تصاویر جدیدی از فصل سوم سریال Thirteen Reasons Why منتشر شد

بعد از انتشار اولین تریلر از فصل سوم سریال پر مخاطب “سیزده دلیل برای اینکه” (Thirteen Reasons Why)، شبکه ی نتفلیکس به تازگی تصاویر جدیدی از فصل جدید این سریال را منتشر کرده است که در آنها شاهد شخصیت های مختلف و موضوع اصلی داستان این فصل یعنی مرگ “برایس واکر” هستیم؛ شما می توانید در ادامه این تصاویر را مشاهده کنید:

طبق گفته ی شبکه ی نتفلیکس، فصل سوم سریال “سیزده دلیل برای اینکه” مثل فصل های گذشته در سیزده قسمت تولید شده و در تاریخ ۲۳ آگوست ۲۰۱۹ (۱ شهریور ۱۳۹۸) به طور رسمی بر روی آنتن این شبکه خواهد رفت. همچنین این سریال برای فصل چهارم و پایانی نیز تمدید شده است که مراحل ساخت آن نیز به تازگی آغاز شده و تا کنون جزئیاتی از داستان و زمان پخش آن منتشر نشده است.

فصل اول سریال “سیزده دلیل برای اینکه” سال ۲۰۱۷ از شبکه ی نتفلیکس منتشر شد که مورد توجه بسیاری از مخاطبان و منتقدان قرار گرفت. فصل دوم این سریال نیز در سال ۲۰۱۸ منتشر شد و اکنون داستان فصل جدید این سریال ادامه ی اتفاقات فصل قبلی را دنبال می کند.

در فصل سوم سریال “سیزده دلیل برای اینکه” شاهد بازگشت “کاترین لانگفورد” (Katherine Langford)، بازیگر نقش “هانا بیکر”، نخواهیم بود. “دیلان مینت” (Dylan Minnette)، “آلیشا بو” (Alisha Boe) و “برندون فلین” (Brandon Flynn) از جمله بازیگرانی هستند که همانند فصل های گذشته در فصل سوم این سریال هم حضور دارند و به نقش آفرینی می پردازند.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم