تریلر نهایی فیلم Doctor Sleep منتشر شد + ویدئو

در حالی که دو ماه به اکران فیلم ترسناک “دکتر اسلیپ” (Doctor Sleep) که دنباله ی فیلم “درخشش” (The Shining) است باقی مانده، کمپانی برادران وارنر به تازگی آخرین تریلر این فیلم را منتشر کرده است که در ادامه می توانید تماشا کنید:

“مایک فلناگان” (Mike Flanagan) وظیفه ی نویسندگی و کارگردانی فیلم جدید “دکتر اسلیپ” را بر عهده داشته است. “بازی جرالد” (Gerald’s Game)، “سکوت” (Hush) و “ویجا: خاستگاه شیطان” (Ouija: Origin of Evil) از جمله فیلم هایی هستند که به کارگردانی “فلناگان” ساخته شده اند.

داستان فیلم “دکتر اسلیپ” درباره ی زندگی “دنی تورنس”، پسر “جک تورنس” است که اکنون نزدیک به ۴۰ سال سن دارد و هنوز تحت تاثیر اتفاقات رخ داده در دوران کودکی اش، در هتلی که اتفاقات فیلم “درخشش” در آن جریان داشت، است. فشار روحی و روانی زیاد باعث اعتیاد “دنی” به الکل شده است؛ اما در نهایت او الکل را ترک می‌کند و قدرت‌های دوران کودکی خود را به دست می‌آورد.

“ایوان مک گرگور” (Ewan McGregor)، “ربکا فرگوسن” (Rebecca Ferguson) و “زان مک کلارنون” (Zahn McClarnon) از جمله بازیگرانی اند که در فیلم مورد انتظار “دکتر اسلیپ” به ایفای نقش می پردازند.

این فیلم در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۷ آبان ۱۳۹۸) به طور رسمی در سینما های ایالت متحد آمریکا اکران خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها (2)

بستن فرم

  1. رامین

    شهریور 18, 1398

    قراره اقتباسی از فیلم شاینینگ باشه ؟ اگه اونجور باشه که خیلی خوبه.

    پاسخ

    • عباس در پاسخ به رامین

      شهریور 18, 1398

      سلام رامین جان،
      اقتباس نیست، دنباله شاینیگ هستش. زندگی پسر جک تورنس رو روایت میکنه که تو فیلم شاینینگ یه پسر بچه بود و حالا بزرگ شده ولی مشکلات روانی داره.

      پاسخ