پل دینو نقش ریدلر را در فیلم بتمن بازی خواهد کرد

کمپانی برادران وارنر در حال تکمیل تیم بازیگری یکی از مهم ترین فیلم های آینده خود یعنی فیلم “بتمن” (Batman) می باشد و بعد از معرفی “زوئی کراویتز” (Zoe Kravitz) برای بازی در نقش کت وومن یا زن گربه ای و همچنین انتخاب “رابرت پتینسون” (Robert Pattinson) به عنوان بازیگر نقش بتمن، اکنون “پل دینو” (Paul Dano) را به عنوان بازیگر شخصیت ادوارد نیگما، ملقب به ریدلر انتخاب و رسما معرفی کرده است. پیش از این، جیم کری در فیلم “بتمن برای همیشه” (Batman Forever) نقش این شخصیت را بازی کرده بود.

این بازیگر 35 ساله آمریکایی در فیلم هایی مثل “زندانیان” (Prisoners)، “خون به پا خواهد شد” (There Will Be Blood)، “میس سان شاین کوچولو” (Little Miss Sunshine) و “لوپر” (Looper) حضور داشته و به نقش آفرینی پرداخته است.

“مت ریوز” (Matt Reeves)، فیلمنامه نویس فیلم جدید “بتمن”، همانطور که پیش از این هم اشاره کرده بود، داستان این فیلم را به دوران جوانی شخصیت “بتمن” اختصاص داده است. علاوه بر این “مت ریوز” از متفاوت بودن داستان این فیلم و همچنین شخصیت “بتمن” نسبت به فیلم های گذشته خبر داد و افزود: نباید توقع داشته باشیم که سری جدید فیلم “بتمن” اقتباسی از فیلم “بتمن:سال اول” (Batman: Year One) باشد. داستان “بتمن:سال اول” یکی از کامیک های مورد علاقه ی من است؛ اما قصد ندارم از آن برای نوشتن این فیلمنامه ی جدید استفاده کنم. به نظر من بهتر است این داستان به طور خاص به روایت شخصیت “بتمن” بپردازد.

فیلم جدید “بتمن” قرار است در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ۱۴۰۰) به طور رسمی در سینما های ایالت متحد آمریکا اکران شود.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم