گزارش باکس آفیس آخر هفته: Downton Abbey صدرنشین شد و Ad Astra در جایگاه دوم قرار گرفت

در هفته ای که گذشت شاهد اکران چند فیلم جدید بودیم که از میان آنها فیلم “دانتون ابی” (Downton Abbey) موفق شد با فروش قابل توجهی نسبت به سایر رقبا، جایگاه صدر جدول باکس آفیس را از آن خود کند. در جدول زیر نگاهی به ۵ فیلم صدرنشین باکس آفیس ویکند خواهیم داشت.


فیلم درام و تاریخی “دانتون ابی”، به کارگردانی “مایکل انگلر” (Michael Engler)، با 31 میلیون دلار فروش در افتتاحیه ی اکرانش، صدرنشین جدول باکس آفیس شد. این فیلم دنباله ی سریالی به همین نام است که از سال 2015 تا 2010 از شبکه ی آی تی وی منتشر شده است.

اما فیلم علمی-تخیلی “به سوی ستارگان” (Ad Astra)، به کارگردانی “جیمز گری” (James Gray)، فروش چندان موفقی در گیشه نداشت و با 19 میلیون دلار فروش، در جایگاه دوم قرار گرفته است. داستان این فیلم درباره ی سفری به منظومه ی شمسی است. شخصیت اصلی داستان، “روی مک براید” (با بازی “برد پیت”)، برای یافتن پدرش که سالها پیش برای پیدا کردن حیات موجودات بیگانه به سیاره ی نپتون سفر کرده بود، راهی سفری پرخطر می شود تا دلیل شکست پدرش را پیدا کند.

در ادامه ی جدول فروش هفتگی سینما های آمریکا، فیلم “رامبو: آخرین خون” (Rambo: Last Blood)، به کارگردانی “آدرین گرنبرگ” (Adrian Grunberg)، نیز با 19 میلیون دلار فروش در اولین هفته ی اکرانش جایگاه سوم جدول را از آن خود کرد.

فیلم های “آن: بخش دوم” (IT: Chapter Two)، به کارگردانی “اندی موشیاتی” (Andrés Muschietti) و “کلاهبرداران” (Hustlers)، به کارگردانی “لورین اسکافاریا” (Lorene Scafaria) هر کدام با 17 میلیون دلار فروش، در جایگاه های چهارم و پنجم جدول باکس آفیس این هفته قرار گرفته اند.

هفته ی آینده چه فیلم هایی اکران می شوند؟

در ادامه ی این مقاله سعی داریم مهم ترین فیلم هایی که در هفته ی آینده اکران خواهند شد را به طور مختصر معرفی کنیم.

زشت – Abominable

داستان گروهی از مردم که تصمیم می گیرند بلندترین کوه جهان را اندازه بگیرند و با چیزی مواجه می شوند که تنها در داستان ها شنیده بودند. “کلویی بنت” صداپیشگی شخصیت “یی” را برعهده دارد، دختری که در میان عده ای شرور گیر کرده است. آن ها ماجراجویی خود را از شانگهای آغاز کرده و به کوه های هیمالیا می رسند. در بین راه با یک مرد برفی رو به رو می شوند که در بین کوه ها گم شده است. بنابراین این انسان ها باید مرد برفی را به خانه اش برسانند.

این انیمیشن به کارگردانی  “جیل کالتون” (Jill Culton) ساخته شده و در تاریخ ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۹ (۵ مهر ۱۳۹۸) به طور رسمی در سینما های ایالت متحد آمریکا اکران خواهد شد.


هر دوشنبه با گزارش باکس آفیس و مهم ترین اکران های پیش رو همراه ما باشید!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم