گزارش باکس آفیس آخر هفته: فروش داخلی فیلم IT Chapter Two از مرز 100 میلیون دلار عبور کرد

با اینکه پیش بینی می شد فیلم “سهره طلایی” (The Goldfinch)، با بازی ستاره ای مثل  نیکول کیدمن موفق به کسب جایگاه نخست جدول باکس آفیس این هفته شود، اما این فیلم عملا در گیشه شکست خورد و با 2 میلیون دلار فروش، در جایگاه هشتم جدول قرار گرفت. این امر باعث شد تا فیلم ترسناک “آن: بخش دوم” (IT: Chapter Two) با قدرت به صدرنشینی خود در هفته ی ادامه دهد.  در جدول زیر نگاهی به ۵ فیلم صدرنشین باکس آفیس ویکند خواهیم داشت.


قسمت دوم فیلم پرطرفدار “آن”، در هفته ی دوم اکرانش موفق شد با 40 میلیون دلار فروش، جایگاه نخست خود در جدول فروش هفتگی سینما های آمریکا را حفظ کند. فروش کل این فیلم در مرز های داخلی این کشور خیلی زود از مرز 100 میلیون دلار عبور کرد و به 153 میلیون دلار رسید. این در حالی است که فروش جهانی این فیلم به بیش از 320 میلیون دلار رسیده است و به طور کلی عملکرد آن در این مدت بسیار خوب بوده است.

این فیلم به کارگردانی “اندی موشیاتی” (Andrés Muschietti) ساخته شده است و داستان آن، ۲۷ سال بعد از اتفاقات و حوادثی که در قسمت اول آن رخ داد در جریان است. “جیمز مک آووی”(James McAvoy)، “جسیکا چستین” (Jessica Chastain)، “بیل هیدر” (Bill Hader)، “جی رایان” (Jay Ryan) و “بیل اسکارشگورد” (Bill Skarsgård) از جمله بازیگرانی اند که در قسمت دوم و دنباله ی  فیلم ترسناک “آن” به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم جنایی “کلاهبرداران” (Hustlers)، به کارگردانی “لورین اسکافاریا” (Lorene Scafaria)، شروع خوبی را در گیشه پشت سرگذاشت و با 33 میلیون دلار فروش، در جایگاه دوم جدول قرار گرفته است. داستان این فیلم درباره ی دو دوست به نام های “رامونا” (با بازی جنیفر لوپز) و “دستنی” (با بازی کنستانس وو) است که همراه با دیگر اعضای سابق استریپ-کلاب‌ها از مشتری‌های وال استریتی خود اخاذی می‌کنند.

در ادامه ی جدول باکس آفیس این هفته، فیلم اکشن “فرشته سقوط کرده است” (Angel Has Fallen)، به کارگردانی “ریک رومن وو” (Ric Roman Waugh)، با 4 میلیون دلار فروش در هفته ی چهارم اکرانش در جایگاه سوم قرار دارد. فروش کل این فیلم تا کنون به مبلغ 60 میلیون دلار رسیده است.

فیلم کمدی “پسران خوب” (Good Boys)، به کارگردانی “جین استاپنیستسکی” (Gene Stupnitsky) با 4 میلیون دلار و لایو اکشن “شیرشاه” (The Lion King) با 3 میلیون دلار فروش در جایگاه های چهارم و پنجم جدول باکس آفیس قرار گرفته اند.

هفته ی آینده چه فیلم هایی اکران می شوند؟

در ادامه ی این مقاله سعی داریم مهم ترین فیلم هایی که در هفته ی آینده اکران خواهند شد را به طور مختصر معرفی کنیم.

سفر به سوی ستارگان – Ad Astra

این فیلم که با ژانر علمی – تخیلی و به کارگردانی “جیمز گری” (James Gray) ساخته شده است، درباره ی سفری به منظومه ی شمسی است. شخصیت اصلی داستان، “روی مک براید”(با بازی  “برد پیت”)، برای یافتن پدرش که سالها پیش برای پیدا کردن حیات موجودات بیگانه به سیاره ی نپتون سفر کرده بود، راهی سفری پرخطر می شود تا دلیل شکست پدرش را پیدا کند. “گری” تلاش کرده است تا این پروژه را با هدف به تصویر کشیدن واقع‌بینانه‌ترین سفر فضایی نمایش داده شده در یک فیلم سینمائی تولید کند.

“برد پیت”، “تامی لی جونز”، “روٍث نگا” و “دونالد ساترلند” از جمله بازیگرانی اند که در فیلم “به سوی ستارگان” به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم در تاریخ ۲۰ سپتامبر ۲۰۱۹ (۲۹ شهریور ۱۳۹۸) به طور رسمی در سینما های ایالت متحد آمریکا اکران خواهد شد.


هر دوشنبه با گزارش باکس آفیس و مهم ترین اکران های پیش رو همراه ما باشید!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم