ویلم دفو به جمع بازیگران فیلم Nightmare Alley اضافه شد

بعد از تایید حضور ستارگانی مثل   “بردلی کوپر” (Bradley Cooper)، “کیت بلانشت” (Cate Blanchett) و  “رونی مارا” (Rooney Mara) به فیلم جدید “کوچه ی کابوس” (Nightmare Alley) اکنون بر اساس جدیدترین اخبار منتشر شده، “ویلم دفو” (Willem Dafoe) نیز به جمع بازیگران اصلی این فیلم اضافه شده است.

این بازیگر 64 ساله بریتانیایی سابقه نقش آفرینی در فیلم هایی مثل “جان ویک” (John Wick)، “آکوامن” (Aquaman)، “روانی آمریکایی” (American Psycho) و فیلم تازه اکران شده “فانوس دریایی” (The Lighthouse) را در کارنامه خود دارد.

داستان فیلم “کوچه ی کابوس” بر اساس رمانی به همین نام، نوشته ی “ویلیام لیندزی گرشام” (William Lindsay Gresham)، نوشته شده است. پیش از این در سال ۱۹۴۷ میلادی (۱۳۲۶ شمسی) فیلمی به همین نام با اقتباس از این رمان و به کارگردانی “ادموند گولدینگ” (Edmund Goulding) ساخته شده بود. داستان این فیلم درباره شخصیتی بسیار مغرور و جاه طلب است که با یک روانپزشک رابطه دوستی و عاطفی ایجاد می کند و در ادامه شخصیت زن داستان شرایطرا به طورکلی تغییر می دهد و “ویلم دفو” قرار است نقش شخصیتی را بازی کند که شخصیت اصلی داستان را با کلاهبرداری آشنا می کند.

فیلم جدید “کوچه ی کابوس” به کارگردانی “گی یرمو دل تورو” (Guillermo del Toro) ساخته خواهد شد؛ فیلم هایی مثل “پسر جهنمی” (Hellboy)، محصول سال ۲۰۰۴، “حاشیه اقیانوس آرام” (Pacific Rim) و “قله ای به رنگ خون” (Crimson Peak) نیز از جمله فیلم هایی هستند که به کارگردانی “گی یرمو دل تورو” ساخته شده اند. گفتنی است که “گی یرمو دل تورو” برای کارگردانی فیلم “شکل آب” (The Shape of Water) در سال ۲۰۱۸ موفق به دریافت جایزه ی اسکار شد.

تاریخ دقیق اکران فیلم “کوچه ی کابوس” تا کنون اعلام نشده است و باید منتظر اطلاعات تکمیلی بیشتری از این پروژه ی جدید در آینده باشیم.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم