اولین پوستر رسمی از فیلم مورد انتظار Dolittle با بازی رابرت داونی جونیور منتشر شد

سرانجام کمپانی یونیورسال پیکچرز نخستین پوستر رسمی فیلم “دولیتل” (Dolittle) را منتشر کرد و از انتشار اولین تریلر رسمی این فیلم در روزهای آینده خبر داد. در ادامه می توانید این پوستر جدید را مشاهده کنید:

عنوان این فیلم نیز از “سفرهای دکتر دولیتل” (The Voyage of Doctor Dolittle) به “دولیتل” تغییر پیدا کرده است که در پوستر این فیلم هم شاهد این موضوع هستیم. داستان این فیلم براساس مجموعه کتابهایی به همین نام ساخته شده است که در دهه 40 میلادی منتشر شده اند. اولین فیلمی که بر اساس این مجموعه کتابها ساخته شد، فیلمی با عنوان “دکتر دولیتل” بود که در سال 1967 اکران شد. پس آن در سالهای 1998 و 2008 نیز دو فیلم دیگر با همین عنوان ساخته و اکران شدند که در گیشه نیز موفق ظاهر شدند.

فیلم جدید “دولیتل” با بودجه ای 175 میلیون دلاری و به کارگردانی “استیون گیگان” (Stephen Gaghan) ساخته شده است. این فیلم پیش از این قرار بود در بهار سال 2019 اکران شود اما به نه ماه تاخیر مواجه شد و اکنون قرار است در تاریخ ۱۷ ژانویه ۲۰۲۰ (۲۷ دی ۱۳۹۸) به طور رسمی در سینماهای ایالت متحد آمریکا اکران شود.

“دولیتل” که با ژانر کمدی، فانتزی و ماجراجویی راهی پرده ی سینما خواهد شد درباره ی پزشکی به نام دولیتل (با بازی  رابرت داونی جونیور) است که به خاطر عشق و علاقه اش به همه ی موجودات، شروع به ارتباط برقرار کردن با حیوانات می کند و زمانی که متوجه می شود در این کار موفق شده است، یک ماجراجویی خارق العاده را آغاز می کند.

رامی ملک، تام هالند، ماریون کوتیار، اکتاویا اسپنسر، رالف فاینز، سلنا گومز، اما تامپسون، جان سینا و کمیل نانجیانی از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم