معرفی 10 نسخه کمیکی از شخصیت سوپرمن

سوپرمن یکی از جنجالی ترین شخصیت ها بین طرفداران است. برخی او را دوست دارند و برخی از او متنفرند. کسانی که از او متنفرند او را خسته کننده، غیر قابل هم ذات پنداری و یا بیش از اندازه قوی می دانند. مشخص است که کسی که غیر قابل شکست دادن و بدون نقطه ضعف خاصی است و تقریبا هیچ وقت شکست نخورده می تواند برای مخاطبین خسته کننده باشد. از طرف دیگر، سوپرمن نماد تمام چیز هایی است که انسان ها می توانند به دست بیاورند و در نتیجه شخصیتی است که می تواند برای آینده روشن بشریت الهام بخش باشد. همگی می دانیم که او نماد امید است.

بدون توجه به افکار و احساسات طرفداران راجع به سوپرمن، غیر منطقی است که بگوییم نیروهای سوپرمن بی معنی هستند. ورژن هایی از شخصیت سوپرمن وجود دارد که نیروها و توانایی های بیشتری دارد که خیلی از طرفداران با آنها آشنا نیستند. بیایید نگاهی به قوی ترین ورژن های سوپرمن در دنیای DC بیندازیم. با پروشات همراه باشید.


10. کینگدام کام – KINGDOM COME

داستان کینگدام کام کمپانی دی سی ورژنی قدیمی تر از لیگ عدالت است که برای دفع کردن یک تهدید، قهرمانان را دور هم گرد آورده است. سوپرمن از بازنشستگی در آمده، ظاهرش تغییر کرده و نیروهای بیشتری به دست آورده است.

شاید تصور کنیم سوپرمن پیر ضعیف است، اما بالا رفتن سن او و وقت گذرانی‌اش زیر نور خورشید که منبع قدرت اوست، باعث شده نیروهایش را حفظ کند. این ورژن پیرتر کلارک اگرچه از خود سوپرمن قوی تر نیست، اما با توانایی های زیادی که دارد ثابت می کند که سن تنها یک عدد است!


9. ماورای سوپرمن – SUPERMAN BEYOND

مانند کینگدام کام، سوپرمن فراتر هم ورژن پیرتری از سوپرمن با همان قدرت های همیشگی است. این ورژن از کلارک در دنیای بتمن فراتر (Batman Beyond) وجود دارد و با داشتن قدرت های همیشگی، سوپرمن رهبری گروه لیگ عدالت را به عهده دارد. DC به تازگی ورژن کمیک بوکی پسر سوپرمن به نام “جان کنت” را در نقش مرد آینده وارد داستان کرده است.

شاید کلارک از خودش در گذشته قوی تر نباشد اما همیشه به طور ضمنی گفته شده که “جان” می تواند از او بهتر باشد. به این دلیل که این ورژن از “جان” داستانی در آینده را روایت می کند ساده است که بفهمیم این ورژن از “سوپرمن فراتر” از ورژن های قبلی قوی تر است.


8. وال زاد – VAL ZOD

وال زاد پس از مرگ سوپرمن اصلی جای او را در زمین 2 گرفت. وال آدم صلح طلبی بود و تنها در زمانی که مجبور بود مبارزه می کرد. او فوبیای فضاهای باز داشت اما در نهایت توانست بر ترسش غلبه کند و وظایف سوپرمن را بر عهده بگیرد.

“وال زاد” همه قدرت های کریپتون را زیر نور خورشید داشت و علاوه بر آن بسیار باهوش بود و شخصیت بسیار ارزشمندی شناخته می شد. کلارک هم هوش زیادی داشت اما قدرت هوش “وال زاد” بسیار بیشتر از او بود و در هر موقعیتی برایش برگ برنده ای محسوب می شد.


7. خورشید سرخ – RED SON

در کمیک داستانی “سوپرمن: خورشید سرخ” شخصیت های داستانی به جای اسمالویل در کانزاس در اتحاد جماهیر شوروی فرود می آیند و در این کتاب داستان از این زاویه روایت می شود. این ورژن سوپرمن یکی از مقامات رده بالای شوروی است ولی همچنان از نیروهایش برای کارهایی که به اعتقاد خودش خوب است استفاده می کند.

در این ورژن داستان های بسیار جالبی بین سوپرمن و لکس لوثر اتفاق می افتد. در این ورژن هم سوپرمن قدرت های همیشگی خود را دارد اما در نهایت رهبر شوروی می شود و علاوه بر قدرت های فیزیکی، قدرت سیاسی بسیار بالایی نیز پیدا می کند.


6. سوپر سولجر – SUPER SOLDIER

این نسخه از  سوپرمن شاید برایتان جالب باشد. سوپر سولجر قسمتی از دنیای آمالگام است که دنیایی ترکیبی از مارول و دی سی برای همکاری بین آن ها است. در این مورد، سوپر سولجر ترکیبی از شخصیت سوپرمن و کاپیتان آمریکا است!

سوپر سولجر توانایی های هر دو شخصیت را داراست و سپر S مانند سوپرمن را به عنوان سپر اصلی خود همراه دارد. به دلیل ترکیب شدن سوپر سولجر با سوپرمن قدرت های هر دو طرف تقویت شده و بیشتر می شود. در نتیجه سوپر سولجر از سوپرمن معمولی سریع تر و قوی تر است.


5. اولترامن – ULTRAMAN

اولترامن موجود جالبی بود زیرا توانایی این را داشت که از سوپرمن اصلی قوی تر و یا ضعیف تر باشد. اولترامن در زمین 3 زندگی می کرد جایی که همه چیز نسبت به زمین ما در حالت متضادش قرار داشت. زمانی که نیکی در زمین ما حکم فرما بود، در زمین 3 شر پیروز بود و در نتیجه اولترامن خودش هم موجودی شیطانی بود.

با این حال او برای حفظ نیروهایش باید کریپتونایت مصرف می کرد و هرچه بیشتر مصرف می کرد قوی تر می شد و بدون مصرف کردن کریپتونایت به یک انسان معمولی و ضعیف تبدیل می شد، در حالیکه در دنیای ما کریپتونایت تنها نقطه ضعف سوپرمن محسوب می شود.


4. آل استار سوپرمن – ALL-STAR SUPERMAN

سری آل استار سوپرمن اثر “گرنت موریسون” تا به امروز یکی از بهترین داستان های سوپرمن است. “موریسون” برخلاف باقی نویسندگان که سوپرمن را ضعیف تر می کردند او را قوی تر کرد.

سلول های بدن سوپرمن بعد از نجات دادن تعدادی فضانورد که در نزدیکی خورشید دچار سانحه شده بودند شروع به رشد سریعی کردند که به او قدرت بیشتری دادند، ولی باعث شدند او به بیماری سرطان مبتلا شود. در طول این داستان سوپرمن هرچه قوی تر می شود به مرگ هم نزدیکتر می شود. آل استار سوپرمن ابعاد جدیدتری از شخصیت سوپرمن را به نمایش می گذارد و پایان جالبی برای این داستان احساسی رقم می زند.


3. سوپربوی پرایم – SUPERBOY PRIME

سوپربوی پرایم برای کمپانی دی سی دردسر های زیادی درست کرد. احساسات ناپایدار و طبیعت غیر قابل پیش بینی او که با قدرت های سوپرمن ترکیب شده بود و هیچ کدام از ضعف های او را هم نداشت، از او تهدید بزرگی ساخته بود. سوپربوی پرایم انسانی از دنیای واقعی بود، یعنی جایی که سوپرمن و بتمن تنها شخصیت های داستانی هستند. بعد از منتقل شدن اش به دنیای کمیک بوک در یکی از داستان های بحرانی در زمین های بی نهایت، مشکل بزرگی برای ساکنین آن دنیا شد. سوپربوی نه تنها قدرت های بیشتری نسبت به سوپرمن دارد، بلکه نقطه ضعف های کمتری هم دارد. توانایی های سوپربوی مانند توانایی های عادی سوپرمن هستند به علاوه سیستم ایمنی جادویی، ایمنی در برابر تقلید و حتی ایمنی در برابر کریپتونایت. تنها راه ضعیف کردن و متوقف کردن او محروم کردنش از اشعه های خورشیدی است. همه این توانایی ها او را یکی از قوی ترین سوپرمن های موجود می کند.


2. کازمیک آرمر سوپرمن – COSMIC ARMOR SUPERMAN

کازمیک آرمر سوپرمن حضور کمی در داستان ها داشته است. او تنها در داستان “بحران نهایی” (final crisis)، نوشته “گرنت موریسون”، حضور دارد. با این حال او یکی از قوی ترین ورژن های این شخصیت در مالتی ورس DC است. کازمیک آرمر با ترکیب شدن قدرت های سوپرمن و اولترامن ساخته شده و در خارج از مالتی ورس به نگهبانی دادن و محافظت از آن مشغول است. کازمیک آرمر سوپرمن در واقع یک ربات است که با نام اصلی “ربات تفکر” (The Thought Robot) ساخته شد، ربات تفکر ترکیب قابلیت ها و دانش سوپرمن و اولترامن است که در قالب یک ربات فوق العاده قدرتمند قرار داده شده است. مانیتورها این ربات را برای محافظت از مالتی ورس ساختند. مانیتورها موجوداتی هستند که تمام قدرت های کیهانی را دارا بوده، بر همه چیز آگاه هستند و در همه جا حضور دارند.

کازمیک آرمر سوپرمن به حدی قوی است که می تواند تمام مالتی ورس و موجودات داخل آن و حتی بیشتر از آن را به تنهایی و به راحتی شکست دهد. با اینکه او تنها یک ربات است که ظاهری شبیه به سوپرمن دارد، چنان قدرتمند است که جهان را در دست خودش دارد.


1. سوپرمن پرایم وان میلیون – SUPERMAN PRIME ONE MILLION

داستان وان میلیون کمپانی دی سی در قرن 853 اتفاق می افتد. چنان که می توان تصور کرد دنیای آن زمان با دنیای کنونی بسیار متفاوت است. اما سوپرمن هنوز هم در آن دنیا وجود دارد. سوپرمن آن دنیا “کال ال” نام دارد و از نسخه نرمال سوپرمن قوی تر است.

سوپرمن بعد از سپری کردن هزاران سال درون خورشید با نیروهای جدیدی بازمیگردد. نه تنها قدرت های قبلی اش قوی تر شده اند بلکه او توانایی تله پاتی، توانایی به اشتراک گذاشتن نیروهایش و نیروی اراده کافی برای به کار انداختن حلقه فانوس سبز را به دست آورده است. سوپرمن پرایم دست راست پرزنس (presence – قدرتمندترین موجود و در واقع خدای دنیای DC) و بعد از او قدرتمندترین شخصیت در دنیای DC است. مالتی ورس برای سوپرمن پرایم معنایی ندارد، مقام او بالاتر از ربات کازمیک آرمر بوده، بر همه چیز آگاه است و قدرت انجام هر کاری را دارد. اگر پرزنس را در نظر نگیریم، سوپرمن پرایم قدرتمندترین کاراکتر در تمام دنیای DC خواهد بود.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید، شما کدام نسخه سوپرمن را قدرتمندتر از بقیه می دانید؟ منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (141)

بستن فرم

  1. آرش کاظمی

    آذر 18, 1399

    سوپرمن پرایم وان میلیون از رائو هم قوی تره ؟

    پاسخ

    • آرش کاظمی در پاسخ به آرش کاظمی

      آذر 19, 1399

      محض اطلاع رائو خدای کیریپتون است و لطفا اگر جواب را میدانید جواب دهید

      پاسخ

  2. کمیک فن

    آبان 13, 1399

    سلام این مقاله اشکالاتی داشت که مهمترینش این بود که شما سوپر پرایم رو دومین شخص قدرتمند دی سی معرفی کردید که اینطور نیست در بهترین حالت ممکن و خیلی با تعصب بالا هم میشه حداکثر میشه ششم یا هفتم شما میگی دوم یعنی از پرایمال مانیتور، الین بلک،لوسیفر، میکاییل و… قویتره؟ اینجوری نیست نه بعدشم سوپر کازمیک قویتر از سوپر پرایم است و از اون گذشته چرا عکس سوپرمن با حلقه زرد رو گذاشتین جای سوپر کازمیک آرمور؟

    پاسخ

  3. Navixy

    آبان 7, 1399

    اوه اوه
    کلا از وقتی این مقاله منتشر شده بحث سرش داغه داغه
    آدم اینجا نظر بده میترسه بمب بارونش کنن.

    پاسخ

  4. Milad.fk

    آبان 6, 1399

    چرا همه اینقد زور میزنین وقتی دکتر منهتن به این فوق‌الادگی اینجا هست

    پاسخ

  5. سلطان

    آبان 1, 1399

    ثور از سوپر من قویتره اگه قویترین سوپر منو مقابل قویترین ثور بزاریم ثور میبره برای اینکه بفهمید یه سرچ کنید رون کینگ ثور تا بفهمید کی قویتره

    پاسخ

    • Maker در پاسخ به سلطان

      آذر 19, 1399

      خودم طرفدار ثور هستم اما کازمیک از رون کینگ ثور قوی تره اونم به خاطر داشتن پلات بی نهایت که می تونه خودشو به اندازه ثور قوی کنه

      پاسخ

      • علی در پاسخ به Maker

        فروردین 1, 1400

        کازمیک حتا بدون پلات هم از رون کینگ ثور قویتره،با پلات در حد لوسیفر میشه، رون کینگ ثور که سوسکه.
        مقایسه رون کینگ ثور با کازمیک اشتباهه چون رون کینگ ثور به هیچ وجه حتا توی خواب هم حریف کازمیک نمیشه.

        پاسخ

      • حسین در پاسخ به Maker

        فروردین 27, 1400

        رون کینگ ثور قوی ترین نسخه ثور نیست

        پاسخ

    • ناشناس در پاسخ به سلطان

      بهمن 17, 1399

      آقا برو دنبال سوپرمن نه تنها ثور رو شکست داده بلکه حتی تونست کل انتقام جویان رو شکست بده برو تو ویکی پدیا می بینی

      پاسخ

  6. Mhdi

    شهریور 23, 1399

    همه جا نوشته کازمیک ارمور سوپرمن قویتره cbr، ویکی پدیا ، کامیکان کازمیک ارمور سوپرمن خیلی خیلی از سوپرمن پرایم وان میلیون قویتره با وجود ترکیب سوپرمن و اولترامن در ربات کازمیک ارمور مهمترین چیز داشتن نیروی پلات هست کازمیک ارمور سوپرمن بینهایت نیروی پلات داره نیرویی که پرنزس داره . باید رتبه هارو حتما عوض کنین . منطقی نیست اصلا

    پاسخ

    • استیو راجرز در پاسخ به Mhdi

      شهریور 23, 1399

      تو اینجوری فکر کن .

      پاسخ

      • Mhdi در پاسخ به استیو راجرز

        شهریور 25, 1399

        هروقت یه حرفی میزنم اولین نفر تو میپری وسط خودت هیچی بلد نیستی اینجا جواب بقیه رو نده.

        پاسخ

  7. سوپرمن فن

    شهریور 12, 1399

    سلام ایا مدرکی از کمیک مبنی براینکه سوپرمن پرایم دست راست پرزنس هست وجود داره؟اگر هست لطفا برای ایدی زیر ارسال کنید
    @t.me/smsh120

    پاسخ

  8. matin

    تیر 25, 1399

    برید توی سایت اسپایدی بزنید 20 شخصیت برتر کمیک بوک که 6 نفر سوپرمن وان پرایم و طبق گفته سایت اسپایدی سوپرمن پرایم وان میلیون هیچ نقطه ضعفی نداره یعنی جادو و کریپتونایت و حتی خورشید قرمز هم دیگه نقطه ضعفش نبودن یعنی وقتی که سوپرمن پرایم وان میلیون حتی جایی بره که هیچ ستاره ای وجود نداشته باشه باز هم قدرتاشو داره و اصلا سوپرمن وان پرایم میلیون نقطه ضعیفی نداره و شما اقای استیو راجرز یک فن متعصب ثور هستید که هیچ چیزی را قبول نداره عین من که قبلا یک فن متعصب بتمن بودم ولی بدونید که سوپرمن وان پرایم میلیون قدرتمند تر از نکران ثور هستش و تازه تو دنیای مارول بعد از برتر از همه والای همگان قویترین شخصیت نه نکران ثور ولی تو دی سی بعد از پرزنس سوپرمن پرایم وان میلیون از همه قدرتمند تره پس دیگه بس کنید بحثو و با اقای استیو راجرز بحث نکنید ایشون به هیچ وجه شکست ثور در برابر سوپرمن را قبول نمیکنند با اینکه حتی تو کمیک اونجرز علیه اینجاستیس سوپرمنو میبره و قبلا توضیح دادم اگه تو و اینترنت سرچ کنید مارول علیه دی سی ویکی پدیا میبینید که یکجا نوشته سوپرمن و واندروومن چکش ثور را بلند کردند و تازه چیه سوپرمن از واندروومن کمتره که لیاقت چکش ثور را نداشته باشه و اگر کسی ناراحت شد ببخشید و باید بگم سوپرمن از ثور قوی تر است هرکس میخواد باور کنه نمیخواد باور نکنه

    پاسخ

    • دانیال در پاسخ به matin

      تیر 31, 1399

      اون کراس اوور که سوپرمن ثور رو شکست داد می گفت مسخرست ( اگه ثور برنده می شد درست ترین و با معنی ترین کراس اوور تاریخ کامیک بود )

      پاسخ

      • استیو راجرژ در پاسخ به دانیال

        تیر 31, 1399

        کراس اوور ها کلا زیاد با معنی نیستند . حالا هر شخصیتی هم که برنده شده باشه ، نمیشه نتیجه گیری کرد از روی کراس اوور .
        کراس اوور ها به طور کلی برای تبلیغ یک سری آرک های داستانی هست و البته جنبه اقتصادی داره بیشتر .
        بیشتر طرفداران حرفه ای و با تجربه کمیک هم این مورد رو قبول دارند .

        پاسخ

      • آرین نصیری در پاسخ به دانیال

        مرداد 11, 1399

        دقیقا چرا؟اون کمیک از نظر مردم بود.وگرنه پیروزی این دوتا بستگی داره.اکه روی کره زمین بجنگن شانس سوپرمن بیشتره.ولی اگه تو فضا یا یجای دیگه بجنگن ثور شانسش بیشتره

        پاسخ

        • دانیال در پاسخ به آرین نصیری

          مرداد 15, 1399

          این دوتا هیچ کدومشون اهل زمین نیستن پس فرقی نداره که در فضا بجنگن یا زمین . سوپرمن کتاب بینهایت بلند کرده و من نمی دونم دیگه چی بگم که بفهمید سوپرمن از ثور قویتره

          پاسخ

          • آرین نصیری در پاسخ به دانیال

            مرداد 17, 1399

            داداش ربطی نداره.اگه اینجوری باسه ثورم با هرکول مساوی کرده تو زور و بازو که ینی زور ثورم بینهایته.بعدم میگم اگه رو کره زمین باشه چون نور خورشید هست شانس سوپرمن بیشتره.واسه چی به نژادشون ربط میدی😐ولی اگه تو جای دیگه بجنگن شانس ثور بیشتره.

            پاسخ

            • دانیال در پاسخ به آرین نصیری

              مرداد 17, 1399

              🤣🤣😂😂😂😂😂😂 تو فضا ممکنه به خورشید نزدیک تر باشه خب . خودت می فهمی چی میگی ؟ 🤣🤣🤣😂😂😂

              پاسخ

            • علی در پاسخ به آرین نصیری

              فروردین 1, 1400

              تو اومدی زور هرکول رو با سوپرمن مقایسه کردی سوپرمن از هرکول بسیار قویتره.

              پاسخ

    • Mhdi در پاسخ به matin

      شهریور 23, 1399

      کی میگه ثور از سوپرمن قویتره مگه سوپرمن ثور رو شکست نداد مگه جلوی ضربه میولینرشو نگرفت دیگه باز چه مدرکی بیشتر از یه واقعیت به این بزرگی.

      پاسخ

      • استیو راجرز در پاسخ به Mhdi

        شهریور 23, 1399

        در کراس اوور ها هرچیزی میشه از شیر مرغ گرفته تا جون آدمیزاد دید . !! مدرکی که مربوط به کراس اوور ها باشه رو باید بگذاری در کوزه آبشو بخوری .

        پاسخ

        • ناشناس در پاسخ به استیو راجرز

          بهمن 17, 1399

          آقا جون نه فقط کراس اوور اینو گفت بلکه خود معرفی شخصیت ثور نوشتند که سوپر من تونست میلونیر ثور رو بلند کنه

          پاسخ

      • کمیک خون در پاسخ به Mhdi

        آذر 29, 1399

        بیا یکی میگه تو کراس آور سوپرمن برده یکی میگه کراس آور مضخرفه آقا این پوتا برابرن نمیشه تصمیم گرفت کدوم قویتره اگه به کمیک باشه تو کراس آور ثور باخت ولی نبردشون احتمال زیاد مساویه

        پاسخ

    • سلطان در پاسخ به matin

      آبان 1, 1399

      تو همون سایت مسخره گفته هالک از ثور قویتره پس نمیشه به اون سایت اعتماد کرد

      پاسخ

    • علی در پاسخ به matin

      فروردین 1, 1400

      حرف های شما کاملا درست است،حتا توی اسپایدی هم گفته شده سوپرمن پرایم از دادگاه زندگی و بیاندر ها قویتره و به هیچ وجه نقطه ضعف نداره،بعضی ها چون فکر میکنن سوپرمن پرایم نقطه ضعف داره به خاطر این به رون کینگ ثور رای میدن.
      (سوپرمن پرایم دست راست پرزنس است بعد بیاد از رون کینگ ثور شکست بخوره خخخخخخخخخخ واقعا خنده داره گرچه این ثورفن ها متعصب هستن دیگه کاریشم نمیشه کرد).

      پاسخ

  9. دانیال

    تیر 15, 1399

    راستشو بگم من سوپرمن پرایم وان میلیون رو نمیشناختم و فکر میکردم کازمیک آرمر سوپرمن قویترینه

    پاسخ

    • arya در پاسخ به دانیال

      تیر 25, 1399

      اره داداش کازمیک ارمور قویتر از وان میلیون است مطمئنم باش

      پاسخ

      • دانیال در پاسخ به arya

        تیر 26, 1399

        واقعا یا داری شوخی می کنی . من چیزی که از قویترین سوپرمن تو ذهنم بود کازمیک آرمر سوپرمن بود

        پاسخ

  10. دانیال

    تیر 15, 1399

    عالی . لیست خوبیه ولی اینا رو بر اثر قدرت مرتب کردید یا نه؟

    پاسخ

  11. Mohammad hosein

    خرداد 17, 1399

    سلام خیلی ممنون اما می خواستم یه چیز بگم اینم اینه که انقدر به خودتون فشار نیارید قادر مطلق فقط الله خودمون هست تمام بحثم نداره البته به من ربطی نداره و نکته ی بعدی اینه که من خودم با فکر کردن ملیارد ها ولای هگان و پرزنس و نمیدونم رون کینگ ثور و نیرو های خارجیه پشمکی رو و صد ها بیلیون برابر این رو این فقط یه دلیل داره که همه میدونن اونا الکین ما واقعی . و نکته ی اخر اینه که ادمین جان یه اشتباهی تو این مقالت داشتی
    اینم اینه که یادت رفت منو بزار تو لیست ، شوخی کردم .

    پاسخ

  12. سام صیفوری

    اردیبهشت 21, 1399

    ببخشید ولی یکی رو اشتباه گفتی
    شماره ۷ سوپر من پسر سرخ بود (یا فرزند سرخ )
    شما نوشته بودید خورشید سرخ ….
    ولی در اصل اون پسر سرخ است

    پاسخ

  13. Amir

    اردیبهشت 14, 1399

    با سلام
    میگم شما گفتین بعد پرزنس موجودی قدرتمند تر از سوپرمن وان میلیون پرایم نیست اما خیلی ها هستن مثلا میکائیل دمیگوروس، لوسیفر مورنینگ استار، تاریکی اعظم، اسپکتر و… و قطعا اون نمی تونه اون هارو نابود، کنه

    پاسخ

    • آراد در پاسخ به Amir

      مرداد 6, 1399

      و دکتر منهتن هم همینطور

      پاسخ

  14. Best

    فروردین 27, 1399

    باسلام من خودم شخصا نظرمو میدم
    ببینید در مقایسه rkt و سوپر من پرایم هیچ کدوم قادر مطلق نیستن
    والای همگان(بالاتر از همه) خدای ماروله و فقط اونه که قادر مطلقه و پرزنس هم فقط خودش قادر مطلقه و البته شخصیت شیطان وحشی عظیم(تاریکی اعظم) هم قدرت پرزنسه( البته گفته میشه کمی ضعیف تره) و حتی او هم کاملا قادر مطلق نیشت دادگاه زندگی و ابدیت و بینهایت هم اصلا قادر مطلق نیستن شخصیت های سوپر من پرایم و rune king thor هم تقریبا قادر مطلقاً هستن و حدوداً هم قدرت پروتژ و فالکرام و همینطور شیطان وحشی عظیم هستند لوسیفرو میکائیل هم تقریبا قادر مطلقاً به جزءشخصیت های بالاتر از همه و پرزنس هیچ کس قادر مطلق نیست .
    شخصیت بیاندر هم که رو دست نداره و حتی تونسته سیاره بسازه ،(سیاره به battle word) باز هم قادر مطلق نیست درسته منابعی همچون ویکی پدیا اونو قادر مطلق گذاشتن بازم قادر مطلق نیست با اینکه سیاره و حتی کهکشان میتونه بسازه و نابود کنه اما قادر مطلق یعنی کسی که بتونه همه کار بکنه یعنی بیاندر می تونه والای همگانو نابودکنه؟؟؟؟؟؟نه!
    حتی طوری که اشاره شده در کمیک ها حتی پرزنس و بالاتر از همه هم نمی تواننند قادر مطلق باشند چون پرزنس هم قدرت والای همگانه ، پرزنس هم توسط نیروهایی ساخته شده وحالا ماباید یا همون نیرو ها رو قادر مطلق بدونیم یا کسی که اون نیرو ها رو به وجود آوره یا خود پرزنس و والای همگانو
    که البته گزینه ی دوم احتمال بیشتری داره🤷🏼‍♂️🤷🏼‍♂️🤷🏼‍♂️🤷🏼‍♂️
    ولی تاحالا از کزینه ی دوم حرفی زده نشده من نظرمو دادم حالا دیگه نمی دونم

    پاسخ

  15. aria parsi

    اسفند 12, 1398

    با توجه به اینکه یک دی سی فن متعصبی هستم و با توجه به اینکه حتی عدد قدرت، سرعت، و هرچیزی که از سوپرمن پرایم و رون کینگ ثور هست رو میدونم باید بگم که رون کینگ ثور قدرتش از سوپرمن پرایم بیشتره. پس بحث نکنین. خودم کل مقالات خارجی رو زیر و رو کردم.

    پاسخ

    • arya در پاسخ به aria parsi

      اردیبهشت 17, 1399

      شما حتما یا چشاتون اشتباه دیده یا اشتباه ترجمه شده براتون سوپرمن پرایم وان میلیون و کازمیک ارمور سوپرمن درباره کازمیک مطمئن نیستم اما وان میلیون قویتر از روم کینگ ثور هست فقط چون ثور طرفدارای بیشتری داره اینطور نظراتی هست

      پاسخ

      • استیو راجرز در پاسخ به arya

        اردیبهشت 17, 1399

        نه خیر . اصلا قبول ندارم حرفاتون رو . شما مشخصه که روی سوپرمن تعصب داری .
        اولا که کوارا آنچنان هم معتبر نیست و هر طرفداری میتونه هرچی رسید رو بگه و اینکه نه و نه و نه خیر . !! طرفداران سوپرمن بیشتر از ثور هستند . ! این موضوع ثابت شده هست .
        دوما که در اینجور که تو میگی نیست و آنچنان هم از سوپرمن حمایت نشده . در کامیک واین و ردیت آخرین باری که من چک کردم بیشتر کاربران ثور را قدرتمندتر دانسته بودند .
        سوما چه اهمیتی داره که کی در کواراچی گفته ؟؟؟!!؟؟ وقتی که شخصیت RKT ، توانسته « سایه نشینان بالا » ، را شکست بدهد . یعنی اشخاصی که احتمال ببیاندر بودنشون اصلا کم نیست . میدونی بیاندر ها چه اشخاصی هستند ؟؟!؟؟ اگه میدونستی این حرفا رو نمیزدی . بیاندر ها امنی ورسال هستند . یعنی فراتر از مولتی ورس مارول هستند . سوپرمن پرایم حتی نمیتونه به بیاندر ها نزدیک بشه . حالا کشتنشون که جای خود داره .
        در ضمن علاوه بر تمامی این موارد ، دلایل خیلی زیادی برای اثبات قدرتمندی بیشتر شخصیت RKT ، وجود دارد . شخصیت RKT ، به جادوی سطح الترا امگا مسلط است که این سطح جادو مسلما برای سوپرمن پرایم خطرناک است . همچنین شخصیت RKT ، دانای مطلق هست و بر هر چیزی واقف و مسلط . ضمن اینکه یجورایی زمان را هم در کنترل خودش دارد . حالا با تمام این قضایا سوپرمن پرایم چطور میخواد برتر و قویتر باشه ؟؟؟!!؟؟؟؟

        پاسخ

        • arya در پاسخ به استیو راجرز

          اردیبهشت 20, 1399

          اولا سوپرمن قادر مطلق هست . دوما هنوز بطور کامل مشخص نیست که اون هابی که ثور شکست داده سایه نشینان بالا بودن از کجا اینقدر مطمئنی گفتن شاید بعد از کجا میدونی سوپرمن نمیتونه به اون حتی نزدیک بشه اگه تو کمیک این اتفاق افتاده من نمیدونم و جادو روی سوپرمن اثری ندارد میتونی بری تحقیق کنی

          پاسخ

          • MOHAMMAD EBRAHIMI در پاسخ به arya

            خرداد 18, 1399

            سلام خدمت شما و همکاراتون می خواستم یه نکته رو بگم کازمیک آرمور سوپرمن قویترین هست کار آریا هیچ کدوم از نسخه های سوپرمن نمی تونن رون کینگ ثور رو شکست بدن

            پاسخ

            • Mohamad در پاسخ به MOHAMMAD EBRAHIMI

              خرداد 18, 1399

              موافقم👍👍

              پاسخ

              • arya در پاسخ به Mohamad

                خرداد 18, 1399

                چرا کامنت من تایید نشده

                پاسخ

                • عباس حسن زاده در پاسخ به arya

                  خرداد 19, 1399

                  سلام آریا جان،
                  کامنت شما تایید و منتشر شده

                  پاسخ

            • arya در پاسخ به MOHAMMAD EBRAHIMI

              خرداد 18, 1399

              سلام میتونین برید قدرت های cas ارمور سوپرمن رو ببینید و با رون ثور مقایسه کنید کازمیک تونسته کل مولتیورس دی سی رو رو توی مشتش بگیره یه شخصیت امنی و رسال هست نیروی پلات رو داره یعنی هرچی حریفش قویتر باشه اونم قویتر میشه درضمن اصلا این امکان وجود ندارع که سایه نشینان بالا بیاندر باشن هیچ سایت معتبری اینو تایید نمیکنه من از چند نفر که خیلی وقته کمیک میخونن هم پرسیدم اوناهم گفتن احتمال اینکه بیاندر باشن یک درصد فقط به این حرف که لوکی گفته اطمینان نکنید لوکی خیلی دروغ های بزرگتری گفته . خوده سایت مارول ویکی فندوم یکی از نقطه ضعف رون ثور اینکه به هیچ وجه حریف بیاندر و دادگاه زنگی نمیشه کازمیک ارمور رو پرزنس بوجود نیاورده بلکه بوسیله نیرویی که خود پرزنس بوجود آمده یعنی نیروی پلات رون ثور فقط یک شخصیت که در مولتیورس زندگی می‌کنه ولی کازمیک در مولتیورس زندگی نمیکنه و خیلی فراتر از مولتیورس هست یه پیشنهاد دارم برات برو تو سایت دیسی ویکی فندوم قدرت های کازمیک ارمور رو با رون ثور مقایسه کن کازمیک ارمور ماندراک رو شکسته داده که در حد بیاندر مارول هست قدرت کازمیک ارمور در اوج با لوسیفر مقایسه میشه بیاندر دومین شخصیت مارول هست حالا رون ثور بیاد شیش تاشون رو همزمان شکست بده واقعا خنده داره 😍😍

              پاسخ

              • Mohamad در پاسخ به arya

                خرداد 19, 1399

                من نمیدونم تو اینارو از کجا دیدی اما به احتمال هشتاد و شش درصد سایه نشینان بالا بیاند بودن

                پاسخ

                • arya در پاسخ به Mohamad

                  خرداد 19, 1399

                  چطوری بیاندر یه سایت معتبر به من معرفی کن که ثابت شده باشه بیاندر باشن

                  پاسخ

                • arya در پاسخ به Mohamad

                  خرداد 20, 1399

                  https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.quora.com/Who-would-win-in-a-fight-between-Rune-King-Thor-and-Cosmic-Armor-Superman&ved=2ahUKEwiEkMKpnPPpAhWmm-AKHRrkBd0QFjAAegQICRAB&usg=AOvVaw1BlrJ8XjOQZ5EPpbewoeKc&cshid=1591654174225 این سایت کورا هست که کازمیک رو برتر می‌دونه https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.superherodb.com/superman-cosmic-armor-vs-rune-king-thor/90-206903/&ved=2ahUKEwiEkMKpnPPpAhWmm-AKHRrkBd0QFjAGegQIBRAB&usg=AOvVaw2JFl5OqILvHaxxCfTVwbXn&cshid=1591654260904 در اینجا سایت سوپرهیرو 69به31 به نفع کازمیک https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://aminoapps.com/c/marvel/page/blog/cosmic-armor-superman-vs-rune-king-thor-read-description-and-watch-video-before-voting/QKK7_7KmsXuel0o26WPvKjvbGDdxa8PRmla&ved=2ahUKEwiEkMKpnPPpAhWmm-AKHRrkBd0QtwIwCXoECAQQAQ&usg=AOvVaw1ySzhg6bOtzJnRsH0FC8cm&cshid=1591654433218 فقط پرایم سایت rkt برتری داره https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://www.killermovies.com/forums/archive/index.php/t-556582-most-powerful-version-of-superman-vs-most-powerful-version-of-thor.html&ved=2ahUKEwiEkMKpnPPpAhWmm-AKHRrkBd0QFjALegQIAhAB&usg=AOvVaw1zB0xLLWBYCCGYltIN-7fd&cshid=1591654513609 در اینجا هم بیست نظر آخر هجده نفر به برتری کازمیک رای دادن اگه خواستی بیشتر هم میزارم از نظر سنجی ها بازم میتونی نظر خودت را داشته باشی رون ثور احتمالا حریف وان میلیون بشه ولی حریف کازمیک نمیشه اینو مطمئن باش بازم میگم بیاندر دومین شخصیت قدرتمند مارول هست که فقط والای همگان می‌تونه نابودش کنه این با عقل جور درمیاد که رون ثور شش تا رو هم زمان شکست بده البته این احتمال هم وجود داره که اون ها بیاندر های گذشته نباشن و احتمالا نژاد ضعیف بیاندر باشن که اصلا به بیاندر های قدرتمند گذشته هم نزدیک نمیشن هم وجود داره این هشتاد وشش درصد رو نمیدونم از کجا آوردی ولی مطمئن باش اونا بیاندرز ماقبل ریتکان نیستند که خیلی قدرتمند بودن و برای خودش ون سیاره و کهکشان میساختن و نابود میکردن

                  پاسخ

                  • استیو راجرز در پاسخ به arya

                    خرداد 20, 1399

                    جناب آریا ، قبلا هم در جواب کاربران دیگه گفتم و الان هم دوباره خلاصه میگم .
                    به قول حشمت فردوس ، من نظر سنجی مظر سنجی ! حالیم نی . ! اینکه کوارا چی گفته و فلانی اومده در کامیک واین چی گفته برای من مهم نیست .
                    من فقط به منطق خودم رجوع میکنم و نظر میدهم . کاری هم با استدلال های بقیه ندارم . حدا گفته دو چیز رو برای شما و میان حجت قرار میدهم که همیشه میتونید با قطعیت بهش رجوع کنید . یکی قران و سخنان و احادیث مستقیم از پیامبر و امامان که میشه حجت آشکار و یکی هم عقل سلیم خودتون که میشه حجت نهان .
                    حالا کی گفته کازمیک ارمور سوپرمن قویتره ؟!؟! پیامبر و امامان ؟!؟؟!!؟؟ قران ؟؟؟!!؟؟؟!!؟؟ نه خیر . ! یه مشت طرفدار افراطی که فقط با نظر شخصی خودشون استدلال کردند . اونا میتونند اونجوری فکر کنند .
                    دلایل و استدلال های من کاملا مشخص و واضح است . حالا شما میتونی حرفای اونا رو باور کنی . من که فقط منطق خودم برام مهمه .
                    تمامم .

                    پاسخ

                    • arya در پاسخ به استیو راجرز

                      خرداد 20, 1399

                      سلام استیو چند وقتی بود خبری ازت نبود خب این برای من قابل قبول نیست که سایه نشینان بالا بیاندر باشن چون اون ها جزو سه شخصیت قدرتمند مارول هستن یه سوال دارم ازت اینکه خیلی ها میگن ثور از واندروومن قوی تره یا از هالک یا سوپرمن از اکوامن قوی تره رو پیامبر گفته یا قرآن نخیر اینا همش احتمال که میشه گفت کدوم قویترن

                      پاسخ

                    • arya در پاسخ به arya

                      خرداد 20, 1399

                      خب یه چیزی مثال میزنم حتما میدونید که رونالدو و مسی در ایران بدل هابی دارن که خیلی شبیه اونا هستن حتی سایت های معتبر فوتبالی هم بدل مسی رو با خودش اشتباه گرفتن حالا اونا میتونن شبیه به رونالدو و مسی حرف بزنن شبیه اونا هم که هستن یعنی این دو رونالدو و مسی هستن!!!! کارهایی که اونا انجام دادن رو میتونن انجام بدن حالا اینا میتونن ازاین شباهت بقیه رو فریب بدن و از این سواستفاده کنن و درآمد دارن از شباهت حالا چه چیزی باعث میشه اینا رونالدو و مسی نباشن اون ها کارهایی انجام دادن که اینا تو خواب هم نمیتونن ببینن خب این شامل کمیک هم میشه نویسنده اومده لوکی یه حرفی میزنه و بین طرفداران ثور و کمیک این توهم که سایه نشینان بالا بیاندر باشن ایجاد میشه و اون ها بشدت کنجکاو میشن و اون کمیک رو میخرن و فروش بالایی پیدا می‌کنه حالا آیا سایه نشینان بالا بیاندر هستن؟؟ قطعا نه اون ها نه قدرت بیاندر را دارن نه شاهکارهایی که اونا انجام دادن رو نمیوتن انجام بدن .امیدوارم تونسته باشم خوب نظرم رو بیان کنم و فهمیده باشین 😍😍

                      پاسخ

                    • استیو راجرز در پاسخ به arya

                      خرداد 21, 1399

                      جناب آریا واقعا از شما توقع این حرف ها نمیرفت . اون کاربر که اسمشو اینجا نمیگم اومده و یه چی برا خودش گفته و شمام تکرار میکنید ؟!؟!؟! جناب ، بیاندر بودن « سایه نشینان بالا » ، چه ربطی به فروش کمیک داره ؟!؟!؟ این چرت و پرتایی که اون یارو گفت رو دیگه شما نگید . اون کاملا فازش روشنه . اون فقط قصدش بد گویی راجب بعضی شخصیت ها هست . شما به هیچ کدوم از حرفای اون یارو توجه نکنید . اون مریضه .
                      این مثال شما هم کاملا بی ربط بود . اگه دقت کنید ، لوکی شخصیت باهوش و زیرکی هست و به قول معروف همینجوری یک حرفی رو روی هوا نمیزنه و با حساب و کتاب صحبت میکند . حالا درسته که سابقه دروغ های بزرگ را دارد و خدای دروغ و حیله هست اما این دلیلی نمیشه که همه حرف هایش از پیش رد شده باشد . !! دقت کنید که لوکی یکی از محدود شخصیت هایی هست که از ماهیت تمام مارول مطلع هست . لوکی تمام شخصیت های کیهانی مارول را میشناسد . !! بنابراین اینکه بعد از ملاقات با « سایه نشینان بالا » ، گفته است که شاید بیاندر باشند ، قطعا فقط یک احتمال کوچک و ساده نیست . بعضی ها میگن که لوکی با این حرف هدفی داشته که اینجا باید پرسید دقیقا چه هدفی ؟!؟!؟!؟ لوکی این حرف را فقط به یک دختر فانی گفت و نه به هیچ شخص دیگری . در ضمن قبل از آن موقع هم لوکی شخصیتش رو به قهرمانی میل کرده بود و میخواست عضو انتقامجویان بشود و اخیرا حتی لایق پتک میولنیر هم شده است . !! به نظرم این موارد اصلا اتفاقی نیست .
                      گفتید قران گفته سوپرمن از آکوامن قویتره ؟! نه خیر مسلما قران نگفته اما من از حجت دیگری صحبت کردم معروف به حجت نهان یا همان عقل سلیم . بله . ! قران و پیامبر نگفته اما عقل سلیم اینو میگه .
                      در پایان هم من فقط وقتی قبول میکنم « سایه نشینان بالا » ، به هیچ عنوان بیاندر نیستند که خود مارول رسما این موضوع را تایید کند و تئوری بیاندر بودن آنها رسما از سوی خود مارول تکذیب شود . اون موقع هست که دیگه حرفی ندارم . اما اینکه طرف بیاد در کوارا برای خودش بدوزه و ببافه برای من قابل قبول نیست که نیست .
                      به هر حال شما میتوانید نظر دیگری داشته باشید .

                      پاسخ

                    • arya در پاسخ به استیو راجرز

                      خرداد 23, 1399

                      استیو جان خود مارول هم
                      نه غیر رسمی ونه رسما تایید نکرده که اونا بیاندر هستن آقا هر سایت معتبر ی که بگی رفتم از هر شخصی که اطلاعات بالایی داره پرسیدم خودم رفتم اون کمیک رو خوندم هیچ کس این موضوع رو قبول ندارن من چکار کنم ببین واقعا من نمیدونم کی این حرف های منو قلا گفته ولی من از روی کسی این چیز هارو برداشت نکردم شما خودت میگی لوکی خدای دروغ هست حالا شده چوپان دروغگو و هیچکس بجز هوادارهای ثور حرف هایش رو قبول نمیکنن به من یه منبع معتبر مثل مارول ویکی فندوم به من بگو که این موضوع اونجا ثابت شده باشه وقتی که هیچکس بی طرفی قبول ندارن من چکار کنم اصلا خودت یکم فکر کن چطوری میتونه شیش تا بیاندر رو هم زمان باهم شکست بده من که نمیدونم

                      پاسخ

                    • استیو راجرز در پاسخ به arya

                      خرداد 23, 1399

                      یک کاربر ردیگری هم بود که تقریبا حرف های مشابه شما را میزد و من ازش چند تا سوال پرسیدم که اون شخص پاسخ نداد . الان هم از شما اون سوالات رو میپرسم .
                      1_ لوکی از چنین حرفی چه سودی میبره ؟!؟!؟؟!؟!؟!؟ میشه خیلی واضح بگین . در ضمن لوکی فقط به یک دختر این حرف را زد ( که اگه اشتباه نکنم یک موجود کاملا میرا بود . ) و نه به هیچ شخص دیگری . حالا اینم به کنار که لوکی از قبل از اون موقع شخصیتش رو به قهرمانی میل کرده بود و میخواست جز انتقامجویان بشه و حتی در کمیک های جدید ثور لایق پتک میلنیر هم شده . !!! حالا تو اگه میشه بیا این مورد را توضیح بده .
                      2_ چه شخصیت ها و چه شخصیت دیگری هست که الکی اصطلاحات و صحبت های بیاندر ها را عینا تکرار کند ؟!؟!؟ اصلا شما فقط یک شخصیت دیگر را بگو که صحبت ها و اصطلاحات آنها را عینا تکرار میکند . چرا باید این کار را انجام دهد ؟!؟؟!؟!؟!؟ چرا باید در آن زمان خاص به خواب شخصیت اودین بیایند ؟!؟؟!؟!؟!؟!؟ میشه خیلی منطقی به این موارد پاسخ دهید ؟!؟! .
                      3_ بر فرض محال که پرونده بیاندر ها در سال 1984 تموم شده باشه . که البته اصلا و ابدا اینطور نیست . حالا چه چیزی جلوی یک نویسنده را میگیرد که نتواند آنها را به این شکل برگرداند ؟!!؟؟! یعنی نمیشه یک رویدادی شبیه به ریبوت رخ بده ؟؟!؟!؟!؟!؟؟! و اگه میگی نه چرا ؟!؟؟!؟!؟؟!؟!؟!؟!؟؟! چرا نمیشه ؟!؟؟!؟!؟!؟ در ضمن این مورد یعنی بیاندر بودن ( سایه نشینان بالا ) مربوط به یک کمیک و یک نویسنده نیست . در چندین کمیک و توسط چندین نویسنده یه این مورد اشاره شده . و محض اطلاعت بگم که اتفاقا در کمیک ثور : راگنور هیچ اشاره ای به بیاندر بودن ( سایه نشینان بالا ) نشد . در یکی از کمیک های مردان ایکس هم ( سایه نشینان بالا ) حضور دارند و خودشون را فراتر از مولتی ورس معرفی میکنند . !! ( آب پاکی و رد قطعی فرضیه بیاندر مابعد ریتکان . ) . شما اگه تمام کمیک هایی که ( سایه نشینان بالا ) حضور دارند را مطالعه کنید باید قطعا متوجه بشوید .
                      4_ و اینکه اگر ( سایه نشینان بالا ) بیاندر نیستند پس دقیقا چی و از چه گونه ای هستند ؟!؟؟!؟!؟!؟!؟!!؟!؟! از آنجایی که شخصیت اودین کاملا در برابر آنها ناتوان بود . به حدی که نمیتوانست حتی بر علیه آنها هیچ اقدامی انجام دهد . و جالب اینکه شخصیت اودین با 9 سیلیستیال قدرتمند مبارزه کرد و در برابر آنها ناتوان نبود . حال آنکه تعداد آنها فکر میکنم که 5 تا بیشتر نبود . شخصیت اودین حتی با شخصیت انتزاعی بینهایت هم مبارزه کرده است .
                      اگه ممکنه به این موارد پاسخ دهید .
                      در پایان باز هم میگویم که تا وقتی که مارول به طور رسمی این موضوع را تایید و یا تکذیب نکند ، اصلا و ابدا نمیشود از روی حرف یک سری طرفداران و منابعی مثل کوارا قضاوت کرد . تا الان که مطابق توضیحات و شواهد و مدارک ، احتمال این موضوع اصلا کم نیست و بسیار زیاد است .

                      پاسخ

                    • arya در پاسخ به استیو راجرز

                      خرداد 24, 1399

                      من نمیدونم قصد لوکی از این حرف چی بوده حالا چه چیزی این امکان وجود ندارع که لوکی اشتباه کرده باشه و گفته شاید از نژاد بیاندر باشن !شاید ! این که هیچ شخصیتی دیگری نیست که اصطلاحات بیاندر رو تکرار کنه که دلیل بر بیاندر بودن آنها نیست هست یعنی اگه کسی شبیه به دیگری صحبت کنه دیگه اون میشه !! و اینکه مشخص نیست از چه گونه ای هستند باز هم نمیشه گفت بیاندر هستن ببین تمام دلایل شما بر روی احتمال ها هست که به احتمال زیاد رد میشن چیزی که رسما تایید نشده و بیشتر منابع اونو رد میکنن نمیتونه مبنای مقایسه باشه هروقت ثابت شد که سایه نشینان بالا بیاندر هستن اون موقع میشه سر اینکه کازمیک ارمور قویتر یا رون ثور .. اصلا با عقل جور در نمیاد شیش تا بیاندر رو باهم همزمان شکست بده بدون هیچ گونه دردسری راستی گفتم یه منبع معتبر بدید اگه میشه یه منبع معتبر بزارید .. ببین من اطلاعاتم درباره ی مارول محدوده و بیاندر رو هم رفتم تحقیق کردم دیدم خیلی خیلی قدرتمند هستن و این امکان که هیج جایی ثابت نشده برای من هم رد میشه حالا این همه سایت که نتونستن ثابت کنم این دلایل شمارا نمیدونن ؟؟ میدونن اینها همش بر روی احتمالات هست پس نمیشه روشوون قضاوت کرد همه سایت ها که با ثور لج نیستن هستن ؟؟وقتی چیزی ثابت نشده نباید مبنای مقایسه قرار بگیره

                      پاسخ

                    • arya در پاسخ به استیو راجرز

                      خرداد 23, 1399

                      یه بار دیگه هم میگم من از روی کسی این حرف هارو نمی‌زنم وقتی سی سال هست از بیاندر ها خبری نیست خیلی‌ها میرن حالا اون کمیک رو میخرن یا میخونن که ببینن بیاندر ها دوباره به چه طریقی به کمیک برگشتن و در آخر متوجه میشن اون ها بیاندر نیستن و فقط شبیه اونا هستن

                      پاسخ

                    • arya در پاسخ به استیو راجرز

                      خرداد 23, 1399

                      فکر کنم این رتبه بندی نباشه و فقط معرفی شخصیت ها باشه اگه میشه آقا عباس بگید که رتبه بندی هست یانه

                      پاسخ

                    • آراد در پاسخ به arya

                      مرداد 6, 1399

                      دقيقاً

                      پاسخ

                    • آرمان کمیک فن در پاسخ به استیو راجرز

                      شهریور 24, 1399

                      اینکه شما نظر سنجی حالیت نیست مشکل خودته این مدرک برای برتری کازمیک نسبت به رون کینگ وجود داره و تو نمیخوای قبول کنی اگه استنلی این تعصب تورو میدید میگفت خاکبرسر من که چنین شخصیت خلق کردم که یه بچه رو ازراه منطق بدر کنه (با احترام تمام به استنلی اینو میگم)

                      پاسخ

                    • استیو راجرز در پاسخ به آرمان کمیک فن

                      شهریور 24, 1399

                      ای وای . ای وای . ای وای . !!
                      سوپرمن چیکار با اون مغزت کرده . !! از راه منطق بدر کنه ؟!؟!؟!؟!؟!؟؟!؟ تو اون سوپرمن تخیلی رو با پیامبر و امامان اشتباه گرفتی . بشین تا میتونی زور بزن و بگو تا خنک بشی .

                      پاسخ

        • آراد در پاسخ به استیو راجرز

          مرداد 6, 1399

          البته که سوپرمن پرایم قویتره

          پاسخ

        • آرمان کمیک فن در پاسخ به استیو راجرز

          شهریور 24, 1399

          داداش ما دیگه چجوری بهت بگیم کازمیک آرمور سوپرمن از از نکرو ثور یا رون کینگ قوی تره هرچی مدرک آوردیم گفتی بدرد نمیخوره و فلان و بهمان بابا ول کن دیگه همه فهمیدن تو طرفدار متعصب ثوری دیگه حرفات تاثیر نداره خودتو کوچیک نکن برادر من دلایل بسیار زیادی وجود داره که کازمیک از رون کینگ یا نکرو ثور قویتر باشه و من فقط میخوام یکی شو بهت بگم دسترسی به نیروی پلات دسترسی به نیروی پلات کازمیک از لوسیفرو میکائیل ام بیشتره با داشتن دسترسی به نیروی پلات رون کینگ یا نکرو نمیتونه کازمیکو شکست بده داداش با حقیقت روبرو شو چرا همچین میکنی رون کینگ سایه نشینان بالا رو شکست داده کازمیک مندراکو شکست داده دوما سایه نشینان بالا بیاندر های پست ریتکانن شخصیت های مولتیورسال هستند نه امنی ورسال درحالی که کازمیک امنی ورسال داخل کمیکشم هست در ضمن اگر رون کینگ ثور زمان رو در دست داره کازمیک قابلیت نابودی زمان و بازسازی شو داره کازمیک در قدرتمند ترین حالاتش با لوسیفرو میکائیل برابری میکنه با همه این اوصاف رون کینگ یا نکرو چجور میخواد شکست بده؟؟؟

          پاسخ

          • استیو راجرز در پاسخ به آرمان کمیک فن

            شهریور 24, 1399

            اولا من بردار تو نیستم .
            دوما برو با کازمیک ارمور سوپرمنت که خواندده رو شناسایی میکنه خوش باش . سلام منو هم بهش برسون . حسابی هم پرستشش کن که یه موقع شناساییت نکنه با اون نیروی پلاتش . نه فکر کنم از نظر تو در کل هستی و نیستی هیچکی حریف کازمیک ارمور سوپرمن و این موهمات نباشه .

            پاسخ

            • علی در پاسخ به استیو راجرز

              بهمن 17, 1399

              شما هم که دیگه از همه کامنت هاتون کاملا مشخصه که از سوپرمن به شدت متنفر هستی و عاشق ثور هستی و همیشه هر جا از سوپرمن صحبت شده تو سعی میکنی که سوپرمن را ضعیف نشون بدی.
              واقعا فازت چیه؟
              این رو بدون سوپرمن از ثور قویتره حالا میخوای قبول کن میخوای نکن.

              پاسخ

          • O در پاسخ به آرمان کمیک فن

            شهریور 24, 1399

            این همه جنجال برای هیچ و پوچ

            پاسخ

          • اوتاکو * در پاسخ به آرمان کمیک فن

            آبان 7, 1400

            کازمیک میتونه به قدرتی در سطح پرزنس یا کمی بیشتر از اون بدست بیاره رون کینگ ثور که کمی از منهتن و پرپچوا ضعیفتره حریف او نیست

            پاسخ

        • Matin در پاسخ به استیو راجرز

          بهمن 10, 1399

          با اینکه خیلی وقت پیش این حرفو زدی اقای راجرز ولی امدم جواب بدم خاع من بیشتر حرفاتون قبول دارم چون اطلاعات خیلی درس میدید دوست عزیز ولی در مورد سوپرمن عادی و ثور عادی که تهش سوپرمن میبره ولی در مورد نسخه وان پرایم و RKT باید بگم خاع اینجا معلومه یه نبرد سخت میبینیم که اخرش RTK میبره ولی انگاری نمیدونی کازمیک ارمر سوپرمن نمیشناسی . کازمیک آرمر سوپرمن پلات بینهایت داره با اجازتون هر چقدر که ضربه بخوره قوی تر میشه و اینکه اندازه RTK قدرتمن میشه تو نبرد و نیروی دشمن را به خودش میگیره من خودم بی طرفم ثور همه ی اعضا دی سی میتونه بزنه ولی سوپرمنو نه دیه ولی بیشتر حرفاتونم که دیدم قبول دارم ولی تو بحث کازمیک آرمر سوپرمن و RTK کازمیک آرمر میبره هر جند من خودم قبلا طرف وان پرایم میلیون بودم ولی کازمیک آرمر قطعا قوی تره ممنون اگه خوندید فعلا خداحافظ

          پاسخ

          • Maker در پاسخ به Matin

            بهمن 10, 1399

            آقا این بحث تموم شده رفت ول کن دیگه اههههه

            پاسخ

        • حسین در پاسخ به استیو راجرز

          اسفند 11, 1401

          کلا این آقای ایروانی خیلی ثور رو گنده و شایعه پراکنی میکنن
          اولا سایه نشین بالا بیاندر نیستن
          دوماً ثور اصلا سایه نشین بالا رو نزده
          اصلا با هاشون رو به رو نشده فقط منبع قدرتشون رو زده
          بعد کجا لوکی گفته سایه نشین بالا بیاندر هستند
          الکی حرف در میارید

          پاسخ

    • arya در پاسخ به aria parsi

      اردیبهشت 17, 1399

      میتونید برید بر سر قویتر بودن سوپرمن وان میلیون و rkt برید تو سایت کورا که خیلی معروف هست شما مارول فنا هنوز هم فک میکنید سوپرمن پرایم در برابر جادو اسیپ دایره و اینکه چون طرفدار های مارول بیشتر هست بین سوپرمن و ثور اینقدر اختلاف هست وگرنه مشخصه ک ه سوپرمن قوی تره

      پاسخ

      • استیو راجرز در پاسخ به arya

        اردیبهشت 17, 1399

        در کامنت قبلی ام توضیحات لازمه را ارائه کردم .
        اما اینجا باز هم میگم که تعداد طرفداران سوپرمن قطعا بیشتره . حداقل در حال حاضر بیشتره . راجب باقی موارد توضیح دادم اما راجب جادو باید یک نکته ای را بگویم .
        جادو در کمیک سطح خیلی زیادی را از مبتدی و ابتدایی تا سطح نامتنهاهی که آخرین سطح هست داره . فقط در کمیک مارول و دیسی دو شخصیت کاملا قادر مطلق وجود دارند که نسبت به همه سطوح جادو مقاوم هستند . شما دیسی فنا هنوز فکر میکنید که اون کازمیک ارمور و این پرایم نسبت نسبت به جادو مقاوم هستند . البته من مارول فن نیستم .
        تمام .

        پاسخ

        • arya در پاسخ به استیو راجرز

          اردیبهشت 20, 1399

          و این رو هم بگم سوپرمن دانای مطلق هم هست میدونه چه اتفاقی میوفته و می‌تونه حس کنه کسی بخواد داستان رو عوض کنه و به عقب برگرده حس می‌کنه و می‌تونه جلشو بگیره راستی اول برو قدرت های وان میلیون رو ببین اولا که هنوز از تمام قدرت اش استفاده نکرده و هنوز نمیدونن حد قدرت های چقدره قدرت های پنج بعدی و…..برو قدرت هاشو ببین بعد بیا به همین اسونی بگو ثور میبره

          پاسخ

        • arya در پاسخ به استیو راجرز

          اردیبهشت 20, 1399

          و خودش هم می‌تونه به عقب برگرده و داستان رو تغییر بده

          پاسخ

        • حسین در پاسخ به استیو راجرز

          اسفند 6, 1401

          در مورد پرایم اره ولی کازمیک نه چون کازمیک ارمور یک روباته هیچی رو حس نمیکنه و جادو روش کاملا بی اصره اگرم آسیب بزنه سریع باهاش سازگار میشه چون سازگاری فوری داره

          پاسخ

          • حسین در پاسخ به حسین

            اسفند 11, 1401

            در ضمن مندرک مولتیورس دیسی رو به کازمیک ضده و کازمیک هیچیش نشده بعد جادوی کینگ ثور بهش آسیب بزنه اون می‌تونه هر نوع انرژی ای رو جذب کنه پس جادوی ثور نه تنها به کازمیک آسیب نمیره حنا قویترشم میکنه

            پاسخ

  16. واقع بین

    آذر 6, 1398

    با عرض سلام
    به نظر من اینجای جای یه سوپرمن خالیه
    سوپر منی که توسط استن لی خلق شد و حتی در سال 1398 وارد کمیک های دی سی شد
    اسمش هم هست.

    پاسخ

  17. shayan

    مهر 17, 1398

    سلام خسته نباشید آقا عباس..
    اول از همه خیلی ممنون بابت این مقاله های کمیکی.
    دوم اینکه چند وقت پیش ی کاربر به من کازمیک آرمور سوپرمن رو معرفی کرد و با یکم تحقیق بیشتر سایت ها اونو خیلی خیلی قویتر از سوپرمن پرایم میدونن…..با توجه به کامنتتون درباره مقایسه RKT و پرایم،به نظرتون RKT از کازمیک آرمور هم قویتره؟

    پاسخ

    • عباس در پاسخ به shayan

      مهر 18, 1398

      سلام شایان جان،
      ممنون لطف داری 🌹
      من فکر میکنم سوپرمن پرایم از کازمیک آرمر قویتر هست و RKT هم از سوپرمن پرایم قوی تره.
      تا جاییکه من اطلاع دارم از نظر جایگاه و مقام، سوپرمن پرایم جایگاه بالاتری داره، کازمیک آرمر صرفا یه ربات هست که قدرت های سوپرمن رو بهش اضافه کردن و میتونه مثل سوپرمن فکر کنه و عمل کنه، با این حال بازم پرایم میتونه پیروز مبارزه بشه چون میتونه تقریبا از هر صلاحی تو دنیای DC از جمله حلقه فانوس سبز استفاده کنه. از نظر بدنی و فیزیکی عملا شکست ناپذیر هست، هیچ نقطه ضعفی نداره و مهم تر از همه اینکه کازمیک فقط تا مرحله Limbo میتونه بره و نمیتونه به مانیتورها برسه، درحالیکه پرایم میتونه تا نزدیکی Source Wall بره و حتی مانیتورها رو هم نابود کنه. حالا که بحث به اینجا کشید انشالله در آینده مقاله ای در مورد نقشه دنیای DC منتشر میکنیم و این مفاهیم رو توش توضیح بدیم.
      درباره RKT هم تو کامنت قبلی نظر شخصیمو گفتم. RKT توی کامیک های رسمی چند کار غیرممکن رو انجام داده (از جمله متوقف کردن چرخه رگنراک و شکست دادن مرگ) و تقریبا هر کاری که اراده کنه میتونه به راحتی انجام بده و حتی نیاز نیست از جاش بلند بشه!

      پاسخ

      • shayan در پاسخ به عباس

        مهر 18, 1398

        بابت پاسخ گویی سریعتون ممنون❤❤

        پاسخ

      • shayan در پاسخ به عباس

        آبان 9, 1398

        آقا عباس منظورتون از شکست دادن مرگ دقیقا چیه؟
        یعنی ثور شخصیت death یا همون کسی که تانوس بهش علاقه داشته رو شکست داده یا منظورتون اون جاییه که سر لوکی رو از بدنش جدا کرد ولی اجازه مردن بهش نداد😐
        کلا گیج شدم ممنون میشم جواب بدین

        پاسخ

      • Red sun در پاسخ به عباس

        آبان 10, 1398

        داداش کاملا باهات مخالفم
        Run king thor دیدی بگن دست راست والای همگان یا همون One above all (خدای دنیای مارول باشه) اما سوپرمن پرایم قوی تر از لوسفیر مورنینگ استار و میکاییل دامیرگوس هست که این ۲ پسرای پرزنس هستن و تو دنیای مارول فقط دادگاه زندگی و بیاندر توانایی مقابله باهاشون رو دارن اما سوپرمن پرایم از همشون قدرتمند تره چون خداست نه اینکه بگیم ثور خدا نیست منظورم اینه که سوپرمن دست راست خداست و اگر خدا رو در نظر نگیریم سوپرمن پرایم قوی ترین موجود دی سی هست اما قوی ترین موجود مارول بعد از خدای مارول دادگاه زندگی نیست بلکه بیاندر هست که حتی دادگاه زندگی رو میکشه ولی تو یه مقایسه نشون داده شد که بیاندر تقریبا قادر مطلق هست نه قادر مطلق اما سوپرمن پرایم قادر مطلق هست یعنی قدرت های خدا رو داره اما ورژن ضعیف خداست عین نخست وزیر یا مشاور شاه که بعد شاه نفر دوم هستن

        پاسخ

        • استیو راجرز در پاسخ به Red sun

          آبان 10, 1398

          در مورد Rune King Thor و سوپرمن پرایم ، یقینا مطمئنم که Rune King Thor قدرتمندتره . شکی نداشته باش . شما بری همه منابع معتبر از قبیل سایت ها و نظر طرفدارانی که بدون تعصب نظر میدن و … ، خلاصه همه منابع معتبر رو چک کنی ، خودتون متوجه میشین که حداقل بیشتر از 90 به قدرتمندتر بودن Rune King Thor رائ میدن .
          اینهایی هم که شما میگی چیزی رو اثبات نمیکنه . بله نمیگن که Rune King Thor دست راست والای همگان هست اما خوب که چی ؟؟!!؟ سوپرمن پرایم اگه دست راست و چپ هر کی هم باشه این موضوع قویتر بودنش رو اثبات نمیکنه . من خودم سالها درباره کمیک مطالعه کردم و از این موضوع مطمئنم .
          در پایان شما میتونی نظر خودت رو داشته باشی .

          پاسخ

          • آرمان کمیک فن در پاسخ به استیو راجرز

            شهریور 24, 1399

            منظور شما از سایت های بدون تعصب سایت هایی مانند اسپایدی هست بیشتر سایت های معتبر کازمیک رو قویتر از rkt میدونن اون بقیشونم نظری در این مورد ندادن

            پاسخ

            • استیو راجرز در پاسخ به آرمان کمیک فن

              شهریور 24, 1399

              میگم اینکه میگن کازمیک ارمور خواننده رو شناسایی میکنه راسته ؟!؟!؟!؟!؟ اگه راسته سلام منو بهش برسون و بگو یه چندتا لات در محله ما هستن که دارن دنبالش میگردن . بگو بیاد میخوان ببینن حرف حساب خودش و نیروی پلاتش چیه . بهش این حرفا رو برسون . فعلا .

              پاسخ

        • shayan در پاسخ به Red sun

          آبان 10, 1398

          ببین دوست عزیز شما کلا اشتب میزنی!!!
          داری میگی چون پرایم دست راست خدای دی سیه پس از RKT قویتره؟یکم به این موضوع فکر کن که شاید والای همگان از پرزنش قویتره یا اگه RKT تو دنیای DC حضور داشت،پرایم دست راست پرزنس نبود…
          خب اگه از جهاتی به قضیه نگاه کنیم میفهمیم که RKT میتونه واقعا دست راست والای همگان باشه ولی چطور؟خب صبر کن بهت بگم.‌‌‌..
          چیزی که مشخصه اینه که قوی ترین موجود دنیای مارول والای همگانه…بعد از اون میرسیم به بیاندرز و دادگاه زندگی که دادگاه زندگی بدست بیاندرز کشته شده (اگه اشتباه نکنم حتی تانوس هم با قلب عالم اونو کشته) بنابراین بیاندرز از دادگاه زندگی قویتره خب اینکه از این….
          RKT توی کمیک رگناروک موجوداتی که روی درخت ایگدراسیل زندگی میکنن رو با ی ضربه نابود کرده که اکثر منابع قبول دارن که قدرت اونا با بیاندرز مساویه(دقت کنین اودین که قدرتش موجودات رو از کهکشانهای دیگه فراری میده هم از اونا میترسیده و قدرت جنگیدن با اونا رو نداشته پس دور از ذهن هم نیست که بگیم قدرتشون با بیاندرز مساویه)
          پس این میتونه دلیلی باشه که RKT از بیاندرز قویتره و دومین موجود قدرتمنده ولی هیچکس توی هیچ مقاله ای قرار نیست حتی توی top 10 هم به RKT اشاره کنه چون کسی قبولش نداره و یجورایی طرفدارای خاصی نداره به دلیل حضور کمش پس اگه منو تو هم بودیم این کار رو نمیکردیم…

          اینم بگم تا جایی که خبر دارم توی هیچ کمیکی RKT و بیاندرز با هم نجنگیدن پس اینکه تخمین بزنیم کی برنده میشه اشتباهه ولی دلیلی که آووردم حداقل و تنها چیزیه که برتری RKT رو نسبت به بیاندرز اثبات میکنه.

          پاسخ

          • Red sun در پاسخ به shayan

            آبان 11, 1398

            دوست عزیز اون موجودات قدرت بیاندر رو ندارن هیچ کمیکی مبنی بر این که بیاندر کلاسیک رو به عنوان قوی ترین موجود مارول نقض کنه وجود نداره. در ضمن پرزنس و والای همگان هم قدرت هستن پرزنس وقتی شما میگی قادر مطلق یعنی دیگه قوی بودن و ضعیف بودن نیست یعنی والای همگان و پرزنس موجود نیستن بلکه واجد هستن. قدرت های RKT بسیار زیاد هست اما به این قضیه نگاه کن RKT قادر مطلق نیست اما برای سوپرمن پرایم توی قدرت هاش مینویسه Omnipotent یعنی سوپرمن پرایم هم رده با کسی مثل لوسیفر یا همون سماییل در ضمن توی مجلات List 25 و Empire سوپرمن پرایم هست اما خبری از RKT نیست به این موضوع اشاره میکنه که به عنوان قادر مطلق توانایی نابودی کل عالم رو داره و هیچ موجودی نیمتونه جون سالم به درد ببره دوم این که هیچ عقلم سلیمی نمیتوته قبول کنه شخصیتی جز والای همگان قوی تر از بیاندر باشه چون دادگاه زندگی هم تقریبا قادر مطلق هست نه تماما اما در کمیک شماره ۲ جنگ های پنهان دکتر دووم به رید ریچاردز میگه بیاندر ها قادر مطلق هستن بیاندر هم توی دنیای دی سی هم قدرت با لوسیفر و میکاییل اما قدرت های پرایم قدرت های خدا هستن به طوری که ورژن قوی تر از لوسیفر و ضعیف تر از پرزنس سوپرمن پرایم بین این ۲ تا قدرت داره و تو مقایسه با بیاندر هم گفته شده که کازمیک ارمور سوپرمن توانایی شکست بیاندر رو داره چه برسه به پرایم سوپرمن تو یه نسخه کمیک توی دوران sliver age یا عصر نقره ای موفق به به دست اوردن قدرت بی نهایت میشه یعنی میتونه بی نهایت رو بلند کنه

            پاسخ

            • shayan در پاسخ به Red sun

              آبان 11, 1398

              توی هیچ کمکی خدایان خدایان(همون موجودات ساکن ایگدراسیل)با بیاندرز مقایسه نشدن تو دقیقا چطور میگی قدرت بیاندرز بیشتره؟من هم که میگم مساوین واس این میگم که اولا تو مقاله های زیادی اینو شنیدم و دوما همونطور که گفتم اودین قدرت مبارزه با اونا رو نداره در صورتی که RKT اونا رو به راحتی نابود کرده و اینم نیازی به گفتن نداره که اودین چه قدرت مخوفی داره واس همین من موجوداتی که اودین از اونا میترسه رو کمتر از بیاندرز نمیدونم و کسی که با ی ضربه تونسته نابودشون کنه رو کمتر از ی قادر مطلق نمیدونم…
              همونطور که قبلا هم گفتم کلمه قادر مطلق ی کلمه بی معنیه چون RKT رو هم با همچین لقبی میشناسن…سوپرمن پرایم اگه بخواد میتونه دنیای دی سی رو نابود کنه؟خب این در صورتی امکان پذیره که پرزنس وجود نداشته باشه!!
              از نظر من هر دنیا فقط یک قادر مطلق داره که واقعا قادر مطلق هستن‌…والای همگان و پرزنس…
              درضمن اون list 25 ها هم مهم نیستن چون اونا رو هم کسانی نوشتن که یا مثل من طرفدار ثور هستن یا مثل تو از سوپرمن خوششون میاد.
              فکر کنم نیازی به گفتن نیست که طرفدارای سوپرمن چندین برابر از ثور بیشتر هستن و اگه mcu نبود فقط کسایی که کمیک خوندن با ثور آشنایی داشتن بنابراین اعتماد به این لیست ها کار رو ب جایی نمیرسونه و اینم بگم اگه خیلی مقاله ها برات اهمیت دارن میتونم لینک مقاله و نظرسنجی مقایسه این دوتا رو برات بفرستم…
              درضمن بر چه اساسی انقدر مطمئن پرایم رو قویتر از RKT میدونی؟همه میدونن که سوپرمن به جادو حساسه در صورتی که RKT میتونه از انواع جادو استفاده کنه و حتی گذشته و آینده رو تغییر بده…
              این دوتا هیچوقت با هم مقایسه نشدن و نمیشه با اطمینان گفت کدوم قویتره ولی با چیزایی که راجب RKT میدونم راحت میگم برنده میشه هرچند که از پرایم هم خوشم میاد ولی دلیل نمیشه که بگم قویتره.

              پاسخ

              • حسین در پاسخ به shayan

                اسفند 11, 1401

                سوپرمن معمولی اره ولی سوپرمن پرایم به جادو ضعف نداره حنا به کریپتونایت که بزرگترین نقطه ضعفش هست ضعف ندارن بعد به جادو ضعف داشته باشه

                پاسخ

            • استیو راجرز در پاسخ به Red sun

              آبان 11, 1398

              از لحن صحبتت میشه فهمید که احتمالا روی سوپرمن تعصب داری . خیلی هم تعصب داری . اون قدر که نمیتونی واقعیت رو قبول کنی .
              آخه تو که ادعا میکنی ارمور سوپرمن توانایی شکست بیاندر رو داره رو من بهت چی بگم ؟؟؟!!؟! نه واقعا دیگه باید چی بگم ؟!؟؟!
              قادر مطلق بودن یک چیز دقیق نیست . بلکه قراردادی . مثلا بعضی اوقات شخصیت هایی مثل اودین و گالاکتوس رو هم قادر مطلق به حساب میارن . چون اساسا قدرت خیلی زیادی دارند . تقریبا مثل همون قضیه جاوندانگی میمونه که خیلی اوقات شخصیت هایی که طول عمری بیشتر از 1000 سال دارند رو به اصطلاح میگن جاودانه هستند . اما این رو بدون که اگه سوپرمن پرایم رو قادر مطلق حساب کنیم ، 100 % و یقینا و بدون شک شخصیت Rune King Thor هم قادر مطلق به حساب میاد .
              همون طور که گفتم بیشتر از 90 % منابع معتبر معتقدند که Rune King Thor قدرتمندتر از سوپرمن پرایمه . شما میتونی با یک سرچ خیلی ساده به صحت این موضوع پی ببری . میتونید در این زمینه یک سری به سایت هایی مثل کوارا و کمیک واین و … ، هم بزنید و نظر طرفداران و دلایل هر یک رو ببینین . با وجود تعداد بیشتر طرفداران سوپرمن باز هم خیلی راحت متوجه میشی که اکثر منابع و طرفداران شخصیت Rune King Thor رو قدرتمندتر دونستند .
              در ضمن اینکه سوپرمن پرایم در بعضی از مقالات سوپرمن پرایم رو میبینی ولی Rune King Thor رو نه دلیلش اینکه تعداد طرفداران سوپرمن واضحا بیشتره . این مقالات ارزشی نداره و من هم اگه بخوام میتونم چنین مقالاتی رو منتشر کنم . ممکنه شخصی که مقاله رو منتشر کرده اصلا و واضحا شخصیت Rune King Thor رو نمیشناخته . اصلا نمیخوام این رو بگم که همه مقالات بی ارزش هستند ولی حرف منم اینکه حالا یه مقاله دیدین که اینجوری بود فکر نکینین یقینا درست و با اعتباره .

              پاسخ

              • Red Sun در پاسخ به استیو راجرز

                آبان 12, 1398

                نه دوست عزیز تعصبی نیست یه ویدیو توی یوتوب هست که مبارزه بین سوپرمن و ثور که که سوپرمن میبره و حتی نظر سنجی که میکنن ۶۳ درصد گفتن سوپرمن و ۳۷ درصد گفتن ثور اما این که میگی چرتن تنها ۱ سایت از ثور به عنوان قوی ترین قهرمان یاد کرده اما ۱۰ ها سایت سوپرمن رو به عنوان قوی ترین قهرمان میدونن دوم این که اساس اودین اصلا قادر مطلق نیست و حتی گالاکتوس وقتی شما میگی قادر مطلق یعنی میتونی هرچیزی رو که تو فکرته حلق کنی و هرچیزی رو که تو فکرته نابود کنی اینم در نظر بگیر قادر مطلق با تقریبا قادر مطلق فرق داره گالاکتوس و دادگاه زندگی و اینفینیتی تقریبا قادر مطلق هست نه تماما قادر مطلق یعنی بی نهایت مطلق و از اونجایی که توی دنیای مارول شخصیت های والای همگان و بیاندر به علاوه کاپیتان یونیورس که قدرت یونی پاور رو داره یونی پاور اتنهای قدرت ماروله و هم قدرت با والای همگان هست اینا قادر مطلق هستن توی دنیای دی سی هم پرزنس و لوسیفر و میکاییل به علاوه سوپرمن پرایم تماما قادر مطلق هستن در حالتی که شما میگی بله RKT قادر مطلق هست اما نه تماما بلکه تقریبا یعنی یه کارهایی از توانش خارجه وقتی سوپرمن پرایم میگیم قادر مطلق هست یعنی میتونه واقعیت و حقیقت رو کاملا از بین ببره بیاندر توی جنگ های پنهان خیلی راحت میتونست کاری کنه واقعیتی وجود نداشته باشه اما هدفش نابودی مرد مولکولی هر دنیا بود تا اینطوری دنیا رو نابود کنه طبق گفته رید ریچاردز بیاندر ها فقط میخواستن ازمایش کنن نه این که اساسا بیان خلقت رو نابود کنن چون بالاخره والای همگان براش عین اب خوردن هست بیاندر رو از بین ببره در ضمن سوپرمن و ثور با هم مبارزه کنن دیگه هم دیگه رو نمیزنن بلکه این سعی میکنه کاری کنه اون اصلا وجود نداشته باشه اونم طبق قدرتاش کاری میکنه این اصلا وجود خارجی نداشته باشه در ضمن سوپرمن پرایم وان میلیون طبق گفته الن مور کبیر تنها شخصیتی هست که میتونه جلوی شیطان وحشی عظیم (نیمه تاریک خدا) ایستادگی کنه

                پاسخ

                • عباس در پاسخ به Red Sun

                  آبان 12, 1398

                  سلام،
                  سوپرمن پرایم قادر مطلق نیست، حتی خود پرزنس هم که ادعا میشه خدای دنیای DC هست قادر مطلق (یا Omnipotent) نیست!
                  پرزنس خودش اذعان کرده که توسط نیروهای دیگه‌ای بوجود اومده،
                  از طرفی میدونیم که Great Evil Beast یا همون شیطان وحشی عظیم که شما اسم بردی قدرت هاش دقیقا برابر هست با پرزنس، و اینم واضحه که وجود 2 قادر مطلق در یک هستی امکان پذیر نیست و منطق رو نقض میکنه، پس پرزنش و شیطان وحشی عظیم هیچ کدوم omnipotent یا قادر مطلق نیستن.

                  پاسخ

                  • Arkham batman در پاسخ به عباس

                    آبان 12, 1398

                    ببخشید من نمیخوام تو بحثتون دخالت کنم اما پرزنس کاملا قادر مطلق هست حتی قوی تر از One above all اینو چون دی سی فنم نگفتم دلیلم خیلی واضحه پرزنس و شیطان عظیم یکی هستن پرزنس توسط نیرویی به وجود نیومده دوست عزیز دیگه چرت هم نگین پرزنس خود خدا نیست بلکه جلوه ی قدرت خداست وقتی شیطان عظیم میره به دروازه نقره ای میرسه دستشو دراز میکنه و با پرزنس پینگ یانگ تشکیل میدن در واقع شیطان عظیم خود خداست فقط نیمه شر و خشمگینش شیطان وحشی موجود نبوده خدا بوده که نباید بیدار میشده ویکیپدیا کاملا منبع چرتی هست برای این چیزا لوسفیر مورنینگ استار کاملا قادر مطلق هست پس پرزنس قادر مطلق نباشه بعدشم اسمش روشه یهوه ، پدر، خدا ، پروردگار

                    پس حرف شما دیگه خیلی بی معنیه که بگی خدا قادر مطلق نباشه مگه میشه خدایی که عالم دی سی رو تشکیل داده توسط نیروهایی به وجود بیاد ؟ مگه فیلم هندیه ؟ مگه از خدا بالاتر کسی هست که خدا رو تشکیل بده دیگه هر چرتی که خارجی ها مینویسن شما نباید بیاین بگین که یکم مطالعه کنین

                    پاسخ

                    • عباس در پاسخ به Arkham batman

                      آبان 13, 1398

                      سلام،
                      نظر شما محترم هست و من هم قصد دخالت یا ادامه بحث رو نداشتم، منتها حرفی که زدم تو خود کمیک‌های DC هم اومده،
                      مکالمه پرزنس و لوسیفرو توی تصویر زیر بخونید:
                      https://static.comicvine.com/uploads/original/11122/111223216/5060790-screenshot_2016-02-19-22-07-23.png
                      پرزنس علنا گفته که خودبخود بوجود نیومده و توسط نیروهای خارجی ساخته شده، البته ممکنه منظورش نویسنده کمیک‌ها باشه ولی به هر حال حرفیه که خودش توی کمیک زده،
                      در نهایت من حرف شمارو هم رد نمیکنم، ممکنه نظر من اشتباه باشه،
                      ممنون

                      پاسخ

                    • Arkham batman در پاسخ به عباس

                      آبان 13, 1398

                      عباس جان سلام و با عرض تشکر اما این کمیک مربوط به کمیک های نسخه ورتیگو هست نه خود دنیای دی سی توی کمیک های ورتیگو حتی پرزنس توسط یکی از فرشته ها صدمه میبینه با شمشیر خلقت اما نیل گیبمن توی کمیک سند من و حتی سرگذشت سوامپ تینگ جمله Dc God Is diffrent with Vertigo god رو به مخاطبان میگه چون در کمیک هم غیر قابل معقوله که خدا صدمه ببینه

                      حرف شما کاملا درسته اما در مورد کمیک های ورتیگو چون اون زمان ورتیگو جزو دی سی یونیورس نبود و کمیک های مشترک با هم میساختن اما وقتی ترکیب شدن شیطان وحشی هم که با پرزنس پینگ یانگ تشکیل داد دیگه خدا بود

                      حتی تو ویکی پدیا هم هم به این نکته اشاره شده بببن

                      اگرچه پرزنس در مجموعه لوسیفر اظهار داشته است که او پایان ناپذیر و جاودان است، اما به این مسئله نیز اشاره کرده که توسط نیروهای خارجی شکل گرفته است، و به وسیلهٔ مایک کری (نویسنده انگلیسی) نیز تأیید شده‌است که این تنها افکار و خیالات بشریت می‌باشد. در جلد دوم مجموعه لوسیفر، او به دست یکی از فرشتگان مغضوب خود به طور موقت کشته شد یا به شدت آسیب دید که شمشیر خلقت خود او را در اختیار داشت.اگرچه به دلیل آنکه مجموعه لوسیفر در دنیای ورتیگو روایت می‌شود، که به احتمال بسیار جدا از دنیای اصلی دی‌سی کامیکس باشد، یعنی تنها دربارهٔ نسخه ورتیگو پرزنس صدق کند و نه خود شخصیت پرزنس در دنیای دی‌سی کامیک.

                      این کمیک ها توی دنیای ورتیگو بوده اما پرزنس دنیای دی سی کاملا قادر مطلق و حتی قوی تر از والای همگان هست

                      پاسخ

                    • استیو راجرز در پاسخ به Arkham batman

                      آبان 13, 1398

                      شما هیچ وقت نمیتونی با اطمینان بگی که پرزنس قویتر از والای همگانه . هیچ وقت . ( مگر آنکه در آینده خلافش ثابت شود که احتمالش بینهایت کمه . )
                      والای همگان خالق تمام تا و پود دنیای مارول هست . ( بعضی ها میگن که جلوه ای از جک کربی هست . !!!! ) به هر حال این حرفت کاملا اشتباهه . هیچ استدلال منطقی وجود نداره که بگی پرزنش قویتره .
                      مورد دیگه اینکه ویکیپدیا هم منبع معتبری حساب میاد . درسته که همه میتونن ویرایشش کنن اما معمولا موارد اشتباه و چرت خیلی سریع اصلاح میشن . من خودم امتحان کردم که میگم . شاید معتبرترین نباشه اما اینجور هم که شما گفتین هم بیخود نیست .

                      پاسخ

                    • Mohamad در پاسخ به استیو راجرز

                      خرداد 19, 1399

                      عزیز راجعب والای همگان باید بگم که جلوه ای از استن لی هستش نه جک کربی

                      پاسخ

                    • علی در پاسخ به استیو راجرز

                      بهمن 17, 1399

                      پرزنس از والای همگان قویتره بیشتر طرفداران پرزنس را قویتر میدونن.
                      پرزنس موجودات به مراتب بیشتر و قویتری نسبط به والای همگان خلق کرده .
                      و فقط مارول فن ها الکی میان میگن والای همگان با پرزنس برابره چون کم میارن میبینن قویترین موجود کمیک در دی سی هست.

                      پاسخ

                    • آرین نصیری در پاسخ به Arkham batman

                      مرداد 11, 1399

                      داداشم کمیک بخون یکم.چطور میگی پرزنس از والای همگان قویتره.اونا جفتشون خدای بیکرانن و بینهایت.بعدم چطور وقتی هیچی نمیدونی میگی اینطوری اونطوری.میخای سه نفرو بگم که از پرزنس و والای همگان خیلی خیلی قویتر باشن.هنه چیز تو کمیگ ممکنه.تو هم برو دوتا کمیک بخون لطفا.

                      پاسخ

                • آریو در پاسخ به Red Sun

                  آبان 12, 1398

                  من خیلی تو بحث کی قویتره ادعا ندارم اما اینو میدونم که یه ویدیوی فن مید اصلا دلیل قانع کننده ای برای قویتر بودن یه کاراکتر نیست…

                  پاسخ

                  • shayan در پاسخ به آریو

                    آبان 12, 1398

                    اصلی ترین نکته کامنتشو شما گفتی✌✌
                    دوست عزیز ما داریم RKT و پرایم رو مقایسه میکنیم ن ثور و سوپرمن…البته یکی هستن ولی خب مقایسه قوی ترین نسخه ها با مقایسه معمولی ترین نسخه ها زمین تا آسمون فرق داره…
                    درضمن گالاکتوسی که تو اونو نیمه قادر مطلق حساب میکنی توی ی چشم بهم زدن از RKT شکست میخوره تو واقعا فکر کنم RKT رو نمیشناسی اون حتی تونسته موجودی که اودین رو هم فراری داده بود بدون ضربه و فقط با فکر خودش نابود کنه…حتی دومین نسخه قدرتمند ثور(نکرو ثور)هم گالاکتوس رو شکست داده و دیگه کاری به این ندارم که حتی اودین هم توانایی شکست کامل گالاکتوس رو داره….خب اگه ی نیمه قادر مطلق ی همچین چیزیه پس لابد RKT سوپر قادر مطلقه درسته؟
                    همونطور که قبلا هم گفتم هر جهان فقط ی قادر مطلق داره ن دوتا!!!
                    به قول استیو اگه پرایم قادر مطلقه صد درصد RKT هم قادر مطلق حساب میشه…

                    پاسخ

                • استیو راجرز در پاسخ به Red Sun

                  آبان 12, 1398

                  دوستان بیشتر گفتنی ها رو گفتن اما من هم خیلی خلاصه پاسخت رو میدم .
                  خوب تعصبت که کلا واضحه . اگه اینطور هم نیست ، شواهد که واضحا این رو نشون میده . بگذریم . اما پاسخ به کامنتت :
                  اولا شما میگین یک ویدئو در یوتویوب سوپرمن رو پیروز دونسته . من که ندیدم . باید بگم که این ویدئو ها ارزشی نداره . اما خوب فرض بر اینکه راست بگی من هم 3 الی 5 ( شاید حتی بیشتر !!! ، چون به خوبی در خاطرم نیست . ) تا ویدئو در یوتویوب سرغ دارم که شخصیت ثور رو پیروز دونسته . میتونم لینکش رو قرار بدم . این از این مورد .
                  دوما این نظر سنجی که گفتی کجاست ؟؟!؟ چه کسانی رای دادند ؟!؟! چه تعداد افراد رای دادند ؟!؟؟ چقدر ارزش داره ؟!؟
                  لینکش رو قرار بده ببینم . واضحا تعداد طرفداران سوپرمن بیشترند و ممکنه خیلی ها از روی تعصب رای بدن .
                  سوما هههههههههههه هههههههههههه . چرا الکی حجمه ( یا هجمه !!! ) درست میکنی ؟!؟؟! شما الکی از خودت حرف درست میکنی . اینم نشونه واضح تعصب .
                  کی گفته همه سایت ها سوپرمن رو قویترین دونستند و فقط یک سایت ثور رو ؟!؟!؟! اون سایتی که ثور رو قدرتمندترین دونسته چرته و اونهایی که سوپرمن رو قویترین دونستن خوبن و معتبر ؟!؟؟!!!؟!!؟؟!!؟؟!!؟ نه خیر اینجوریام نیست که نیست . تعصب رو بزار کنار . اما شما به ازای هر مقاله ای که بگی سوپرمن رو اول دونسته منم همون تعداد مقاله رو بهتون معرفی میکنم که شخصیت ثور رو قدرتمندترین دونسته .
                  چهارما اینقدر قادر مطلق قادر مطلق قادر مطلق گفتی که اصلا معلوم نیست چی داری میگی . اصلا از بحث خارج شدی و به قول معروف زدی به جاده خاکی . بهت که گفتم قادر مطلق بین طرفداران کمیک یک چیز قراردادی . شما در خیلی از مقالات میبینین که شخصیت های مثل اودین و گالاکتوس و حتی تانوس رو قادر مطلق خطاب کردن . این بین طرفداران کمیک رایج هست . حالا کاری با اصل واژه اش ندارم . در اون صورت اگه حساب کنی همون طور که دوستان دیگه هم اشاره کردن هر جهانی نمیتونه بیشتر از یک قادر مطلق داشته باشه .
                  پنجما چه خوشت بیاد چه نه بیشتر از 90 درصد منابع و طرفداران میگن که Rune King Thor قدرتمندتره .
                  مثلا این سایت رو چک کن :
                  https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.superherodb.com/superman-prime-one-million-vs-rune-king-thor/90-124667/&ved=2ahUKEwjn_P2l0M7lAhVSFqYKHVuQBSsQFjAAegQIAhAB&usg=AOvVaw0U__0sXVDEGE_42_6E5hZp
                  با اینکه طرفداران سوپرمن بیشترن ولی بازهم ثور رو قدرتمندتر معرفی کردن و رای مردم که شخصیت Rune King Thor بوده .
                  اگه بخوای میتونم لینک چندین ویدئو یوتویوب رو هم برات قرار بدم که شخصیت Rune King Thor رو برنده دونسته . و چندین و چند سایت . بیشتر از 90 درصد منابع خیلی ساده گفتن که Rune King Thor ، بیشتر از سوپرمن پرایم قادر مطلق هست . حالا شما اومدی چرت و چرت گفتی که نمیدونم که دست راست کیه و کی دست چپ کیه و کی قادر مطلق و کی نمیمه قادر مطلق و کی 0/7 قادر مطلق !!! و کی 0/9 قادر مطلق !!! خلاصه از اینجور چرت و پرتا .
                  من دیگه نمیدونم چی باید بگم . شما نمیخوای حقیقت رو قبول کنی .

                  پاسخ

        • MOHAMMAD EBRAHIMI در پاسخ به Red sun

          خرداد 18, 1399

          کاربر reb sun کاملا اشتباه می کنی خیلی ها سوپرمن پرایم وان میلیونو شکست بدن مثل شیطان وحشی عظیم و لوسیفر و میکاییل و بی پایان ها اولتیمیتور و فانتوم استرنجر و کلمه اسپکتر و خواهرش و کسمت شکستش میدن بابا

          پاسخ

        • Mohamad در پاسخ به Red sun

          خرداد 19, 1399

          فکرنکنم بیاند هم بتونن در برابر لوسیفر و میکائیل دوام بیارن اما قابل توجهت rktششتا بیاندر رو همزمان شکست داده

          پاسخ

          • دکتر منهتن در پاسخ به Mohamad

            آذر 2, 1399

            حرف اصلیتو بگو میخوای بگید رون کینگ ثور از لوسیفر و میکائیل قویتره ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!
            اگه اینطوریه که یا تعصبتون بینهایت زیاده یا میکائیل و لوسیفرو نمیشناسی
            یک بیاندر هیچ شانسی جلوی هرکدوم از ایندو نداره ایندو با اختلاف از rkt
            قویترن

            پاسخ

        • Mohamad در پاسخ به Red sun

          خرداد 19, 1399

          راجعب قدرت هم میتونی به ویکی پدیا سربزنی اونجا هم داجعب پرایم نوشتن تقریبا قادر مطلق میتونی بری ببینی

          پاسخ

      • محسن در پاسخ به عباس

        آذر 22, 1398

        متاسفانه هم ادمین هم شما اشتباه میکنید برای توضیح دادن کازمیک ارمر باید بگم ک فق ی ربات نیس در اصل کازمیک ارمر از اتصال قدرت تمام سوپر من های تمام دنیا های بینهایت ب وجود اومده ک‌حتی خود سوپر من پرایم وان ملیون هم حزعی ازشونه ینی تمام سوپر من های تمام زمین های ما محدود دیسی رو جمع کنی فدراسیون رو میشه کازمیک ارمر ک تقریباً قادر مطلق هستش و می‌تونه حقیقت دنیا رو هم دستکاری کنه هیچ محدودیتی ندارد و فقط ب خاطر این میگن تقریباً قادر مطلقه چون در حد پرزنس یا لوسیفر نیس ک بتونه اونا رو شکست بده

        پاسخ

      • محسن در پاسخ به عباس

        آذر 22, 1398

        اینم باید بگم سوپر من عادی هر ۱۵ دقیقه ای ک داخل خورشید میمونه قدرتش س برابر میشه و سوپر من پرایم وان میلیون همین طور ک از اسمش پیداست یک ملیون سال پرون خورشید مونده حالا اگه میتونی حساب کن چقدر قدرت داره

        پاسخ

        • استیو راجرز در پاسخ به محسن

          آذر 22, 1398

          یک نفر در این سایت بود که تقریبا حرف های مشابه شما رو میزد و نام کاربریش Arkham batman بود . امیدوارم ( هرچند آنچنان هم امیدوار نیستم . !!! ) شما اون شخص نباشید . !!! بگذریم .
          ببین سوپرمن پرایم 15000 سال در خورشید مانده نه یک میلیون سال . برین در این مورد تحقیق کنید .

          پاسخ

      • اوتاکو * در پاسخ به عباس

        آبان 7, 1400

        سوپرمن پرایم وان میلیون دست راست پرزنسه ولی کازمیک آرمر سوپرمن از خوده پرزنس قویتره

        پاسخ

  18. امین

    مهر 16, 1398

    آقا دمت گرم تورو خدا حداقل دوسه روز یه بار ازاین مقاله ها تو کمیک بزارین

    پاسخ

  19. استیو راجرز

    مهر 15, 1398

    سلام . مقاله خوب و جامع و کاملی بود . خسته نباشید .
    خیلی خوبه که فعالیت شما در زمینه کمیک بوک بیشتر شده و اخیرا چنین مقالاتی رو بیشتر از قبل در سایت خوبتون مشاهده میکنیم .
    فقط چند تا سوال داشتم . لطفا اگه ممکنه پاسخ بدین . مرسی . :
    1- در اکثر سایت ها و منابع معتبر و البته اکثر طرفداران کمیک با ذکر یک چندین و چند دلایل شخصیت Rune King Thor رو قدرتمند تر از شخصیت سوپرمن پرایم به حساب آوردند . میخواستم نظر شما رو در این مورد بدونم .
    2- اینکه من فکر میکردم سوپرمن نسبت به تمام بیماریهای زمینی ایمن هست . اما شما در مورد شماره 4 گفتین که به بیماری سرطان مبتلا شد . اگه ممکنه لطفا یک توضیحی در این مورد بدین .

    پاسخ

    • عباس در پاسخ به استیو راجرز

      مهر 15, 1398

      سلام استیو جان،
      ممنون از نظر لطفت 🙂
      به نظر من RKT مبارزه رو برنده میشه. یکی از نقطه ضعف های سوپرمن مقابله با جادو هست و RKT به راحتی میتونه از انواع جادوهایی که بلده استفاده کنه. RKT دانش Runes رو داره و انجام این کار براش خیلی ساده هست. از نظر قدرت بدنی و فیزیکی هم اگه RKT قوی تر نباشه ضعیف تر هم نیست. بعضیا میگن که سوپرمن پرایم میتونه چکش ثور رو بگیره و نابود کنه، این هم مشکلی برای RKT محسوب نمیشه چون اصولا RKT به اودین فورس دسترسی داره و هیچ نیازی به چکشش نداره. به این نکته هم باید دقت کرد که RKT فقط با فکر کردن و تصور اینکه منگوگ هرگز به دنیا نیومده تونسته این ویلن که خیلی خیلی قدرتمند هم بود رو نابود کنه. در نهایت من RKT رو برنده این مبارزه میدونم.
      درباره قضیه سرطان هم … سلول های بدن سوپرمن مثل باتری خورشیدی هستن که از خورشید انرژی میگیرن و قدرتشون کامل میشه. اما اگه باتری رو هم بیش از حد مجازش شارژ کنی خراب میشه! توی کمیک لکس لوثر نقشه میکشه که سوپرمن رو نابود کنه، اینجوری که اون رو خیلی نزدیک به خورشید کنه تا بدنش به خاطر جذب انرژی یه جورایی منفجر بشه. لکس نقشش رو عملی میکنه و سوپرمن رو خیلی به خورشید نزدیک میکنه، سوپرمن نابود نمیشه ولی سلول های بدنش به خاطر فشار بیش از حد انرژی شروع میکنن به تخریب شدن تدریجی که یه جورایی معادل همون سرطان گرفتن توی انسان های عادی هست.
      بازم مرسی از نظر لطفت 🌹

      پاسخ

      • استیو راجرز در پاسخ به عباس

        مهر 16, 1398

        مرسی بابت پاسخ کاملتون . امیدوارم سایتتون با همین سرعت زیاد به پیشرفت ادامه بده .

        پاسخ

        • دکتر منهتن در پاسخ به استیو راجرز

          آذر 3, 1399

          به هیچ وجه من الوجود سوپرپرایم و کازمیک آرمر سوپرمن دربرابر جادو آسیب پذیر نیستن شما ایندو رو خیلی خیلی دست کم گرفتید خیلی !!!!!!!!!!! قبول دارم رون کینگ ثور از سوپرپرایم قویتره ولی نه خیلی یعنی شاید 60 درصد به 40 درصد به نفع رون کینگ ثور!!! اما فکر کنم کازمیک از رون کینگ ثور قویتر باشه کازمیک خیلی خیلی قویه تو ویکیپدیا نوشته بود (البته میدونم همه حرفای ویکیپدیا به خصوص ویکیپدیا
          فارسی خیلی قابل استناد نیست) که میتونه قدرتی بیش از فرشتگانی چون لوسیفر و میکائیل داشته باشه که به مراتب از رون کینگ ثور بالاتر و با اختلاف نسبی قویترن داشته باشه و هیچ نقطه ضعفی نداره به نظرم حتی اگر سایه نشینان بالا بیاندر هم باشن باز کازمیک توانایی شکست رون کینگ ثور رو داره پیشنهاد میکنم اگه وقت کردید حتما راجعب کازمیک در ویکی پدیا تحقیق کنید من قدرتاشو دیدم و شاهکاراشو خشکم زد مثلا :
          شکستن دیوار چهارم به راحتی
          زدن ماندراک که قدرتی تقريباً برابر با لوسیفر یا حتی به مراتب قویتر هست رو شکست داد
          باهر ضربه قویتر میشه تونسته یک مولتیورس رو روی دستاش نگه داره!!!!!
          به نظر شما ماندراک از 6 بیاندر ضعیف تره من که فکرکنم ماندراک با امثال لوسیفر که
          با اختلاف بالا از 6بیاندرز قویترن مقایسه میشه البته مطمعن نیستم چون من ماندراک رو خیلی شناخت کمی ازش دارم اگه ماندراک قدرتش در این حد نیست حتما بهم اطلاع بدید اما درمورد لوسیفر مطمعنم که بسیار از بیاندرها قویتره و تو ویکیپدیا گفته که میتونه قدرت بالاتری از لوسیفر و میکائیل داشته باشه البته گفتم ویکیپدیا
          که معتبرترین سند نیست اما سند خیلی معتبریه به هرحال ببخشید که وقتتونو گرفتم و امیدوارم ناراحت نشده باشین من این حرفا رو از رو ویکیپدیا گفتم اگه قبول ندارید برید و ببینید

          پاسخ

      • دکتر منهتن در پاسخ به عباس

        آذر 4, 1399

        ببخشید چرا دیدگاه من تایید نشد ؟؟؟

        پاسخ

  20. فومنی

    مهر 15, 1398

    یکی دوهفته است سایتهای دانلودفیلم رابستن …معلوم نیست کدام عقل کلی این دستور راداده. بعید می دونم نفهمیده باشه ایران کشوری است که درصدبالایی جمعییت جوان داره وکم خرجترین وسالمترین تفریح این قشردرساعات فراغت تماشای فیلمه…اینکه یک نفربیادسایتهای دانلودفیلم راببنده وفکرکنه داره خدمت می کنه واقعااشتباهست چون داره بااینکارمردم رابیشتربطرف تماشای کانالهای ماهواره ایی هل میده چون تلویزیون کشوربه هیچ وجه نمی تونه نیازهای جوانان را درزمینه فیلم وسینما برآورده کنه وکانالهایی ماهوار ه ایی غرض ومرض دار نهایت بهره راازاینجور تصمیمات عجولانه مسوولان امرخواهندبردودرصدبیندگانشون افزایش پیدا می کنه.

    پاسخ