گزارش فروش هفتگی سینمای ایران: صدرنشینی کلوپ همسران و شروع پرقدرت مردی بدون سایه

هفته ای که گذشت با اکران چند فیلم جدید همراه بود که از میان آنها فیلم “کلوپ همسران”، به کارگردانی “مهدی صباغ زاده”، موفق شد با 565 میلیون تومان فروش، جایگاه نخست جدول فروش هفتگی را از آن خود کند.

این فیلم کمدی داستان سه مرد است که در اجتماع از موقعیت عالی و قدرت و اقتدار برخوردار بوده ولی در منزل از همسران خود به شدت حساب می برند تا اینکه روزی گیر کردن این سه مرد در آسانسور با یک خانم غریبه، سرآغاز فرار از دست همسران خود می شود که به کمک یک گروگان گیر به جزیره کیش پناه می برند. “محمدرضا شریفی نیا”، “شقایق فراهانی”، “علی انصاریان”، “بیژن بنفشه خواه” و “گوهر خیراندیش” از جمله بازیگرانی اند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

فیلم درام “مردی بدون سایه”، به کارگردانی “علیرضا رئیسیان”، شروع قوی و خوبی را در گیشه تجربه کرد و با 393 میلیون تومان فروش، در جایگاه دوم جدول قرار گرفته است. داستان این فیلم درباره ی کارگردانی است که قصد ساخت فیلمی درباره ی قتل های زنجیره ای را دارد و این موضوع رفته رفته روی زندگی شخصی اش تاثیر می گذارد. “لیلا حاتمی”، “امیر آقایی”، “علی مصفا” و “فرهاد اصلانی” از جمله بازیگران این فیلم هستند.

در ادامه ی جدول فروش هفتگی، فیلم “ایده اصلی” با 341 میلیون تومان فروش در جایگاه سوم قرار دارد؛ فیلم های “شاه کش” و “سرخپوست” نیز به ترتیب با 330 و 201 میلیون تومان فروش، جایگاه های چهارم و پنجم جدول را به خود اختصاص داده اند.


هر پنجشنبه با گزارش فروش هفتگی سینمای ایران همراه ما باشید!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم