لیست ثروتمندترین بازیگران کمپانی مارول

دنیای مارول یک کمپانی بزرگ فیلم سازی است که برخی از بهترین فیلم های صنعت سینما را تولید نموده است. از آنجایی که فیلم های اقتباسی از کتاب های کمیک مشهور شده اند، فیلم های آنان نیز نه تنها فروش بالایی داشته، بلکه با تحسین منتقدین همراه می شوند، ستارگان بزرگ در آن حضور داشته و مورد توجه قرار می گیرند.

برخی از ستاره هایی که شاید هرگز تصور نمی کردید در یک فیلم اقتباسی از کمیک ها حضور یابند، در این فیلم ها وجود داشته و در این لیست می خواهیم ثروتمندترین بازیگران مارول را به شما معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.


10. کریس پرت – CHRIS PRATT (درآمد خالص: 40 میلیون دلار)

کریس پرت” با حضور در نقش استار لرد که او را به شهرت رساند و اکنون می تواند به عنوان یک بازیگر مشهور یک کمیک ناشناخته را به یک فیلم موفق تبدیل کند، رهبر “نگهبانان کهکشان” (Guardians of the Galaxy) بود.

کسی انتظار نداشت “نگهبانان کهکشان” به چنین شهرتی برسد، اما بخش مهمی از موفقیت آن به دلیل اجرای تاثیرگذار “پرت” در نقش اصلی بود. “پرت” علاوه بر حضور در دنیای مارول، در چندگانه “دنیای ژوراسیک” (Jurassic World) نقش ستاره اصلی و در فیلم های “لگو” (Lego) نقش اِمِت را ایفا کرد. “پرت” یکی از نام های هالیوودی است که به سرعت شهرت یافته و به درآمد خالص 40 میلیون دلار دست یافته است.

همچنین بخوانید: بدترین فیلم های جهان سینمایی مارول کدام ها هستند؟


9. جرمی رنر – JEREMY RENNER (درآمد خالص: 50 میلیون دلار)

“جرمی رنر” شاید شخصیت اصلی فیلم های مارول نباشد، اما نقش او به عنوان هاکای در تمام فیلم های مارول، به جز یکی از فیلم های “انتقام جویان” (Avengers) باعث شد به درآمد 50 میلیون دلار برسد.

“رنر” در فیلم “انتقام جویان: پایان بازی” (Avengers: End Game) توانست در صحنه های دیگری حضور یافته و با صحنه عطفی در کنار بلک ویدو، شخصیت خود را به رخ بکشد. “رنر” علاوه بر دنیای مارول، در چندگانه “ماموریت غیرممکن” (Mission Impossible) و “میراث بورن” (Bourne Legacy) نقش مهمی را برعهده داشت.

همچنین بخوانید: لیست گران قیمت ترین بازیگران مرد جهان در حال حاضر


8. کریس ایوانز – CHRIS EVANS (درآمد خالص: 50 میلیون دلار)

کریس ایوانز” از زمان اولین فیلم های “انتقام جویان” در نقش کاپیتان آمریکا درخشید و مورد توجه قرار گرفت. گرچه نقش او به عنوان کاپیتان آمریکا به پایان رسید و آخرین بار در “انتقام جویان: پایان بازی” حضور یافت، به مدد این نقش به درآمد خالص 50 میلیون دلار دست یافت.

با اینکه همه “ایوانز” را در نقش کاپیتان آمریکا می شناسند، اما این تنها نقش او در مارول نیست، زیرا در فیلم “چهار شگفت انگیز” (Fantastic Four) نقش مشعل انسانی را ایفا کرد.

همچنین بخوانید: لیست گران قیمت ترین بازیگران زن جهان در حال حاضر


7. پل راد – PAUL RUDD (درآمد خالص: 70 میلیون دلار)

“پل راد” زمانی که برای اولین بار برای نقش مرد مورچه ای معرفی شد، تعجب همگان را برانگیخت، با این حال با حضور در این نقش توانست به درآمد خالص 70 میلیون دلار دست یابد.

او با حضور در فیلم هایی نظیر “این است ۴۰” (This Is 40)، “گوینده” (Anchorman) و “دوستت دارم، مرد” (I, Love You, Man)، باعث شد همه از حضور او در یک فیلم ابرقهرمانی متعجب شوند، اما جذابیت و طنز “راد” برای این نقش ایده آل بود.

“پل راد” در فیلم “انتقام جویان: پایان بازی” نقش اصلی را ایفا کرد و در دنیای مارول در دو فیلم حضور داشت، نقش کمدی او باعث شهرت او در بین طرفداران شد.

همچنین بخوانید: لیست گران قیمت ترین بازیگران مرد جهان در حال حاضر


6. رایان رینولدز – RYAN REYNOLDS (درآمد خالص: 75 میلیون دلار)

در این لیست هیچکس به اندازه “رایان رینولدز” که برای حضور در فیلم “ددپول” (Deadpool) جنگید و این نقش را به دست آورد، مبارزه نکرد. “رینولدز” سرانجام به فیلم های بزرگسال راه یافت و با صداپیشگی در نقش پیکاچو به درآمد خالص 75 میلیون دلار دست پیدا کرد.

فیلم اولیه “ددپول” در هفته اول به فروش 132 میلیون دلار دست یافت، که البته بیشترین میزان فروش یک فیلم بزرگسال در هفته اول اکران است.

همچنین بخوانید: لیست 25 تایی بهترین سوپر ویلن های کیهانی در دنیای مارول


5. کریس همسورث – CHRIS HEMSWORTH (درآمد خالص: 90 میلیون دلار)

هنگامی که “کریس همسورث” برای اولین بار در سریال تلویزیونی “خانه و دوری” (Home And Away) حضور یافت، کمتر کسی تصور می کرد او در نقش ثور دنیای سینمایی مارول حضور یابد. “همسورث” در فیلم های مختلفی حضور داشته، از “شتاب” (Rush) گرفته تا آخرین فیلم “مردان سیاهپوش” (Men in Black)، اما بدون شک بزرگ ترین موفقیت او بازی در نقش ثور فیلم های “انتقام جویان” است.

ثور یکی از قدرتمندترین شخصیت های چندگانه بوده و “همسورث” نیز با درخشش در نقش خود همزمان عناصر جدی و طنز را نشان می دهد. او با درآمد خالص 90 میلیون دلار یکی از بهترین این حرفه است.

همچنین بخوانید: 10 فیلم برتر کریس همسورث که باید تماشا کنید


4. بردلی کوپر – BRADLEY COOPER (درآمد خالص: 100 میلیون دلار)

شاید بسیاری تصور کنند “ّبردلی کوپر” در فیلم های مارول حضور ندارد، اما چون چهره او را نمیبینید دلیل نمی شود که ستاره “ستاره ای متولد می شود” (Star Is Born) در مارول حضور نیابد. او صداپیشه شخصیت راکت راکون در فیلم “نگهبانان کهکشان” و چندگانه “انتقام جویان” است.

“کوپر” از سریال “خماری” (The Hangover) تا فیلم “دفترچه امیدبخش” (Silver Linings Playbook) حرفه درخشانی داشته و به درآمد خالص 100 میلیون دلار دست یافته است.

همچنین بخوانید: معرفی 10 ویلن برتر در کامیک های مارول


3. هیو جکمن – HUGH JACKMAN (درآمد خالص: 100 میلیون دلار)

هیو جکمن” بخش زیادی از شهرت حرفه خود را به دنیای مارول مدیون است؛ این بازی در نقش ولورین بود که باعث شد در هالیوود به شهرت رسیده و سپس نقش های دیگر را برعهده بگیرد.

“جکمن” نقش ولورین را به یکی از شخصیت های محبوب دنیای “مردان ایکس” تبدیل کرد و گرچه هرگز نتوانست آن را در فیلم های دیگر مارول ادغام کند، اما دنیای “مردان ایکس” را به موقعیت امروزی تبدیل نمود.

“جکمن” اکنون از شخصیت ولورین بازنشسته شده و دوباره در این نقش حضور پیدا نمی کند، اما در دنیای مارول اثرگذار بوده و با درآمد 100 میلیون دلار پاسخ خود را دریافت کرده است.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های علمی تخیلی در قرن 21 (تا به اینجا)


2. اسکارلت جوهانسون – SCARLETT JOHANSSON (درآمد خالص: 140 میلیون دلار)

مارول هرگز از حضور بازیگران زن در فیلم های خود ابایی نداشته، اما هیچکس نتوانسته به اندازه “اسکارلت جوهانسون” به نقش بزرگی مانند بلک ویدو دست یافته و آن را به زیبایی نشان دهد.

“جوهانسون” یکی از نام های برجسته هالیوود بود و بنابراین مارول با اطمینان این بازیگر را انتخاب کرد. “جوهانسون” با درآمد خالص 140 میلیون دلار یکی از ثروتمندترین بازیگران زن امسال بود.

گرچه نقش او در “انتقام جویان” به پایان رسیده، اما در فیلم مورد انتظار “بلک ویدو” (Black Widow) به اولین بازیگر اصلی زن مارول بدل شده و گذشته این شخصیت را نشان می دهد.

همچنین بخوانید: 10 فیلم برتر اسکارلت جوهانسون که باید تماشا کنید


1. رابرت داونی جونیور – ROBERT DOWNEY JR (درآمد خالص: 300 میلیون دلار)

چه کسی غیر از شاه دنیای مارول می توانست در صدر لیست قرار بگیرد؟ “رابرت داونی جونیور” با درآمد خالص 300 میلیون دلار به حرفه با ثباتی دست یافته و آن را به فیلم “مرد آهنی” (Iron Man) مدیون است.

مارول با انتخاب “رابرت داونی جونیور” برای نقش مرد آهنی قمار کرد، زیرا این بازیگر پیش از این نقش با حرفه خود در حال چالش بود. با این حال در دنیای مارول هیچ بازیگری به اندازه “رابرت داونی جونیور” موفق نبوده است.

“رابرت داونی جونیور” و “تونی استارک” یکی به نظر می رسند. این نقش همیشه با او همراه است و “داونی” هم از این موضوع لذت می برد.

همچنین بخوانید: 13 فیلم برتر رابرت داونی جونیور که باید ببینید


امیدواریم از مطالعه ی این مقاله لذت برده باشید؛ منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم