گزارش فروش هفتگی سینمای ایران: فیلم ایده اصلی همچنان در صدر جدول قرار دارد

فیلم “ایده اصلی”، به کارگردانی “آزیتا موگویی”، که از تاریخ ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ اکران رسمی خود را در سینما های سراسر کشور آغاز کرده است، برای سومین هفته ی متوالی و با 456 میلیون تومان فروش، همچنان در صدر جدول فروش هفتگی سینما های کشور قرار دارد. با این حساب، فروش کل این فیلم به مبلغ 1 میلیارد و 834 میلیون تومان رسیده است.

این فیلم که با ژانر اجتماعی ساخته شده، داستان رقابت شرکت های مختلف تجاری برای برنده شدن در مناقصه ای است که بین ایران و اسپانیا و در جزیره ی هندورابی در حال برگزاری است. “بهرام رادان”، “مریلا زارعی”، “پژمان جمشیدی” و “هانیه توسلی” از جمله ستارگان این فیلم هستند.

فیلم “ایکس لارج”، به کارگردانی “محسن توکلی”، با 356 میلیون تومان فروش و با یک پله صعود در جایگاه دوم جدول قرار گرفته است. فروش کل این فیلم در هفته ی نهم اکرانش به 5 میلیارد و 638 میلیون تومان رسیده است.

“ایکس لارج” داستان سه جوان امروزی را روایت می کند که بعد از رهایی از زندان و در مسیر تحقق رویاهایشان، با اتفاقاتی غیر منتظره روبرو می شوند. “اکبر عبدی”، “محمدرضا شریفی‌نیا”، “سحر قریشی”، “یوسف تیموری” و “علی صادقی” از جمله بازیگرانی اند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

در ادامه ی جدول فروش هفتگی، فیلم “قسم”، به کارگردانی “مجسن تنابنده” با 346 میلیون تومان فروش در هفته ی چهارم اکرانش، در جایگاه سوم قرار دارد. این فیلم در مجموع 1 میلیارد و 552 میلیون تومان فروش داشته است.

فیلم های “تگزاس ۲″ به کارگردانی “مسعود اطیابی” و “شبی که ماه کامل شد”، به کارگردانی “نرگس آبیار”، به ترتیب با 337 و 302 میلیون تومان فروش، در جایگاه های چهارم و پنجم جدول فروش هفتگی قرار گرفته اند.


هر پنجشنبه با گزارش فروش هفتگی سینمای ایران همراه ما باشید!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم