فیلم Once Upon a Time in Hollywood با چند صحنه اضافه مجددا اکران خواهد شد

حدود سه ماه از اکران رسمی نهمین اثر “کوئنتین تارانتینو” (Quentin Tarantino) یعنی فیلم پرستاره “روزی روزگاری در هالیوود” (Once Upon a Time In Hollywood)، میگذرد و اکنون براساس جدیدترین اخبار منتشر شده از طرف کمپانی سونی پیکچرز، نسخه جدیدتری از این فیلم که حاوی صحنه های جدیدتری است قرار است از فردا در سینماهای ایالت متحد آمریکا مجددا اکران شود.

این فیلم در مجموع به بیش از 368 میلیون دلار فروش جهانی دست پیدا کرد، که 139 میلیون دلار آن از فروش داخلی و 228 میلیون دلار هم از فروش در دیگر کشورهای جهان به دست آمد. اما در این میان کشور چین به دلیل اینکه فیلم “روزی روزگاری در هالیوود” شخصیت محبوب “بروس لی” را در این فیلم به عنوان شخصی مغرور و جاه طلب نشان داده است، اکران این فیلم را در کشورش ممنوع اعلام کرد و همین امر باعث شد تا کمپانی سونی پیکچرز برای جبران سود از دست رفته اش به فکر اکران مجدد فیلم “روزی روزگاری در هالیوود” بیفتد.

درحال حاضر کمپانی سونی پیکچرز برای رسیدن به سوددهی به فروشی بیش از 400 میلیون دلار برای فیلم “روزی روزگاری در هالیوود” نیاز دارد که باید دید با اکران مجدد آن این امر حاصل خواهد شد یا خیر.

اتفاقات فیلم “روزی روزگاری در هالیوود” که با ژانر مهیج و معمایی ساخته شده است، در سال ۱۹۶۹ و در شهر لس آنجلس در جریان است. داستان این فیلم درباره ی یک ستاره ی تلوزیونی است که شهرتش کم شده است و سعی می کند با ساختن یک فیلم جدید، در سال های آخر دوران طلایی هالیوود دوباره به شهرت برسد.

“برد پیت” (Brad Pitt)، “لئوناردو دیکاپریو” (Leonardo DiCaprio)، “آل پاچینو” (Al Pacino) و “مارگو رابی” (Margot Robbie) از جمله بازیگران مشهوری هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. 007

    آبان 3, 1398

    بروسلی حتی پس از مرگ هم تاثیر گذاره

    پاسخ