تریلر نهایی فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker منتشر شد + ویدئو

بعد از گذشت هفت ماه از انتشار اولین تریلر فیلم “جنگ ستارگان: خیزش اسکای‌واکر” (Star Wars: The Rise of Skywalker)، سرانجام کمپانی لوکاس فیلم تریلر جدیدی از یان فیلم را منتشر کرده و آن را تریلر نهایی این فیلم اعلام کرده است. در ادامه میتوانید این تریلر جدید را تماشا کنید:

همچنین پوستر جدیدی هم با محوریت شخصیت های مهم این فیلم به تازگی منتشر شده است که در ادامه مشاهده خواهید کرد:

فیلم “جنگ ستارگان: خیزش اسکای‌واکر” به عنوان دنباله ی فیلم های “جنگ ستارگان: نیرو بر می خیزد” (Star Wars: The Force Awakens) و “جنگ ستارگان: آخرین جدای” (Star Wars: The Last Jedi) و همچنین آخرین قسمت از مجموعه فیلم های “جنگ ستارگان” در نظر گرفته شده است.

فیلم “جنگ ستارگان: نیرو بر می خیزد”، به عنوان اولین قسمت از سه گانه ی “جنگ ستارگان”، در سال ۲۰۱۵ اکران شد و در مجموع موفق شد به فروشی دو میلیارد دلاری دست پیدا کند. فروش قسمت دوم این فیلم، “جنگ ستارگان: آخرین جدای”، نیز در سال ۲۰۱۷ به مرز یک میلیارد دلار رسید.

“جی. جی. آبرامز” (J.J. Abrams) کارگردانی این قسمت از مجموعه “جنگ ستارگان” را بر عهده داشته و “مارک همیل” (Mark Hamill)، “دیزی ریدلی” (Daisy Ridley)، “جان بویگا” (John Boyega) و “اسکار آیزاک” (Oscar Isaac) از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش میپردازند.

“جنگ ستارگان: خیزش اسکای‌واکر” در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۹ آذر ۱۳۹۸) به طور رسمی در سینماهای ایالت متحد آمریکا اکران خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم