پوستر شخصیت های فیلم مورد انتظار Maleficent: Mistress of Evil منتشر شد

بعد از گذشت دو ماه از انتشار آخرین تریلر فیلم مورد انتظار “مالیفیسنت: معشوقه ی شیطان” (Maleficent: Mistress of Evil)، کمپانی والت دیزنی به تازگی پوستر های جدیدی با محوریت شخصیت های اصلی این فیلم را منتشر کرده است که در ادامه می توانید مشاهده کنید:

این فیلم به عنوان دنباله ی فیلم “مالیفیسنت” (Maleficent) در نظر گرفته شده است که در سال ۲۰۱۴ و با بودجه ای ۱۸۰ میلیون دلاری ساخته شد که در مجموع موفق شد به فروشی ۷۵۸ میلیون دلاری دست پیدا کند.

اتفاقات فیلم “مالیفیسنت: معشوقه ی شیطان” چند سال پس از حوادث فیلم “مالیفیسنت” آغاز خواهد شد که این فیلم همچنان به‌ بررسی رابطه پیچیده بین پری شاخدار و ملکه جدید خواهد پرداخت که اکنون نیاز به‌ اتحاد جدیدی برای مواجهه و مبارزه با دشمنان جدید و محافظت از گیاهان و موجودات جادویی که در آن ساکن هستند، دارند.

“رابرت اشترمبرگ” (Robert Stromberg) کارگردانی هر دو قسمت این فیلم را بر عهده داشته است و ستارگانی مثل“آنجلینا جولی” (Angelina Jolie)، “ال فانینگ” (Elle Fanning)، “میشل فایفل” (Michelle Pfeiffer) و “اد اسکرین” (Ed Skrein) از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم جدید “مالیفیسنت: معشوقه ی شیطان” به ایفای نقش پرداخته اند.

با تغییر تاریخ اکران این فیلم، “مالیفیسنت: معشوقه ی شیطان” هشت ماه زودتر و در تاریخ ۱۸ اکتبر ۲۰۱۹ (۲۶ مهر ۱۳۹۸) اکران خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم