لیست بهترین سریال‌های سال 2019 که نباید از دست بدهید

صنعت تلوزیون به نقطه‌ای رسیده است که هر ساله در آن صدها سریال منتشر می‌شود. زمانیکه دیزنی پلاس وارد عمل شده و اپل تی وی پلاس به دیگر غول‌های رسانه‌ای می‌رسد، تغییر بزرگی در آمار رخ می‌دهد. این موضوع باعث شده که شبکه‌های از پیش تأسیس شده، برای پایدار ماندن تلاش بیشتری کنند.

سال 2019، در این زمینه سالی بسیار پربار بوده. در حالی که شاهد بازگشت سریال‌هایی مانند “بری” (Barry)، “فلیبگ” (Fleabag)، “شکارچی ذهن” (Mindhunter)، “جک رایان” (Jack Ryan) و “ویپ” (veep) بودیم که ثابت کردند در مقایسه با فصل‌های قبلیشان بهتر و برجسته‌تر بوده‌اند، امسال سریال‌های جدیدی آغاز به پخش کرده‌اند. به دلیل وجود سریال‌های تلویزیونی بسیار زیادی که در اختیار شما وجود دارند، ما سریال‌هایی را که نباید به هیچ وجه آنها را از دست بدهید، در لیستی دسته بندی کردیم. این شما و این هم لیستی از بهترین سریال‌های سال 2019. (لطفاً توجه داشته باشید که ما تنها سریال‌هایی را معرفی کردیم که امسال پخش شده‌اند.) با پروشات همراه باشید.


1. چرنوبیل – Chernobyl

در آوریل 1986 ،انفجار در نیروگاه هسته ای چرنوبیل در اتحادیه جمهوری سوسیالیستی شوروی، یکی از بدترین فاجعه های بشری در طول تاریخ جهان می‌شود. همه‌ی ما میدانیم که سلاحهای هسته ای چقدر وحشتناک هستند و فجایع به بار آمده توسط آن را دیده ایم. ترسناکترین قسمت این سلاحها بزرگی انفجارشان نیست بلکه پخش شدن رادیواکتیو بعد از آن است که منجر به مرگ هر گونه حیات می‌شود.
حالا این مینی سریال ۵ قسمتی به فاجعه چرنوبیل، انفجاری که به صورت اتفاقی در نیروگاه هسته‌ای شوروی رخ میدهد پرداخته است و با جزئیات دقیق این فاجعه را به تصویر میکشد که امسال با پخش آن تبدیل به وحشتناکترین، تاثیرگذارترین و جنجالی ترین برنامه‌ی سال شد. این مینی سریال ۵ قسمتی توسط شبکه HBO ساخته شد و بازیگران خوبی از جمله “جرد هریس”، “استلان اسکارسگارد” و “پاول ریتر” در آن هنرنمایی کردند.

2. وقتی آنها ما را دیدند – When They See Us

این سریال بیوگرافی و تاریخی توسط “ایوا دوورنی” کارگردان معروف هالیوودی ساخته شده است، داستان آن بر اساس حادثه‌ای واقعی می‌باشد و درباره‌ی اتفاقی تراژدیک مربوط به پنج نوجوان سیاهپوست است که محکوم به انجام جرمی که انجام نداده‌اند شده‌اند.
بدون شک سخت‌ترین ولی ضروری‌ترین سریال برای تماشا کردن امسال همین سریال است. “ایوا دوورنی” جنبه‌ای از این داستان را زندگی بخشید که قبل از این توجهی به آن نشده بود. این سریال محصول شبکه Netflix است و بازیگرانی همچون “آسانته بلک”، “جاشوا جکسون” و “کلیل هریس” در آن بازی کرده اند.


3. پسرها – The Boys

“پسرها” یک سریال با ژانر ابرقهرمانی است که براساس یک کمیکی با همین نام توسط “گارت انیس” و “داریک رابرتسون” ساخته شده‌ است. این سریال توسط “اریک کریپکه” برای شبکه آمازون ساخته شده‌است، موضوع این سریال در خصوص گروهی است که سعی می‌کنند در برابر ابرقهرمانان فاسدی که از قدرت‌های ابرقهرمانیشان سوءاستفاده می‌کنند ایستادگی کنند.


4. بعد از زندگی – After Life

“ریکی گروایس” روی سطح دیگری از کمدی کار می‌کند. اگر “اداره” (The Office) (نسخه اصلی انگلیسی آن!) را ندیده‌اید، پس باید ابتدا هر چه زودتر آن را تماشا کنید. باید همه برنامه‌هایی که گروایس در آنها حضور داشته را جستجو کنید، چون اگر ابتدا با سبک کمدی او کاملاً آشنا نشوید، نمی‌توانید به طور کامل از این سریال لذت ببرید! “پس از مرگ” زندگی “تونی” را پس از مرگ همسرش دنبال می‌کند. او تنها چیز معقول دنیا برای تونی بود و پس از مرگش، تونی نمی‌داند چگونه باید به زندگی نرمالش باز گردد. او ابتدا، تصمیم می‌گیرد خودکشی کند، اما سپس فکری به ذهنش خطور می‌کند. اگر او بمیرد که اتفاقی در دنیا نمیفتد. بنابراین، تصمیم می‌گیرد کاری کند که همه رنج ببرند.

همچنین بخوانید: معرفی 15 سریال جذاب و دیدنی شبیه فرار از زندان (Prison Break)


5. عشق، مرگ و ربات ها – Love, Death & Robots

فصل اول سریال “عشق، مرگ و ربات ها” در ماه مارس ۲۰۱۹ (اسفند ۱۳۹۷) و در ۱۸ قسمت ده تا پانزده دقیقه ای از شبکه ی نتفلیکس پخش شد. این سریال به کارگردانی “تیم میلر” (Tim Miller) و “دیوید فینچر” (David Fincher) ساخته شده است که هر قسمت آن با طراحی و سبک متفاوتی به نمایش درآمده است. این سریال در قالب انیمیشن و برای رده ی سنی بزرگسال ساخته شده است و هر قسمت آن به روایت داستانی متفاوت می پردازد.


6. جنگجو – Warrior

سریالی درام و جنایی که در نیمه قرن 19 میلادی در جریان است و درباره گروهی از خلافکاران چینی است که در شهر سان فرانسیسکو و در یک محله چینی زندگی می کنند تا زمانی که یک مهاجر چینی به آنها ملحق شده و سعی دارد قدرت خود را به همه اثبات کند.


7. کاری که پنهانی انجام می دهیم – What We Do in the Shadows

داستان این سریال درباره اتفاقات روزانه زندگی چهار دوست خون آشام است که نزدیک به 100 سال است در کنار یکدیگر در استاتن آیلند نیویورک زندگی می کنند. این سریال اسپین‌آف فیلمی به همین نام است که “جماین کلمنت” و “تایکا واتیتی” امسال فصل اول آن‌را برای شبکه FX ساختند. بازیگران این سریال “هاروی گیلن”، “کایوان نواک” و “ناتاسیا دمیتروف” میباشند.


8. برای من مردی – Dead to Me

یک سریال درام و ماجراجویی محصول شبکه نتفلیکس که داستان زنی را روایت می کند که به دنبال یافتن قاتل همسرش است. او که بسیار غمگین و افسرده است، در یکی از جلسات گروه درمانی با زنی به نام جودی آشنا می شود که او نیز همسرش را از دست داده است. این دو زن با یکدیگر دوست شده و داستان نحوه ی برخورد هر یک از آنها با چیزی که از دست داده اند را به ما نشان می دهد.


9. جنتلمن جک – Gentleman Jack

داستان سریال در سال 1832 اتفاق می افتد و بر روی زنی به نام ”آن لیستر“ تمرکز دارد که بعد از یک سفر طولانی برای مطالعه و پیشرفت اجتماعی به خانه آبا و اجدادی خود در ”یورک شر غربی“ بازمیگردد. همچنان که لیستر به پویش خود برای دگرگون کردن خانه اجدادی، توسعه دادن علایق تجاری و همچنین پیدا کردن یک همسر مناسب ادامه می دهد، داستان سریال به بررسی روابط و علایقی می پردازد که برای لیستر رفته رفته ایجاد میشود.
این سریال محصول شبکه HBO است و بازیگران آن “سوران جونز”، “سوفی راندل” و “رزی کاوالیرو” هستند.

همچنین بخوانید: معرفی ۱۳ سریال برتر شبکه HBO در سال ۲۰۱۹


10. عروسک روسی – Russian Doll

زن جوانی در نیویورک تلاش میکند تا از مهمانی که برای تولد وی ترتیب داده شده فرار کند اما هربار به صورت تصادفی کشته میشود و مجدد به عقب بازگشته و در میان مهمانی به خود می آید نامطمئن از این که چگونه مهمانی شروع شده است، چگونه پایان می یابد، چگونه باید فرار کند و چه کاری کرده که تاوانش را اینگونه باید بپردازد. تئوریهای او هر دفعه بیشترو بیشترمیشوند؛آیا به خاطر کوکایینی که دوستش با او مصرف کرد است؟ آیا آپارتمانی که‌جشن در آن برپا شده است تسخیر شده؟ آیا او مرده است و به جهنم آمده؟


11. سرخوشی – Euphoria

این سریال که بر اساس یک سریال دیگر به همین نام ساخته شده است، در مورد گروهی از دانش آموزان دبیرستانی است که با مسایلی همچون رسانه‌های اجتماعی، بحران هویت، مواد مخدر، ضربه های روحی، مدرسه، عشق و دوستی دست و پنجه نرم می‌کنند. در این میان داستان سریال بر روی دختر 17 ساله‌ای به نام ”رو“ تمرکز دارد که به مواد مخدر معتاد شده است. این سریال محصول شبکه HBO است و بازیگران آن “زندایا” و “آستین آبرامز” می‌باشند.


12. فال نیک – Good Omens

نزدیک به سی سال از انتشار رمان Good omens می گذرد که بالاخره و با کمک نویسنده هایش، این رمان محبوب به تصویر درآمد. این سریال، داستانی آخر‌الزمانی را روایت می‌کند که بشریت در انتظار قضاوت نهایی است. در همین حال، کراولی و ازیرافیل که به شیوه زندگی روی زمین علاقه مند شده‌اند، نمی خواهند که دنیا به پایان برسد و تصمیم می‌گیرند که جلوی پایان دنیا را بگیرند. این سریال محصول شبکه Prime Amazon می‌باشد و ستارگان آن “مایکل شین”، “دیوید تنت” و “فرانسیس مک دورمند” هستند.‌


13. توکا و بریتی – Tuca & Bertie

این سریال داستان دو پرنده خانم 30 ساله است که در یک مجتمع آپارتمانی زندگی می کنند. گفتنی است که این سریال توسط تهیه کننده و طراح سریال محبوب و باکیفیت “بوجک هورسمن” (BoJack Horseman) “لیزا هاناوالت” ساخته شده است و اینکه به مانند آن دارای کیفیت بالایی می‌باشد. این دو پرنده در طول سریال با مسائلی (که انسانها در زندگی روبرو می‌شوند) از قبیل افسردگی، جاه طلبی و … درگیر هستند. این سریال محصول شبکه Netflix است و دو نقش اصلی آن را “تیفانی ادیش” و “علی ونگ” بازی می‌کنند.

همچنین بخوانید: معرفی ۷ سریال جذاب و دیدنی شبیه سریال بوجک هورسمن (BoJack Horseman)


14. امپراتوری – Kingdom

شبکه نتفلیکس در سال 2019 سریال کره ای “امپراتوری” را منتشر کرد که مخاطبان زیادی را به خود جذب کرد. داستان این سریال درباره ولیعهد سلسله چوسون است که مأمور می‌شود تا به روستایی دورافتاده برود که گزارش شده موجوداتی عجیب و غریب به آنجا وارد شده‌اند.

همچنین بخوانید: معرفی بهترین سریال‌های کره‌ای این دهه (۲۰۱۹ تا ۲۰۱۰)


15. آموزش جنسی – Sex Education

این سریال که توسط “لوری نان” کارگردانی شده است ژانری کمدی، درام و ماجرایی دارد. داستان فیلم در مورد نوجوانی به نام اوتیس میلبور است که با مادرش که روانشناسی در زمینه مسائل جنسی است زندگی می کند، داستان از آنجا شروع می شود که او به همراه همکلاسی اش تصمیم میگیرند تا گروهی را جمع آوری کند که کلینیک سلامتی مختص به گروهشان را راه اندازی کنند. این سریال محصول شبکه Netflix است و از جمله بازیگرانی که در این سریال بازی می کنند میتوان به “آسا باترفیلد”، “گیلین اندرسون ” و “اما مک کی” اشاره کرد.


16. در جستجوی آلاسکا – Looking for Alaska

“جان گرین” به این معروف است که در رمان‌هایش، قلب خوانندگان را می‌شکافد و سپس دوباره آن را با آدامس و چسب بهم پیوند می زند. در این حالت، زنده می‌مانید، اما زندگی دیگر هرگز برایتان مانند قبل نخواهد شد، باور کن دوست من! یکی از بهترین مثال‌ها از چنین داستان‌هایی “بخت پریشان” (The Fault in Our Stars) می‌باشد، که یکی از نادرترین فیلم‌هایی است که توانست پتانسیل کتابش را حفظ کند. اگر “بخت پریشان” را دوست داشتید، پس فیلم اقتباسی “در جستجوی آلاسکا” نیز برایتان شگفت انگیز خواهد بود. داستان درباره پسری است که با دختری به نام “آلاسکا” آشنا می‌شود، این دختر به طور کامل دیدگاه او را درباره زندگی تغییر می‌دهد و او مدام به آخرین کلماتش فکر می‌کند. “کریستین فورست” (که در “سیرنا برگس یک بازنده است” (Sierra Burgess Is a Loser) و “جامعه” (The Society) ایفای نقش کرده است)، نقش “آلاسکا یانگ”، و “چارلی پلامر” (که در “امپراتوری بوردواک” (Boardwalk Empire) و “تمام پول دنیا” (All the Money in the World) به ایفای نقش پرداخته) نقش “میلس هالتر” را بازی می‌کنند.

همچنین بخوانید: 7 سریال جذاب و دیدنی شبیه سریال پایان دنیای لعنتی (The End of the F***ing World)


17. بلور تاریک: عصر مقاومت ‒ The Dark Crystal: Age of Resistance

دنیای تخیل نامحدود است. می‌توانید هر دنیایی را که بخواهید به هر روشی که دوست داشته باشید بسازید. در این ژانر احتمالات نامحدود وجود دارند. در سال 1982، فیلمی تخیلی به نام “بلور تاریک” منتشر شد. داستان آن درباره تلاش “گلفلینگ” برای بازگرداندن تعادل به این دنیا بود. این فیلم بسیار موفق بود، اما با وجود دنیای فوق العاده ای که داشت، هرگز دنباله‌ای برایش ساخته نشد. تا اینکه نتفلیکس تصمیم گرفت که سریالی اقتباسی از آن بسازد. “کریستال تاریک: عصر مقاومت” پیش درآمدی بر داستان قبلی است و درباره زمانیست که “گلفلینگ” بر ضد “اسکیسیس” به پا خواست. صداپیشگان شخصیت‌های این داستان “تارون اجرتون”، “آنیا تیلور- جوی”، “هلنا بونهام کارتر“، “ناتالی دورمر” و “آلیسیا ویکاندر” می‌باشند.


18. تظاهر – The Act

“تظاهر” بر اساس حادثه‌ای واقعی که در بخش گرین کونتی در ایالت میزوری سال 2015 اتفاق افتاد، می‌باشد. زنی به نام “دی بلنچارد” در خانه‌اش به قتل می‌رسد. دخترش “جیپسی”، که بسیار بیمار بوده گم می‌شود. وقتی تحقیقات شروع می‌شود، رازهایی درباره رابطه دی با جیپسی برملا می‌شود که دنیا را شوکه می‌کند. این داستان در شبکه هولو پخش شده و “جوئی کینگ” و “پاتریشا آرکت” نقش‌های اصلی را بر عهده دارند، پاتریشیا آرکت برای ایفای نقش خود در این سریال برنده جایزه‌ امی شد.

همچنین بخوانید: معرفی 10 سریال جذاب و دیدنی شبیه آشنایی با مادر (How I Met Your Mother)


19. سال‌های سال ‒ Years and Years

“اما تامپسون” در این فیلم سیاسی به عنوان “ویوینی روک” ایفای نقش می‌کند، او ابتدا یک تاجر است اما بعد تبدیل به سیاست مداری می‌شود که با عقاید رادیکالی و سیاست‌هایی که در زمان به قدرت رسیدن اعمال می‌کند، کشور و جهان را تحت تسلط خود می‌گیرد. زنی با قدرت و نفوذ او جدی گرفته می‌شود، اما به نحوی و به نفع طرف احمقانه‌ای که دنیا می‌خواهد ببیند و به آن بخندد، نادیده گرفته می‌شود. خانوادی “لیونز” از آن دسته افرادی هستند، که درباره آینده کشور فکر می‌کنند و اینکه اگر کسی مانند روک در دولت به قدرت برسد، چه اتفاقی خواهد افتاد. پانزده سال به آنها تصویری متفاوت از دنیا را نشان خواهد داد.

همچنین بخوانید: معرفی 13 سریال جذاب و دیدنی شبیه گمشدگان (Lost)


20. رامی ‒ Ramy

“رامی یوسف” دستیار کارگردان و “رامی حسن” ستاره این سریال می‌باشد، داستان درباره باورهای متناقض هزار ساله است. از طرفی، دین به او آموزش می‌دهد که با احتیاط زندگی کند و تسلیم هیچ نوع وسوسه‌ای نشود، چرا که اگر چنین کاری کند، دیر یا زود اتفاق بدی برای او خواهد افتاد. از طرف دیگر، او بخشی از نسلی است که شاهد تحولات سیاسی و فرهنگی بوده و ذهن آنها بر پایه اینکه زندگی را باید زندگی کرد و هیچ پیامدی برای چیزی وجود ندارد بنا نهاده شده است. “رامی” که در این فلسفه متضاد به دام افتاده است، باید تصمیم بگیرد واقعاً برای خود چه می‌خواهد.


21. تمام نشده ‒ Undone

این مجموعه انیمیشنی که در شبکه آمازون منتشر شد، توسط “رافائل باب وکسبرگ” و “کیت پاردی” که برای همکاری آخرشان با شبکه نتفلیکس برای “بوجک هورسمن” (BoJack Horseman) مشهور شده‌اند، کارگردانی شده است. داستان “تمام نشده” روی شخصیتی به نام “آلما” تمرکز دارد، پس از تصادفی که تقریباً در آن می‌میرد، درکش از زمان و فضا تغییر می‌کند. پس از اینکه از این تجربه بهبود می‌یابد، متوجه می‌شود تجربه او از مرگ نه تنها چشم انداز جدیدی به او داده، بلکه قدرتی به او بخشیده که حالا قادر است زمان را دستکاری کند. او از این توانایی استفاده می‌کند تا راز پشت مرگ پدرش را آشکار کند. صداپیشه شخصیت اصلی “رزا سلزار” و صداپیشه پدر او “باب ادنکریک” می‌باشد.

همچنین بخوانید: معرفی بهترین سریال‌های کره‌ای این دهه (2019 تا 2010)


22. باورنکردنی ‒ Unbelievable

قبل از اینکه جنبش “من هم همینطور” به قربانیان اجازه دهد که حرفشان باورپذیر شود، آن‌ها تلاش زیادی کردند تا داستان خود را مطرح کنند، چرا که مردم حرف آنها را باور نمی‌کردند. یکی از این پرونده‌ها زمانی مطرح شد که دو کارآگاه زن متوجه شدند که یک متجاوز سریالی بدون اینکه دستگیر شود آزادانه زندگی می‌کند. این موضوع آنها را به پرونده‌ای مربوط به چند سال قبل هدایت کرد که در آن نوجوانی گزارش داده بود به او تجاوز شده است، اما به دلیل اعترافش به دروغگویی، پرونده بسته شد. “باورنکردنی” از منظری که نقص‌های سیستم عدالت و فقدان همدلی نسبت به قربانیان را نشان می‌دهد، به هر دوی این داستان‌ها می‌پردازد.


23. نیروی اهریمنی‌اش ‒ His Dark Materials

ژانر تخیلی یکی از پرطرفدارترین ژانرهاست، و اگر شبکه‌ای باشد که بتواند بینندگان را با دنیای باشکوهی که تنها محدودیت آن تخیل فرد است آشنا کند، فقط و فقط شبکه HBO می‌باشد. “نیروی اهریمنی او ” که بر اساس کتاب “سر فیلیپ پالمن” ساخته شده است، با تشکر از سریال “بازی تاج و تخت” سعی بر این دارد که به کمک شبکه BBC برنامه‌ای جادویی بسازد که بینندگان را میخکوب کند.

این مجموعه سری کتابهای سه گانه دارد، بنابراین میدانیم که هم اکنون داستان زیادی برای ساخت سریال دارند و همچنین برای فصل دوم نیز تجدید شده است. حالا، بگذارید ستارگان این سریال را معرفی کنیم. “دافن کین” که آخرین بار ایفای نقش او را در نقش دختر “لوگان” تماشا کردیم، نقش اصلی را بر عهده دارد و ستارگان “جیمز مک آووی“، “روث ویلسون” و “لین مانوئل میراندا” نقش‌های مکمل را ایفا می‌کنند. اگر برای تماشای این فیلم به دلایل بیشتری نیاز دارید، باید بگویم که در آن جادوگران، شیاطین و خرس‌های زره پوش را مشاهده خواهید کرد.

۷ سریال جذاب و دیدنی شبیه سریال نیروی اهریمنی‌اش (His Dark Materials)


24. برنامه صبحگاهی – The Morning Show

همه‌ی ما به‌عنوان مخاطب، روزانه شاهد تعداد زیادی برنامه تلوزیونی هستیم که هر کدام با پرداختن به موضوع متفاوتی اطلاعات جدیدی را در اختیارمان قرار می‌دهند و اسباب سرگرمی ما را نیز فراهم می‌کنند. اما آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که در پشت پرده‌ی هر یک از این برنامه‌ها واقعا چه می‌گذرد؟ آیا واقعا شخصیت و رفتار مجریان تلوزیون در زندگی و روابط واقعی هم به اندازه‌ی زمانی که جلوی دوربین هستند شاد، دوستانه و پر انرژی است؟ چگونه یک خبرنگار معمولی به یک ستاره تلوزیونی تبدیل می‌شود و چه کسانی در این میان قربانی رقابت‌های احمقانه‌ی مدیران می‌شوند؟

پاسخ این سوالات چیزی است که موضوع سریال “برنامه صبحگاهی” را تشکیل می دهد. این سریال با صبر و حوصله و البته جذابیت خاص خود داستان چالش‌ها و مشکلات درونی یک برنامه تلوزیونی بسیار معروف را به تصویر کشیده است. داستان سریال از جایی شروع می‌شود که خبر اخراج مجری مشهور تلویزیون به نام “میچ کسلر” (با بازی استیو کرل) به دلیل تجاوز و آزار جنسی زنان، از شبکه‌ی یوبی‌ای، جنجالی میان مردم و رسانه‌ها به پا می‌کند که تهدیدی بزرگ برای اعتبار شبکه و این برنامه محسوب می‌شود.


25. ویچر – The Witcher

زمانی که اثری را تماشا می‌کنید و آن اثر تمام انتظاراتتان را بر آورده می‌کند، باید آن زمان را گرامی بدارید و بدانید که “ویچر” دقیقاً همین کار را می‌کند. اقتباس شبکه نتفلیکس از سری داستان‌های “آندره ساپکوفسکی” با همین نام، فراتر از انتظارات بینندگان رفته و بیش از آن تحسین شده است. این سریال که گفته شده بود قرار است “بازی تاج و تخت” بعدی باشد، خود را به سرعت از دیگر سریال‌های تخیلی متمایز کرده و ثابت کرد ارزش هر پنی خرجی که برای آن شد را داشته است.

داستان درباره “گرالت ریویا” است، یک “ویچر” که قدرت‌های ماورایی دارد و در ازای دریافت پول، موجودات خارق العاده را می‌کشد. “هنری کویل” نقش این شخصیت را ایفا می‌کند. ریویا خیلی زود توسط سرنوشت با یک جادوگر قدرتمند و یک شاهدخت که رازی انقلابی را مخفی می‌کند آشنا می‌شود.

همچنین بخوانید: ۷ سریال جذاب و دیدنی شبیه سریال “ویچر” (The Witcher) که باید آنها را تماشا کنید


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید؛ اگر سریال موردعلاقه شما در لیست نبود حتما آن را در بخش نظرات با ما درمیان بگذارید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (3)

بستن فرم

  1. iman spidey

    بهمن 4, 1398

    شدیدا دیدن the boys رو به طرفداران ژانر ابرقهرمانی توصیه میکنم گروهی از آدم های عادی در تقابل با ابرقهرمانانی فاسد که قدرت هاشون شبیه سوپرمن و فلش و آکوامن استارگرل و میستر فنتستیک و….

    پاسخ

  2. Mohammad Reza

    دی 21, 1398

    چرا سریال های دیدن(see) و مندلورین نیستند؟
    از بعضی سریال هایی که معرفی کردید بهتر بودند.

    پاسخ

  3. Bahar

    دی 20, 1398

    به خاطر این که خیلی فیلم و سریال زیاد شده من عادت کردم خیلی فیلم ها رو جلو میزنم. ولی واقعا ویچر رو نتونستم. مخصوصا این که فصل بعدیش سال دیگه میاد باعث میشد قدر لحظه به لحظه اشو بدونم

    پاسخ