چیویتل اجیوفور به کریس ایوانز در فیلم Infinite پیوست

بر اساس جدید ترین اخبار منتشر شده از طرف کمپانی پارمونت پیکچرز، “چیویتل اجیوفور” (Chiwetel Ejiofor)، بازیگر 42 ساله ی بریتانیایی، به فیلم جدید و مورد انتظار “نامیرا” (Infinite) اضافه شده و قرار است نقش منفی اصلی این را بازی کند.

این بازیگر که در سال 2014 برای بازی در فیلم “دوازده سال بردگی” (12 Years a Slave) نامزده دریافت جایزه ی اسکار شد، در فیلم هایی مثل “پسری که باد را مهار کرد” (The Boy Who Harnessed the Wind)، “راز در چشمانشان” (Secret in Their Eyes)، “دکتر استرنج” (Doctor Strange) به نقش آفرینی پرداخته و همچنین وظیفه ی صداپیشگی شخصیت “اسکار” در لایو اکشن “شیرشاه” (The Lion King) را نیز برعهده داشته است.

فیلم جدید “نامیرا” به کارگردانی “آنتوان فوکوآ” (Antoine Fuqua) و با ژانر علمی- تخیلی ساخته خواهد شد. فیلم هایی مثل “ایکوالایزر” (The Equalizer)، “هفت دلاور” (The Magnificent Seven) و “چپ دست” (Southpaw) از جمله آثاری هستند که به کارگردانی “آنتوان فوکوآ” ساخته شده اند.

داستان این فیلم با اقتباس از رمانی به همین نام، نوشته ی “دی. اریک مایکرانز” (D. Eric Maikranz)، نوشته شده است و “ایان شور” (Ian Shorr) و “جان لی هنکاک” (John Lee Hancock) وظیفه ی نوشتن فیلمنامه ی فیلم “نامیرا” را بر عهده خواهند داشت.

داستان فیلم داستان مردی به نام “ایوان مایکلز” است که خاطرات زندگی های گذشته خود را به یاد می آورد. او با گروهی به نام “کاگنومیا” آشنا می شود که همه ی اعضایش مانند او زندگی های گذشته شان را به یاد می آورند و آدم های مهم و تاثیرگذار تاریخ بوده اند. داستان فیلم داستان تلاش های “ایوان” برای ورود به این گروه و رسیدن به مقامی در میان افرادش است.  “کریس ایوانز” (Chris Evans) نقش اصلی این فیلم را بازی خواهد کرد.

فیلم “نامیرا” در تاریخ ۷ آگوست ۲۰۲۰ (۱۷ مرداد ۱۳۹۹) به طور رسمی در سینما های ایالت متحد آمریکا اکران خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم