لیست مهم ترین فیلم ها و سریال های خارجی که در مهر ماه 98 اکران خواهند شد

سال ۲۰۱۹ سالی پربار و هیجان انگیز برای طرفداران سینمای هالیوود است چرا که هر ماه تعداد زیادی فیلم و سریال پرطرفدار و مورد انتظار منتشر می شوند؛ فیلم ها و سریال هایی که شاید برخی از طرفداران، برای رسیدن زمان اکرانشان روز شماری می کردند! در این مقاله بهترین فیلم ها و سریال هایی که در مهر ۱۳۹۸ منتشر خواهند شد را برایتان آماده کرده ایم. در ادامه با پروشات همراه باشید.


1. دکتر خوب – فصل سوم – The Good Doctor

تاریخ پخش: 23 سپتامبر 2019 (1 مهر 1398)

سازنده: “دیوید شور” (David Shore)


2. پسر ولخرج – فصل اول – Prodigal Son

تاریخ پخش: 23 سپتامبر 2019 (1 مهر 1398)

سازنده: “کریس فداک” (Chris Fedak)


3. رزیدنت – فصل سوم – The Resident

تاریخ پخش: 24 سپتامبر (2 مهر 1398)

سازنده: “امی هولدن جونز” (Amy Holden Jones)


4. اورژانس – فصل اول – Emergence

تاریخ پخش: 24 سپتامبر (2 مهر 1398)

سازنده: “تارا بوترز” (Tara Butters)


5. امپراتوری – فصل ششم – Empire

تاریخ پخش: 24 سپتامبر (2 مهر 1398)

سازنده: “لی دنیلز” (Lee Daniels)


6. این ما هستیم – فصل چهارم – This Is Us

تاریخ پخش: 24 سپتامبر (2 مهر 1398)

سازنده: “دن فوگلمن” (Dan Fogelman)


7. جای خوب – فصل چهارم – The Good Place

تاریخ پخش: 26 سپتامبر 2019 (4 مهر 1398)

سازنده: “مایکل شور” (Michael Schur)


8. شلدون جوان – فصل سوم – Young Sheldon

تاریخ پخش: 26 سپتامبر 2019 (4 مهر 1398)

سازنده: “چاک لوره” (Chuck Lorre)


9. مام – فصل هفتم – Mom

تاریخ پخش: 26 سپتامبر 2019 (4 مهر 1398)

سازنده: “چاک لوره” (Chuck Lorre)


10. زشت – Abominable

تاریخ اکران: ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۹ (۵ مهر ۱۳۹۸)

کارگردان: “جیل کالتون” (Jill Culton)


11. جودی – Judy

تاریخ اکران: ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۹ (۵ مهر ۱۳۹۸)

کارگردان: “روپرت گولد” (Rupert Goold)


12. بیست و یک پل – 21Bridges

تاریخ اکران: ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۹ (۵ مهر ۱۳۹۸)

کارگردان: “برین کرک” (Brian Kirk)


13. جوکر – Joker

تاریخ اکران: ۴ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۲ مهر ۱۳۹۸)

کارگردان: “تاد فیلیپس” (Todd Phillips)


14. لوسی در آسمان – Lucy in the Sky

تاریخ اکران: ۴ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۲ مهر ۱۳۹۸)

کارگردان: “نوآ هاولی” (Noah Hawley)


15. درد و شکوه – Pain and Glory

تاریخ اکران: ۴ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۲ مهر ۱۳۹۸)

کارگردان: “پدرو آلمودوار” (Pedro Almodóvar)


16. دهن گنده – فصل سوم – Big Mouth

تاریخ پخش: ۴ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۲ مهر ۱۳۹۸)

سازنده: “نیک کرول” (Nick Kroll)


17. جالوت – فصل سوم – Goliath

تاریخ پخش: ۴ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۲ مهر ۱۳۹۸)

سازنده: “دیوید ای کلی” (David E. Kelley)


18. آقای ربات – فصل چهارم – Mr. Robot

تاریخ پخش: 6 اکتبر 2019 (14 مهر 1398)

سازنده: “سم اسماعیل” (Sam Esmail)


19. بت ومن – فصل اول – Batwoman

تاریخ پخش: 6 اکتبر 2019 (14 مهر 1398)

سازنده: “کارولین درایز” (Caroline Dries)


20. مردگان متحرک – فصل دهم – The Walking Dead

تاریخ پخش: 6 اکتبر 2019 (14 مهر 1398)

سازنده: “رابرت کرکمن” (Robert Kirkman)


21. سوپر گرل – فصل پنجم – Supergirl

تاریخ پخش: 6 اکتبر 2019 (14 مهر 1398)

سازنده: “گرگ برلنتی” (Greg Berlanti)


22. فلش – فصل ششم – The Flash

تاریخ پخش: 8 اکتبر 2019 (16 مهر 1398)

سازنده: “آندرو کریسبرگ” (Andrew Kreisberg)


23. مرد ماه جوزا – Gemini Man

تاریخ اکران: ۱۱ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۹ مهر ۱۳۹۸)

کارگردان: “انگ لی” (Ang Lee)


24. خانواده آدامز – The addams family

تاریخ اکران: ۱۱ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۹ مهر ۱۳۹۸)

کارگردان: “کانراد ورنن”، “گرگ تیرنان” (Conrad Vernon, Greg Tiernan)


25. ارو – فصل هشتم – Arrow

تاریخ پخش: 15 اکتبر 2019 (23 مهر 1398)

سازنده: “مارک گوگنهایم” (Marc Guggenheim)


26. مالیفیسنت: معشوقه ی شیطان – Maleficent: Mistress of Evil

تاریخ اکران: ۱۸ اکتبر ۲۰۱۹ (۲۶ مهر ۱۳۹۸)

کارگردان: “رابرت اشترمبرگ” (Robert Stromberg)


27. خرگوش جوجو – Jojo Rabbit

تاریخ اکران: ۱۸ اکتبر ۲۰۱۹ (۲۶ مهر ۱۳۹۸)

کارگردان: “تایکا وایتیتی” (Taika Waititi)


28. سرزمین زامبی ها: شلیک نهایی – Zombieland: Double Tap

تاریخ اکران: ۱۸ اکتبر ۲۰۱۹ (۲۶ مهر ۱۳۹۸)

کارگردان:  “روبن فلیشر” (Ruben Fleischer)


29. فانوس دریایی – The Lighthouse

تاریخ اکران: ۱۸ اکتبر ۲۰۱۹ (۲۶ مهر ۱۳۹۸)

کارگردان: “رابرت اگرز” (Robert Eggers)


30. نگهبانان – فصل اول – Watchmen

تاریخ پخش: ۲۰ اکتبر ۲۰۱۹ (۲۸ مهر ۱۳۹۸)

سازنده: “دیمون لیندلوف” (Damon Lindelof)


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (76)

بستن فرم

  1. کیارش

    آذر 4, 1398

    بیاید این بحث رو تموم کنیم(البته از خیلی وقت پیش تموم شده بود)
    اصلا فایگی لعنتی.مارول زن پرست. دی سی اقا .دی سی ماه .
    ول کن بابا حوصله نیست دیگه

    پاسخ

  2. فاطمه

    مهر 6, 1398

    سلام من وقت فیلم های جوکر و مالیفسنت 2 را می پسندم

    پاسخ

  3. عباس

    مهر 4, 1398

    #موقت
    سلام دوستان،
    تا جاییکه من نظرات رو خوندم شما همتون کمابیش مارول فن هستید پس لطفا یکمی با هم مهربون تر باشید و طوری بحث رو ادامه بدید که ما مجبور نشیم کامنتی رو حذف کنیم، قبلا گفتم و اینجا هم میگم که حفظ ادب و آرامش از لزومات یک بحث منطقی و نتیجه دار هست.
    از همتون ممنونم که کمک میکنید فضای پروشات مثل همیشه سالم و صمیمی باقی بمونه 🌹

    پاسخ

    • آریو در پاسخ به عباس

      مهر 4, 1398

      عباس آقا من میترسم یچیزی تو بحث بگم بهم توهین بشه😐😁
      ولی جدا بنظرم بعضی کامنتا رو پاک کنین به بحث لطمه ای وارد نشه…

      پاسخ

      • استیو راجرز در پاسخ به آریو

        مهر 4, 1398

        خوب نترس . آخه کی به تو توهین کرد که میترسی یه چیزی بگی که توهین بشه ؟!!؟!!؟؟!؟؟؟ هر وقت کسی به تو توهین کرد اینطور حرف بزن .
        اگه منظورت از پاک کردن کامنت ها کامنت های منه که باید بگم من به تو توهین نکردم . فقط به مارول و فایگی توهین کردم که به جا هم بود .

        پاسخ

        • آریو در پاسخ به استیو راجرز

          مهر 4, 1398

          عزیز دل منم نگفتم توهین کردی گفتم میترسم بهم توهین شه…

          پاسخ

          • استیو راجرز در پاسخ به آریو

            مهر 4, 1398

            درسته . نگران نباشین . من به هیچ کس بیهوده توهین نمیکنم . حتی اگه اون شخص بهم توهین کنه .
            انصافا شما هم هیچ حرف بیهوده ای نزدین . فقط از مارول دفاع کردین که نظر شخصی خودتونه . من که به شخصه به خودم اجازه نمیدم به همچین شخصی توهین کنم .

            پاسخ

      • عباس در پاسخ به آریو

        مهر 4, 1398

        سلام آریو جان،
        به این خاطر این کامنت رو نوشتم چون بعضی وقتا تایید نظرات خیلی سخت میشه،
        گاهی مثلا توهینی تو کامنت نشده ولی با لحن خیلی خشنی نوشته شده و تاییدش سخته.

        پاسخ

    • کیارش در پاسخ به عباس

      مهر 4, 1398

      عباس اقا مگه کسی کامنت بدی داده که دارید همچین حرفی میزنید (شایدم یه کامنتی رو حذف کردین)خوباگه کریدن بگید 😐چون بعضی ها جنبه ندارند

      پاسخ

      • عباس در پاسخ به کیارش

        مهر 4, 1398

        سلام کیارش جان،
        منظور من بیشتر به نظراتی بود که با لحن خشن نوشته شدن،
        و اینکه فقط یه درخواست دوستانه بود چون خودمم این بحث جذابو دنبال میکنم تو نظرات 😊

        پاسخ

  4. آریو

    مهر 3, 1398

    شما نگفتی بین اینهمه مشکل یدونه نکته مثبت داشت شما گفتی که داری رسما به دیسی‌فن شدن فکر میکنی…
    من تا جایی که یادم میاد همه جا تایید شدن فیلم شانگ چی و بلید رو تو برنامه های مارول برای فاز چهار خوندم… حالا بخاطر حرفت میرم یه نگاه میندازم…
    درباره سوپرمن هم چون حال بحث نداری فعلا چیزی نمیگم…
    درباره ی پایان ثور چندسال صبر میکنیم میبینیم که با ثور چیکار میکنن…
    اسکارلت ویچ از نظرم شاید زیادی قدرتمند باشه ولی من یکم باهاش هم ذات(یا شاید همزاد) پنداری کردم… تو IW
    فایگی دلیل نظم و متصل بودن فیلمای مارول بوده و واقعا من میتونستم تو EndGame درکش کنم… قبول کردم که فمینیسم رو با فیلما قاطی کرده…
    و اینکه واقعا یه فیلم مزخرف مثل MOS رو به یه فیلم مثل اندگیم که قدرت سه تا کاراکتر توشون زیاد بود ترجیح میدی؟(هردو کاپیتان رو قوی حساب کردم…)

    پاسخ

    • shayan در پاسخ به آریو

      مهر 3, 1398

      من منظورم از دی سی فن شدن این نبود که برم جاستیس ببینم!اونموقع هم اعصابم خرد بود و تازه مقاله چرت و پرتای وایتیتی رو خونده بودم و میشه گفت هنوزم رو هوام!
      تو ببین جواب کیارش رو چجوری دادم اگه میشد پسش میگرفتم ولی نمیشه!بهرحال از لحن کامنتش زیاد خوشم نیومد و ی معذرت خواهی احتمالا بهش بدهکارم…
      دی سی داره فیلمایی مث جوکر میسازه و اگه همینجوری ادامه بده و دیگه شاهکاری مث جاستیس لیگ نسازه چه دلیلی داره فن مارولی باشم که گند زد به شخصیت مورد علاقم؟ من میشه گفت اصلا مارول فن نیستم و یجورایی فن ثور هستم ن مارول!
      عزیز شانگ چی و بلید(همونطور که گفتم بلید مطمئن نیستم) قرار نیست تو دنیای انتقامجوبان باشن ولی فیلمای مارول هستن میفهمی منظورمو؟مال مارول ولی به ابرقهرمانا ربطی ندارن!
      با بقیه حرفاتم موافقم.

      پاسخ

      • کیارش در پاسخ به shayan

        مهر 4, 1398

        عیبی نداره اقا شایان

        پاسخ

  5. آریو

    مهر 3, 1398

    استیو واقعا این که زنان هم میتونن قوی و شجاع باشن رو واقعا قبول داری؟
    میگی داری ولی نداری دیگه! نداری بابا! اگه داشتی که به دختر آیرون من گیر نمیدادی! و اینکه شما داستانای مایتی تور از جیسون آرون رو خوندی که اینقدر از جین فاستر بد میگی؟مگه کیت بیشاپ کاراکتر بدیه؟ مگه بلک ویدو کاراکتر بدیه؟ واسپ هم هنوز تایید نشده بیاد جانشین انت من بشه و دلیلی هم وجود نداره که انت من بره…اسکارلت ویچ هم قبول دارم که زیادی بهش لطف شده ولی نباید در حد کاپیتان مارول بکوبونینش…
    و اینکه اگه اینا رو تبعیض جنسیتی میدونی و تبعیض جنسیتی رو اینقدر مشکل بزرگی میدونی پس میخوای برو دیسی فن شو…

    پاسخ

    • shayan در پاسخ به آریو

      مهر 3, 1398

      استیو رو نمیدونم ولی من شاید قدرت اسکارلت رو فمنیسم بدونم ولی اسکارلت صد لول از کپ مارول بالاتره و قابل مقایسه نیستن….
      تبعیض جنسیتی هم بیشتر از اون چیزی که فکرشو میکنی مهمه!
      ببین آریو تو رو نمیدونم ولی من هیچوقت نمیتونم کسی رو جای ثور تصور کنم میفهمی؟من نمیفهمم ثور آخه مگه لقبه!بابا ثور ی اسمه.

      پاسخ

    • استیو راجرز در پاسخ به آریو

      مهر 4, 1398

      میدونی آریو ؟!، بزار تا خیلی ساده و البته مفصل جوابت رو بدم :
      خودت قبول داری که یارو کپ مارول یه اشتباه بود . یه اشتباه بزرگ . اما قضیه به اینجا ختم نمیشه . همون طور که چندین و چندین و چند بار گفتم مارول تازه شروع کرده به حرکات فمنیسمی و زن پرستی به سبک یارو فایگی . خوب این رو داشته باش . شما برین فیلم مزخرف لعنتی اند گیم رو ببینین متوجه میشین که چه مقدار سخنان زننده ای که اصلا هم نیاز نبود داخل فیلم بود . مثلا اونجا که استیو داشت با خودش میجنگید و اونجا که ثور داشت با دوستانش فوت نایت بازی میکرد و … و نمونه های بی پایان دیگه که اخیرا در فیلم های مارول اوج گرفته . این مورد که شخصیت ثور در این فیلم لعنتی مزخرف به معنای واقعی کلمه نابود نابود نابود نابود شد رو فعلا وارد بحثش نمیشم . مثال دیگه این قضیه همجنس گرایی که در مارول قراره داستانی بشه … . اینا خودش اشتباهات خیلی بزرگی . اومدن گفتن والکری همجنس گرا هست و قراره بعد از پادشاهی آزگارد حسابی به این همجسگراییش پرداخته بشه !!!!!!!!!!!!!!!!! . آخه این یعنی چی ؟!!؟!!؟؟؟ آخه اصلا این والکری MCU یجوریه . میدونی ؟!، واکری ها در اصل زنان پاک دامن و پاک سرشتی و خوش رویی هستند که از قضا سفید پوست هم هستند و تا پای مرگ و فراتر از مرگ !!! به شخص اودین و آزگارد وفادارند . اینها وقتی شخصی شرافتمندانه در جنگ کشته میشه ( و یا طبق اساطیر اسکاندیناوی ، کلا هر شخص شرافتمندی که به روش های بدون شرافت و با دوز و کلک و توسط اشخاصی نالایق و به طور ساده بد ، کشته میشه ) رو به والها میبرن تا برای نبرد راگنورک آماده بشه . یعنی کلا یه چیزی در مایه های فرشته هایی هستند که خودمون تصور میکنیم .
      حالا واکری MCU کجا و این واکری کجا ؟!!؟!! خودتون متوجه شدید دیگه ؟!!؟!!؟ من که شباهتی بینشون ندیدم .
      بله خلاصه کلام اینکه مارول داره اشتباهات بزرگی میکنه . اگه بخوام خیلی کلی بگم میشه گفت یک یا دو یا سه اشتباه رو شامل میشه ( یعنی به طور کلی همون قضیه فمنیسمی و زن پرستی و تحقیر کاراکتر های مرد به خصوص ثور و … ) اما این اشتباهات خیلی بزرگه . خیلی خیلی بزرگ . حالا به طور کلی تعدادش کم باشه .
      شیطان 5 هزار سال !!!!! عبادت کرد و با یک اشتباه ( سجده نکردن برای آدمی که اینقدر زود فریب میخوره و اشتباه میکنه ) از درگاه خداوند رانده شد .
      نمیخوام اینارو دقیق به هم ربط بدم ولی میخوام اینو بگم برخی از اشتباه ها حتی اگه یک دونه باشند و به ظاهر بزرگ نباشند میتونند از بزرگترین گناه ها هم بزرگ تر باشند ( گفتم میتونند نه اینکه لزوما اینطور باشه . ) .
      خاک سیه بر سره مارول لعنتی و فایگی احمق .

      پاسخ

      • کیارش در پاسخ به استیو راجرز

        مهر 4, 1398

        نگاه کن بحثو به فوحش دادن کشوندن

        پاسخ

      • کیارش در پاسخ به استیو راجرز

        مهر 4, 1398

        فوحش نده بابا این چه .وعضشه

        پاسخ

      • آریو در پاسخ به استیو راجرز

        مهر 4, 1398

        ببین استیو یه بار دیگه لعنت کنی چیزی رو دیگه جواب نمیدم…(وای چقد ناراحت شدی😐😁)
        تیکه‌ای که استیو با خودش میجنگید چه ایرادی داشت مگه:| یا فورتنایت بازی کردن کورگ چه ایرادی داشت:|
        اولا که خود ولکری اگه اشتباه نکنم یک همنجنسگرا بوده… دوما که رنگ پوست ولکری اصلا دلیل خوبی برای بد بودن کاراکترش نیست؛ سوما از نظر من ولکری یکی از نقاط قوت رگناروک بود! چهارما شما انتظار داشتی که اون کارایی که گفتی رو تو رگناروک انجام بده مگه:)
        من که بجز قضیه ی کپ مارول و مقدار کمی اسکارلت ویچ احساس نکردم فمینیسم داره از کیفیت فیلم میکاهه…

        پاسخ

        • استیو راجرز در پاسخ به آریو

          مهر 4, 1398

          اولا والکری همجسگرا نبوده و االکی حرفی رو نزن .
          دوما و سوما و چهارما و … این والکری کجا و والکری اصلی کجا ؟؟؟!!!! .
          اون قسمتی که استیو با خودش میجنگید بعد از پایان جنگ نگاهی به نسخه گذشتش انداخت و یه چیزی گفت . خیلی بد و زننده نبود ولی من وجود اینجور سخنان رو در یک فیلم ابرقهرمانی کاملا غلط میدونم .
          اون قسمتی هم که ثور و دوستانش فوت نایت بازی میکردن ثور یک حرفی میزنه که اصلا با شخصیتش در تضاده . یعنی شخصیت ثور کجا و این حرف ها کجا . حالا تو برو بشین بگو که شخصیت پردازیش بهتر شده . البته حرف خیلی زننده ای نبود ولی شخصتی مثل ثور نباید چنین سخنانی رو بگه . در فیلم های ابرقهرمانی مثل انتقام جویان هم نباید چنین سخنانی وجود داشته باشه . اینم بگم که قضیه ددپول خیلی متفاوته و فیلم ددپول رو نمیشه با این فیلم ها مقایسه کرد .

          پاسخ

          • آریو در پاسخ به استیو راجرز

            مهر 4, 1398

            حرف بدی نزدن که! فیلمش PG-13 بوده و من هم حرف اونجوری ای نشنیدم ازش؛ بنظرم زیادی روی اندگیم حساسیت به خرج میدی‌‌…
            از نظر من و خیلی از افراد دیگه تسا تامپسون از نقاط قوت رگناروک بوده؛ شما هم یجوری حرف میزنی که انگار اولین کاراکتر فیلمای کمیک بوکیه که کاراکترش تغییر پیدا کرده…
            من منظورم از اینکه بهتر شد اینه که اگه همون ثور خوش‌هیکل و با انگیزه رو میدیدم برام باورپذیر نبود؛ فکر نمیکنم برای کس دیگه ای باورپذیر بوده باشه…

            پاسخ

            • shayan در پاسخ به آریو

              مهر 5, 1398

              آریو متاسفانه استیو درباره چیزایی که کپ و ثور گفتن راست میگه ولی اینا رو تو ترجمه نمیشه فهمید چون اصلا همچین چیزی رو ترجمه نمیکنن!
              تیکه ثور رو یادم رفته ولی فک کنم وقتی به اون بچه زنگ زد یچیزی بهش گفت(فکر کنم)
              کپ هم که نمیدونم اگه بگم چی گفت کامنتم تایید میشه یا نه ولی بزار با سانسور بهت بگم تا قبول کنی….اول که تونی زل زده بود به پشت کپ ۲۰۱۲ و تونی گفت این …..افتخار مردم آمریکاست😑
              تو تیکه مبارزه کپ و خودش هم وقتی کپ ۲۰۱۲ بیهوش شد استیو مث تونی زل زد به خودش و گفت واقعا این……افتخار(شایدم گفت مال)مردم آمریکاست😐😐😐
              البته تو دوبله کپ میگه به این میگن ی آمریکایی خوش تیپ.
              زن سالاری مارول هم انکار نشدنیه….از ثور که گذشت…..امیدوارم شخصیتای مذکر و قدرتمند و در عین حال جدی کمیک مثلا سنتری یا لوگان به mcu راه پیدا نکنن…..

              پاسخ

              • آریو در پاسخ به shayan

                مهر 5, 1398

                اگه منظورت فلان اصیل آمریکایی هستش که داری زیادی حساسیت بخرج میدی!
                حرفای ثور هم فقط یه تهدیداتی کرد که تا اونجایی که من فهمیدم چیز خیلی بدی نگفت!

                پاسخ

                • shayan در پاسخ به آریو

                  مهر 5, 1398

                  واس من همه نیس چیزی گفتن یا نه…من اصلا از اینطور چیزی بدم نمیاد و به نظرم تو فیلم باید ی همچین طنز هایی وجود داشته باشه….من فقط گفتم استیو درست میگه و همچین چیزی بوده یوقت اشتباه نکنید.

                  پاسخ

  6. poyan

    شهریور 31, 1398

    پس فصل ۴ ریک و مورتی چیشد

    پاسخ

    • زهرا اکیما در پاسخ به poyan

      شهریور 31, 1398

      تاریخ دقیق پخش این سریال هنوز اعلام نشده و توی ماه نوامبر هم منتشر میشه. این لیست مخصوص فیلم و سریال هایی هست که توی ماه اکتبر اکران میشن.

      پاسخ

  7. آریو

    شهریور 31, 1398

    دیسی رو 😐
    حالا مارول تو ۲۰۲۰ کلا دوتا فیلم میده که واقعا براشون اشتیاق خاصی ندارم 😐

    پاسخ

    • shayan در پاسخ به آریو

      مهر 1, 1398

      فاز چهارم مارول از نظر من دو تا فیلم اصلی داره
      ۱.ثور۴(با توجه به حرفای وایتیتی برام بی اهمیت شده)
      ۲.دکتر استرنج ۲
      مطمئنا توی هر دوتا فیلم هم شاهد امواج فمنیسمی مایتی ثور و اسکارلت ویچ خواهیم بود.
      ثور که معلومه قراره از اینم بدبخت تر شه….پایان بازی ۵۰ درصدشو زد و مایتی ثور هم ۵۰ درصد دیگه.
      امیدوارم حداقل دکتر استرنج زیر پای اسکارلت ویچ له نشه که البته بعید میدونم این اتفاق نیفته.
      من شخصا دارم به دی سی فن شدن فکر میکنم…شاید فیلماش یکم چرت باشن ولی حداقل میدونم ارج بتمن و سوپرمن قرار نیست برسه زیر کفششون دی سی هم با ساختن فیلمایی مث جوکر داره خودشو پیدا میکنه….شخصا دیگه اشتیاقی واس فیلمای مارول ندارم.

      پاسخ

      • استیو راجرز در پاسخ به shayan

        مهر 1, 1398

        دقیقا . فیلم های DC خیلی خیلی و بینهایت خیلی بهتر از فیلم های لعنتی فمنیسمی ماروله .
        ثور که مطمئن باش از اینم تحقیر تر و نابودتر میشه . هیچ شکی نیست . در مقابل این یارو جین فاستر رو یک ارج و قربی بهش بدن که نگو . از همین الان به یقین مشخصه . هرچی باشه زن سالاری مارول و این یارو فایگی تازه شروع شده . حالا تازه کجاش رو دیدید ؟؟؟!!! .
        در مورد دکتر استرنج بعید میدونم فعلا آنچنان نابود و تحقیرش کنند . البته مشخصه که برای حرکات فمنیسمی و زن سالاری ویژه به سبک مارول و فایگی این یارو اسکارلت ویچ رو آوردند روی کورس . اما فک نکنم شخصیت دکتر استرنج رو آنچنان تحقیرش کنند . حداقل فعلا این کار رو نمیکنند . چون هنوز با دکتر استرنج کار دارند .

        پاسخ

        • آریو در پاسخ به استیو راجرز

          مهر 1, 1398

          استیو جان از نظر شما قدرت بالای اسکارلت ویچ تو فیلم فمینیسمی بود؟ شما چرا هیچوقت از اینکه به کاپیتان آمریکا و آیرون من ارج دادن نمیگین؟ انتظار دارین که به همه ی کاراکترای مرد ارزش بدن؟ (به هیچ وجه از کاپیتان مارول دفاع نمیکنم چون در مورد اون با شما هم عقیده هستم)
          و واقعا الان دارین اندگیم رو با کدوم فیلم دیسی مقایسه میکنین؟ کدوم؟ شزم بهتره؟ آکوامن بهتره؟ واندرومن بهتره؟ اصلا فرض کنیم که فقط از جاستیس لیگ بهتر بوده باشه(جان هرکس دوست داری نگو نبود که اگه بگی نبود به خدا دیگه کامنتی نمیذارم) اونوقت اون همه فیلم عالی رو ول کردی گیر دادی به این دو تا فیلم؟؟؟؟؟؟ البته به احتمال بالا دارین مبالغه میکنین(که اصلا مبالغه ی جالبی نیست!)
          و من تقریبا مطمئنم که مارول با ثور پدرکشتگی نداره و به شکل قهرمانانه‌ای با مارول خداحافظی میکنه! علت فان و چاق و ضعیف بودنش رو هم فقط تو همین سایت نزدیک به چهل بار توضیح دادم…
          از سایت هم بابت اینکه بحث به پست نامربوطه عذر …

          پاسخ

        • shayan در پاسخ به استیو راجرز

          مهر 2, 1398

          استیو قبول نداری که دکتر استرنج قراره زیر پای اسکارلت له شه؟خب باشه بهت ثابت میکنم…
          ویژن مرده و اسکارلت ویچ قراره تو فیلم دکتر استرنج ۲ ویژن و احتمالا داداشش سیلور رو برگردونه ولی دکتر استرنج با این کار مخالفت میکنه و دعواشون میشه در صورتی که بعد از دکتر استرنج ی سریال قراره ساخته شه بنام واندا ویژن!!!این چه معنی داره جز اینکه دکتر استرنج قراره توی فیلم اختصاصی خودش از اسکارلت ویچ شکست بخوره؟
          اینایی که گفتم رو هم از خودم در نیاووردم و همشون تایید شدن اابته اگ مث تریلراشون فیک نباشن.

          پاسخ

          • آریو در پاسخ به shayan

            مهر 2, 1398

            اینکه یه کاراکتر تو یه فیلم دیگه باشه و نقش زیادی داشته باشه (که هنوزم کامل ازش مطمئن نیستیم) اینقدر عجیبه؟
            و اینکه اگه ازش شکست بخوره هم چیز عجیبی نیست! اولا که واقعا اسکارلت ویچ قویتره و دوما که شکست خوردن یه کاراکتر مرد از یه کاراکتر زن اینقدر عجیبه؟ حتما بخاطر عقاید ماروله؟
            ول کنین بابا!

            پاسخ

            • استیو راجرز در پاسخ به آریو

              مهر 2, 1398

              تو ول کن آریو . قبول کن حقیقت رو که خیلی هم واضح و غیر قابل انکار هست .
              زن سالاری و زن پرستی این مارول و یارو فایگی برای همگان آشکار شده تو چجوری داری انکارش میکنی ؟!!؟؟؟!؟؟!!؟؟!!؟؟!!؟!؟
              میدونی ، همون روز و همون ساعت و همون دیقه و ثانیه که این خاک بر سر فایگی گفت یارو کاپیتان مارول قویترین قهرمان دنیای مارول من فهمیدم قضیه از چه قراره . حالا کاری با پشت پرده زن پرستی MCU ندارم که خیلی هم طولانی و کثیفه .
              یارو کاپیتان مارول و یارو اسکارلت ویچ تنها کاراکتر هایی هستند که بدون هیچ کمکی یک تنه و البته راحتر از آب خوردن تانوس رو شکست دادند و از قضا هر دو موئنثند . هههههههه این آشنا و نشون دهنده نیست ؟!!؟!!؟؟؟!؟؟؟!!؟ نیست ؟!!؟!!؟؟!؟؟؟؟!! نیست ؟!!؟!!؟؟؟؟؟؟؟؟ کلا فکر کنم شما میگین هر قلطی که مارول کرد اشکالی نداره . درسته ؟!؟؟!!؟ بله دیگه چه اشکالی داره تانوسو راحتر از اب خوردن تا حد مرگ بردند حالا بیان دکتر استرنجم شکست بدند و تحقیر کنند . چه اشکالی داره ؟!!؟؟!!!!؟
              اینکه نمونه های قدرت نمایی این دوتا کاراکتر در MCU بینهایت زیاده رو میزارم کنار . اینکه واضحا میخوان با این صحنه های قدرت نمایی بگن این دو تا کاراکتر زن ( یعنی اسکارلت ویچ و یارو کپ مارول ) بینهایت برابر کاراکتر های مرد مثل ثور ، دکتر استرنج ، هالک و … قویترند رو چجوری بزارم کنار ؟؟!!؟؟!!؟!!؟؟ چجوری ؟!!؟؟!!؟؟؟ چجوری ؟!!؟؟!!؟؟؟!!!! اینکه صحنه های بی ارج کردن شخصیتی مثل ثور ( که تبدیلش کردند به یک خپل ، بی مصرف دائم الخمر ، ناامید ، بیخیال همه چیز ، چل و خل ، بی قدرت و … ) داره از بینهایت میگذره رو چجوری بزارم کنار ؟؟!!!!!!!!؟؟؟ چجوری ؟!!؟!؟؟؟! اینکه همه نقش ها و افتخارات رو میدن به کارکتر های زن چجوری بزارم کنار ؟!!؟!!؟!!؟!!؟؟ چجوری ؟!!؟؟!!!!!! بگو چجوری ؟؟!!؟؟!!؟
              حالا بزار تا یه چیزی بهت بگم . خداییش در فیلم لعنتی مزخرف اند گیم ، نقش ثور مهمتر و بیشتر بود یا نقش ناتاشا ؟!!؟؟!!!!!؟؟؟ هانننننن ؟!!!!!!!؟؟؟!؟؟
              با وجود اینها و صدها دلیل و نشونه دیگه که بعدا میگم تو چجوری هنوز میگی مارول مزخرف بیخود زن پرست و زن سالار نیست ؟؟!؟؟!؟؟!!؟ چجوری ؟!!؟!!؟؟!!؟؟ چجوری ؟!!؟!؟!؟؟
              ای ننگ به مارول و یارو فایگی لعنتی . خاک سیه بر سرش .

              پاسخ

              • آریو در پاسخ به استیو راجرز

                مهر 2, 1398

                یه چیز مهمتر از قدرت هست به اسم شخصیت پردازی!!!
                حالا نمیدونم اینو فقط در جواب کامنت کوچیکه ی خودم دادی یا بزرگه ولی فعلا وقت ندارم بعدا هروقت جواب کامنت بزرگه رو دادی از حرفام دفاع میکنم…

                پاسخ

            • shayan در پاسخ به آریو

              مهر 2, 1398

              عجیب نیست ولی ن تو فیلم اختصاصی خودش.
              اسکارلت ویچ از کی قویتره؟از استرنج؟ دکتر استرنج حتی قابلیت شکست دادن گالاکتوس رو هم داره و تونسته دورمامو رو شکست بده(اگه میخوای بگی واس سنگ زمانه باید بگم پس کل قدرت اسکارلت که از سنگ ذهن میاد هم قبول نیست)
              خوبه انگار بدجور به عزیزای دل فایگی علاقه مند شدی….باید بگم خوش بحالت کاراکترای مورد علاقت قراره حسابی تو این فاز بترکونن.

              پاسخ

              • آریا در پاسخ به shayan

                مهر 2, 1398

                اسکارلت ویچ کاراکتر بدیه مگه شایان؟
                اینو هم بگم که خودم از دکتر استرنج بیشتر خوشم میاد!
                و اینکه مثلا دکتر استرنج تو ثور رگناروک بود و مشکلی به فیلم وارد نشد!
                بنظرم زوده برای بدگفتن از فیلم دکتر استرنج…

                پاسخ

                • shayan در پاسخ به آریا

                  مهر 3, 1398

                  عزیز دکتر استرنج کلا ۵ دقیقه هم تو فیلم رگناروک نبود اصلا قابل مقایسه نیست نقشش با اسکارلت تو استرنج ۲!
                  اینا یجورایی تایید کردن که اسکارلت اگه نقشش از دکتر بیشتر نباشه کمتر هم نیست و ظاهرا کلید شکست شرور فیلم همین اسکارلته!
                  شما میگفتی هالک تو رگناروک بهتر بود و فرض میکنم همونو گفتی:هالک دقیقا چه کار خیلی مهمی تو فیلم انجام داد؟سارتور رو شکست داد یا هلا؟

                  پاسخ

                  • آریو در پاسخ به shayan

                    مهر 3, 1398

                    میشه بگی که فایگی دقیقا درباره ی حضور اسکارلت ویچ تو دکتر استرنج۲ چی گفت؟

                    پاسخ

                    • shayan در پاسخ به آریو

                      مهر 3, 1398

                      من اخبار کلی مارول رو میخونم و نمیدونم فایگی گفته یا نه ولی تا جایی که یادم میاد واندا بخاطر قدرت خاصش قراره تو فیلم باشه(فک کنم توانایی ایجاد واقعیت رو داره)
                      و اصلا فگر نمیکنم نقشش در حد دکتر استرنج تو رگناروک باشه!

                      پاسخ

                    • کیارش در پاسخ به shayan

                      مهر 4, 1398

                      نه دیگه تو حتی نمیدونی فایگی گفته یا نگفته . پس تو استیو چرا هی فایگی رو چال میکنین بعد هی بهش چیزی میگین . خوب دیگه این بحثو تموم نکنی و قبول نکنی که هیچ دلیل و مدرکی نداری و اومدی هی گیر دادی فایگی .
                      تو استیو اگه ما قبول کنیم شما خوبین تموم میکنین این بحث هارو اریو اولین کامنت این بحثو داد گفت مارول چه کم تو 2020 فیلم درست کرده شما شروع کردین به کوبوندن فایگی . اصلا شما دوتا خوبین . من تا صبح باهات بحث میکنم

                      پاسخ

                    • shayan در پاسخ به کیارش

                      مهر 5, 1398

                      من دقیقا کی گفتم فایگی اینو تایید کرده که واس خودتون حرف میزارید تو دهنم؟خدایی برو دوباره کامنتمو بخون بعد بیا بگو اطلاعات و مدرکی نداری که گفتی فایگی گفته و فایگی رو کوبوندی …..
                      من میگم اخبار کلی مارول رو دنبال میکنم دیگه نمیدونم حاج کوین گفته یا کس دیگه ای…..فقط میدونم منبع خود ماروله ن شایعه…
                      البته زیاد دیدیم که تریلرای فیلما هم فیک باشن مث خود رگناروک و احتمال اینکه حتی این گفته مارول هم چپ باشه هست ولی باید توجه داشت اسکارلت ی زنه و استرنج مرد پس هر احتمالی رو باید داد.
                      من نظرمو درباره فیلمای مارول گفتم و اگه از حرفم خوشت نمیاد هیچ لزومی نداره جناب عالی بیای و جوابشو بدی درسته؟
                      من در جواب به آریو گفتم چون میدونستم جنبه بحث کردنو داره خب؟
                      درضمن منظورت از این جمله چی بود؟
                      اصلا شما دوتا خوبین.من تا صبح باهات بحث میکنم.
                      از ی طرف میگی بحث تمومه و از ی طرف دیگه میگی تا صبح باهات بحث میکنم؟
                      من کلا تو یکی از کامنتا جوابتو خوب ندادم و معذرت خواهی هم کردم ازت ولی انگار تو جواب منو بیشتر از چند بار خوب ندادی و تو این کامنتتم قیمه رو با ماست قاطی کردی که نمیدونی فایگی گفته یا نه‌…..

                      پاسخ

                    • آریو در پاسخ به shayan

                      مهر 5, 1398

                      وقعا بحث کردن کار سختی نیست؛ نظرت رو با دلیل میگی؛ اون یکی مخالفتش رو با دلیل اعلام میکنه؛ اولی همینطور و الی آخر تا اینکه دو طرف به یه نتیجه ای میرسن؛ حالا توهین و اینجور کارها واقعا باعث کم کیفیت شدن بحث میشه… بگذریم…
                      خب شایان تو گفتی یجورایی تایید کردن که اسکارلت اگه نقشش از دکتر بیشتر نباشه کمتر هم نیست… حالا وقتی ازت خواستم بگی کِی گفتن گفتی نمیدونم فایگی گفته یا نه ولی تا جایی که یادم میاد واندا بخاطر قدرت خاصش قراره تو فیلم باشه! خب من نمیفهمم چجوری جمله ی اولت رو به جمله ی دومت ربط دادی…
                      و حالا من نمیدونم این حرف رو تو جشنواره ی خاصی گفته یا نه؛ ولی اگه نه که باید احتمال شایعه بودنش رو هم در نظر بگیریم…

                      پاسخ

                    • shayan در پاسخ به آریو

                      مهر 5, 1398

                      ببین عزیز من این خبر رو قبلا خونده بودم و منبعش هم مارول بود آقا و دروغ چرا نمیدونم کی اینو گفته ولی هر چی باشه از خبرای مارول بوده و اونجور که فکر میکنی شایعه یا… نبوده!حالا این حرف ممکنه حرف فایگی بوده باشه که اصلا هم من چنین چیزی رو نگفتم….راستش خودم نظرم اینه که به احتمال زیاد مث خبرای قبلیه!(مثلا تو تریلرای رگناروک ثور رو با دوتا چشم نشون دادن یا حرفایی که زدن و چپ از آب درومده).
                      عزیز منظورمو اشتباه فهمیدی من گفتم تو اون خبر خوندم بخاطر قدرت خاصش و…..البته من خودم منظور قدرت رو نمیدونم ولی میدونم این قدرت خاص قراره ویژن رو برگردونه اگه اشتباه نکنم….البته شاید از ی تایم لاین دیگه ویژن برگردونده شه و….
                      بهرحال انگار واندا قراره تو فیلم ی قدرت خاصیو از خودش کشف کنه که همونطور که گفتم گفته های ماروله و ممکنه واس گمراهی فن ها اینا رو بگن….بهرحال بهترین کار اینه که دو سال صبر کنیم تا بفهمیم حرفای من درسته یا شما(حرف شما تا جایی که میدونم کمرنگ بودن نقش اسکارلت بود و کل حرف من پر رنگ بودنشه)
                      آریو تو گفتی کِی گفتن یا گفتی کی گفته؟؟؟الان زمانش رو میخواستی یا کسی که خبر رو گفته😐😐
                      فک کنم منم منظورتو اشتباه فهمیدم…..
                      این بحث هم داره به جاهای بدی کشیده میشه استیو و کیارش زدن به پر هم بهتره همینجا بحث رو تموم کنیم…
                      درضمن اینو بگم زن سالاری مارول شاید غیر قابل انکار باشه ولی طبق خبرای جدید(اابته واس من جدیده….خبر مال خیلی وقت پیشه) چاق شدن ثور اونقدرام به کپ مارول احتمالا ربطی نداره و نویسنده اندگیم طوری داستان رو نوشته بوده که ثور آخرش به حالت نرمال بر میگرده(احتمالا همونجایی که استورم بریکر و میولنیر رو احضار کرد و ریش و موهاش مرتب شد) ولی کریس همسورث پا فشاری میکنه که ثور به حالت عضلانی بر نگرده……..این کل چیزی بود که فهمیدم و اگه بحث ادامه پیدا کرد حداقل حرص اینو نمیخوره که ثور بخاطر خانوما به این روز افتاد.
                      درضمن میشه مثال بزنی من کی به کسی بی احترامی کردم؟من همیشه سعی میکنم لحن کامنتم مث کامنتی باشه که جوابشو میدم..

                      پاسخ

                    • آریو در پاسخ به shayan

                      مهر 5, 1398

                      نه بابا شما فقط یبار لحنت خشن شد که عذرخواهی کردی من کلی گفتم…
                      بقیه ی حرفات هم قبول کردم…

                      پاسخ

                    • آریو در پاسخ به shayan

                      مهر 4, 1398

                      خب شما فکر نمیکنی؛ پس اگه همچین حرفی نزده باشن که زوده برای قضاوت فیلم☺

                      پاسخ

      • آریو در پاسخ به shayan

        مهر 1, 1398

        شوخی میکنی دیگه …
        و مارول بجز ارزش دادن به کاپیتان مارول به کاراکتر بیخود دیگه ای ارزش نداده به طوری که ارزش بقیه ی کاراکترا کمتر بشه…
        ارج بتمن که تو فیلما واقعا بالا نبوده… همتای بتمن توی مارول که آیرون منه واقعا هف‍‌هشت سر و گردن از بتمن سینمایی کاراکتر بهتری هست و سوپرمن هم که واقعا از نظرم خیلی شاخ تر از کاپیتان ماروله…

        پاسخ

        • shayan در پاسخ به آریو

          مهر 2, 1398

          بتمن و سوپرمن همیشه تو فیلما خدا هستن میفهمی؟ارج بتمن و سوپرمن همیشه تو درجه آخر بوده و کم و زیاد نشده شاید بخاطر همین شما فکر میکنی ارجشون پایین بوده!!!
          بعدشم دوست عزیز جواب سوالت مثبته متاسفانه!کاراکتری مث تانوس نباید از نبرد تن به تن شکست بخوره همونطور که در iw دیدیم!وقتی اسکارلت ویچ بدون هیچ کمکی تانوس رو کم مونده بود بکشه یعنی قضیه فمنیسمیه!
          میگی مارول با ثور پدر کشتگی نداره؟خب معلومه نبایدم داشته باشه ولی فایگی و اون دوتا روسو احمق بطور خیلی واضح دارن اینو میگن که قهرمانای مونث قوی ترینن و مذکرا(مخصوصا ثور)به گرد پاشون نمیرسن!قبول نداری؟برو اخبار و چرت و پرتای امثال فایگی و روسو ها رو بخون میفهمی!
          اول که میگفتن کپ مارول قدرتش اگه از ثور بیشتر نباشه کمتر هم نیست بعدش گفتن کپ مارول قوی ترین انتقامجوی ماروله بعدش پشیمون شدن گفتن اسکارلت و کپ مارول قوی ترینن،اخیرا هم که هر کاری ثور کرده رو دارن باطل میکنن مثلا گفتن تانوس خودش به ثور اجازه داد تا بکشتش!بعد میان میگن اسکارلت تنها کسی بود که میتونست تانوس رو بکشه(من اینو ی تیکه به نبرد تانوس و ثور تو iw میدونم).
          میخوای بدونی امثال من و استیو چرا داریم به دی سی فکر میکنیم؟خب بزار برات بگم:
          قوی ترین=کپ مارول
          ثور=مایتی ثور
          هالگ=شی هالک
          آیرون من=مطمئنا همسر یا دخترش

          مارول داره کل قهرمانای مرد رو از رده خارج میکنه و بجاشون دقیقا همون شخصیت ولی مونثشو میاره به نظرت چه دلیلی داره؟
          دی سی چطور؟فیلماش چرتن ولی سوپرمن هنوز سوپرمنه!!!!ی احمق بد هیکل نیست که زیر پای واندر وومن له شه):
          درضمن دیدم چند جا گفتی سوپرمن شخصیتش مث ثوره چون قهر میکنه و به کمک زمین نمیاد و….البته فکر کنم اینجوری گفتی و باید در جواب بهت بگم:خودتو بزار جای سوپرمن که حاضری جونتو هم واس نجات آدما و کره زمین بدی ولی بتمن به نمایندگی از همون آدما میاد دهنتو سرویس میکنه و میمیری!!بعد میتونستی با مهربونی بگی اشکال نداره یبار کشتنم و بری کمکشون؟

          پاسخ

          • استیو راجرز در پاسخ به shayan

            مهر 2, 1398

            مرسی آقا شایان . واقعا مرسی .
            منم میخواستم دقیقا همچین حرف هایی بزنم که شما زحمتش رو کشیدین .
            خوب دیگه میگن حرف حق جواب نداره .

            پاسخ

          • آریو در پاسخ به shayan

            مهر 2, 1398

            شایان عزیز… خواهشا کامنتمو بخون…
            اینکه جانشین تونی دخترش باشه بده؟ خب مشکل بحث همینجاست…
            شما حتی اگه یه کاراکتر زن جالب ببینی فقط به تاثیر فمینیسم فکر میکنی! در حالیکه دختر تونی میتونه شدیدا کاراکتر جالبی بشه!
            مثلا داستانای مایتی تور که جیسون آرون نوشته واقعا عالی بودن!
            اسکارلت ویچ توی کمیک هم کاراکتر بسیار قدرتمندی بوده و شاهکارهای زیادی انجام داده؛ اصلا بگیم که اسکارلت ویچ رو در حد فیلم هندی قوی کردن؛ آیا دلیل میشه که ارزش این کاراکتر بیشتر بشه؟ مسلما شخصیت پردازی ارزش کاراکتر رو بیشتر تعیین میکنه… و خیلی توضیح دادم که چرا ثور شخصیت پردازی خوبی داشته تو اندگیم و فقط بر اساس شکم نمیشه گفت یه کاراکتر ضعیف بوده…
            منظورم از اینکه مارول با ثور پدرکشتگی داره این بود که نمیاد انقدر نگهش داره تا کپک بزنه و یه پایان خوبی رو براش در نظر میگیره…
            و بنظرم اون همه توهین به فایگی و برادران روسو واقعا کار اشتباهیه! اولا شاید فایگی فیلما رو تا حدی با فمنیسم قاطی کرده باشه ولی بزرگترین دلیل نظم عظیم MCU هست! برادران روسو هم اگه اشتباه نکنم برای مارول چهار تا فیلم رو کارگردانی کردن که دوتاشون جزو سه فیلم مورد علاقت از مارول هستن…
            در مورد حرف هایی که درباره ی دیسی زدی هم بگم که شدیدا باهات مخالفم. اینکه یه زن از یه مرد قویتر باشه رو ترجیح میدی یا اینکه فیلم کلیشه‌ای باشه رو؟ گفتی سوپرمن هنوز سوپرمنه؟ واقعا از نظرت سوپرمن هنوز سوپرمنه؟ فقط چونکه قدرتش کم نشده؟ فکر کردی به این جملت؟ شایان جان حقیقتا حس میکنم در شرایط روحی قرار نداشتی وقتی این تیکه رو تایپ کردی😁…
            و در مورد ماسمالی ای که کردی کار سوپرمنو هم بگم سوپرمن در دنیای کمیک اصلا کاراکتر مغرور و کینه ای نیست! و اینکه اگه لوییز لین ازش نمیخواست کمک کنه کمک نمیکرد به کل زمین؟
            اصلا حالا که دارم فکر میکنم این فیلم انقدر مشکل داره که هرچقدم یه ایراد رو ازش بپوشونی بازم ازش ایرادات زیادی میمونه!!!

            پاسخ

            • shayan در پاسخ به آریو

              مهر 2, 1398

              ببین آریو کسی با قهرمانای مونث مشکلی نداره هرچی باشه از اولین فیلم انتقامجویان هم قهرمانای مونث وجود داشتن ولی اینکه بلافاصله بزنی تو کار مونث و اکثر قهرمانای مرد رو از رده خارج کنی ی کار فمنیسمیه و بس حالا میخوای قبول کن میخوای نه…
              من فقط نگران کمرنگ شدن نقش کاراکترای مذکر هستم که اصلا نگرانی بیخودی هم نیست!!!!تو کل دنیا فیلمای مارول شناخته ترین فیلمای ابرقهرمانی هستن و اکثر استودیو های فیلم سازی از مارول تقلید میکنن و مارول هم اخیرا گند زده به قهرمانای مذکر بنابراین اون استودیو ها هم میان و همچین فیلمایی میسازن!
              مشکل اینه که مارول و کوین فایگی دارن سینمای ابرقهرمانی رو نابود میکنن میفهمی؟
              اصلا بعید نیست مارول ی فیلم اختصاصی انتقامجویان با کاراکتر های مونث بسازه….
              درضمن اینو بهت بگم من کلیشه ای بودن ی فیلم رو به دوتا مسخره مث کپ مارول و اسکارلت ترجیح میدم.
              چند ماهه دارم میبینم میگی شخصیت پردازی ثور بهتر شده ولی از نظر من که نه!واقعیت اینه که شخصیت ثور نابود شده ولی چرا؟چون قدرتش کم شد؟چون هیکلش زارت شد؟نه واس این نیست…واس اینه که هیکلش بد شد و قدرتش رسید زیر کفشش به دلیل قهرمانای مونث مارول!
              فکر کردی مارول به ثور لطف کرده که به قول خودت شخصیت پردازیشو بهتر کرده؟فکر میکنی اگه کپ مارول و اسکارلت ویچ وجود نداشتن همچین بلایی بر سر ثور میومد؟فکر میکنی دلیل ساخته شدن ثور۴ اینه که قراره ثور باز پخته تر شه؟نخیر عزیز اگه مایتی ثور وجود نداشت فایگی هیچوقت با ثور ۴ موافقت نمیکرد!
              وایتیتی قبلا گفته بود اگه قرار باشه بازم از ثور فیلم بسازم دوست دارم رگناروک ۲ رو بسازم ن ثور۴!!!!مطمئنا فایگی میدونسته عنوان غولی مث رگناروک۲ به ی ویلن مث یورمنگاند یا حتی خیلی بیشتر احتیاج داره و واس شکست دادن همچین ویلنی ثور باید تمام قدرتشو بکار بگیره و حتی به RKT تبدیل بشه ولی این قهرمانای مونث رو نابود نمیکرد؟
              نکته بعدی اینکه من هیچوقت حرفیو بدون فکر نمیزنم و دلیلی که واس سوپرمن آووردم ماست مالی نبود بلکه حقیقت بود…تو چطور انتظار داری سوپرمن به کسایی که بهش پشت کردن و قصد کشتنشو داشتن کمک کنه؟این فقط ی تحقیره واس سوپرمن!هر چقدر هم که تو کمیک سوپرمن آدم خوبی باشه ولی کاملا حق داشته اون کار رو بکنه..از کجا معلوم بازم همون اول کار میرفت کمک زمین بتمن ی جون دیگشو نمیزد؟
              من از فیلم چرت جاستیس لیگ دفاع نکردم رفیق انگار بد متوجه شدی من فقط درباره سوپرمن گفتم…اگه فیلم جاستیس لیگ یدونه خصوصیت خوب داشته باشه اینه که سوپرمن رو خفیف نکرد…خودت فرض کن دوستت با یکی دعوا میکنه و وقتی بهش کمک میکنی میگه ب تو ربطی نداره و اونم میزنتت..میتوتی باهاش دوست بمونی و وقتی باز دعوا کرد بیای کمکش؟این ساده ترین مثال ممکن بود.
              اینم بگم که نگفتم سوپرمن چون قدرتش هنوز زیاده شخصیتش عالیه!!!من با ثور چاق و ضعیف مشکل چنداتی ندارم چیزی که برام قابل قبول نیست همونطور که گفتم اینه که ارج ثور بخاطر دو تا احمق مسخره پایین اومده(البته دوتا که نه ولی این دوتا عزیز دل فایگی هستن).
              این کلمه شخصیت پردازی بهتر رو هم بنداز دور چون فقط به دلایلی که گفتم ثور بی مصرف شد بنابراین نمیشه گفت شخصیت پردازیش بهتر شده.
              درباره پایانش هم بگم همونطور که بار ها گفتم بهترین شانس پایان برای ثور تو iw بود…اگه تانوس از ثور شکست نمیخورد و ثور کشته میشد مطمئنا از بهترین پایان ها میشد الانم اصلا فکرشو نکن که مارول ی پایان شاهکار مث لوگان یا تونی واس ثور بسازه!
              اگه مارول بخواد پایان ثور مث تونی و لوگان فراموش نشدنی باشه نظر من اینه که توی برترین حالت ممکنش بعد از ی جنگ تن به تن با ویلینی مث گالاکتوس یا دورمامو کشته شه!ولی به احتمال زیاد مارول میخواد ثور رو تو love and thunder به پایان برسونه که پای جین فاستر هر چه زودتر به اونجرز باز شه!
              اگه ثور یوقت بمیره میدان واس قهرمانای فمنیسمی فایگی خلوت میشه و فقط میتونم ی جمله بگم:

              خدا به داد دکتر استرنج برسه

              پاسخ

              • آریو در پاسخ به shayan

                مهر 2, 1398

                خب شایان جان اسکارلت ویچ واقعا کاراکتر عالی ای بود… یکی از نقاط قوت IW بود…
                حالا واقعا (تورو خدا منطقی فکر کن… بخدا الان گرمی نمیفهمی…) واقعا یه فیلم مزخرف کلیشه ای که من تگزاس رو بهش ترجیح میدم رو به فیلم خوبی که هزاران نقطه ی قوت داشت ولی یه کاراکتر مزخرف(که واقعا فرقی با سوپرمن DCEU نداشت) تو نزدیک به پنج دقیقه از فیلم حضور داشت ترجیح میدی؟
                مارول داره کاراکترای زن رو بیشتر میکنه، مردا رو تموم نمیکنه! بخاطر یه شکم گنده یه شخصیت پردازی عالی رو نابود نکن! اگه تو انتقامجویان با کاراکترای مونث کاراکتری مثل کاپیتان مارول نباشه من از فیلم استقبال میکنم! خودت نمیکنی؟
                قدرت ثور بخاطر کاراکترای مونث کم شد؟ اولا که به سگ سیاه که کم شد دوما مطمئن باش که حتی اگه کاپیتان مارول نبود بازم منطقی بود که ثور مثل سابق نباشه! نبود؟
                بتمن نمیاد به دروغ بگه بیا کمکمون کن تا دوباره یه جوری بزندش خون بالا بیاره که! راستش رو بخوای کسی که همیشه نماد امید بوده و اینقدر قهرمان خوش قلبی بوده طبیعی نیست که بیاد بگه من با تو قهرم چون تو منو زدی به کتفم که زمین میخواد به فلان بره و از اینجور حرفا!
                چرا مارول باید بخواد که ثور رو همینطوری ثور رو بکشه؟ فکر نکنم فایگی کسی رو به خاطر رعد و برق از دست داده باشه! شاید بهترین پایان رو از دست داد ولی دلیل نمیشه که الان نتونه پایان خوبی براش جور کنه! اصلن همین الان از این تیکه ی حرفم اسکرین شات میگیرم!
                و واقعا بی انصافیه که اینقدر به فایگی توهین کنی…
                میدونستی که تو فاز جدید فقط کیت بیشاپ و بلک ویدو و واندا قراره کاراکترای مونث با نقش باشن که خود کیت بیشاپ هم کاراکتر فرعیه! ولی قراره شانگ چی و بلید و فالکون و وینتر سولدیر بیان!

                پاسخ

                • shayan در پاسخ به آریو

                  مهر 3, 1398

                  ای خداااااااااا میخواین منو دیوونه کنین شما دوتا؟(آریو و کیارش)
                  آخه من گی از فیلم جاستیس لیگ دفاع کردم و گفتم فیلم خوبیه؟من فقط گفتم جاستیس لیگ بین میلیارد ها مشکلی که داشت فقط ی نکته مثبت از نظر من داشت یعنی واقعا این یعنی من از دی سی حمایت کردم؟
                  درست میگی ولی تا جایی که میدونم شانگ چی و بلید ربطی به دنیای انتقامجویان ندارن(بلید رو مطمین نیستم ولی شانگ چی رو هستم)
                  درباره سوپرمن هم حال ندارم بحث کنم در هر حال بهش کاملا حق میدم که این کار رو کرد و اگه لیگ عدالت رو همون اول فیلم بخاطر کاری که بتمن کرد نابود میکرد بهش حق میدادم.
                  اینم بگم که پایان ثور هر چی که باشه چه تو حالت فعلیش و چه تو ی نسخه خیلی قویتر مطمئنا قرار نیست واس من خوشایند باشه پس نمیتونم بیشتر از این سر پایان ثور باهات بحث کنم.
                  اسکارلت ویچ شخصیت خوبی داره؟خب اگه بگم نه اشتباه کردم ولی با کارایی که اخیرا کردن طرفدارای سرسخت ثور و…..حتی از گامورا هم متنفر شدن..
                  اصلا هم بی انصافی نیست عزیز…من با فیلمای مارول بزرگ شدم…از دوران دبستان بگیر تا الان هم کاراکتر مورد علاقم ثور بوده و خواهد بود!و برا گندی که زده به مارول اصلا نمیتونم با بهتر از این چیزی بگم در موردش.
                  گفتی داغم؟اره راست میگی حرفای وایتیتی داغم کرده….ثور ی اسمه ن لقب این داغم کرده!جمله ثور و مایتی ثور قدرت برابری دارن داغم کرده میفهمی؟

                  پاسخ

                  • کیارش در پاسخ به shayan

                    مهر 3, 1398

                    اریو و کیارش دو مارول فنن و وقتی اینقدر تو و استیو به فایگی بدبخت توهین میکنین یعنی به مارول توهین کردین . رسیدین به دو دستو پاچلفتی روسو به اونا گیر دادین . بعد دیزنی یه غلت اضافی کرده بعد همه چیزو تقصیر دیزنی میندازین . بعد به فایگی بعد به هر عهدی حتی به من میگی من تورو دیوانه کردم ایگه بخای تا سال بعد باهات بحث میکنم

                    پاسخ

                    • shayan در پاسخ به کیارش

                      مهر 3, 1398

                      خخخ مارول فن یوقت نکشیمون…..
                      منظورم از دیوونه کردن این بود که جفتتون منظورمو درباره جاستیس لیگ اشتباه گرفتین مخصوصا جناب عالی!
                      توهین به فایگی توهین به ماروله؟نخیر حرفای فایگی توهین به مارول فن هاس…
                      الان حس کردم یجوری تهدید میکنی منو مثلا اونم با بحث،،،،،موفق باشی تا سال بعد بحث کن ولی حقیقت تغییری نمیکنه.
                      یجوری میگی من و آریو مارول فنیم انگار انتظار دادی بلند شیم و دست بزنیم و انگار ن انگار منم مارول فنم!من بهرحال قرار نیست مارول رو ول کنم فقط واس فیلماش دیگه اون انگیزه قبل رو ندارم.
                      نفهمیدم درباره دیزنی منظورت چی بود منکه فکر نمیکنم به دیزنی اشاره کرده باشم تو این پست.
                      فایگی هم که با لشکر زنا داره به سوی فاز ۴ و فاز های بعد پیش میره و از قرار معلوم شمام کم از احمقایی مث اون و کپ مارول بدتون نیومده
                      داش اینم بگم ی بحثه زیاد نگیر این کامنتمم امیدوارم ناراحتت نکنه.

                      پاسخ

                    • کیارش در پاسخ به shayan

                      مهر 4, 1398

                      خوب جوابی برات ندارم. تو و استیو کلا با مارول مشکل پیدا کردین . دیزنی رو اشتباه نوشتم شرمنده . درضمن شما باید معنی توهین رو بدونین . منم نگفتم برام دست بزنین پس با این حرفت کاری ندارم .

                      پاسخ

                    • استیو راجرز در پاسخ به shayan

                      مهر 4, 1398

                      هههههههه . کلا از بحث خارج شدی . دیگه چی بگم ؟؟!!

                      پاسخ

          • کیارش در پاسخ به shayan

            مهر 2, 1398

            داداش شایان تو که خودت مارول فن بودی . عاشق ثور بودی . روش تعصب داشتی اریو قبول دارم راست نمیگه ولی دروغ هم نمیگه . ثور یه شخصیت قدیمی از دهه نود اومده شایدم قبل تر . تو کمیک دیدیم تو فیلم دیدیم کلا عالی بود شخصیتش تک بعدی نشد ولی حالا بعد 70 80 سال میخوان یه تکونه کوچولویی به ثور بدن تا برنامه فاز 4 5 6 7 رو بریزن شاید تور توی یه فیلم انفرادی نمیره ولی بدون نمیتونیم تو فاز 5 ببینیمش .
            چی دی سی از مارول بهتره . بتمن 90 سال این دست اون دست شده نولان از بلک نایت شاهکار ساخت بعد گند زدن بهش 20 سال تلاش نولان 20 سال !!!!!
            بعد مارول از ایرون من شروع کرد اومد تا کپ مارول ولی تو کپ مارول چی گند زد ولی دی سی چی .یه ویلین رو یه دفعه وارد دنیای سینماش کرد . بعد اینا 3 فاز تاونس رو معرفی کردن .
            بعدشم دکتر استرینج یه شخصیت جدید هست مارول به همین زودی نابودش نمیکنه اسکارلت ویچ هم که نمیاد بزنه دکترو شتو پل کنه .
            بعد از جنگ داخلی قهرمانا درس ابرت گرفتن باهم جنگ نکن .
            بعد اسکارلت ویچ بیاد بزنه دکتر رو زیر پاش له کنه .بابا شایان دیگه مارول انقدرا هم خنگ نیست .
            استیو تو هم معلومه 70% دی سی فنه بقیه مارول میدونید من با آریو موافقم اول نمیخواستم کامنت بدم ولی دیدم اریو به یه مارول فن نیاز داره تا چند تا دلیل بیاره .استیو کامنت پاینت داره میگه حرف حق ولی شما دوتا دارین فقط در مورد کپ و اسکارلت ویچ حرف میزنین این چه معنی داره مگه دوتا اشکال از مارول پیدا کردید بعد دارین یک کلاغ چهل کلاغش می کنین این چه وعضشه . دی سی بری تو دنیای سینماش میبینی 1000000 تا اشکال ازش پیدا میکنی بعد 2 تا اشکال کوچولو از مارول پیدا کردین دیگه کامل فقط دارین میگین مارول گند مارول زشت مارول فلان مارول چیچک مارول چوچک .
            وایستید ببینید مارول در اینده چجوری میترکونه .
            دیگه چی میخواین دی سی چون دیگه یکم عاقل شده برا ابرقهرماناش (مزخرف و بی هیجانش بجز بتمنو سوپرمن)فیلم مستقل میسازه . اون تازه داره یه فیلم در حد ثور 1 میسازه کی بشه به پای اندگیم یا اینفیتی وار برسه بعدشم اقای استیو صد بار صد بار گفتی فیلم مزخرف اندگیم نه خدایی شاید از اینفیتی وار بهتر نبود ولی هرچی بود از تمام فیلم های دی سی بهتر بود بعد شما چطور میگی مزخرف مثل اینه که بگی 1 + 1 مساوی سه .
            آریو تو هم خسته نشو دلیل بیار بدون منم باهاتم .
            اریو پایین دلیل منطقی داد اونارو بخون بعد کامنت من بعد دیگه هیچی .
            دیگه دلیل اوردم چی بگم .

            پاسخ

            • استیو راجرز در پاسخ به کیارش

              مهر 2, 1398

              یکی یکی پاسخت رو میدم .
              اولا که برام مهم نیست که بگی DC فن هستم یا مارول فن . واقعا مهم نیست . هرچند شخصیت های کمیک مارول رو خیلی دوست دارم و اخیرا ( قید !!! ) هم فیلم های DC رو .
              دوما کامنت پایینش رو هم دیدم که همه حرفاش تکراری بود و بس . انگار شما کامنت من رو نخوندی و یا پاسخ منطقی براش نداری ؟؟!؟!
              سوما مشکل فقط این دو تا احمق یعنی اسکارلت ویچ و کپ مارول نیستند . مشکل زن پرستی و زن سالاری مارول و یارو فایگی . من مخالف کارکتر های زن نیستم . مگه زن ها نمیتونند قهرمان باشند ؟ مگه نمیتونند شجاع و قوی و … ، باشند ؟
              خوب البته که میتونند . اما این مارول لعنتی داره زن ها رو سرور و سالار همه ( قید !!!) چیز میکنه . واقعا این مشکل کوچیکیه ؟!!؟؟!؟؟؟!!؟ کوچیکه ؟!؟!!؟؟؟؟!!!؟؟؟؟ کوچیکه ؟!؟؟!!؟؟!! داره واضحا شخصیت های با ابهت مرد رو زیر پای این کاراکتر های زن خورد و تحقیر میکنه . این مشکل کوچیکیه ؟!!؟!!؟؟ هان ؟!!؟!!؟؟؟!
              دیگه چندتا دلیل باید برات بیارم تا زن پرستی و زن سالاری این مارول لعنتی و کوین فایگی احمق رو بهت ثابت کنم ؟!؟؟!؟؟!؟ چندتا ؟!؟؟؟!؟؟
              MCU شده مهد زن پرستی و زن سالاری و ارج دادن به کاراکترای زن . به نظرت این مشکل کوچیکیه ؟!؟؟!! دارن همه مرد ها رو ناک اوت میکنند و شخصیت های زن رو روی کورس میارن . میفهمی ؟!؟؟!؟
              یارو خاک بر سر کاپیتان مارول و اسکارلت ویچ که نیازی به توضیح ندارن . آیرون من که احتمالا یک شخصیت زن جانشینش بشه . جین فاستر که تبدیل به ثور میشه . هاکای رو که احتمالا یک کاراکتر زن جانشینش بشه . این واسپم که اومده روی کورس . این بلک ویدو که رفتنی نیست که نیست . ( لعنتی تا حالا در حدود 10 تا فیلم مارول بوده . 10 تا ) . میرن یه سریال به اسم چه میشد اگر میسازن که پگی کارتر کاپیتان آمریکا بشه . مثلا اومدند این ایشنت وان رو یه کاراکتر زنش کردند . در صورتی که در کمیک این یه کاراکتر مرد هست . فقط میمونه یک هالک مسخره که معلوم نیست تکلیفش چیه . البته دکتر استرنجم هست که فعلا باهاش کار دارن . پلنگ سیاه هم هست . به همراه چندتا خورده ریز مثل سم و باکی و … . خوب مسلما کاراکتر های دیگه ای مثل نیمور هم احتمالا وارد بشن . اما واضحا زن ها همه جا رو فتح کردند و صاحب همه چیز شدند . لعنت به MCU مزحرف و یارو فایگی خاک بر سر .
              بله دنیای DC بی عیب نیست . اما هرچی باشه چنین عیب بزرگی نداره . حالا تو میخوای قبول کن ، میخوای قبول نکن . به قول آقا شایان حداقل نمیاد سوپرمن رو زیر پاهای واندروومن له کنه . این خیلی مهمه .
              چهارما بله DC تازه داره به اوایل راه مارول میرسه . اما مارول راه رو کج رفت . اول مسیرش خوب بود ولی بعد وارد بیراهه شد . امیدوارم نتیجش رو هم ببینه . شایدم از همون اول همه چیز برنامه ریزی شده بود . DC اما کم کم داره پیشرفت میکنه . من خیلی بعید میدونم که DC زن سالازی و زن پرستی و ایجور بازیها رو در بیاره . من به آینده سینمای DC خوشبینم . البته هنوز خیلی خیلی با پتانسیل کاملش فاصله داره . در این شکی نیست . اما دو سه تا فیلم اخیرش نشون میده داره روز به روز پیشرفت میکنه و خدا رو شکر از حرکات فمنیسمی و زن پرستی و زن سالاری نیست . انشاالله که موفق بشه .

              پاسخ

              • shayan در پاسخ به استیو راجرز

                مهر 3, 1398

                کاری با کامنتت ندارم هرچند فک نکنم دی سی بتونه هر فیلمیو خوب بسازه.
                گفتی هالک مسخره تکلیفش معلوم نیست؟هیچ حواست هست گفتم شی هالک قراره جایگزینش شه؟
                دارن ی سریال درباره هالک مونث میسازن.

                پاسخ

              • کیارش در پاسخ به استیو راجرز

                مهر 3, 1398

                دیگه بهت چی بگم استیو . اینو قبول دارم که زن سالاری مارول زیاد شده ولی خوب چی بگم شخصیت مونث باید توی هر فیلمی یه حضور داشته باشه .
                مارول یه نگاه کرد چرا واقعا چرا فقط باید یه شخصیت زن تو MUC باشه اونم بلک ویدو با اومدن اسکارلت ویچ گفتم عالیه مارول عالی تر از قبل شده بعد شخصیت های زن دیگه ای اضافه شد . خوب قبول دارم زن ها میخوان نوک قلعه رو بزنن ولی اگه مطالعه کنی میفهمی اینا همه برنامه ریزی برای فاز 4 5 6 هست که بعد بتونن یه باست فایت رو بیارن تو MUC مثل گالاکتوس یا دورمامو یا دکتر دووم یا هر کسه دیگه ای .
                تو هم نگران نباش دی سی مونده تازه یه فیلم در حد نخستین انتقام جو بسازه تا بتونه به پای مارول برسه مارول راه راست رو رفته 2 میلیارد که هیچی به 3 میلیارد میرسه با اینکه دی سی هنوز به پای 2 میلیارد نرسیده پس چی

                پاسخ

              • کیارش در پاسخ به استیو راجرز

                مهر 3, 1398

                تکراری بود ولی برای بعضی ها باید چند بار یه چیزی بگی تا بفهمن

                پاسخ

                • استیو راجرز در پاسخ به کیارش

                  مهر 3, 1398

                  این حرفت مشخصا و مستقیما یک توهینه واضحه .
                  کاملا مشخصه که حرفی برای گفتن نداری . وگرنه اینطور توهین نمیکردی .
                  اشکال نداره . هرچی دوست داری بگو . میگن خود کلام ارزشش رو نشون میده . کلام تو هم ارزش و شعورت رو نشون داد . برام هم مهم نیست . هر توهینی که دوست داری بکن . راحت باش .

                  پاسخ

                  • کیارش در پاسخ به استیو راجرز

                    مهر 4, 1398

                    نه واقعا کلمه بدی در کامنتم گفتم. شعور من بیشتر از این حرف هاست و اگر میخواستم به کسی بی احترامی کنم اون دیگه حرفی برا گفتن نداشت ولی چون میدونم این فقط یه بحثه نمیخوام به کسی توهین کنم .فکر شما در این حده که فکر کنی من دارم بهت توهین میکنم

                    پاسخ

                  • کیارش در پاسخ به استیو راجرز

                    مهر 4, 1398

                    استیو حرف حق با ماست با این دوتا اشتباه مارول از شما هیچ دردی دوا نمیشه

                    پاسخ

                    • استیو راجرز در پاسخ به کیارش

                      مهر 4, 1398

                      هیچ دردی دوا نمیشه ؟؟؟!!!؟ یعنی چی ؟!؟؟!!؟؟؟ مگه من گفتم دردی دوا میشه ؟!!؟!!!؟؟ مگه قراره دردی دوا بشه ؟!!؟!!؟
                      من فقط دارم میگم که مارول اینطوریام که ازش تعریف میکنند نیست که نیست . دلیل هام رو هم در چندین و چند کامنت بیان کردم و توضیح دادم . قرار نیست دردی از من دوا بشه که . !!! من فقط صرفا جهت اطلاع گفتم .

                      پاسخ

                  • کیارش در پاسخ به استیو راجرز

                    مهر 4, 1398

                    خوب واقعا باید برا بعضی باید یه چیزی رو چند بار بگی .
                    نباید بگی برا بعضی ها حتی توی این سایت باید یه چیزی رو چند بار بگی

                    پاسخ

                  • کیارش در پاسخ به استیو راجرز

                    مهر 4, 1398

                    عباس اقا چرا همچین کامنت هایی که به شعور ادم توهین میکنن رو حذف نمیکنین . مگه من چیزه بدی گفتم که این اقا به شعور من توهین میکنه.
                    لطفا نزارید کار به اون جا ها برسه که اصلا دیگه کسی برا این مقاله نظر نده .

                    پاسخ

                    • استیو راجرز در پاسخ به کیارش

                      مهر 4, 1398

                      ببین خودت اول توهین کردی پاسخت رو هم شنیدی . هرچند توهین امثال تو برام مهم نیست .
                      حالا هم دوباره من رو با توهین و … چیز ها تهدید نکن . صراحتا بهت بگم که هرچی دوست داری بگو . همه اینجور ادبیات رو بلدند حتی بیشتر از تو اما خوب شعور رو در اولویت قرار میدن .

                      پاسخ

                    • shayan در پاسخ به استیو راجرز

                      مهر 5, 1398

                      ببین کیارش اینکه به قول استیو بعضیا رو با فحش یا بحث تهدید میکنی کار جالبی نیست…
                      درست میگی حق با شماست مارول هیچ نوع قضیه فمنیسمی نداره کاراکترای مذکر رو الکی خرد و خمیر نکرده،قهرماناش فمنیسمی نیستن به ارج ثور لطمه ای وارد نشده مایتی ثور از خود ثور بهتره کپ مارول عالیه و اسکارلت قویترینه و ثور شخصیتش عالی بود تو فیلم و نقش خیلی مهمی داشت و فایگی عالیه،منی که جواب کامنتتو میدم جنبه ندارم ولی تو که منو به ی بچه کلاس دومی ربط میدی با جنبه ای.
                      کلا حق با شماست خوب شد؟ واقعا فهمیدم بعضیا جنبه بحث کردنو ندارن بعد به ما میگن بیجنبه…

                      پاسخ

            • shayan در پاسخ به کیارش

              مهر 3, 1398

              شاید دلیل اینکه از مارول جدید خوشم نمیاد اینه که طرفدارشم و روش تعصب دارم!
              من همیشه کاراکتر مورد علاقم ثور بوده و هیچوقت قرار نیست یکی مث سوپرمن جاشو بگیره الانم فقط از اینکه سوپرمن حق داشته میگم ن اینکه دی سی عالیه و …..
              دو تا اشکال؟همین دوتا اشکال توانایی نابودی کل فیلما رو دارن و آنچنان هم بی تاثیر نیستن!مث دی سی فن ها هم با من حرف نزن من هیچوقت نگفتم جاستیس لیگ فیلم کم اشکالی بوده!
              بهتره بگم من اصلا فیلم جاستیس لیگ رو ندیدم فقط چند تا از ایکه های اصلی فیلم رو دیدم که همون ثابت میکرد سطح فیلم در چه حده.
              بعدشم خدایی من کی گفتم دکتر استرنج قراره بمیره اونم بدست واندا؟من گفتم اگه اخبار مارول مث تریلراش فیک نباشن قراره ی درگیری ساده بینشون اتفاق بیفته که به احتمال ۹۹ درصد واندا پیروزه….(مث دعوای تونی و کپ تو جنگ داخلی).
              درباره ثور هم که برو خدا خدا کن از عشق و تندر جون سالم بدر ببره فاز ۶ و ۷ پیشکش!
              من خودم امیدوارم ثور زنده بمونه و پایانش تو این وضعیت نباشه!
              ثور فکر نمیکنم نقش چندان مهمی تو عشق و آذرخش داشته باشه چون احتمالا باید عشق سوم فایگی کاملا معرفی شه!ولی اگه ثور چند فاز غیب بشه و بعد از چند وقت ظاهر شه عالی میشه که با توجه به چیزی که دیدم از مارول امکانش کمه واس ثور همچین کاری بکنن.

              پاسخ

              • کیارش در پاسخ به shayan

                مهر 3, 1398

                قصد بی احترامی بهت نداشتم . خودم هم 10 % دیگه دی سی فن شده ولی مستر اینا همه یه برنامست که بعدا بتونن بزنن تو فاز 4 یا 5 بترکونن 6 که هیچی باز فاز 7 8 9 10 اصلا همین جور بره بالا بازم مارول برا خودش برنامه داره سریال هالک مونث یا همون شی هالک رو برا این ساختن چون اسپایدرمن مال سونی شد برا همین یونیورسال احمق زد به سرش شاید اونم هالکو پس بگیره هنوزم این سریال قطعیه قطعی نشده
                پس دیگه چی بگم
                بازم اگه بدی ازم دیدی متاسفم قسط بی احترامی نداتشتم

                پاسخ

            • کیارش در پاسخ به کیارش

              مهر 3, 1398

              اقا عباس من جواب اونارو اون بالا دادم چرا اومده پایین

              پاسخ

              • عباس در پاسخ به کیارش

                مهر 3, 1398

                سلام کیارش جان،
                پاسخ شما درست ارسال شده ولی چون نظرات فقط تا 5 مرحله میتونن تو در تو بشن، نظراتی که از لول 6 به بعد ارسال بشن زیر هم نمایش داده میشن که ساختار سایت تو نمایشگرهای مختلف زشت دیده نشه.

                پاسخ

              • عباس در پاسخ به کیارش

                مهر 3, 1398

                تعداد لول هارو موقتا افزایش دادیم، اگه مشکلی با نمایش سایت تو دیوایس های مختلف نباشه به همین شکل باقی میمونه 🌹

                پاسخ

    • کیارش در پاسخ به آریو

      مهر 4, 1398

      من دارم

      پاسخ