گزارش فروش هفتگی سینمای ایران: ادامه ی صدرنشینی فیلم ایده اصلی

فیلم “ایده اصلی”، به کارگردانی “آزیتا موگویی”، که از تاریخ ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ اکران رسمی خود را در سینما های سراسر کشور آغاز کرده است، برای دومین هفته ی متوالی و با 569 میلیون نومان فروش، همچنان در صدر جدول فروش هفتگی سینما های کشور قرار دارد. با این حساب، فروش کل این فیلم تا کنون به مبلغ 1 میلیارد و 315 میلیون تومان رسیده است.

این فیلم که با ژانر اجتماعی ساخته شده، داستان رقابت شرکت های مختلف تجاری برای برنده شدن در مناقصه ای است که بین ایران و اسپانیا و در جزیره ی هندورابی در حال برگزاری است. “بهرام رادان”، “مریلا زارعی”، “پژمان جمشیدی” و “هانیه توسلی” از جمله ستارگان این فیلم هستند.

فیلم “تگزاس ۲″ به کارگردانی “مسعود اطیابی”، بعد از گذشت هجده هفته از اکران همچنان در جمع پنج فیلم پرفروش هفتگی قرار دارد. فروش کل این فیلم با 463 میلیون تومان فروش در هفته ی گذشته، به 24 میلیارد و 211 میلیون تومان رسیده است.

در ادامه ی جدول فروش هفتگی، فیلم “ایکس لارج”، به کارگردانی “محسن توکلی”، 430 میلیون تومان در هشتمین هفته ی اکرانش فروش داشته و در جایگاه سوم جدول قرار گرفته است. فروش کل یان فیلم نیز به مبلغ 5 میلیارد 246 میلیون تومان رسیده است.

“ایکس لارج” داستان سه جوان امروزی را روایت می کند که بعد از رهایی از زندان و در مسیر تحقق رویاهایشان، با اتفاقاتی غیر منتظره روبرو می شوند. “اکبر عبدی”، “محمدرضا شریفی‌نیا”، “سحر قریشی”، “یوسف تیموری” و “علی صادقی” از جمله بازیگرانی اند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

فیلم “قسم”، به کارگردانی “مجسن تنابنده”، با 409 میلیون تومان و فیلم “شبی که ماه کامل شد”، به کارگردانی “نرگس آبیار”، با 405 میلیون تومان فروش، به ترتیب در جایگاه های چهارم و پنجم جدول فروش هفتگی سینما های کشور قرار گرفته اند.


هر پنجشنبه با گزارش فروش هفتگی سینمای ایران همراه ما باشید!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم