تاریخ اکران فیلم The Woman in the Window مشخص شد

یک ماه پیش بود که کمپانی فاکس قرن بیستم اعلام کرد فیلم درام “زنی پشت پنجره” (The Woman in the Window) که قرار بود در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۲ مهر ۱۳۹۸) اکران شود، با تاخیر و در سال 2020 اکران خواهد شد. همچنین رئیس کمپانی فاکس قرن بیستم علت این تاخیر را بازخورد های ضعیف تماشاگران نسبت به این فیلم در اکران آزمایشی آن دانست و از تغییرات و بازنگری در بخش هایی از فیلم “زنی پشت پنجره” خبر داد.

اکنون بر اساس جدید ترین اخبار منتشر شده از طرف این کمپانی، فیلم “زنی پشت پنجره” در تاریخ ۱۵ می ۲۰۲۰ (۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹) به طور رسمی راهی پرده ی سینما خواهد شد.

فیلم درام، رازآلود و جنایی “زنی پشت پنجره” بر اساس رمانی به همین نام، نوشته ی “ای. جی. فیلن” (A. J. Finn)، ساخته شده است و “جو رایت” (Joe Wright) وظیفه ی کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته است. “تاریک ترین ساعت” (Darkest Hour)، “آنا کارنینا” (Anna Karenina)، “غرور و تعصب” (Pride & Prejudice) و “هانا” (Hanna) از جمله فیلم های تحسین شده ای اند که به کارگردانی “جو رایت” ساخته شده اند.

“ایمی آدامز”، “جولیان مور”، “گری اولدمن” و “وایت راسل” از جمله بازیگران مشهوری اند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم