گزارش فروش هفتگی سینمای ایران: شروع موفق فیلم مسخره باز و ادامه صدرنشینی ماجرای نیمروز: رد خون

در هفته ای که گذشت، فیلم “ماجرای نیمروز: رد خون”، به کارگردانی “محمدحسین مهدویان”، موفق شد با 903 میلیون تومان فروش، جایگاه اول خود در جدول فروش هفتگی را حفظ کند. فروش کل این فیلم تا پایان هفته سوم اکرانش به مبلغ 3 میلیارد و 330 میلیون تومان رسیده است.

“ماجرای نیمروز؛ ردخون” یک تریلر جاسوسی و امنیتی است که مقطع مهم و پر از التهابی از تاریخ معاصر ایران را روایت می‌کند؛ زمانی که پس از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ توسط جمهوری اسلامی، نیروهای سازمان منافقین با پشتیبانی صدام به ایران حمله کردند که در چند ساعت مردم و نیروهای نظامی شکست سنگینی را به منافقین تحمیل کردند.

“جواد عزتی”، “هادی حجازی‌فر”، “محسن کیایی” و “بهنوش طباطبایی” از جمله بازیگرانی اند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

فیلم “مسخره باز”، به کارگردانی “همایون غنی زاده”، شروع بسیار موفقی در اولین هفته اکرانش پشت سر گذاشت و با 878 میلیون تومان فروش در گیشه، جایگاه دوم جدول را از آن خود کرد.

این فیلم داستان جوانی علاقه مند به بازیگری است که در سلمانی کار می کند و شب ها بعد از اتمام کارش به تمرین بازیگری می پردازند. “صابر ابر”، “بابک حمیدیان” و “علی نصیریان” از جمله بازیگرانی اند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

در ادامه جدول فروش هفتگی سینما های کشور، فیلم “کلوپ همسران”، به کارگردانی “مهدی صباغ زاده”، با 353 میلیون تومان فروش در جایگاه سوم قرار گرفته است. فروش کل این فیلم تاکنون به مبلغ 1 میلیارد و 965 میلیون تومان رسیده است.

فیلم های  “درخونگاه”، به کارگردانی “سیاوش اسعدی” و  “سال دوم دانشکده من”، به کارگردانی “رسول صدرعاملی”، به ترتیب با 328 و 248 میلیون تومان فروش، در جایگاه های چهارم و پنجم جدول فروش هفتگی قرار گرفته اند.


هر پنجشنبه با گزارش فروش هفتگی سینمای ایران همراه ما باشید!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم