گزارش فروش هفتگی سینمای ایران

در هفته ای که گذشت، به دلیل تعطیلی دو روزه ی سینما های کشور فروش فیلم های در حال اکران هم به حداقل رسید و جدول فروش هفتگی هم دستخوش تغییر چندانی نشده است.

فیلم “ایده اصلی”، به کارگردانی “آزیتا موگویی”، با 263 میلیون تومان فروش همچنان در جایگاه اول قرار دارد. فروش کل این فیلم در هفته ی پنجم اکرانش به 2 میلیارد و 663 میلیون تومان رسیده است.

این فیلم که با ژانر اجتماعی ساخته شده، داستان رقابت شرکت های مختلف تجاری برای برنده شدن در مناقصه ای است که بین ایران و اسپانیا و در جزیره ی هندورابی در حال برگزاری است. “بهرام رادان”، “مریلا زارعی”، “پژمان جمشیدی” و “هانیه توسلی” از جمله ستارگان این فیلم هستند.

فیلم “قسم”، به کارگردانی “مجسن تنابنده”، در هفته ی ششم اکرانش 200 میلیون تومان فروش در گیشه داشت و جایگاه دوم خود در جدول را حفظ کرده است. فروش کل این فیلم تا کنون به مبلغ 2 میلیارد و 176 میلیون تومان رسیده است.

در ادامه ی جدول، فیلم “سرخپوست”، به کارگردانی “نیما جاویدی”، با 141 میلیون تومان فروش در هفته ی چهاردهم اکرانش، در جایگاه سوم قرار گرفت. فروش کل این فیلم تا کنون به مبلغ 14 میلیارد و 94 میلیون تومان رسیده است.

فیلم های “شبی که ماه کامل شد”، به کارگردانی “نرگس آبیار” و “قصر شیرین”، به کارگردانی “سیدرضا میرکریمی”، به ترتیب با 125 و 114 میلیون تومان فروش، در جایگاه های چهار و پنجم جدول فروش هفتگی قرار گرفته اند.


آخر هفته ها با گزارش فروش هفتگی سینمای ایران همراه ما باشید!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم