اولین تریلر رسمی از انیمیشن موردانتظار Peter Rabbit 2: The Runaway منتشر شد + ویدئو

کمپانی سونی پیکچرز به تازگی اولین تیزر تریلر رسمی از لاواکشن/انیمیشن مورد انتظار “پیتر خرگوش 2: فراری” (Peter Rabbit 2: The Runaway) را منتشر کرده است که در ادامه می توانید تماشا کنید:

در این تریلر شاهد تصاویر رسمی این فیلم لایو اکشن/انیمیشن هستیم. در فیلم “پیتر خرگوش ۲: فراری” خرگوش‌های بازیگوش و دوست داشتنی به‌همراه بی و توماس بازگشته‌اند و اکنون آن‌ها یک خانواده را تشکیل داده‌اند، اما علیرغم بهترین تلاش‌ها، به‌نظر نمی‌رسد که پیتر با این تغییرات چندان کنار آمده باشد. پیتر با بیرون آمدن از باغ می‌خواهد به دنیایی پا بگذارد که از کارهای خرابکارانه و بد او استقبال شود، اما خانواده‌اش همه چیز را به خطر می‌اندازند تا او را پیدا کنند و پیتر باید بفهمد که می‌خواهد چه نوع حیوانی باشد.

علاوه بر این، اولین پوستر رسمی این انیمیشن با محوریت شخصیت پیتر هم منتشر شده است که در ادامه مشاهده خواهید کرد:

همانند قسمت قبلی، “ویل گلوک” (Will Gluck) وظیفه کارگردانی این فیلم را برعهده داشته است. فیلم هایی مثل “دوستی با مزایا” (Friends with Benefits)، “آنی” (Annie) و “مثل آب خوردن” (Easy A) به کارگردانی “ویل گلوک” ساخته شده اند.

“جیمز گوردن” (James Corden) وظیفه صداپیشگی شخصیت پیتر را بر عهده داشته است؛ “دامنل گلیسون” (Domhnall Gleeson) و “رز بیرن” (Rose Byrne) هم ز دیگر بازیگران این انیمیشن هستند. انیمیشن “پیتر خرگوش 2: فراری” در تاریخ 3 آپریل 2020 (15 فروردین 1399) به طور رسمی در سینماهای ایالت متحد آمریکا اکران خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. فاطمه

    مهر 28, 1398

    فیلم های که ماه های گذشته اعلام می کنید یا هفته اینده خیلی عالی هست ادامه بدهید همین طوری

    پاسخ