نیل پاتریک هریس به کیانو ریوز در فیلم The Matrix 4 پیوست

بعد از تایید ساخت قسمت چهارم فیلم پرطرفدار “ماتریکس” (The Matrix) و بازگشت دو بازیگر نقش اول آن یعنی  “کیانو ریوز” (Keanu Reeves) در نقش “نئو” و همچنین “کری-ان ماس” (Carrie-Anne Moss) در نقش “ترینیتی”، اکنون کمپانی برادران وارنر “نیل پاتریک هریس” (Neil Patrick Harris) را به عنوان بازیگر جدید این فیلم رسما معرفی کرده است.

این بازیگر 46 ساله آمریکایی که بیشتر برای بازی در سریال “آشنایی با مادر” (How I Met Your Mother) شناخته می شود، در فیلم هایی مثل “دختر گمشده” (Gone Girl)، “یک میلیون راه برای مردن در غرب” (A Million Ways to Die in the West) و انیمیشن “اسمورف ها” (The Smurfs) حضور داشته و به نقش آفرینی پرداخته است.

همچنین در روزهای گذشته شاهد پیوستن “یحیی عبدالمتین دوم” (Yahya Abdul-Mateen II)، بازیگر فیلم محبوب “آکوامن” (Aquaman)، به این فیلم بودیم که تاکنون جزئیاتی از نقش این دو بازیگر در این فیلم منتشر نشده است.

“لانا واچوفسکی” وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم اکشن را بر عهده خواهد داشت. مجموعه فیلم “ماتریکس” توسط لانا و لیلی واچوفسکی خلق و اولین قسمت آن در سال ۱۹۹۹، ۲۰ سال پیش، منتشر شد. به‌دنبال قسمت اول، دو دنباله دیگر از این فیلم با عنوان “ماتریکس: بارگذاری مجدد” (The Matrix Reloaded) و “انقلاب‌های ماتریکس” (The Matrix Revolutions) ساخته شد و در سال ۲۰۰۳ منتشر گردید.

گفته می شود که مراحل ساخت قسمت چهارم فیلم “ماتریکس” در سال ۲۰۲۰ آغاز خواهد شد و تاکنون تاریخ اکران دقیقی برای آن مشخص نشده است؛ اما انتظار می رود که این فیم در سال 2021 و یا 2022 اکران شود.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم