دومین تریلر رسمی فیلم Ford v. Ferrari با بازی کریستین بیل منتشر شد + ویدئو

کمپانی فاکس قرن بیستم و والت دیزنی بعد از گذشت سه ماه از انتشار اولین تریلر فیلم مورد انتظار “فورد در برابر فراری” (Ford v. Ferrari) به تازگی دومین تریلر رسمی این فیلم را منتشر کرده اند که در ادامه می توانید تماشا کنید:

اتفاقات این فیلم در سال ۱۹۶۶ میلادی و در جریان مسابقات اتومبیل رانی شهر لومان فرانسه دنبال می شود که داستان گروهی از مهندسان آمریکایی را روایت می کند که وظیفه ی طراحی اتومبیلی را دارند که در مسابقه موفق به شکست اتومبیل شرکت فراری شود.

“جیمز منگولد” (James Mangold) وظیفه ی کارگردانی این فیلم جدید “فورد در برابر فراری” را بر عهده داشته است. “لوگان” (Logan)، “ولورین” (The Wolverine) و “دختر، از هم گسیخته” (Girl, Interrupted) از جمله فیلم هایی اند که به کارگردانی “جیمز منگولد” ساخته شده اند.

“مت دیمون” (Matt Damon)، “کریستین بیل” (Christian Bale)، “کترینا بلف” (Caitriona Balfe) و “جان برنثال” (Jon Bernthal) از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم “فورد در برابر فراری” به نقش آفرینی پرداخته اند.

کمپانی فاکس قرن بیستم و والت دیزنی تاریخ اکران فیلم درام و اکشن “فورد در برابر فراری” را ۱۵ نوامبر ۲۰۱۹ (۲۴ آبان ۱۳۹۸) اعلام کرده اند.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم