گزارش باکس آفیس آخر هفته: صدرنشینی فیلم Angel Has Fallen در اولین هفته ی اکرانش

با اکران چند فیلم جدید در هفته ای که گذشت، فیلم های بلاک باستری مثل “هابز و شاو” و “شیرشاه” به جایگاه های پایین جدول سقوط کردند. در جدول زیر نگاهی به ۵ فیلم صدرنشین باکس آفیس ویکند خواهیم داشت.


فیلم اکشن “فرشته سقوط کرده است” (Angel Has Fallen)، به کارگردانی “ریک رومن وو” (Ric Roman Waugh)، موفق شد با 21 میلیون دلار فروش، در افتتاحیه ی اکرانش، جایگاه نخست جدول فروش هفتگی سینما های آمریکا را از آن خود کند. این فیلم دنباله ی فیلم های “المپیوس سقوط کرده است” (Olympus Has Fallen) و “لندن سقوط کرده است” (London Has Fallen)، که به ترتیب در سال های 2013 و 2016 اکران شدند، می باشد.

“جرارد بالتر” (Gerard Butler) و “مورگان فریمن” (Morgan Freeman) از ستارگان اصلی این مجموعه فیلم هستند.

فیلم کمدی “پسران خوب”، به کارگردانی “جین استاپنیستسکی” (Gene Stupnitsky)، که یکی از فیلم های کمدی موفق سال 2019 نیز هست در دومین هفته ی اکرانش با 12 میلیون دلار فروش، در جایگاه دوم جدول قرار گرفته است. داستان فیلم “پسران خوب” درباره ی سه دوست دوازده ساله است که با زندگی جدید خود در دوران بلوغشان دست و پنجه نرم می کنند.

در ادامه ی جدول فروش هفتگی سینما های آمریکا، فیلم درام “برنده” (Overcomer)، به کارگردانی “الکس کندریک” (Alex Kendrick)، با 8.2 میلیون دلار فروش در جایگاه سوم قرار گرفته است. “برنده” فیلمی درام است که داستان دختری دبیرستانی و دونده را روایت می کند که توسط مربی بسکتبالی که علاقه ی زیادی هم به ورزش دو ندارد شناخته می شود و استعداد هایش را پرورش می دهد.

فیلم های “شیرشاه” و  “سریع و خشمگین ارائه می کند: هابز و شاو” نیز هر کدام با 8 میلیون دلار فروش، در جایگاه های چهارم و پنجم جدول قرار دارند.


هر دوشنبه با گزارش باکس آفیس همراه ما باشید!

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. پویان

    شهریور 4, 1398

    انیمیشن بازی های موبایلی و فیلم رهایش نکن این هفته اکران میشود چرا ننوشتینش

    پاسخ