کن واتانابه به انسل الگورت در سریال Tokyo Vice پیوست

مدتی پیش بود که حضور انسل الگورت (Ansel Elgort) در سریال جدید “فساد توکیو” (Tokyo Vice)، محصولی از سرویس استریم HBO Max تایید شد. اکنون بر اساس جدید ترین اخبار منتشر شده “کن واتانابه” (Ken Watanabe)، بازیگر 59 ساله ی ژاپنی، قرار است هم بازی “الگورت” در این سریال جنایی باشد.

“واتانابه” در آثار هالیوودی مشهوری مثل “تلقین” (Inception)، “پوکمون: کاراگاه پیکاچو” (Pokémon Detective Pikachu) و “بتمن آغاز می کند” (Batman Begins) حضور داشته و به نقش آفرینی پرداخته است.

داستان سریال جدید “فساد توکیو” بر اساس کتابی به همین نام، نوشته ی “جک آدلستین” (Jake Adelstein)، ساخته خواهد شد که داستان زندگی روزنامه نگاری آمریکایی (با بازی الگورت) را روایت می کند که در کشور ژاپن و در شهر توکیو همراه با پلیس این شهر، به تحقیق و بررسی درباره ی جرم و جنایت های اتفاق افتاده در شهر می پردازد. “واتانابه” نیز نقش یک کاراگاه پلیس را بازی خواهد کرد که کمک های زیادی به این روزنامه نگار می کند.

کارگردانی سریال “فساد توکیو” بر عهده ی “دستین دنیل کرتون” (Destin Daniel Cretton) خواهد بود که تا کنون فیلم هایی مثل “قلعه ی شیشه ای” (The Glass Castle) و “بخش کوتاه مدت شماره ۱۲” (Short Term ۱۲) را کارگردانی کرده است.

سرویس استریم HBO Max از بهار سال 2020 به طور رسمی شروع به کار خواهد کرد و تا کنون اطلاعات دقیقی از تاریخ پخش سریال “فساد توکیو” منتشر نشده است.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم