد که بازیگر این نقش در دنیای سینمایی مارول یعنی “جرمی رنر” (Jeremy Renner)، بار دیگر نقش این شخصیت را ایفا خواهد کرد. اما اکنون و بعد از شکایت همسر سابق جرمی رنر از او، شایعاتی مبنی بر تصمیم کمپانی مارول برای جایگزینی این بازیگر با شخص دیگری منتشر شده است که برخی از طرفداران MCU نیز در شبکه‌های اجتماعی حمایت خود را از این موضوع اعلام کرده‌اند.

شخصیت “هاکای” نخستین بار در فیلم “ثور” (Thor)، محصول سال 2011، نمایش داده شد و در ادامه در فیلم‌هایی مثل “انتقام‌ جویان” (The Avengers)، “انتقام‌ جویان: عصر اولتران” (Avengers: Age of Ultron)، “کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی” (Captain America: Civil War) و “انقام جویان: پایان بازی” (Avengers: Endgame) نیز با بازی “جرمی رنر” 48 ساله ادامه پیدا کرد.

اخیرا هالیوود نسبت به رسوایی های اخلاقی بسیار حساس شده است و هر بازیگری که ادعایی مبنی بر رسوایی اخلاقی علیهش منتشر شود (حتی اگر آن بازیگر کوین اسپیسی باشد!) از بازی در فیلم ها و سینماها کنار گذاشته می شود. ظاهرا این موضوع گریبان جرمی رنر را نیز گرفته و در صورت ادامه این ماجرا ممکن است مارول قید این بازیگر محبوب را زده و جایگزینی برای او بیابد. اخیرا ماجرای دعوای جرمی رنر با همسر سابقش به شدت بالا گرفته و همسر سابق وی مدعی شده که جرمی او را حتی تهدید به قتل کرده است!

البته این اولین باری نیست که طرفداران دنیای سینمایی مارول چنین درخواستی از کمپانی می‌کنند، سال گذشته نیز تعدادی از هواداران طی درخواستی از مارول استودیو خواستند تا شخصیت “هاکای” را همان‌طور که در کمیک‌ها هم آمده، به‌عنوان شخصی ناشنوا و یا کم‌شنوا معرفی کنند و برای این کار نیز از بازیگری دیگری غیر از “جرمی رنر” استفاده کنند.

درهرصورت، این تصمیم فعلا در حد یک شایعه است و معلوم نیست کمپانی مارول دقیقا چه تصمیمی در این خصوص خواهد گرفت. اما تا زمان مشخص شدن این موضوع، طرفداران به حمایت خود نسبت به جایگزینی این شخصیت ادامه خواهند داد. باید دید آیا مارول استودیو و دیزنی اقدامی در جهت تغییر بازیگر این کارکتر انجام خواهند داد یا خیر.

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. KJ

    آبان 4, 1398

    همه چی از این جنبش مسخره می تو شروع شد
    اگه زنی ادعا کنه که مورد تعرض قرار گرفته حرفش کاملا درسته ولی اگه مرد انکارش کنه دروغ میگه حتما..
    عباس قرار بود یه قسمتی برا پیدا کردن فیلم بزنیاااا..

    پاسخ