دو پوستر جدید از فیلم مورد انتظار Doctor Sleep منتشر شد

خرداد ماه امسال بود که کمپانی برادران وارنر اولین تریلر رسمی فیلم  “دکتر اسلیپ” (Doctor Sleep) را منتشر کرد که در آن شاهد بعضی از اتفاقت داستان آن بودیم. اکنون نیز بعد از گذشت یک ماه از انتشار تریلر نهایی این فیلم، کمپانی برادران وارنر دو پوستر جدید از آن را منتشر کرده است که در ادامه می توانید مشاهده کنید:

“مایک فلناگان” (Mike Flanagan) وظیفه کارگردانی فیلم جدید “دکتر اسلیپ” را بر عهده داشته است. “بازی جرالد” (Gerald’s Game)، “سکوت” (Hush) و “ویجا: خاستگاه شیطان” (Ouija: Origin of Evil) از جمله فیلم هایی هستند که به کارگردانی “فلناگان” ساخته شده اند.

داستان فیلم “دکتر اسلیپ” درباره ی زندگی “دنی تورنس”، پسر “جک تورنس” است که اکنون نزدیک به ۴۰ سال سن دارد و هنوز تحت تاثیر اتفاقات رخ داده در دوران کودکی اش، در هتلی که اتفاقات فیلم “درخشش” در آن جریان داشت، است. فشار روحی و روانی زیاد باعث اعتیاد “دنی” به الکل شده است؛ اما در نهایت او الکل را ترک می‌کند و قدرت‌های دوران کودکی خود را به دست می‌آورد.

“ایوان مک گرگور” (Ewan McGregor)، “ربکا فرگوسن” (Rebecca Ferguson) و “زان مک کلارنون” (Zahn McClarnon) از جمله بازیگرانی اند که در فیلم مورد انتظار “دکتر اسلیپ” به ایفای نقش می پردازند.

این فیلم در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۷ آبان ۱۳۹۸) به طور رسمی در سینما های ایالت متحد آمریکا اکران خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها (2)

بستن فرم

  1. فومنی

    مهر 20, 1398

    پوسترپایینی آدم را به یادصحنه معروف فیلم(درخشش) بابازی جک نیکلسون میندازه.

    پاسخ

    • عباس در پاسخ به فومنی

      مهر 20, 1398

      سلام جناب فومنی،
      این فیلم زندگی پسر بچه همون فیلم درخشش رو روایت میکنه و یه جورایی ادامه همون فیلمه، به همین خاطر پوسترهاش شبیهه درخشش هست

      پاسخ