گزارش باکس آفیس آخر هفته: پایان صدرنشینی Hobbs & Shaw با شروع موفق فیلم Good Boys

در هفته ای که گذشت، فیلم های جدیدی اکران شدند که از میان آنها فیلم کمدی “پسران خوب” (Good Boys) موفق شد با فروش چشمگیر خود، جایگاه نخست جدول باکس که به مدت دو هفته متعلق به فیلم “سریع و خشمگین ارائه می کند: هابز و شاو” بود را از آن خود کند. در جدول زیر نگاهی به ۵ فیلم صدرنشین باکس آفیس ویکند خواهیم داشت.


فیلم کمدی “پسران خوب”، به کارگردانی “جین استاپنیستسکی” (Gene Stupnitsky)، در افتتاحیه ی اکرانش به 21 میلیون دلار فروش دست پیدا کرد و صدرنشین باکس آفیس این هفته شد. این فیلم بعد از فیلم کمدی “مراسم ختمی به سبک خانواده ی مادئا” (A Madea Family Funeral)، دومین فیلم کمدی سال 2019 است که در روز های آغازین اکرانش صدرنشین جدول باکس آفیس شده است.

داستان فیلم “پسران خوب” درباره ی سه دوست دوازده ساله است که با زندگی جدید خود در دوران بلوغشان دست و پنجه نرم می کنند.

فیلم اکشن و پرطرفدار “سریع و خشمگین ارائه می کند: هابز و شاو” (Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw) با 14 میلیون دلار فروش در هفته ی سوم اکرانش، در جایگاه دوم جدول فروش هفتگی سینما های آمریکا قرار دارد. فروش داخلی این فیلم تا کنون به مبلغ 133 میلون دلار رسیده است. همچنین انتظار می رود با اکران این فیلم در کشور چین فروش جهانی آن به 650 میلیون دلار برسد.

در ادامه ی جدول فروش هفتگی، لایو اکشن “شیرشاه” با 11 میلیون دلار فروش در هفته پنجم اکرانش، همچنان در جایگاه سوم قرار دارد. این فیلم که اکنون به عنوان دومین فیلم پرفروش سال 2019 و پرفروش ترین انیمیشن تاریخ سینما شناخته می شود بیش از 496  میلیون دلار در داخل کشور آمریکا و 1 میلیارد و 48 میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته است.

قسمت دوم انیمیشن “پرندگان خشمگین”، به کارگردانی “توروپ ون اورمان” (Thurop Van Orman) و فیلم“داستان های ترسناک برای گفتن در تاریکی”، به کارگردانی “آندره اووردال” (André Øvredal)، هر کدام با 10 میلیون دلار فروش، در جایگاه های چهارم و پنجم جدول فروش هفتگی سینما های آمریکا قرار دارند.

هفته ی آینده چه فیلم هایی اکران می شوند؟

در ادامه ی این مقاله سعی داریم مهم ترین فیلم هایی که در هفته ی آینده اکران خواهند شد را به طور مختصر معرفی کنیم.

برنده – Overcomer

“برنده” فیلمی درام است که داستان دختری دبیرستانی و دونده را روایت می کند که توسط مربی بسکتبالی که علاقه ی زیادی هم به ورزش دو ندارد شناخته می شود و استعداد هایش را پرورش می دهد. این فیلم به کارگردانی  الکس کندریک (Alex Kendrick) ساخته شده است و در تاریخ ۲۳ آگوست ۲۰۱۹ (۱ شهریور ۱۳۹۸) راهی پرده ی سینما ها خواهد شد.


هر دوشنبه با گزارش باکس آفیس و مهم ترین اکران های پیش رو همراه ما باشید!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم