بیوگرافی کامل ساندرا بولاک (Sandra Bullock) از کودکی تا به امروز

نام: ساندرا بولاک

تاریخ تولد: 26 جولای 1964 (4 مرداد 1343)

سن: 55 سال

محل تولد: آرلینگتون کانتی، ایالات متحده آمریکا

قد: 1.70 سانتی متر

شغل: بازیگر

وضعیت تاهل: مطلقه

بیوگرافی ساندرا بولاک

“ساندرلا بولاک” یکی از گران قیمت ترین بازیگران زن هالیوود، صاحب یک کمپانی تولید فیلم و یک رستوران و یک زن باهوش و جذاب است. در سال 2015 مجله مردم او را به عنوان زیباترین زن معرفی کرد و تصویر او روی جلد مجله قرار گرفت. “ساندرا” را زیبای طبیعی نامیدند زیرا همیشه با کمترین آرایش روی فرش قرمز ظاهر می شود. “ساندرا” هنوز خوش هیکل و زیباست. کمتر زنی در آستانه 50 سالگی چنین هیکل زیبایی دارد.

“ساندرا آنت بولاک “در تاریخ 26 جولای 1964 در آرلینگتون (ایالات متحده، ویرجینیا) به دنیا آمد. او تنها فرزند خانواده نبود و شش سال پس از تولد او خواهر کوچکترش “گسین” به دنیا آمد. خانواده “ساندرا” بسیار خلاق بودند و همین موضوع بر او اثر گذاشت. مادرش خواننده اپرا و پدرش معلم آواز بود. آنها دوست داشتند دخترشان مسیر آنها را دنبال کند، بنابراین او هم به کلاس های آواز رفت و یادگیری پیانو را آموخت.

ساندرا بولاک در کودکی

پیانیست یا خواننده اپرا بودن هرگز برای ساندرا جذاب نبود، بنابراین برای وارد نشدن به مدرسه موسیقی هرکاری کرد. یک بار در اپرای سالزبرگ نقش کوتاهی به دست آورد، اما این موضوع برای او مسخره بود. از آن زمان جان و هلگا، والدین او، از اصرار برای دنبال کردن حرفه موسیقی توسط او خودداری کردند.

این بازیگر در دوران کودکی سفرهای زیادی داشت زیرا خانواده به خاطر شغل مادر مجبور بودند بین آمریکا و اروپا در رفت و آمد باشند. هنگامی که “ساندرا” 12 ساله بود سرانجام به آمریکا رفتند. در مدرسه کودکان دیگر “ساندرا” را خارجی می دانستند و به همین دلیل به او بی توجهی می کردند.

ساندرا بولاک

“ساندرا” پس از فارغ التحصیلی تصمیم گرفت وکیل شود و به دانشگاه وارد شد، اما به زودی متوجه شد حرفه اشتباهی را انتخاب کرده و بنابراین دانشگاه را رها کرد. او به عنوان یک دختر 22 ساله معمولی با آرزوهای بزرگ با امید به اینکه مدل یا مهماندار هواپیما شود به نیویورک رفت. با این حال مجبور شد در یک بار پیشخدمتی کند. او همچنین به عنوان کارمند بار و فروشنده نیز کار کرد.

او درحالی که در بارهای معمولی نیویورک کار می کرد دوست داشت یک بازیگر محبوب شود. بنابراین پول پس انداز کرد و به کلاس های بازیگری رفت. اما ساندرای جوان در نیویورک موفق نشد و به لس آنجلس رفت.

فیلم های او

حرفه بازیگری او با نقش های مختلف در نمایش های برادوی آغاز شد. این نقش ها برای توجه منتقدین به او کافی بودند. از بازی او تحسین شده و پیشنهاد بازی در سریال ها به او داده شد.

ساندرا بولاک در فیلم سرعت

اولین اثر جدی او کمدی “دختر کارگر” (Working Girl) در سال 1990 بود. سپس سه سال بیکار بود و در سال 1993 به یک باره در پنج فیلم حضور یافت. یکی از آنها تریلر دیدنی “تخریب‌چی” (Demolition Man) بود که در آن با وسلی اسنایپس و سیلوستر استالونه همبازی شد. منتقدین و تماشاگران از این فیلم استقبال کردند. با این حال این بازیگر و نقش او، “لنینا هاکسلی”، مورد توجه واقع شدند. “ساندرا بولاک” درست چند روز پیش از فیلمبرداری انتخاب شد زیرا “لوری پتی” که برای این نقش انتخاب شده بود از پروژه کناره گرفت.

“ساندرا” پس از حضور در فیلم “تخریب چی” واکنش های مختلف دریافت کرد. تماشاگران او را به خاطر سپرده و دوست داشتند. او همچنین نامزد جایزه تمشک طلایی بدترین بازیگر زن شد. برخلاف شروع بد این بازیگر کارگردان های هالیوودی به او توجه کردند. در سال 1994 او پس از حضور در فیلم “سرعت” (The Speed) در کنار کیانو ریوز بسیار معروف شد. پس از اکران فیلم این بازیگر به عنوان ستاره برتر هالیوود و بهترین بازیگر فیلم های اکشن شناخته شد.

در این زمان “ساندرا بولاک” شرکت تولیدکننده خود را افتتاح کرد و در فیلم های “زمانی که تو خواب بودی” (While You Were Sleeping) و “شبکه” (The Net) حضور یافت و در هر دو نقش های اصلی را برعهده داشت. این فیلم ها موفق بودند اما سپس حرفه او دچار رکود شد. بازی در فیلم “دختر شایسته اخلاق” (Miss Congeniality) در سال 2000 باعث شهرت او شد. او در این فیلم مهارت کمدی خود را نشان داد. این فیلم در گیشه 200 میلیون دلار فروش داشت. نقش “گریس هارت”، کارمند اف بی آی جایزه گلدن گلوب را برای او به ارمغان آورد. سری دیگر فیلم موفق نبود و پس از این شکست، “ساندرا” تصمیم گرفت در فیلم های ارزان قیمت حضور یابد.

فیلم “برخورد” (Crash) با بودجه حدود 6 میلیون دلار موفق بود و سازندگان آن 3 جایزه اسکار دریافت کردند. در سال 2009 این بازیگر برترین جوایز اسکار و گلدن گلوب را برای بازی در فیلم “نقطه کور” (The Blind Side) که نامزد بهترین بازیگر زن شده بود دریافت کرد و برای بازی در فیلم “همه چیز درباره استیو” نیز جایزه تمشک طلایی را به دست آورد.

ساندرا بولاک در فیلم گرانش

فیلم “نقطه کور” به یک فیلم تاثیرگذار و دیدنی تبدیل شد و از آنجایی که براساس داستان واقعی بود تماشاگران و منتقدین آن را دوست داشتند. این بازیگر در سال 2013 در دو فیلم “مخمصه” (The Heat) و “گرانش” (Gravity) که به نظر منتقدین برترین فیلم های سال 2013 بودند نقش اصلی را دریافت کرد. این نقش های “بولاک” برترین نقش های کارنامه اش بودند. “ساندرلا بولاک” در خیابان مشاهیر هالیوود ستاره خود را دریافت کرد. کارنامه او هم دارای آثار درخشان است و هم آثار ناموفق. او در فیلم های زیادی حضور یافته است، از جمله: “بدنام” (Notorious)، “اخطار قبلی” (Premonition)، “خواستگاری” (The Proposal)، “لاو پوشن” (Love Potion) و غیره.

زندگی شخصی

“ساندرا بولاک” در سن 20 سالگی با “جین وینسنت” بازیگر ازدواج کرد اما این ازدواج دوام نداشت و “ساندرا” تلاش می کند آن روزها را به یاد نیاورد. سپس در فیلم “لاو پوشن” با “تیت داناوان” آشنا شد و او را مرد رویاهای خود پنداشت. پس از جدایی از او افسرده شد. او در زندگی خود با مردان جوان و مسن بسیاری آشنا شد که همگی به جدایی انجامید.

در سال 2004، “بولاک” با “جس جیمز”، مجری برنامه Monster Garage ازدواج کرد. آنها در سال 2010 پسری به نام لوئیس را به سرپرستی قبول کردند. در بهار همان سال رسانه ها درباره خیانت جس صحبت کردند و “ساندرا” تقاضای طلاق داد. در ژوئن 2010 این زوج از هم جدا شده و “ساندرا” خودش سرپرستی پسرش را برعهده گرفت. در حال حاضر او دو فرزند دارد زیرا در سال 2015 سرپرستی دختری به نام “لیلا” را برعهده گرفت.

پس از اکران فیلم “خواستگاری” درباره رابطه او با رایان رینولدز شایعاتی ایجاد شد. خودشان این موضوع را تایید نکردند. اما پس از جدایی “رینولدز” از “جوهانسون”، رابطه آن دو برملا شد اما به زودی از هم جدا شدند. در سال 2015 درباره زندگی شخصیت او مجددا صحبت شد زیرا او با عکاسی به نام “برایان رندل” رابطه داشت. آن دو به همراه هم در مراسم ازدواج “جنیفر آنیستون” شرکت داشتند. رسانه ها درباره خواستگاری “برایان” از “ساندرا” صحبت کردند و گویی قرار بود در تابستان 2016 ازدواج صورت بگیرد اما این اتفاق هرگز رخ نداد.

ساندرا بولاک و فرزندانش

“بولاک” به زبان های انگلیسی و آلمانی مسلط است که البته تعجبی ندارد زیرا مادر ساندرا آلمانی تبار است. این بازیگر در خیریه شرکت دارد و یکی از بزرگ ترین حامیان صلیب سرخ محسوب می شود، زیرا دو بار کمک یک میلیون دلاری کرده است.

فیلم شناسی

  • مخمصه – The Heat
  • فوق‌العاده بلند و بیش از حد نزدیک – Extremely Loud & Incredibly Close
  • خواستگاری – The Proposal
  • همه چیز درباره استیو – All About Steve
  • نقطه کور – The Blind Side
  • اخطار قبلی – Premonition
  • بدنام – Notorious
  • خانه دریاچه – The Lake House
  • دختر شایسته اخلاق 2 – Miss Congeniality 2
  • مهلت دو هفته‌ای – Two Weeks Notice
  • 28 روز – 28 Days
  • دختر شایسته اخلاق – Miss Congeniality
  • سرعت ۲: کنترل سفر دریایی – Speed 2: Cruise Control
  • Two If by Sea
  • شبکه – The Net
  • زمانی که خواب بودی – While You Were Sleeping
  • سرعت – The Speed
  • 8 یار اوشن – Ocean’s 8

جوایز

  • 2010: جایزه اسکار بهترین بازیگر زن برای فیلم “نقطه کور”
  • 2010: جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر زن برای فیلم “نقطه کور”
  • 2010: جایزه بهترین بازیگر زن گیلد برای فیلم “نقطه کور”
  • 2010: جایزه تمشک طلایی بدترین بازیگر زن و زوج سینمایی (به همراه بردلی کوپر) برای فیلم “همه چیز درباره استیو)

تصاویری از ساندرا بولاک

kinopoisk.ru

امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید، منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم