آخرین تریلر رسمی انیمیشن Frozen ۲ منتشر شد + ویدئو

بهمن ماه سال گذشته بود که کمپانی والت دیزنی اولین تریلر رسمی انیمیشن پرطرفدار “منجمد ۲” (Frozen ۲) را منتشر کرد که در آن شاهد بازگشت شخصیت های اصلی بودیم. این کمپانی در ادامه دومین تریلر این انیمیشن را نیز منتشر کرد و اکنون بعد از گذشت سه ماه و در حالی که دو ماه به اکران رسمی “منجمد 2” باقی مانده، کمپانی والت دیزنی آخرین تریلر رسمی این انیمیشن را منتشر کرده است که در ادامه می توانید تماشا کنید:

قسمت اول این انیمیشن در سال ۲۰۱۳ به کارگردانی “کریس باک” (Chris Buck) و “جنیفر لی” (Jennifer Lee) ساخته شد و در مجموع موفق شد به فروشی یک میلیارد و دویست میلیون دلاری دست پیدا کند. همچنین انیمیشن “منجمد ۱″، موفق به دریافت دو جایزه ی اسکار و یک جایزه ی گلدن گلوب نیز شد.

قسمت دوم انیمیشن “منجمد” هم به کارگردانی “کریس باک” (Chris Buck) و “جنیفر لی” (Jennifer Lee) ساخته خواهد شد. داستان قسمت جدید این انیمیشن درباره ی سفر “السا”، “آنا”، “کریستوف” و “اولاف” به جنگلی دور دست برای پیدا کردن حقیقیت درباره ی راز باستانی حکومتشان است.

“کریستن بل”، “ایوان ریچل وود”، “جاناتان گروف” و “جاش گد” از جمله ستارگانی هستند که صدا پیشگی شخصیت های این انیمیشن را بر عهده دارند.

انیمیشن “منجمد ۲” در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۱۹ (۱ آذر ۱۳۹۸) به طور رسمی در سینما های ایالت متحد آمریکا اکران خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم