ساخت قسمت چهارم فیلم The Matrix با بازی کیانو ریوز رسما تایید شد

بعد از انتشار شایعاتی مبنی بر ساخت قسمت جدیدی از مجموعه فیلم های بی نظیر “ماتریکس” (The Matrix)، کمپانی برادرام وارنر به تازگی ساخت قسمت چهارم این مجموعه را رسما تایید کرده است.

اما خبری که باعث خوشحالی دوچندان طرفدارن این فیلم شد، بازگشت “کیانو ریوز” (Keanu Reeves) در نقش “نئو” و همچنین “کری-ان ماس” (Carrie-Anne Moss) در نقش “ترینیتی” بود. مدتی پیش اعلام شد که “مایکل بی. جردن” (Michael B. Jordan) جایگزین “ریوز” در سری جدید این فیلم خواهد بود که تا کنون از حضور و یا عدم حضور این بازیگر در این فیلم خبری منتشر نشده است.

همچنین “لانا واچوفسکی” وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم اکشن را بر عهده خواهد داشت. مجموعه فیلم “ماتریکس” توسط لانا و لیلی واچوفسکی خلق و اولین قسمت آن در سال ۱۹۹۹، 20 سال پیش، منتشر شد. به‌دنبال قسمت اول، دو دنباله دیگر از این فیلم با عنوان “ماتریکس: بارگذاری مجدد” (The Matrix Reloaded) و “انقلاب‌های ماتریکس” (The Matrix Revolutions) ساخته شد و در سال ۲۰۰۳ منتشر گردید.

گفته می شود که مراحل ساخت قسمت چهارم این فیلم در سال 2020 آغاز خواهد شد و تا کنون تاریخ اکران دقیقی برای آن مشخص نشده است.

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. عبآس

    مرداد 30, 1398

    یا خداااااااا…. دوباره قراره قفلی بزنیم بهبه

    پاسخ