لیست بهترین بازیگران جوان زن که کمتر از 30 سال سن دارند

این لیست به بازیگران زنی می پردازد که بسیار بااستعداد هستند. در اینجا لیستی از 10 بازیگر زن موفق زیر 30 سال را معرفی می کنیم. با پروشات همراه باشید.


10. داکوتا جانسون – Dakota Johnson

چه قبول کنید یا نکنید فیلم “50 طیف خاکستری” (50 Shades of Grey) داکوتا جانسون را در معرض دید همگان قرار داد. این فیلم گرچه با واکنش منفی منتقدین مواجه شد اما در گیشه فروش بالایی داشت و جانسون را معروف کرد. سپس با حضور در فیلم “عشای شیطانی” (Black Mass) در کنار جانی دپ به یک ستاره تبدیل شد.

همچنین بخوانید: معرفی 15 فیلم جذاب و دیدنی شبیه پنجاه طیف خاکستری (Fifty Shades of Grey)


9. اما واتسون – Emma Watson

اما واتسون به دلیل حضور در سری فیلم های “هری پاتر” یکی از چهره های شناخته شده جهان است. با اینکه به دلیل حضور در این فیلم تخیلی می توانست در مسیر دیگری قرار بگیرد اما توانست بهترین مسیر ممکن را ادامه دهد. گرچه او مسیر طولانی در پیش دارد اما با حضور در فیلم “دیو و دلبر” (Beauty and the Beast) ثابت کرده یک بازیگر درخشان است.

همچنین بخوانید: اما واتسون و تمام پسرانی که با آن‌ها ملاقات داشته


8. شیلین وودلی – Shailene Woodley

شیلین وودلی با وجود کارنامه محدود توانست استعداد خود را ثابت کند. او با وجود ایفای نقش های احساسی در ژانر درام و اکشن حضور یافته است. اغلب فیلم های او درام های نوجوانانه بودند، اما اجرای اخیر او در مینی سریال تلویزیونی “دروغ های کوچک بزرگ” (Big Little Lies) توانست مهارت بازیگری او را نشان دهد.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های عاشقانه غم انگیز در تاریخ سینما


7. ال فنینگ – Elle Fanning

ال فنینگ 19 ساله جوان ترین شخصیت این لیست است که به دلیل تریلر علمی تخیلی “سوپر 8” (Super-8) از “جی جی آبرامز” مورد توجه قرار گرفت. او در هشت سالگی در فیلم “بابل” (Babel) “الکساندرو ایناریتو” بازی کرد. همچنین در فیلم “مالیفیسنت” (Maleficent) در کنار آنجلینا جولی در نقش “پرنسس ارورا” حضور یافت. از آثار دیگر او عبارتند از “جینجر و رزا” (Ginger & Rosa) و “زنان قرن بیستم” (20th Century Women). اگر به زودی نامزد اسکار شد تعجب نکنید.

همچنین بخوانید: 12 فیلم برتر آنجلینا جولی که باید تماشا کنید


6. مارگو رابی – Margot Robbie

مارگو رابی را برای اولین بار در فیلم “گرگ وال استریت” (The Wolf of Wall Street) دیدیم و دیگر عقب ننشست. اجرای او در نقش “هارلی کوئین” در فیلم “جوخه انتحار” (Suicide Squad) دیدنی بود. در “من تونیا هستم” (I, Tonya) درخشید و نامزد اسکار شد. باید شاهد اجراهای آینده او باشیم.

همچنین بخوانید: حقایق جالب درباره مارگو رابی که شاید نمی‌دانستید + تصاویر


5. بری لارسون – Brie Larson

کاپیتان مارول اینجاست. بری لارسون با فیلم Short Term 12 درخشید و منتقدین منظر نامزدی او در اسکار بودند اما توسط آکادمی نادیده گرفته شد. با این حال چندان منتظر نماند زیرا برای حضور در فیلم “اتاق” (Room) جایزه اسکار را به خانه برد. حضور در فیلم های مارول نیز آثار بعدی او بود.

همچنین بخوانید: معرفی 10 فیلم جذاب و دیدنی شبیه اتاق (Room)


4. آلیسیا ویکاندر – Alicia Vikander

این بازیگر زیبای سوئدی با مهارت های بازیگری خود تماشاگران و منتقدین را شوکه کرد. “آلیسیا ویکاندر” از سال 2015 در هفت فیلم حضور یافته و کارگردان هایی نظیر “گای ریچی” و “درک سیانفرنس” همکاری کرده است. او در “اکس-ماشینا” (Ex-Machina) درخشید و با حضور در فیلم “دختر دانمارکی” (The Danish Girl) اجرای خیره کننده ای ارائه داد. به نظر می رسد نقش های موفق او در راه هستند.

همچنین بخوانید: 10 بازیگر زن گران‌قیمت جهان در سال 2017


3. اما استون – Emma Stone

اما استون پیش از “لالالند” (La La Land) هم یک نام شناخته شده بود و می خواست ستاره شود. اما این فیلم او را به جایگاه فعلی رساند و اکنون او در کنار “جنیفر لارنس” بزرگ ترین ستاره هالیوود است. جالب است ببینیم از این به بعد چه مسیری را طی خواهد کرد.

همچنین بخوانید: همه‌چیز درباره اما استون + بیوگرافی این ستاره هالیوود


2. جنیفر لارنس – Jennifer Lawrence

در سال 2010 و در سن 20 سالگی برای اولین بار نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اصلی زن شد. دو سال بعد به خاطر بازی در فیلم “دفترچه امیدبخش” (Silver Linings Playbook) جایزه اسکار را به خانه برد. در سال 2010 چه کسی تصور می کرد روزی به یک ستاره تبدیل شود. البته که جنیفر لارنس باید در این لیست باشد. او بزرگ ترین ستاره جهان است که در مدت زمان کوتاه به چنین موفقیتی دست یافت. بهترین نکته درباره این موضوع این است که به زودی شاهد خاموشی او نخواهیم بود. او در سال های آینده همچنان در صدر قرار خواهد گرفت.

همچنین بخوانید: معرفی فیلم های رو به اکران جنیفر لارنس در آینده نزدیک


1. سورشا رونان – Saoirse Ronan

او تنها 25 سال دارد و تا به اینجا سه بار نامزد اسکار شده است. سورشا رونان باستعداد و زیبا اولین بار در فیلم “کفاره” (Atonement) حضور یافت و در فیلم های “استخوان های دوست داشتنی” (Lovely Bones) و “هانا” (Hanna) درخشید. سپس با حضور در فیلم های “لیدی برد” (Lady Bird) و “بروکلین” (Brooklyn) استعداد خود را ثابت کرد. بدون شک او بهترین بازیگر حال حاضر هالیوود محسوب می شود.

همچنین بخوانید: معرفی 12 فیلم جذاب و دیدنی شبیه لیدی برد (Lady Bird)


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید، منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. رامین

    شهریور 26, 1398

    سلام
    به نظر من
    جای هایلی استانفیلد تو لیست خالیه.

    پاسخ