اولین تریلر رسمی فیلم Bad Boys for Life منتشر شد + ویدئو

کمپانی سونی پیکچرز سرانجام اولین تریلر از فیلم مورد انتظار “پسران بد برای همیشه” (Bad Boys for Life) را منتشر کرده است که در آن شاهد بازگشت کاراگاه لاوری و برنت هستیم؛ شما در ادامه می توانید این تریلر جدید را تماشا کنید:

این فیلم قرار است آخرین قسمت از این مجموعه و پایانی بر ماجراجویی های این دو کاراگاه باشد. “ویل اسمیت” در نقش کاراگاه “مایک لاوری” و “مارتین لارنس” در نقش “مارکوس برنت” بعد از پانزده سال بار دیگر در این فیلم حضور دارند و به نقش آفرینی می پردازند.

اولین قسمت از مجموعه فیلم های “پسران بد” (Bad Boys) در سال ۱۹۹۵ میلادی (۱۳۷۴) به کارگردانی “مایکل بِی” (Michael Bay) منتشر شد که مورد توجه بسیاری از مخاطبان قرار گرفت و موفق شد در مجموع ۱۴۱ میلیون دلار فروش داشته باشد.

بعد از بازخورد های مثبتی که این فیلم داشت، سازندگان این فیلم محبوب در سال ۲۰۰۳ (۱۳۸۲) قسمت دوم این فیلم را با عنوان “پسران بد ۲” (Bad Boys II) و با بودجه ای ۱۳۰ میلیون دلاری تولید و منتشر کردند که در مجموع توانست به فروشی ۲۷۳ میلیون دلاری دست پیدا کند.

فیلم کمدی-جنایی “پسران بد برای همیشه” در تاریخ ۱۷ ژانویه ۲۰۲۰ (۲۷ دی ۱۳۹۸) به طور رسمی در سینما های ایالت متحد آمریکا اکران خواهد شد. “بلال فلاح” (Bilall Fallah) و “عادل ال عربی” (Adil El Arbi) کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته اند. این دو کارگردان، سابقه ی کارگردانی فیلم هایی مثل “بلک” (Black) و “تصویر” (Image) را در کارنامه ی خود دارند.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم