گزارش فروش هفتگی سینمای ایران: ادامه ی صدرنشینی فیلم ایده اصلی در ششمین هفته ی اکرانش

فیلم “ایده اصلی”، به کارگردانی “آزیتا موگویی”، با 401 میلیون تومان فروش در هفته ی ششم اکرانش همچنان در صدر جدول فروش هفتگی سینما های کشور قرار دارد. این فیلم در مجموع به 3 میلیارد و 101 میلون تومان فروش دست پیدا کرده است.

این فیلم که با ژانر اجتماعی ساخته شده، داستان رقابت شرکت های مختلف تجاری برای برنده شدن در مناقصه ای است که بین ایران و اسپانیا و در جزیره ی هندورابی در حال برگزاری است. “بهرام رادان”، “مریلا زارعی”، “پژمان جمشیدی” و “هانیه توسلی” از جمله ستارگان این فیلم هستند.

فیلم “قسم”، به کارگردانی “مجسن تنابنده”، با 240 میلیون تومان فروش جایگاه دوم خود در جدول را حفظ کرده است و فروش کل این فیلم به مبلغ 2 میلیارد و 437 میلیون تومان رسیده است. “مهناز افشار”، “سعید آقاخانی”، “مهران احمدی” و “حسن پورشیرازی” از جمله بازیگرانی اند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

در ادامه ی جدول فروش هفتگی سینما ی ایران، فروش کل فیلم “سرخپوست”، به کارگردانی “نیما جاویدی”، با 215 میلیون تومان فروش در هفت ای که گذشت به 14 میلیارد و 321 میلیون تومان رسیده است.

فیلم های “شبی که ماه کامل شد”، به کارگردانی “نرگس آبیار” و “قصر شیرین”، به کارگردانی “سیدرضا میرکریمی”، به ترتیب با 215 و 131 میلیون تومان فروش در جایگاه های چهارم و پنجم جدول فروش هفتگی قرار گرفته اند.


هر پنجشنبه با گزارش فروش هفتگی سینمای ایران همراه ما باشید!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم