لیست 24 تایی طولانی ترین انیمه های سریالی که تاکنون ساخته شده اند

برخی داستانها و شخصیتها آنقدر شگفت انگیز هستند، که هر چه به پایان آنها نزدیک می شوید احساس ناراحتی بیشتری میکنید. بسیاری از انیمه ها بعد از پخش تنها یک فصل، به این سرنوشت دچار میشوند، و احساس تلخ به پایان رسیدن انیمه موردعلاقه تان، که پس از آن تمام تلاشتان را میکنید تا جایگزینی جدید برای آن پیدا کنید. اما در مقابل، برنامه هایی هستند که فصل به فصل ادامه دارند. حتما دلیلی دارد که وقتی می گوییم انیمه همه به یاد “ملوان ماه” (Sailor moon) یا “دراگون بال زد”   (Dragon ball z) میافتند. انیمه های دیگری هم وجود دارند که احتمالا از این انیمه ها بهتر هم هستند اما تاثیرات این انیمه های بلند بسیار عمیقتر از دیگر انیمه ها بوده است.

درحالی که بسیاری از انیمه ها تنها با یک یا دو فصل به پایان می رسند، برخی از آنها تقریبا تا همیشه به طول می انجامند. و حالا ما در دنیایی زندگی میکنیم که در آن از سایت های مختلف مانند  Crunchyroll و Netflix به راحتی میتوانیم انیمه ببینیم و روزهای انتظار کشیدن برای دیدن انیمه به سر آمده. امروزه زیاده روی یک نوع روش زندگی محسوب میشود و اگر شما خود را یک “افراط گر انیمه ای” میدانید، اگر جرئتش را دارید این انیمه های بی پایان را تماشا کنید. انیمه هایی که در این لیست میبینید جزو بهترین انیمه های بلند هستند و به ترتیب تعداد قسمت هایشان رتبه بندی شده اند. با پروشات همراه باشید.


24. آبشار سرنوشت – haikyuu (شصت قسمت)

“آبشار سرنوشت” انیمه ای ورزشی است که از یک داستان در ژانر شونن اقتباس شده است که شامل کلیشه های معمولی شونن است و از موضوع ورزش برای نشان دادن ترقی یک فرد ناموفق، پشت کار و روحیه ی تیمی استفاده می کند. اما چیزی که “آبشار سرنوشت” را منحصر به فرد می کند، چگونگی به نمایش گذاشتن این موضوعات با سرعتی مناسب است. در ابتدا قهرمانان داستان، بازیکنن والیبال بی تجربه ای هستند که تا بهترین بودن فاصله ی زیادی دارند. به طور کلی شخصیت ها در هیچ کجای داستان پیشرفت ناگهانی ندارند و این نمایش به طور زیرکانه ای شما را در جریان سفر امیدبخش پسرانی جوان که در کل دبیرستان اسم و رسمی برای خود به پا می کنند، خواهد فرستاد.

همچنین بخوانید: معرفی 12 انیمه ورزشی برتر تمام زمان ها


23. بلزباب – Beelzebub – (شصت قسمت)

برای دیدن بیشتر انیمه های ژاپنی یا باید کاملا به زبان ژاپنی مسلط باشید و یا فقط خودتان را مجبور کنید که به احمق بودنشان بخندید. اما “بلزباب” از طریق شخصیت های عجیب و غریبش به راحتی شما را وادار به خنده میکند. هر شرایط یا شخصیتی که در دیگر انیمه ها ممکن است معمولی باشد، همان شرایط یا شخصیت در این انیمه میتواند شما را از خنده روده بر کند. “بلزباب” در ژانر کمدی هم تراز با “گینتاما” (Gintama) می باشد.


22. کیمیاگر تمام فلزی: برادری – Fullmetal Alchemist: Brotherhood – (شصت و چهار قسمت)

اگر به دنبال انیمه ی دنباله داری می گردید که خالی از هرگونه قسمت فرعی باشد، “کیمیاگر تمام فلزی: برادری” انتخاب خوبی است. بسیاری از مواقع، مطالب اقتباس شده با همتای اصلی خود تفاوت دارند و آن به این دلیل است که بسیاری از سازندگان انیمه بخش اصلی کار را برای انتها نگه میدارند. انیمه “کیمیاگر فلزی: برادری” نشانگر این است که وفاداری به منبع اصلی موجب پیدایش نتیجه های خارق العاده می شود. این انیمه با برتری در تمامی زمینه ها و بی نقص بودنش، بی شک جزو بهترین انیمه ها قرار دارد.

همچنین بخوانید: 11 انیمه برتر تاریخ با موضوع فرشتگان که باید ببینید


21. هیولا – Monster – (هفتاد و چهار قسمت)

“هیولا” انیمه ای استثنائی در ژانر هیجانی است که حول موضوعات ناراحت کننده ای می گردد، موضوعاتی مانند رفتار روانشناختی یک جامعه ستیز، کنترل جامعه و ارزش زندگی انسان، که این موضوعات را در اضطراب انگیزترین، اما در عین حال جالب توجه ترین و واقع گرایانه ترین حالت ممکن به تصویر می کشد. سرعت داستانی آن به کندی میگذرد که با لحظات وحشت آور و شوکه برانگیزش، به نرمی در ذهن شما نفوذ کرده و شما را دربر میگیرد. تماشای چنین انیمه خوش ساختی میتواند بسیار لذت بخش باشد، و چیزی که آن را حتی لذت بخش تر می کند دانستن این است که قرار است تا هفتاد و چهار قسمت ادامه داشته باشد.


20. روحیه مبارزه – Hajime no Ippo – ( هفتاد و پنج قسمت)

ممکن است طرفدار افرادی نباشید که هر روز در حال کتک زدن بقیه اند، با اینحال بازهم انیمه “روحیه مبارزه” را به شما پیشنهاد میکنیم. جدا از بخش های دیدنی آن از اکشن و بوکس، این انیمه مقدار زیادی از کمدی ، عاشقانه و لحظات روحیه بخش به عنوان چاشنی در خود دارد. همانطور که از اسم آن پیداست “روحیه مبارزه” شامل دوستداشتنی ترین شخصیتها است که به نحوی خوب به آنها پرداخته شده که در پایان، بیننده آنقدر محو انیمه می شود که به حتی شخصیت های فرعی هم اهمیت می دهد و دنبال کننده ی آنهاست. میتوانید نسخه ی دوبله شده آن را از Crunchyroll تماشا کنید.

همچنین بخوانید: 12 انیمه برتر تاریخ درباره غذا و آشپزی


19. اسلم دانک – Slam Dunk – ( صد و یک قسمت)

“اسلم دانک” یکی از قدیمی ترین انیمه ها در این لیست است و برای ایجاد عمومیت دادن به ورزش بسکتبال در زمانی پخش شد که این ورزش طرفداران زیادی در ژاپن نداشت. اگر از طرفداران واقعی بسکتبال هستید و قصدتان از دیدن این انیمه یادگرفتن حرکات معرکه جدید است که از آنها استفاده کنید، پس باید بگویم قرار است ناامید شوید. درست است که “اسلم دانک” صحنه هایی زیادی از بسکتبال را دارد که ممکن است شما را ترغیب به یاد گیری آن کند، اما تمرکز آن بیشتر روی کار تیمی و وفاداری است.


18. مبارز روح – Yu Yu Hakusho – Ghost Fighter – ( صد و دوازده قسمت)

اگر طرفدار انیمه های جنگی نیستید و حتی آنهایی را که داستان زیبایی دارند دوست ندارید پس “مبارز روح” مناسب شما نیست. اما اگر به نمایش های اکشن خوش ساخت با ایده های نوآورانه و داستانی نسبتا عالی با کمدی خوب علاقه دارید، پس انیمه مناسبی انتخاب کردید.

در نگاه اول ممکن است شخصیت های “مبارز روح” یک بعدی و مانند شخصیت های کلیشه ای شونن به نظر بیایند اما در طول انیمه این شخصیت ها پله پله رشد کرده و قوی تر میشوند و در به انتها دلیل اصلی تماشا کردن تان تبدیل میشوند. درست است که بیش از صد قسمت است اما بر خلاف انیمه های دیگر تازگی و زیبایی اش را تا انتها حفظ می کند.

همچنین بخوانید: 12 انیمه برتر سامورایی که باید تماشا کنید


17. انتر x هانتر – Hunter x Hunter – ( صد و چهل و هشت قسمت)

” هانتر x هانتر” از نمونه های بارز یک داستان خوب در دنیای شونن است که شخصیت پردازی منحصر به فرد، داستانی متعهد و دنیا سازی فوق العاده ای دارد. تمام اینها افسانه ای جذاب را ساخته است که تماشاگران را محو تماشای آن می کند. ” هانتر x هانتر” حول موضوعات مختلفی مانند جنگ، جنایت، سیاست، بقا و مبارزه های معمول شونن می گردد.

نکته ی قابل توجه درباره این انیمه انتقال از فضاهای روشن به فضایی سنگین تر و تاریک تر داستان است. “هانتر x هانتر” بدون هرگونه قسمت فرعی با سرعت مناسب و غیرقابل پیشبینی بودنش جالب باقی می ماند. در کل این انیمه از هوشمندانه ترین انیمه ها در ژانر شونن است که آن را از دیگر انیمه ها مستثنا می کند.


16. ماجراهای عجیب جوجو – Jo Jo’s Bizarre Adventure – ( صد و پنجاه و دو قسمت)

وقتی مشغول تماشای انیمه هستید ناخودآگاه به دنبال شوخی و سرگرمی هستید. اگر “ماجراهای عجیب جوجو” را تنها برای کمدی بی چون و چرا میبینید باید بگویم به هیچ وجه ناامیدتان نخواهد کرد به طوری که پای هر 152 قسمت آن خواهید نشست. داستانی ساده و روان دارد که به مرور با پیشرفت شخصیت ها گسترده می شود.

چیزی که ” ماجراهای عجیب جوجو” را از بقیه ی انیمه های شونن مستثنا می کند این است که مانند دیگر انیمه ها تمرینات ناخوشایند ندارد و سکانس های جنگی آن هم طولانی نیست. بهترین ویژگی آن، این است که در بیشتر مواقع اصلا جدی نیست اما زمانی که فضای آن سنگین می شود، به قدری هیجان زده می شوید که در جایتان بند نمی شوید. موسیقی نوستالژیک و تصویرسازی قدیمی دهه ی 80 آن بسیار خوشایند است و بدون هرگونه داستان پیچیده و گیج کننده، یا کمدی کم ارزش این انیمه ارزش وقت شما را خواهد داشت.

همچنین بخوانید: 12 انیمه برتر استودیو جیبلی که حتما باید ببینید


15. دراگون بال – Dragon Ball – (صد و پنجاه و سه قسمت)

“دراگون بال” یکی از قدیمی ترین انیمه های این لیست است که چه در شرق و چه در غرب از پرطرفدارترین ها است. این انیمه یکی از اولین نمایش های سبک شونن است که به عنوان الگو از آن یاد می شود. قرار بود شخصیت اصلی یعنی “گوکو” چیزی بیشتر از کلیشه هایی که اصلا وجود نداشت باشد. داستان با اتمسفری غیر جدی و خنده دار از کودکی “گوکو” شروع می شود. مدتها بعد داستان رویه ای جدی تر به خود میگیرد و شرایط را برای قسمت بعدی آن یعنی “دراگون بال زد” Dragon Ball Z)) فراهم می کند. انیمیش آن کمی کم کیفیت است اما پس از مدتی به آن عادت می کنید. در آخر “دراگون بال” تا حدی کلاسیک است و قسمت جداگانه اش یعنی “دراگون بال زد” بسیار سرگرم کننده تر و مشهورتر است.


14. شاهزاده تنیس – The Prince of Tennis – (صد و هفتاد و هشت قسمت)

“شاهزاده تنیس” از انیمه های کمتر شناخته شده این لیست می باشد که در سال 2001 ساخته شد. موضوع بیشتر انیمه های ورزشی درباره ی فردی ناموفق است که با تلاش زیاد به موفقیت میرسد اما ” شاهزاده تنیس” از همان ابتدا متفاوت است، این انیمه شخصیتی را به تصویر می کشد که از همان ابتدا تنیس باز قهاری است. او از فردی نابالغ و بی تجربه، به ورزشکاری پخته تبدیل می شود که به تمامی حریفانش احترام می گذارد.

تصویرسازی انیمه در زمان خودش بسیار تاثیرگذار است و آهنگ های به روز آن کاملا با فضای پرشور ورزشی آن هم خوان می باشد. بهترین ویژگی آن غیرقابل پیشبینی بودن پایان مسابقات است چون قهرمان داستان در چرخه ی برد و باخت قرار دارد. در کل ، انیمه “شاهزاده تنیس” مانند دیگر انیمه ها واقع گرایانه نیست چون بارها در آن قوانین فیزیک زیرسوال میرود اما با اینحال با فراز و نشیب هایی که دارد بسیار زیبا و لذتبخش است.

همچنین بخوانید: رتبه بندی برترین قسمت های انیمه فری تیل (Fairy Tail)


13. آسترو – Astro Boy – (صد و نود و سه قسمت)

دلیل وجود “آسترو” در این لیست این است که این انیمه از همان ابتدای پخش در سال 1963 در صنعت کارتون آمریکا انقلاب به پا کرد.”آسترو” انیمه ای بامزه است که طنز زیادی در آن به کار رفته و همین باعث جذب نوجانان و کودکان به آن بود. این انیمه جزو انیمه های موردعلاقه بسیاری از نسلها خواهد بود و اگر شما بزرگسالی هستید که آن را در کودکی تماشا کردید، “آسترو” خاطرات زیبای کودکیتان را به یادتان خواهد آورد.


12. اینویاشا – Inuyasha – (صد و نود و سه قسمت)

“اینویاشا” انیمه ای تقریبا پیچیده است که تفکرات ناسازگاری با جامعه ی انیمه داشته. برخی اعتقاد دارند که یکی از بهترین انیمه های عاشقانه است و کتر از یک شاهکار نیست اما برخی معتقدند که “اینویاشا” زمانی از بهترین انیمه ها بود و حالا که انیمه های بهتری ساخته شده اند، ارزش آن رو به کم شدن است. داستان آن شامل عشق، رابطه، ترس، مبارزه و درام است و برای نداشتن فیلمنامه ای منطقی بارها مورد انتقاد قرار گرفته اما در نهایت داستان عاشقانه و انیمیشن زیبایش آن را از متوسط بودن نجات داد.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه‌های زمستان ۲۰۱۹ به انتخاب پروشات


11. ملوان ماه – Sailor Moon – (دویست قسمت)

“ملوان ماه” یکی دیگر از داستانهای کلاسیک است که میتواند به یاد آورنده  خاطرات کودکی دوستداران بزرگسال انیمه باشد. اگر حالا به انیمیشن و موسیقی آن نگاه کنید به نظر بسیاری ابتدایی است اما داستان انیمه است که آن را منحصر به فرد میکند.

رابطه عاشقانه ای را روایت می کند که بسیار واقع گرایانه به نظر می آید و از همه ی انیمه های شوجوی امروزی بهتر است. با شخصیت های شاهکار و داستانی پرداخته شده درباره جنگ بین خوبی و بدی آن در ژانر شوجو هیچ انیمه ی دیگری بهتر از این سراغ نداریم و تماشای آن را شدیدا به شما پیشنهاد میکنیم.


10. تولد دوباره معلم خصوصی آدمکش – Katekyo Hitman Reborn – (دویست و سه قسمت)

25 قسمت اول “تولد دوباره معلم خصوصی آدمکش ” چیزی جز یک انیمه ی خنده دار نیست اما بعد از این قسمت های مقدماتی، داستان اتمسفری سنگین و جدی به خود میگیرد که تک تک لحظات آن ارزش دید دارند. بهترین ویژگی این انیمه این است که پیشرفت تک تک شخصیتهای تک بعدی را مشاهده خواهید کرد که کاملا از شروع داستان متفاوت میشوند. برخلاف کیفیت متوسط انیمیشن “تولد دوباره معلم خصوصی آدمکش ” داستان منحصر به فرد آن شما را محو تماشای آن می کند.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه های سه بعدی (3D) تاریخ سینما را بشناسید


9. ناروتو – Naruto – (دویست و بیست قسمت)

“ناروتو” برگرفته از مانگایی با 10000 صفحه است پس بی شک می توان گفت جزو انیمه های بسیار بلند قرار دارد. “ناروتو” از آن دسته انیمه ها نیست که از همان ابتدا برایتان جالب باشد، اما اگر به دیدن آن ادامه دهید حتما جذب سه شخصیت بی همتای آن خواهید شد. این انیمه درون مایه کمدی دارد که در کنار آن داستانی شگفت انگیز با سرعتی بسیار مناسب دارد. کسانی که در کودکی این انیمه را تماشا کردند می دانند بزرگ شدن با ساسکه، ساکورا و نارتو در طی پنج سال پخش این انیمه چقدر سحرآمیز و تماشایی بوده.


8. یوگی اوه اعجوبه های دوئل – Yo-Gi-Oh! Duel Monsters – (دویست و بیست و چهار قسمت)

برخی افراد مخالف “یوگی اوه” ممکن است آن را انیمه ای بی معنی درباره ی بازی های کارتی خطاب کنند اما آنها متوجه پیشرفت شخصیت ها در طول 224 قسمت آن نشدند، به علاوه پیچیدگی روابط میان شخصیت ها و پیش زمینه ی مصری انیمه به خوبی به تصویر کشیده شده. اگر میخواهید کاملا متوجه موضوع انیمه شوید حتما نسخه زبان اصلی آن را تماشا کنید.

همچنین بخوانید: معرفی 13 انیمه زیبا که هر کودکی باید ببیند


7. پوکمون – Pokemon – (دویست و هفتاد و شش قسمت)

“پوکمون” انیمه ای شگفت انگیز است که در دنیای انیمیشن طوفانی به پا کرد. در ابتدای پخش، “پوکمون” را بخاطر آزادی عمل آن و به تصویر کشیدن تقریبا همه چیز، از اسباب بازیها تا بازیها و کارتهای بازرگانی، آن را یک انیمه نمیدانستند. داستان “پوکمون” بسیار ساده است و همین سادگی آن بینندگان جوان را به آن جذب کرد. نسخه ی اصلی آن در 276 قسمت به پایان رسید، اما تا به امروز نسخه های جدید دیگری برای آن ساخته شده.


6. دراگون بال زد – Dragon Ball Z – (دویست و نود و یک قسمت)

وزن کل سیاره بر شانه های شما قرار دارد و شکست خوردن مساوی است با از دست دادن هر آنچه تا به حال به آن اعتقاد داشتید، “دراگون بال زد” در یک جمله همین است. اگر طرفدار انیمه های جنگی هستید و هنوز “دراگون بال زد” را تماشا نکرده اید، بدانید که لذت یک تجربه ی زیبا را از خود دریغ کرده اید.

گفتن اینکه کل داستان کلیشه ای است و صحنه های مبارزه حوصله سر بر هستند آسان است اما تجربه ای که این انیمه به بیشتر بینندگان مرد خود میدهد غیرقابل جایگزین است. در پایان، “دراگون بال زد” انیمه ای حماسی در ژانر شونن است که هرگز از یادها نمیرود.

همچنین بخوانید: انیمه‌هایی که باید در بهار ۲۰۱۹ نگاه کنیم


5. فیری تیل – Fairy Tail – (سیصد و هفده قسمت)

“فیری تیل” تمام انتظاراتی که از یک انیمه شونن دارید را میگیرد و از پنجره دور می اندازد. برخلاف دیگر انیمه های این ژانر، سکانس های میارزه کوتاهی دارد، داستان هر بخش به همه ی شخصیت ها می پردازد و شخصیت ها در طول مبارزه حرکات جنگی خود را نمیزنند. درواقع این انیمه در نقطه مقابل هر چیزی که یک انیمه را یه ژانر شونن تبدیل میکند ایستاده و همین باعث می شود که برخی دوستش داشته باشند و برای برخی حسته کننده باشد. با اینحال همه ی طرفداران ژانر شونن باید نگاه کردنش را امتحان کنند.


4. بلیچ – Bleach – (سیصد و شصت و شش قسمت)

“بلیچ”، “ناروتو” و “وان پیس” انیمه هایی هستند که بسیار بحث برانگیز شدند و دوستداران هر کدام در تلاشند که انیمه مورد علاقه خود را از بقیه آنها برتر بدانند. اینکه بیشتر مخاطبان این سه انیمه پسرها هستند جای بحث ندارد اما در بین آنها “بلیچ” دنیای گسترده و جذابی دارد. دنیای منحصر به فردی که این انیمه به تصویر می کشد، کل داستان را غیرقابل پیشبینی می کند. پس به حرف “عاشقان ناروتو” توجهی نکنید و حتما این انیمه زیبا را تماشا کنید.

همچنین بخوانید: معرفی انیمه Chihayafuru؛ داستانی از سه دوست


3. گینتاما – Gintama – (سیصد و شصت و هفت قسمت)

در شرایطی که کمدی به دلیل تفاوت فرهنگ ژاپن و غرب مورد توجه زیادی قرار نمیگیرد، “گینتاما” ثابت می کند که کمدی در دنیای انیمه هنوز زنده است. این انیمه تمام روشهای معمولی را به چالش میکشد و با گذشت زمان به یکی بزرگترین از انیمه های کمدی تبدیل شده است. “گینتاما” در ژانر سامورایی از بهترین انیمه ها است.


2. ناروتو شیپودن – Naruto Shippuden – (پانصد قسمت)

بعد از قسمتهای فرعی زیاد بخش اول آن، “ناروتو” باری دیگر با نام “ناروتو شیپودن” با قسمت های بیشتر مهمان خانه های ما شد. بهترین ویژگی این قسمت از سری “ناروتو” این است که تقریبا تمام بخش های زیبای قسمت اول در این قسمت نیز وجود دارد. جدا از آن، “شیپودن” شخصیتهای قسمت قبل را پخته تر از قبل به تصویر می کشد. بی شک “ناروتو” انیمه فوق العاده ای بود اما این تاریکی و عمق اتمسفر “شیپودن” است که آن را به یک شاهکار تبدیل می کند.

همچنین بخوانید: 10 انیمه شبیه ناروتو (Naruto) که باید تماشا کنید


1. وان پیس – One Piece – (هشتصد و نود و شش قسمت تا کنون)

حدود 20 سال است که “وان پیس”  پخش می شودو همچنان اثری از افول در آن دیده نمی شود. تعداد زیادی طرفدار سرسخت دارد و هنگامی که صحبت از امتیاز دهی باشد، در میان 4 انیمه ی برتر شونن قرار می گیرد. هرکس که به شروع تماشای آن فکر کند باید حواس خود را جمع کند چون حتی از مرز 900 قسمت هم عبور کرده. اما کسانی که از ابتدا مشغول دنبال کردن آن بودند، تضمین می کنند که یک شاهکار است. “وان پیس” یک انیمه شونن بی نظیر است که مبارزات گوناگون و داستان امیدبخشی دارد.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (196)

بستن فرم

  1. Alireza

    بهمن 21, 1399

    با سلام خسته نباشید به نظرم جا داشت انیمه کاراگاه کونان هم در این لیست جا داشته باشد ۹۹۲ قسمتش تا الان اومده

    پاسخ

    • Kuga Yu در پاسخ به Alireza

      خرداد 10, 1400

      سلام
      تو که کاراگاه کونان رو میشناسی بهترینی 🕵️‍♂️❤

      پاسخ

  2. Saj

    بهمن 20, 1399

    بلک کلاور دویست و چهل و چهار قسمتش تا الان اومده بنظرم باید تو این لیست قرار بگیره

    پاسخ

    • Saya در پاسخ به Saj

      اسفند 23, 1399

      مگه صد و هفتاد تموم نمیشه¿؟؟

      پاسخ

  3. pk

    بهمن 11, 1399

    بسیار عالی بود.

    پاسخ

  4. ŁõŘđ þőø¥ą

    بهمن 6, 1399

    اول سلامی شاد به دوستداران انیمه از بازدیدکنندگان تا تمام اعضای تیم اداره کننده سایت پروشات که نام یک زن پارسی اسطوره ای است. بگذریم

    دوم :
    انیمه ناروتو: آغاز خوب کلیات داستان و یه نقش کشیدن یک شخصیت منفور و رومخی و استاد غافلگیری که شدیدا مخاطب جذبش میشه مثل الماس در نوک کوه میدرخشه.

    انیمه ناروتو شیپدون : با رشد و تبدیل کارکترها به یک نوجوان و تغییرات عالی شروع میشه و جالبه ناروتو کارکتر اصلی هستش اما تمام کارکترها رو میبینی و همشون رو دنبال میکنی مثل این میمونه که وقتی به آسمون شب نگاه میکنی همه ستاره رو میبینی و توی انیمه هم همینطور بود کارکترها حضور داشتند همیشه من احساس میکردم در انیمه حضور دارم و از گوشه ای نگاه میکنم دارم زندگی واقعی میبینم .

    سوم :
    انیمه ناروتو بعدی بوروتو : یک چیز وحشناک از لحاظ ساخت. بوروتو پسر ناروتو هستش. روستا همون کلی پیشرفته و کارکترهای انیمه نارونو شیپدون تبدیل شدن به پدر و مادر و داستان فرزندهای اونها هستش. بازم کارکترهای قبلی رو با کارکترهای جدید دنبال میکنی منظورم اینه شخصیت ها نقش۳ یا ۴ ناگهان غیب نشده. حتی اونام جذابیت خودشون رو داره. نحوه زندگی بوروتو و دوستاش و نحوه انجام کارهاشون ، ماموریت ها ، هدف ها ، اضافه شدن تکنولوژی و داستانش خیلی فرق میکنه با بچگی ناروتو

    پاسخ

    • پوریا در پاسخ به ŁõŘđ þőø¥ą

      اسفند 7, 1399

      دادش به من تو واتساب پیام بده من یکی از طرفدارانتم من کارتون نورتو می بینم و به شدت دوستش دارم و الان نورتو رو تمام کردم و دارم بورتو رو می بینم

      پاسخ

      • .. در پاسخ به پوریا

        فروردین 7, 1400

        کارتون؟؟😐😐

        پاسخ

  5. Lily

    بهمن 3, 1399

    سلام
    می‌خواستم بگم که انیمه هایکیو بالای ۷۰ قسمت داره ۲۵ قسمت فصل اول ۲۵ قسمت فصل دوم ۱۰ قسمت فصل سوم ۱۳ قسمت فصل چهارم فکر کنم فصل پنجم رو هم نمی‌دونم.

    پاسخ

  6. دی 16, 1399

    من ناروتو رو کامل دیدم الان ناروتو شیپودن شروع کردم بعد از 500 قسمت ناروتو شیپودن اینجور که من شنیدم ناروتو جدید ترش هم هست میخوام بدونم چند قسمته

    پاسخ

    • اوتاکو * در پاسخ به ...

      آذر 11, 1400

      بوروتو ۲۲۶ قسمت اومده الان و تمام نشده

      پاسخ

  7. Amir

    دی 7, 1399

    به نظر من ناروتو از همشون بهتره ناروتو خوبه ولی ناروتو شیپودن خدا هست عالیه بعد قبل اینکه شروع به دیدن اش کنید صد در صصصد مطمعا شید که قسمت هایی الکی فیلر رو نگاه نکنید چون زمانی که داشته تولید میشده بخاطر اینکه میرسن به مانگاه شروع میکنن به پخش فیلر ها تا مانگا بیوفته جلو و با اینکه کلی فیلر داشت تمام مدتی که داشت پخش میشد مانگاش و خودش همیشه صدر جدول بودن بیشترین ببینند رو داشتنو فقط وان پیس رقیب اش بود تو زمان پخش اش و اگه شما میخواید لذت ببرید یه سرچ ساده کنید قسمت هایی فیلر رو نبینید تا ببینید چه شاهکاریی هست

    پاسخ

    • Adel در پاسخ به Amir

      بهمن 2, 1399

      نظرات متفاوته ولی من هم ناروتو رو دیدم هم وان پیس نظرم اینه وان پیس قشنگتره .
      به اولاش نگاه نکن بعد از قسمت 33 دیگه اوج میگیره

      پاسخ

      • One piece در پاسخ به Adel

        بهمن 7, 1399

        من هم فیلم وان پیس رو تا آخر دیدم تقریباً یک سال و نیم طول کشید بهترینه درسته که ترجمه فارسی نداره ولی من زبونم عربیه کل حرفاشونو میدونم

        پاسخ

        • اوتاکو * در پاسخ به One piece

          آذر 11, 1400

          سک فیلم نیست انیمست دوم زیرنویس پره بعد عربی چی میگه ژاپنیه

          پاسخ

  8. محمد

    دی 4, 1399

    (توهین آمیز) خخخخخخخخخ دیگه این نظر رو نمی گذارید چون گفتم توهین آمیز اینم بار دوم بود ولی جدای از شوخی بی مزه ام ممنون از لیستتون ولی فکر کنم چند سال دیگه باید بوروتو رو بذارید تو لیست همین الان هم 179 قسمت داشته و با گفته سازنده خیلی از ناروتو و ناروتو شیپودن طولانی تر است اگه لیست رو به روز رسانی کنید و این ذو هم بزارید شاید مثل دو نسل قبلی خودش یعنی ناروتو و ناروتو شیپودن خیلی مخاطب جذب کنه البطه این رو بگم که زیرنویس است و به تازگی یه دوبله ازش اومده که جالب نیست و فکر می کنی یک نفر داره به جای همه حرف میزنه ولی هرکس سلیقه خوش رو داره حالا این نظر رو بزار به خاطر اون دوکلمه توهین آمیز (اینم شد بار سوم) به سرتون نزنه که نذارید باز هم از این لیست ممنونم ولی باید خیلی بهش اضافه بشه حالا خودتون میدونید که چیکار کنید دستم آتیش گرفت این همه نوشتم برای بار سوم ممنون از لیست خوبتون 🌺 یه گل هم گذاشتم حالا نمی دونم این سایت مثل یه سایت که اسمش رو نمی برم شکلک توش تعریف شده یا نه ولی من گذاشتم

    پاسخ

  9. AHRENA

    آذر 23, 1399

    کیمیاگر تنها درباره اتهاد و برادری نبود،بلکه فلسفه و دیدگاهی ای از وجودیت انسان و و پیدایش و تکامل اون رو نشون میده، و به نظری دینی فلسفی مبنی بر تکامل روح و باتن و حتی جسم و قدرت انسان به وسیله کنار گذاشتن هفت گناه و نزدیکی هرچه بیشتر به خداوند میگه،و تضاد میان حقیقت پیدایش و غرور و باور انسان نسبت جهان و پرودگارش، درمیان داستان حتی اشاره به باوری کهن به نام سنگ روح میکنه و سنگ فلاسفه میکنه که نمادی از کماله،درواقع باتن این سنگ همون کمال و ترقی بشر به سوی انسانی کامل و بیماننده یا بهتر بگم به سوی موجود کامل،موجودی فراتر هرچیز و هرکس،خلقی که خود تبدیل به خالق میشه،افسانه و اهدیث و گقته هایی که نه تنها در تمامی ادیان بلکه اسطوره ها به اون اشاره میشه،جایگاهی بسیار بسیار والا که خداوند برای انسان قرار و ارده کرده جایگاهی که در ادیان مختلف اون رو به جایگاه با نام جانشین پروردگار در خلقت،فرزند خلف،والای همگان و در اسطوره ها اون رو خود خدایی جدید مینامند و میداند، نکته دیگه درباره هفت گناه کبیره هست گه اول هم اشاره کردم،در این انیمه به صورت خاصی سختی و چالشی که هرگناه داره که اون رو از میان برد و از وجود بشر خارج کرد رو توضیح میده،و اما باز هم در نهایت به خود خواهی مخلوق میپردازه که با این که به والاترین ها میرسه بازهم بسنده نمیکنه و بیشتر در طلب قدرت و در نهایت به دنبال اینکه خود خدای خود بشه و خداوند رو کنار بگذاره، اما این رو میفمه این کار غیره ممکن نه تنها برای مخلوق بودن بشر یلکه برای خالق بودن خداوند و همچنین اینکه محدود بودن بشر به خود و نامحدود بودن خدا، و …
    فکر میکنم کافیه
    بهتره خودتون انیمه رو ببینید و به عمق داستان و فلسفه اون پی ببرید

    پاسخ

  10. AHRENA

    آذر 23, 1399

    واقعا توضیح کلی و خلاصه ای که برای انیمه کیمیا گر تمام فلزی:برادری ارائه کردید بسیار ضعیف و اری از بار مفهومی درباره اصل داستانه،درسته که این تنها یک خلاصه کوتاه برای معرفی به حساب میاد اما باید درست و شمرده باشه،شما به معنای واقعی بار عمیق و فلسفی انیمه رو زیر سوال بردید

    پاسخ

  11. ملکشاه

    آذر 5, 1399

    سلام انیمه کار آگاه کونان تعداد قسمتاش ۱۹۷۳تا هستش و حدود بیست و چهارتا فیلم سینمایی و کلی ova داره با چندتا هم لایو اکشن چرا تو این لیست نیست؟

    پاسخ

    • اره در پاسخ به ملکشاه

      آذر 8, 1399

      انیمه های حتی بالای 30000 فسمت هم داریم عجیبه تو لیست نبود

      پاسخ

      • سلام در پاسخ به اره

        اسفند 15, 1399

        بیشتر بر اساس معروفترین ها چیده شده این لیست .

        پاسخ

    • محمد در پاسخ به ملکشاه

      دی 4, 1399

      عزیز من گل من کارآگاه کونان رو میگی اون اصلا انیمه به حصاب نمی یاد انیمه فقط یه اثر ژاپنی و لا غیر فکر نکنید انیمه یه لقب است که به بهترین ها میدن

      پاسخ

      • ممد در پاسخ به محمد

        بهمن 2, 1399

        و دقیقا تو هم چیزی رو که ندیدی قضاوت نکن کارگاه کونان با نزدیک به 1000 قسمت (هنوز در حال پخش) یه انیمه کاراگاهی معرکس که هر جایی نمی تونی ببینی دیدگاه اول من به این انیمه همین بود تا وقتی متوجه قضیه شدم و این انیمه برای من ارزش دیدن پیدا کرد
        جوری که من نزدیک به 800 قسمت رو بدون زیرنویس فارسی دنبال کردم
        برای این که متوجه بشید میگم رده سنی این انیمه رو میشه رو 13 گذاشت اما برای بزرگسالان هم به حساب میاد (بچه گونه نیستت)

        پاسخ

      • Lily در پاسخ به محمد

        بهمن 3, 1399

        سلام.
        اول باید بگم که به هر انیمیشن ژاپنی انیمه می‌گن اصلا ربطی به محبوب یا موفق بودنش نداره:/
        دوم اینکه حتی اگه اینطور باشه کارآگاه کونان یکی از معروف‌ترین انیمه‌هاست و واقعا توی رازآلود و کارآگاهی بودنش شکی نیست. بنظرم کارآگاه کونان به عنوان یه انیمه، خیلی هم پرطرفدار و معروفه:|

        پاسخ

      • Kuga Yu در پاسخ به محمد

        خرداد 10, 1400

        شما بدون دیدن این انیمه دارید قضاوت میکنید و خیلی ها رو دیدم مثل شما فکر میکردن کونان داستان نداره و بی هدف جلو میره بعد که دیدن فهمیدن این اشتباه محضه چون فیلر های زیادی داره ممکنه متوجه نشده باشید ولی داستان اصلی و اتفاقاتش بی نظیره و قاطعانه میتونم بگم از وانپیس خیلی خیلی قوی تره (واپیس و خیلی از انیمه های بلند رو دیدم) و سبک و فضای داستانش با هر انیمه دیگه ای متفاوته
        ژانر های زیادی از جمله رازآلود، پلیسی، جنایی، شونن، عاشقانه، درام، اکشن، هیجانی و.. داره
        لطفا بعد از دیدن چیزی درباره اون نظر بدید و بیخود و بی جهت هیت ندید!

        پاسخ

        • یک اوتاکو در پاسخ به Kuga Yu

          آذر 17, 1400

          طرفدار کارآگاه کونانی ؟
          اگه آره شماره بده لطفاً 🥺

          پاسخ

      • M در پاسخ به محمد

        تیر 17, 1400

        🤣 پروفسور من به کل انیمیشن های ژاپن میگن انیمه بهتر و بدتر نداره

        پاسخ

    • Kugga Yu در پاسخ به ملکشاه

      خرداد 10, 1400

      سلام
      حرف حق جواب نداره 😎

      پاسخ

  12. بهار

    مهر 24, 1399

    هنر شمشیر زنی انلاین و توکیو غول معرکه هستن

    پاسخ

  13. Amir

    مهر 13, 1399

    کسی میدونه اینارو از چه جهنمی دانلود کنم؟
    میرم تو هر سایتی یا زیر نویس نداره یا لینکاش خرابن لطفا راهنمایی کنین

    پاسخ

    • AmirMohammad در پاسخ به Amir

      مهر 13, 1399

      سلام
      من از این دو تا سایت دانلود میکنم:
      animdl.ir
      bia2anime

      پاسخ

    • لمیرمحمد در پاسخ به Amir

      مهر 25, 1399

      از انیمه لیست با فیلتر شکن برو

      پاسخ

      • mb در پاسخ به لمیرمحمد

        آذر 15, 1399

        انیمه لیست فیلتر نیست
        وقتی که بخواد فیلتر بشه، میره روی یه آدرس دیگه
        الان آدرسش این شده:
        anime-list3.site
        هر وقت دیدی گوگل ارور داد که نمیتونه بیارتش، عدد انیمه لیست رو توی آدرس عوض کن ( به احتمال زیاد باید یکی اضافه کنی)
        مثلا سه رو تبدیل به چهار کن

        پاسخ

    • ارشیدا در پاسخ به Amir

      آذر 8, 1399

      ناروتو رو خودم تو نماشا انلاین دیدم و وان چیس هم انیمه لیست کامل داره فکر کنم یا تو انیمه هم داشته باشع

      پاسخ

    • Ailin در پاسخ به Amir

      آذر 15, 1399

      انیمه لیست
      Anime list

      پاسخ

    • اوتاکو در پاسخ به Amir

      اسفند 15, 1399

      😂😂
      انیمه لیست
      فقط باید با فیلتر شکن بری و حدودا یه دقیقه صبر کنی تا صفحش باز شه .

      پاسخ

    • .. در پاسخ به Amir

      فروردین 7, 1400

      سایت anime list اکثر انیمه ها و داره و زیر نویس همه انیمه ها هم داره و انیمه های در حال پخش هم سریع آپدیت می‌کنه سایت خیلی عالی هست و میتونید از اونجا انیمه دانلود کنید

      پاسخ

  14. Amir

    مهر 13, 1399

    ب نظرم اگر دنبال ی انیمیشن باحال هستین، که واقعا هم جالب و هیجان انگیز باشه . برین انیمه هنر شمشیر زن انلاین رو ببینین ۴ فصل هست و هنوزم ادامه داره

    پاسخ

  15. حقیقت

    مهر 9, 1399

    برادر من شماره یک اشتباه انیمه کاراگاه کونان با 980 قسمت طولانی ترین انیمه است که ننوشتی لطفا هرچه سریع تر درست کنید

    پاسخ

    • AmirMohammad در پاسخ به حقیقت

      مهر 9, 1399

      خیر
      طولانی ترین انیمه تاریخ انیمه ی:
      Sazae-san هستش که از سال 1969 داره پخش میشه و هنوز هم تموم نشده و بیش از 2500 قسمت دارد
      میتونید در این صفحه فهرست طولانی ترین انیمه های تاریخ را ببینید:
      https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_anime_series_by_episode_count
      کارآگاه کونان تو انیمه های طولانی شماره 16 هستش

      پاسخ

  16. :raven

    مهر 5, 1399

    detective conan – GTO – Tokyo ghoul – koukaku kidoutai – fate – Natsume Yuujinchou – Kyou Kara Maou – sousei no onmyouji – d gray man – sket dance

    پاسخ

  17. Astaroth

    شهریور 27, 1399

    Black Clover – 143 قسمت و درحال پخشه

    پاسخ

  18. ملینا

    شهریور 15, 1399

    سلام میشه بگید چرا تو توضیح انیمه بلچ به طرفدارای ناروتو بی احترامی کردید؟ من خودم طرفدار ناروتوعم ولی هر کسی که ناروتو رو دیده باشه و از من بخواد بهش یه انیمه خوب معرفی کنم حتما بلیچ رو معرفی میکنم چون یه نفر از طرفدارای ناروتو به هر دلیلی گفته انیمه بلیچ خوب نیست دلیل نمیشه بقیه طرفدارای ناروتو هم نظرشون همین باشه

    پاسخ

    • سعید در پاسخ به ملینا

      مهر 25, 1399

      خیلی مهم بود. مرسی:))))))

      پاسخ

    • امیرمحمد در پاسخ به ملینا

      مهر 25, 1399

      باهات کاملا موافقم از اون جایی که اونا تو هستم هر دو این انیمه رو دیدم و می تونم بگم بلیچ در مقایسه با ناروتو چرت بود هرچند بازم میگم نسبت به ناروتو چون چون ناروتو بهترین انیمه جهانه😁😁

      پاسخ

      • امم در پاسخ به امیرمحمد

        آذر 8, 1399

        ناروتو بهترینه صدردصد ولی بلیچ ارزش دیدن داره /؟
        اخه گرافیکش ضعیف میزد

        پاسخ

      • کانکی در پاسخ به امیرمحمد

        آذر 14, 1399

        ناروتو هم نسبت به توکیو غول چرته اینقدر هم نظرات خودت رو بسط نده بهترین انیمه ها از نظر اوتاکو ها
        1 توکیو غول
        2 اتک آن تایتان
        3 Death note
        4 بلیچ

        پاسخ

        • mb در پاسخ به کانکی

          آذر 14, 1399

          اوه باورم نمیشه که عاشقان شیطانی رو گذاشتی کنار
          تبریک میگم
          ولی توکیو غول اصلا و ابدا اول نیست( چون خودت فکر میکنی بهترینه، قرار نیست رتبه ی اول باشه)
          با اینکه خودم بلیچ رو خیلی دوست دارم ولی اونم انقدر رتبه اش نباید خوب باشه
          و اینکه رتبه بندیت بدترین رتبه بندی داخل جهان بود
          خودت هم نظرتو به همه ربط دادی
          واقعا موندم ، انگاری تو فرستاده ی تمام اوتاکو ها هستی !!!
          بس کن این اخلاق گندتو

          پاسخ

          • Lily در پاسخ به mb

            بهمن 3, 1399

            سلام
            عاشقان شیطانی کلا ۲ تا فصل ۱۲ قسمتی داره و یه OVA
            دلیلی نداره که اینجا باشه چون طولانی نیست:|

            پاسخ

          • سلام در پاسخ به mb

            اسفند 15, 1399

            حرف دل منو زدی

            پاسخ

        • Rs در پاسخ به کانکی

          آذر 14, 1399

          جناب کانکی داری خودت نظرتو بسط میدی دوباره بعد به بقیه میگی ؟ اتفاقا ایشون نظر خودشونو گفتن ، یه ذره باد بگیر

          پاسخ

          • سلام در پاسخ به Rs

            اسفند 15, 1399

            اثلا جناب کانکی فرستاده اعظم اوتاکو های جهانه

            پاسخ

        • حسین در پاسخ به کانکی

          اسفند 22, 1399

          داداش ببین تو ترسناک دوست داری ما شونن مشکلش چیه هرکی سبک خودشو داره لازم نیست بگی یه انیمه چرته چون اون موقع به هوادارای اون انیمه توهین میکنی

          پاسخ

        • حسین در پاسخ به کانکی

          اسفند 22, 1399

          آقایون و خانوما انیمه های محبوب کلا چهار دسته ان
          حارم
          ترسناک
          شونن
          ورزشی
          این چهارنوع انیمه خیلی محبوبن
          اگه هوادار انیمه های حارم هستید میتونم انیمه های
          پنج قلو های باکلاس
          ماهرگز یاد نمیگیریم
          Ero manga sensei
          وهنر شمشیر زنی انلاین رو بگم
          اگه طرفدار ترسناک هستید میتونم بهتون
          هیولا
          هلسینگ
          دیگری
          توکیو غول رو پیشنهاد بدم
          وبزرگان شونن رو که عبارت اند از
          دراگون بال زد
          ناروتو و ناروتو شیپودن
          وان پیس
          بلیچ رو همه میشناسن پس بهشون
          اکادمی قهرمانانه من
          فیری تیل
          نوراگامی وان پانچ من
          Demon sleyer
          جوجوتسو و اتک رو پیشنهاد میدم
          و از انیمه های ورزشیم
          اسلم دانک
          کوروکو بسکت
          هاییکو
          هاجیمه نو ایپپو رو پیشنهاد میدم
          کلاس ادم کشی رو هم پیشنهاد میکنم
          دوستان سبک انیمه تون رو بگین از زیر سنگم شده براتون انیمه پیدا میکنم

          پاسخ

  19. طاها

    شهریور 5, 1399

    میشه بگی جوجو رو از کجا شروع کنم

    پاسخ

  20. محمد

    مرداد 1, 1399

    سلام
    ما انیمه هایی داریم قدیمی ولی دارای قسمت های بیشتر از انیمه های توی لیستن مثل (boruto( naruto nex یا خیلی های دیگه که قدیمی ان مانند سوباسا و آنشلی و…

    پاسخ