گزارش فروش هفتگی سینمای ایران: فیلم مسخره باز در هفته دوم اکرانش صدرنشین جدول شد

در هفته ای که گذشت، جدول فروش هفتگی سینماهای کشور دستخوش تغییراتی شد که مهم ترین آن صدرنشینی فیلم “مسخره باز”، به کارگردانی “همایون غنی زاده”، در دومین هفته اکرانش است. این فیلم با 728 میلیون تومان فروش در این هفته، موفق شد جانشین فیلم “ماجرای نیمروز: رد خون” در جایگاه نخست جدول شود. فروش کل این فیلم هم از مرز 1 میلیارد تومان گذشت و اکنون به مبلغ 1 میلیارد و 644 میلیون تومان رسیده است.

این فیلم داستان جوانی علاقه مند به بازیگری است که در سلمانی کار می کند و شب ها بعد از اتمام کارش به تمرین بازیگری می پردازند. “صابر ابر”، “بابک حمیدیان” و “علی نصیریان” از جمله بازیگرانی اند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

فیلم “ماجرای نیمروز: رد خون”، به کارگردانی “محمدحسین مهدویان”، این هفته با 611 میلیون تومان فروش، در جایگاه دوم جدول قرار گرفته است. فروش کل این فیلم در هفته چهارم اکرانش به مبلغ 3 میلیارد و 998 میلیون تومان رسیده است.

“ماجرای نیمروز؛ ردخون” یک تریلر جاسوسی و امنیتی است که مقطع مهم و پر از التهابی از تاریخ معاصر ایران را روایت می‌کند؛ زمانی که پس از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ توسط جمهوری اسلامی، نیروهای سازمان منافقین با پشتیبانی صدام به ایران حمله کردند که در چند ساعت مردم و نیروهای نظامی شکست سنگینی را به منافقین تحمیل کردند.

“جواد عزتی”، “هادی حجازی‌فر”، “محسن کیایی” و “بهنوش طباطبایی” از جمله بازیگرانی اند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

در ادامه جدول فروش هفتگی سینماهای کشور، فیلم “درخونگاه”، به کارگردانی “سیاوش اسعدی”، با 220 میلیون تومان فروش یک پله صعود کرد و در جایگاه سوم قرار گرفت. فروش کل این فیلم هم در هفته سوم اکرانش به مبلغ 925 میلیون تومان رسیده است. “امین حیایی”، “ژاله صامتی”، “مهراوه شریفی نیا” و “نادر فلاح” از جمله بازیگران این فیلم هستند.

فیلم های “کلوپ همسران”، به کارگردانی “مهدی صباغ زاده” و  “سال دوم دانشکده من”، به کارگردانی “رسول صدرعاملی”، به ترتیب با 216 و 171 میلیون تومان فروش، در جایگاه های چهارم و پنجم جدول قرار دارند.


هر پنجشنبه با گزارش فروش هفتگی سینمای ایران همراه ما باشید!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم