گزارش باکس آفیس آخر هفته: ادامه ی صدرنشینی فیلم Angel Has Fallen

در هفته ای که گذشت، باکس آفیس سینما های ایالت متحد آمریکا دستخوش تغییراتی چندانی نشد و فعلا در وضعیت ثابتی قرار گرفته است. در جدول زیر نگاهی به ۵ فیلم صدرنشین باکس آفیس ویکند خواهیم داشت.


فیلم اکشن “فرشته سقوط کرده است” (Angel Has Fallen)، به کارگردانی “ریک رومن وو” (Ric Roman Waugh)، با 11 میلیون دلار فروش، همچنان در صدر جدول باکس آفیس قرار دارد. فروش کل این فیلم در دومین هفته ی صدرنشینی اش به 40 میلیون دلار رسیده است.

این فیلم دنباله ی فیلم های “المپیوس سقوط کرده است” (Olympus Has Fallen) و “لندن سقوط کرده است” (London Has Fallen)، که به ترتیب در سال های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۶ اکران شدند، می باشد. “جرارد باتلر” (Gerard Butler) و “مورگان فریمن” (Morgan Freeman) از ستارگان اصلی این مجموعه فیلم هستند.

فیلم کمدی “پسران خوب”، به کارگردانی “جین استاپنیستسکی” (Gene Stupnitsky)، که یکی از فیلم های کمدی موفق سال ۲۰۱۹ نیز هست، در سومین هفته ی اکرانش و با 9 میلیون دلار فروش جایگاه دوم خود در جدول فروش هفتگی را حفظ کرده است. این فیلم که با بودجه ای 20 میلیون دلاری ساخته شده، تا کنون 56 میلیون دلار فروش در گیشه داشته است.

داستان فیلم “پسران خوب” درباره ی سه دوست دوازده ساله است که با زندگی جدید خود در دوران بلوغشان دست و پنجه نرم می کنند.

در ادامه ی جدول فروش هفتگی سینما های آمریکا، انیمیشن “شیرشاه” که در هفته ی هفتم اکرانش به سر می برد با 6 میلیون دلار فروش در آخر هفته، جایگاه سوم جدول را به دست آورده است. فروش داخلی این فیلم به مبلغ 520 میلیون دلار رسیده است.

فیلم های “سریع و خشمگین ارائه می کند: هابز و شاو” و “برنده” نیز به ترتیب با 6 و 5 میلیون دلار فروش، در جایگاه های چهارم و پنجم جدول باکس آفیس قرار گرفته اند.

هفته ی آینده چه فیلم هایی اکران می شوند؟

در ادامه ی این مقاله سعی داریم مهم ترین فیلم هایی که در هفته ی آینده اکران خواهند شد را به طور مختصر معرفی کنیم.

 آن: بخش دوم – It: Chapter Two

این فیلم به عنوان دنباله ی فیلم “آن” (It) در نظر گرفته شده است و “اندی موشیاتی” (Andrés Muschietti)، که کارگردانی قسمت قبلی این فیلم را هم انجام داده، کارگردانی این قسمت از فیلم ترسناک “آن” را برعهده داشته است. داستان این فیلم، ۲۷ سال بعد از اتفاقات و حوادثی که در قسمت اول آن رخ داد در جریان است.

قسمت اول فیلم ترسناک “آن” که با بودجه ای ۳۵ میلیون دلاری ساخته شد، در سال ۲۰۱۷ اکران شد و در مجموع موفق شد به فروشی ۷۰۰ میلیون دلاری دست پیدا کند.

“جیمز مک آووی”(James McAvoy)، “جسیکا چستین” (Jessica Chastain)، “بیل هیدر” (Bill Hader)، “جی رایان” (Jay Ryan) و “بیل اسکارشگورد” (Bill Skarsgård) از جمله بازیگرانی اند که در قسمت دوم و دنباله ی  فیلم ترسناک “آن” به ایفای نقش پرداخته اند.

قسمت دوم و دنباله ی فیلم ترسناک “آن” در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۱۹ (۱۵ شهریور ۱۳۹۸) به طور رسمی در سینما های ایالت متحد آمریکا اکران خواهد شد.


هر دوشنبه با گزارش باکس آفیس و مهم ترین اکران های پیش رو همراه ما باشید!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم