زوئی کراویتز به عنوان بازیگر نقش کت وومن در فیلم جدید بتمن انتخاب شد

بعد از معرفی و انتخاب رسمی “رابرت پتینسون” (Robert Pattinson) به عنوان بازیگر نقش بتمن، کمپانی برادران وارنر به تازگی “زوئی کراویتز” (Zoe Kravitz) را به عنوان بازیگر نقش کت وومن در این فیلم معرفی کرده است.

این بازیگر 30 ساله آمریکایی، سابقه بازی در سریال “دروغ های کوچک بزرگ” (Big Little Lies) و فیلم هایی مثل “جانوران شگفت‌انگیز: جنایات گریندل‌والد” (Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald)، “مکس دیوانه: جاده خشم” (Mad Max: Fury Road) و گسنت شکن” (Divergent) را در کارنامه خود دارد.

پیش از این، ستارگانی مثل میشل فایفر (در فیلم بازگشت بتمن)، آن هتوی (در فیلم شوالیه تاریکی برمی‌خیزد) و “هلی بری” (در فیلم کت وومن) نقش شخصیت کت وومن یا زن گربه ای را ایفا کرده اند.

“مت ریوز” (Matt Reeves)، فیلمنامه نویس فیلم جدید “بتمن”، همانطور که پیش از این هم اشاره کرده بود، داستان این فیلم را به دوران جوانی شخصیت “بتمن” اختصاص داده است. علاوه بر این “مت ریوز” از متفاوت بودن داستان این فیلم و همچنین شخصیت “بتمن” نسبت به فیلم های گذشته خبر داد و افزود: نباید توقع داشته باشیم که سری جدید فیلم “بتمن” اقتباسی از فیلم “بتمن:سال اول” (Batman: Year One) باشد. داستان “بتمن:سال اول” یکی از کامیک های مورد علاقه ی من است؛ اما قصد ندارم از آن برای نوشتن این فیلمنامه ی جدید استفاده کنم. به نظر من بهتر است این داستان به طور خاص به روایت شخصیت “بتمن” بپردازد.

فیلم جدید “بتمن” قرار است در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ۱۴۰۰) به طور رسمی در سینما های ایالت متحد آمریکا اکران شود.

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. حامد

    مهر 24, 1398

    بازیگر ریز جثه ایه..بهتره بود از بازیگر تنومندتری واسه این نقش استفاده میشد..

    پاسخ