تریلر فصل سوم سریال The Crown منتشر شد + ویدئو

درحالی که چیز زیادی به انتشار فصل سوم سریال “تاج” (The Crown) باقی نمانده است، شبکه نتفلیکس به تازگی تریلر جدیدی از فصل سوم این سریال را منتشر کرده است که در ادامه میتوانید تماشا کنید:

سریال “تاج”، داستان زندگی و سلطنت ملکه الیزابت دوم انگلستان را از زمان عروسی وی در سال ۱۹۴۷ تا امروز را روایت می کند و ملکه را با تمام نقطه ضعف هایی نشان می دهد که پشت درهای بسته پنهان مانده اند. درباره خانواده سلطنتی همیشه شایعاتی شنیده می شد. یکی از شایعات به روابط نامشروع پرنس فیلیپ، همسر ملکه مربوط می باشد.

این سریال شایعات را از نگاه ملکه نشان می دهد که به عنوان ملکه باید به مسائل زندگی خود نیز بیندیشد. سریال افکار و خواسته های درونی او را نشان می دهد که برای حفظ جایگاه رهبری کشور باید آن ها را نادیده بگیرد.

“پیتر مورگان” (Peter Morgan) سازنده و نویسنده ی این سریال است. “کلر فوی”، “مت اسمیت”، “وانیسا کربی”، “الیویا کلمن” و “جاش اوکانر” از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

فصل سوم سریال موفق “تاج” در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۱۹ (۲۶ آبان ۱۳۹۸) و بعد از گذشت دو سال از پخش فصل دوم این سریال، منتشر خواهد شد. همچنین این سریال برای فصل چهارم تمدید شده است که گفته می شود مراحل تولید آن به زودی آغاز خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم