تریلر جدیدی از انیمیشن مورد انتظار Spies in Disguise منتشر شد + ویدئو

در حالی که سه ماه تا اکران رسمی انیمیشن “جاسوسان نامحسوس” (Spies in Disguise) باقی مانده است، کمپانی فاکس قرن بیستم و والت دیزنی به تازگی تریلر جدیدی از این انیمیشن را منتشر کرده اند که گفته می شود آخرین تریلر این انیمیشن خواهد بود. شما در ادامه می توانید این تریلر جدید را تماشا کنید:

علاوه بر این، پوستر جدیدی هم از این انیمیشن منتشر شده است که در آن شاهد حضور همه ی شخصیت های آن هستیم؛ در ادامه این پوستر جدید را مشاهده خواهید کرد:

داستان انیمیشن “جاسوسان نامحسوس” در دنیایی پر از جاسوس‌‌های بین‌المللی جریان دارد؛ ویل اسمیت صداپیشگی شخصیت “لنس استرلینگ”، ماهرترین جاسوس دنیا و تام هالند صداپیشگی شخصیت “والتر” را بر عهده دارد. لنس جاسوسی خونسرد، جذاب و ماهر است که دنیا را از اتفاقات خطرناکی که آن را تهدید می‌کند، نجات می‌دهد. “والتر” نیز شخصیتی بسیار باهوش، اما غیر اجتماعی است. او جامعه گریزی خود را با مهارتش در اختراعات و ابداعات جبران می‌کند و وظیفه ی ساخت گجت‌های لنس را نیز بر عهده دارد، اما زمانی که دنیای انیمیشن با یک خطر جدی مواجه می‌شود، لنس و والتر باید با کمک یکدیگر با این تهدید غیر منتظره مقابله کنند.

“نیک برونو” (Nick Bruno) و “تروی کوئین” (Troy Quane) وظیفه ی کارگردانی این انیمیشن را بر عهده داشته اند. “جاسوسان نامحسوس در تاریخ  ۲۵ دسامبر ۲۰۱۹ (۴ دی ۱۳۹۸) به طور رسمی در سینما های سراسر ایالت متحد آمریکا اکران خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم