لیست 24 تایی طولانی ترین انیمه های سریالی که تاکنون ساخته شده اند

برخی داستانها و شخصیتها آنقدر شگفت انگیز هستند، که هر چه به پایان آنها نزدیک می شوید احساس ناراحتی بیشتری میکنید. بسیاری از انیمه ها بعد از پخش تنها یک فصل، به این سرنوشت دچار میشوند، و احساس تلخ به پایان رسیدن انیمه موردعلاقه تان، که پس از آن تمام تلاشتان را میکنید تا جایگزینی جدید برای آن پیدا کنید. اما در مقابل، برنامه هایی هستند که فصل به فصل ادامه دارند. حتما دلیلی دارد که وقتی می گوییم انیمه همه به یاد “ملوان ماه” (Sailor moon) یا “دراگون بال زد”   (Dragon ball z) میافتند. انیمه های دیگری هم وجود دارند که احتمالا از این انیمه ها بهتر هم هستند اما تاثیرات این انیمه های بلند بسیار عمیقتر از دیگر انیمه ها بوده است.

درحالی که بسیاری از انیمه ها تنها با یک یا دو فصل به پایان می رسند، برخی از آنها تقریبا تا همیشه به طول می انجامند. و حالا ما در دنیایی زندگی میکنیم که در آن از سایت های مختلف مانند  Crunchyroll و Netflix به راحتی میتوانیم انیمه ببینیم و روزهای انتظار کشیدن برای دیدن انیمه به سر آمده. امروزه زیاده روی یک نوع روش زندگی محسوب میشود و اگر شما خود را یک “افراط گر انیمه ای” میدانید، اگر جرئتش را دارید این انیمه های بی پایان را تماشا کنید. انیمه هایی که در این لیست میبینید جزو بهترین انیمه های بلند هستند و به ترتیب تعداد قسمت هایشان رتبه بندی شده اند. با پروشات همراه باشید.


24. آبشار سرنوشت – haikyuu (شصت قسمت)

“آبشار سرنوشت” انیمه ای ورزشی است که از یک داستان در ژانر شونن اقتباس شده است که شامل کلیشه های معمولی شونن است و از موضوع ورزش برای نشان دادن ترقی یک فرد ناموفق، پشت کار و روحیه ی تیمی استفاده می کند. اما چیزی که “آبشار سرنوشت” را منحصر به فرد می کند، چگونگی به نمایش گذاشتن این موضوعات با سرعتی مناسب است. در ابتدا قهرمانان داستان، بازیکنن والیبال بی تجربه ای هستند که تا بهترین بودن فاصله ی زیادی دارند. به طور کلی شخصیت ها در هیچ کجای داستان پیشرفت ناگهانی ندارند و این نمایش به طور زیرکانه ای شما را در جریان سفر امیدبخش پسرانی جوان که در کل دبیرستان اسم و رسمی برای خود به پا می کنند، خواهد فرستاد.

همچنین بخوانید: معرفی 12 انیمه ورزشی برتر تمام زمان ها


23. بلزباب – Beelzebub – (شصت قسمت)

برای دیدن بیشتر انیمه های ژاپنی یا باید کاملا به زبان ژاپنی مسلط باشید و یا فقط خودتان را مجبور کنید که به احمق بودنشان بخندید. اما “بلزباب” از طریق شخصیت های عجیب و غریبش به راحتی شما را وادار به خنده میکند. هر شرایط یا شخصیتی که در دیگر انیمه ها ممکن است معمولی باشد، همان شرایط یا شخصیت در این انیمه میتواند شما را از خنده روده بر کند. “بلزباب” در ژانر کمدی هم تراز با “گینتاما” (Gintama) می باشد.


22. کیمیاگر تمام فلزی: برادری – Fullmetal Alchemist: Brotherhood – (شصت و چهار قسمت)

اگر به دنبال انیمه ی دنباله داری می گردید که خالی از هرگونه قسمت فرعی باشد، “کیمیاگر تمام فلزی: برادری” انتخاب خوبی است. بسیاری از مواقع، مطالب اقتباس شده با همتای اصلی خود تفاوت دارند و آن به این دلیل است که بسیاری از سازندگان انیمه بخش اصلی کار را برای انتها نگه میدارند. انیمه “کیمیاگر فلزی: برادری” نشانگر این است که وفاداری به منبع اصلی موجب پیدایش نتیجه های خارق العاده می شود. این انیمه با برتری در تمامی زمینه ها و بی نقص بودنش، بی شک جزو بهترین انیمه ها قرار دارد.

همچنین بخوانید: 11 انیمه برتر تاریخ با موضوع فرشتگان که باید ببینید


21. هیولا – Monster – (هفتاد و چهار قسمت)

“هیولا” انیمه ای استثنائی در ژانر هیجانی است که حول موضوعات ناراحت کننده ای می گردد، موضوعاتی مانند رفتار روانشناختی یک جامعه ستیز، کنترل جامعه و ارزش زندگی انسان، که این موضوعات را در اضطراب انگیزترین، اما در عین حال جالب توجه ترین و واقع گرایانه ترین حالت ممکن به تصویر می کشد. سرعت داستانی آن به کندی میگذرد که با لحظات وحشت آور و شوکه برانگیزش، به نرمی در ذهن شما نفوذ کرده و شما را دربر میگیرد. تماشای چنین انیمه خوش ساختی میتواند بسیار لذت بخش باشد، و چیزی که آن را حتی لذت بخش تر می کند دانستن این است که قرار است تا هفتاد و چهار قسمت ادامه داشته باشد.


20. روحیه مبارزه – Hajime no Ippo – ( هفتاد و پنج قسمت)

ممکن است طرفدار افرادی نباشید که هر روز در حال کتک زدن بقیه اند، با اینحال بازهم انیمه “روحیه مبارزه” را به شما پیشنهاد میکنیم. جدا از بخش های دیدنی آن از اکشن و بوکس، این انیمه مقدار زیادی از کمدی ، عاشقانه و لحظات روحیه بخش به عنوان چاشنی در خود دارد. همانطور که از اسم آن پیداست “روحیه مبارزه” شامل دوستداشتنی ترین شخصیتها است که به نحوی خوب به آنها پرداخته شده که در پایان، بیننده آنقدر محو انیمه می شود که به حتی شخصیت های فرعی هم اهمیت می دهد و دنبال کننده ی آنهاست. میتوانید نسخه ی دوبله شده آن را از Crunchyroll تماشا کنید.

همچنین بخوانید: 12 انیمه برتر تاریخ درباره غذا و آشپزی


19. اسلم دانک – Slam Dunk – ( صد و یک قسمت)

“اسلم دانک” یکی از قدیمی ترین انیمه ها در این لیست است و برای ایجاد عمومیت دادن به ورزش بسکتبال در زمانی پخش شد که این ورزش طرفداران زیادی در ژاپن نداشت. اگر از طرفداران واقعی بسکتبال هستید و قصدتان از دیدن این انیمه یادگرفتن حرکات معرکه جدید است که از آنها استفاده کنید، پس باید بگویم قرار است ناامید شوید. درست است که “اسلم دانک” صحنه هایی زیادی از بسکتبال را دارد که ممکن است شما را ترغیب به یاد گیری آن کند، اما تمرکز آن بیشتر روی کار تیمی و وفاداری است.


18. مبارز روح – Yu Yu Hakusho – Ghost Fighter – ( صد و دوازده قسمت)

اگر طرفدار انیمه های جنگی نیستید و حتی آنهایی را که داستان زیبایی دارند دوست ندارید پس “مبارز روح” مناسب شما نیست. اما اگر به نمایش های اکشن خوش ساخت با ایده های نوآورانه و داستانی نسبتا عالی با کمدی خوب علاقه دارید، پس انیمه مناسبی انتخاب کردید.

در نگاه اول ممکن است شخصیت های “مبارز روح” یک بعدی و مانند شخصیت های کلیشه ای شونن به نظر بیایند اما در طول انیمه این شخصیت ها پله پله رشد کرده و قوی تر میشوند و در به انتها دلیل اصلی تماشا کردن تان تبدیل میشوند. درست است که بیش از صد قسمت است اما بر خلاف انیمه های دیگر تازگی و زیبایی اش را تا انتها حفظ می کند.

همچنین بخوانید: 12 انیمه برتر سامورایی که باید تماشا کنید


17. انتر x هانتر – Hunter x Hunter – ( صد و چهل و هشت قسمت)

” هانتر x هانتر” از نمونه های بارز یک داستان خوب در دنیای شونن است که شخصیت پردازی منحصر به فرد، داستانی متعهد و دنیا سازی فوق العاده ای دارد. تمام اینها افسانه ای جذاب را ساخته است که تماشاگران را محو تماشای آن می کند. ” هانتر x هانتر” حول موضوعات مختلفی مانند جنگ، جنایت، سیاست، بقا و مبارزه های معمول شونن می گردد.

نکته ی قابل توجه درباره این انیمه انتقال از فضاهای روشن به فضایی سنگین تر و تاریک تر داستان است. “هانتر x هانتر” بدون هرگونه قسمت فرعی با سرعت مناسب و غیرقابل پیشبینی بودنش جالب باقی می ماند. در کل این انیمه از هوشمندانه ترین انیمه ها در ژانر شونن است که آن را از دیگر انیمه ها مستثنا می کند.


16. ماجراهای عجیب جوجو – Jo Jo’s Bizarre Adventure – ( صد و پنجاه و دو قسمت)

وقتی مشغول تماشای انیمه هستید ناخودآگاه به دنبال شوخی و سرگرمی هستید. اگر “ماجراهای عجیب جوجو” را تنها برای کمدی بی چون و چرا میبینید باید بگویم به هیچ وجه ناامیدتان نخواهد کرد به طوری که پای هر 152 قسمت آن خواهید نشست. داستانی ساده و روان دارد که به مرور با پیشرفت شخصیت ها گسترده می شود.

چیزی که ” ماجراهای عجیب جوجو” را از بقیه ی انیمه های شونن مستثنا می کند این است که مانند دیگر انیمه ها تمرینات ناخوشایند ندارد و سکانس های جنگی آن هم طولانی نیست. بهترین ویژگی آن، این است که در بیشتر مواقع اصلا جدی نیست اما زمانی که فضای آن سنگین می شود، به قدری هیجان زده می شوید که در جایتان بند نمی شوید. موسیقی نوستالژیک و تصویرسازی قدیمی دهه ی 80 آن بسیار خوشایند است و بدون هرگونه داستان پیچیده و گیج کننده، یا کمدی کم ارزش این انیمه ارزش وقت شما را خواهد داشت.

همچنین بخوانید: 12 انیمه برتر استودیو جیبلی که حتما باید ببینید


15. دراگون بال – Dragon Ball – (صد و پنجاه و سه قسمت)

“دراگون بال” یکی از قدیمی ترین انیمه های این لیست است که چه در شرق و چه در غرب از پرطرفدارترین ها است. این انیمه یکی از اولین نمایش های سبک شونن است که به عنوان الگو از آن یاد می شود. قرار بود شخصیت اصلی یعنی “گوکو” چیزی بیشتر از کلیشه هایی که اصلا وجود نداشت باشد. داستان با اتمسفری غیر جدی و خنده دار از کودکی “گوکو” شروع می شود. مدتها بعد داستان رویه ای جدی تر به خود میگیرد و شرایط را برای قسمت بعدی آن یعنی “دراگون بال زد” Dragon Ball Z)) فراهم می کند. انیمیش آن کمی کم کیفیت است اما پس از مدتی به آن عادت می کنید. در آخر “دراگون بال” تا حدی کلاسیک است و قسمت جداگانه اش یعنی “دراگون بال زد” بسیار سرگرم کننده تر و مشهورتر است.


14. شاهزاده تنیس – The Prince of Tennis – (صد و هفتاد و هشت قسمت)

“شاهزاده تنیس” از انیمه های کمتر شناخته شده این لیست می باشد که در سال 2001 ساخته شد. موضوع بیشتر انیمه های ورزشی درباره ی فردی ناموفق است که با تلاش زیاد به موفقیت میرسد اما ” شاهزاده تنیس” از همان ابتدا متفاوت است، این انیمه شخصیتی را به تصویر می کشد که از همان ابتدا تنیس باز قهاری است. او از فردی نابالغ و بی تجربه، به ورزشکاری پخته تبدیل می شود که به تمامی حریفانش احترام می گذارد.

تصویرسازی انیمه در زمان خودش بسیار تاثیرگذار است و آهنگ های به روز آن کاملا با فضای پرشور ورزشی آن هم خوان می باشد. بهترین ویژگی آن غیرقابل پیشبینی بودن پایان مسابقات است چون قهرمان داستان در چرخه ی برد و باخت قرار دارد. در کل ، انیمه “شاهزاده تنیس” مانند دیگر انیمه ها واقع گرایانه نیست چون بارها در آن قوانین فیزیک زیرسوال میرود اما با اینحال با فراز و نشیب هایی که دارد بسیار زیبا و لذتبخش است.

همچنین بخوانید: رتبه بندی برترین قسمت های انیمه فری تیل (Fairy Tail)


13. آسترو – Astro Boy – (صد و نود و سه قسمت)

دلیل وجود “آسترو” در این لیست این است که این انیمه از همان ابتدای پخش در سال 1963 در صنعت کارتون آمریکا انقلاب به پا کرد.”آسترو” انیمه ای بامزه است که طنز زیادی در آن به کار رفته و همین باعث جذب نوجانان و کودکان به آن بود. این انیمه جزو انیمه های موردعلاقه بسیاری از نسلها خواهد بود و اگر شما بزرگسالی هستید که آن را در کودکی تماشا کردید، “آسترو” خاطرات زیبای کودکیتان را به یادتان خواهد آورد.


12. اینویاشا – Inuyasha – (صد و نود و سه قسمت)

“اینویاشا” انیمه ای تقریبا پیچیده است که تفکرات ناسازگاری با جامعه ی انیمه داشته. برخی اعتقاد دارند که یکی از بهترین انیمه های عاشقانه است و کتر از یک شاهکار نیست اما برخی معتقدند که “اینویاشا” زمانی از بهترین انیمه ها بود و حالا که انیمه های بهتری ساخته شده اند، ارزش آن رو به کم شدن است. داستان آن شامل عشق، رابطه، ترس، مبارزه و درام است و برای نداشتن فیلمنامه ای منطقی بارها مورد انتقاد قرار گرفته اما در نهایت داستان عاشقانه و انیمیشن زیبایش آن را از متوسط بودن نجات داد.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه‌های زمستان ۲۰۱۹ به انتخاب پروشات


11. ملوان ماه – Sailor Moon – (دویست قسمت)

“ملوان ماه” یکی دیگر از داستانهای کلاسیک است که میتواند به یاد آورنده  خاطرات کودکی دوستداران بزرگسال انیمه باشد. اگر حالا به انیمیشن و موسیقی آن نگاه کنید به نظر بسیاری ابتدایی است اما داستان انیمه است که آن را منحصر به فرد میکند.

رابطه عاشقانه ای را روایت می کند که بسیار واقع گرایانه به نظر می آید و از همه ی انیمه های شوجوی امروزی بهتر است. با شخصیت های شاهکار و داستانی پرداخته شده درباره جنگ بین خوبی و بدی آن در ژانر شوجو هیچ انیمه ی دیگری بهتر از این سراغ نداریم و تماشای آن را شدیدا به شما پیشنهاد میکنیم.


10. تولد دوباره معلم خصوصی آدمکش – Katekyo Hitman Reborn – (دویست و سه قسمت)

25 قسمت اول “تولد دوباره معلم خصوصی آدمکش ” چیزی جز یک انیمه ی خنده دار نیست اما بعد از این قسمت های مقدماتی، داستان اتمسفری سنگین و جدی به خود میگیرد که تک تک لحظات آن ارزش دید دارند. بهترین ویژگی این انیمه این است که پیشرفت تک تک شخصیتهای تک بعدی را مشاهده خواهید کرد که کاملا از شروع داستان متفاوت میشوند. برخلاف کیفیت متوسط انیمیشن “تولد دوباره معلم خصوصی آدمکش ” داستان منحصر به فرد آن شما را محو تماشای آن می کند.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه های سه بعدی (3D) تاریخ سینما را بشناسید


9. ناروتو – Naruto – (دویست و بیست قسمت)

“ناروتو” برگرفته از مانگایی با 10000 صفحه است پس بی شک می توان گفت جزو انیمه های بسیار بلند قرار دارد. “ناروتو” از آن دسته انیمه ها نیست که از همان ابتدا برایتان جالب باشد، اما اگر به دیدن آن ادامه دهید حتما جذب سه شخصیت بی همتای آن خواهید شد. این انیمه درون مایه کمدی دارد که در کنار آن داستانی شگفت انگیز با سرعتی بسیار مناسب دارد. کسانی که در کودکی این انیمه را تماشا کردند می دانند بزرگ شدن با ساسکه، ساکورا و نارتو در طی پنج سال پخش این انیمه چقدر سحرآمیز و تماشایی بوده.


8. یوگی اوه اعجوبه های دوئل – Yo-Gi-Oh! Duel Monsters – (دویست و بیست و چهار قسمت)

برخی افراد مخالف “یوگی اوه” ممکن است آن را انیمه ای بی معنی درباره ی بازی های کارتی خطاب کنند اما آنها متوجه پیشرفت شخصیت ها در طول 224 قسمت آن نشدند، به علاوه پیچیدگی روابط میان شخصیت ها و پیش زمینه ی مصری انیمه به خوبی به تصویر کشیده شده. اگر میخواهید کاملا متوجه موضوع انیمه شوید حتما نسخه زبان اصلی آن را تماشا کنید.

همچنین بخوانید: معرفی 13 انیمه زیبا که هر کودکی باید ببیند


7. پوکمون – Pokemon – (دویست و هفتاد و شش قسمت)

“پوکمون” انیمه ای شگفت انگیز است که در دنیای انیمیشن طوفانی به پا کرد. در ابتدای پخش، “پوکمون” را بخاطر آزادی عمل آن و به تصویر کشیدن تقریبا همه چیز، از اسباب بازیها تا بازیها و کارتهای بازرگانی، آن را یک انیمه نمیدانستند. داستان “پوکمون” بسیار ساده است و همین سادگی آن بینندگان جوان را به آن جذب کرد. نسخه ی اصلی آن در 276 قسمت به پایان رسید، اما تا به امروز نسخه های جدید دیگری برای آن ساخته شده.


6. دراگون بال زد – Dragon Ball Z – (دویست و نود و یک قسمت)

وزن کل سیاره بر شانه های شما قرار دارد و شکست خوردن مساوی است با از دست دادن هر آنچه تا به حال به آن اعتقاد داشتید، “دراگون بال زد” در یک جمله همین است. اگر طرفدار انیمه های جنگی هستید و هنوز “دراگون بال زد” را تماشا نکرده اید، بدانید که لذت یک تجربه ی زیبا را از خود دریغ کرده اید.

گفتن اینکه کل داستان کلیشه ای است و صحنه های مبارزه حوصله سر بر هستند آسان است اما تجربه ای که این انیمه به بیشتر بینندگان مرد خود میدهد غیرقابل جایگزین است. در پایان، “دراگون بال زد” انیمه ای حماسی در ژانر شونن است که هرگز از یادها نمیرود.

همچنین بخوانید: انیمه‌هایی که باید در بهار ۲۰۱۹ نگاه کنیم


5. فیری تیل – Fairy Tail – (سیصد و هفده قسمت)

“فیری تیل” تمام انتظاراتی که از یک انیمه شونن دارید را میگیرد و از پنجره دور می اندازد. برخلاف دیگر انیمه های این ژانر، سکانس های میارزه کوتاهی دارد، داستان هر بخش به همه ی شخصیت ها می پردازد و شخصیت ها در طول مبارزه حرکات جنگی خود را نمیزنند. درواقع این انیمه در نقطه مقابل هر چیزی که یک انیمه را یه ژانر شونن تبدیل میکند ایستاده و همین باعث می شود که برخی دوستش داشته باشند و برای برخی حسته کننده باشد. با اینحال همه ی طرفداران ژانر شونن باید نگاه کردنش را امتحان کنند.


4. بلیچ – Bleach – (سیصد و شصت و شش قسمت)

“بلیچ”، “ناروتو” و “وان پیس” انیمه هایی هستند که بسیار بحث برانگیز شدند و دوستداران هر کدام در تلاشند که انیمه مورد علاقه خود را از بقیه آنها برتر بدانند. اینکه بیشتر مخاطبان این سه انیمه پسرها هستند جای بحث ندارد اما در بین آنها “بلیچ” دنیای گسترده و جذابی دارد. دنیای منحصر به فردی که این انیمه به تصویر می کشد، کل داستان را غیرقابل پیشبینی می کند. پس به حرف “عاشقان ناروتو” توجهی نکنید و حتما این انیمه زیبا را تماشا کنید.

همچنین بخوانید: معرفی انیمه Chihayafuru؛ داستانی از سه دوست


3. گینتاما – Gintama – (سیصد و شصت و هفت قسمت)

در شرایطی که کمدی به دلیل تفاوت فرهنگ ژاپن و غرب مورد توجه زیادی قرار نمیگیرد، “گینتاما” ثابت می کند که کمدی در دنیای انیمه هنوز زنده است. این انیمه تمام روشهای معمولی را به چالش میکشد و با گذشت زمان به یکی بزرگترین از انیمه های کمدی تبدیل شده است. “گینتاما” در ژانر سامورایی از بهترین انیمه ها است.


2. ناروتو شیپودن – Naruto Shippuden – (پانصد قسمت)

بعد از قسمتهای فرعی زیاد بخش اول آن، “ناروتو” باری دیگر با نام “ناروتو شیپودن” با قسمت های بیشتر مهمان خانه های ما شد. بهترین ویژگی این قسمت از سری “ناروتو” این است که تقریبا تمام بخش های زیبای قسمت اول در این قسمت نیز وجود دارد. جدا از آن، “شیپودن” شخصیتهای قسمت قبل را پخته تر از قبل به تصویر می کشد. بی شک “ناروتو” انیمه فوق العاده ای بود اما این تاریکی و عمق اتمسفر “شیپودن” است که آن را به یک شاهکار تبدیل می کند.

همچنین بخوانید: 10 انیمه شبیه ناروتو (Naruto) که باید تماشا کنید


1. وان پیس – One Piece – (هشتصد و نود و شش قسمت تا کنون)

حدود 20 سال است که “وان پیس”  پخش می شودو همچنان اثری از افول در آن دیده نمی شود. تعداد زیادی طرفدار سرسخت دارد و هنگامی که صحبت از امتیاز دهی باشد، در میان 4 انیمه ی برتر شونن قرار می گیرد. هرکس که به شروع تماشای آن فکر کند باید حواس خود را جمع کند چون حتی از مرز 900 قسمت هم عبور کرده. اما کسانی که از ابتدا مشغول دنبال کردن آن بودند، تضمین می کنند که یک شاهکار است. “وان پیس” یک انیمه شونن بی نظیر است که مبارزات گوناگون و داستان امیدبخشی دارد.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (196)

بستن فرم

  1. امیر

    تیر 18, 1399

    چرا شبدر سیاه رو نمیزارید به نظر من اون بهترین انیمه ی تاریخه

    پاسخ

    • Astaroth در پاسخ به امیر

      شهریور 27, 1399

      درسته!!! بالاخره یکی فهمید!

      پاسخ

  2. نگار

    تیر 4, 1399

    من وان پیس رو دارم نگا میکنم ولی خیلی از قسمت های زیرنویس نداره سایتی رو می شناسید داشته زیرنویس همه ی قیمتهاش رو داشته باشه

    پاسخ

    • Fatima 74 در پاسخ به نگار

      مرداد 9, 1399

      از انیمه لیست دانلود کن

      پاسخ

      • Otaku در پاسخ به Fatima 74

        شهریور 6, 1399

        متاسفانه من اخرین دفعه ای که دیدم فیلترش کرده بودن نمیدونم چرا😣

        پاسخ

        • mb در پاسخ به Otaku

          آبان 10, 1399

          سایت فیلتر نشده فقط به جای انیمه لیست 6 ، شده انیمه لیست 8
          آدرسش اینه :
          anime-list8.gq
          اگه یه موقع دیدی کار نمیکرد ، عدد روی ادرس سایت رو تغییر بده و یکی یا دوتا اضافه اش کن

          پاسخ

        • سلام در پاسخ به Otaku

          اسفند 15, 1399

          خوب چرا با فیلتر شکن نمیری ؟

          پاسخ

    • آرش در پاسخ به نگار

      شهریور 11, 1399

      خب با فیلترشکن برو 😐😐

      پاسخ

    • Soli در پاسخ به نگار

      آبان 10, 1399

      دانلود اسپید خیلی خوبه راحت و سریع دانلود میشه انیمه لیستم خوبه فقط بدیش اینه که وی پی ان لازمه وگرنه فوق العاده اس

      پاسخ

      • Kirito در پاسخ به Soli

        دی 30, 1399

        انیمه لیست و دانلود اسپید فیلتر شدن

        پاسخ

        • Lily در پاسخ به Kirito

          بهمن 3, 1399

          سلام
          دانلود اسپید فیلتر نشده من حتی با فیلترشکن هم رفتم اما بازم درست نشد

          پاسخ

  3. طاهری

    خرداد 23, 1399

    من هرچی گشتم نتونستم نسخه قدیمی انیمه سیلورمون و پیدا کنم فقط نسخه جدید میاره کسی می دونه از کجا باید پیدا کنم؟

    پاسخ

  4. جمال یوسفی

    خرداد 16, 1399

    ناروتو خیلی عالیه همس جنگ داره و خیلی باحال هستش من که پسر ۱۰ ساله هستم خیلی دوست دارم و همچنون انیمه آبشار سرنوشت را هم دوست دارم

    پاسخ

  5. سلام

    اردیبهشت 27, 1399

    مگه این لیست راجب انیمه های طولانی نیست اگه هست پس
    باب اسفنجی چی

    پاسخ

    • آریو در پاسخ به سلام

      اردیبهشت 28, 1399

      باب اسفنجی انیمه نیست

      پاسخ

    • آیسو در پاسخ به سلام

      خرداد 16, 1399

      باب اسفنجی که انیمه نیس

      پاسخ

    • سلام در پاسخ به سلام

      اسفند 15, 1399

      یا حضرت عباس باب اسفنجی مگه‌ انیمس ؟

      پاسخ

  6. ali

    فروردین 28, 1399

    چرا شما به انیمه (sowrd art online)هنر شمشیر زنی انلاین که هم قسمت بیشتری از ابشار سر نوشت داره هم بسیار جذاب تره اشاره نمی کنید

    پاسخ

    • Abolfazl در پاسخ به ali

      شهریور 6, 1399

      واقعا چرا؟!

      پاسخ

    • Abolfazl در پاسخ به ali

      شهریور 6, 1399

      چرا تو توضیحات بلیچ به طرفداران ناروتو توهین میکنید؟!
      لطفا این کار را نکنید!

      پاسخ

  7. ali

    فروردین 28, 1399

    ببخشید عکسی که برای ناروتو شیپودن گذاشتید در اصل ادامه سریال ناروتو یعنی ناروتو نسل بعدی بنام بوروتو است و152 قسمت از ان تا حال منتشر شده لطفا اصلاح کنید و باعث اشتباه در مردم نشوید

    پاسخ

    • عباس در پاسخ به ali

      فروردین 28, 1399

      سلام علی جان،
      تصویر اصلاح شد، البته تصویر مربوط به انیمه بوروتو هم نبود و برای یه بازی بود به اسم “naruto shippuden ultimate ninja storm 4 road”
      ممنون بابت فیدبک

      پاسخ

  8. Amir

    فروردین 12, 1399

    انیمه سزار سان 7500 قسمت
    گاراگاه کونان هم 1000
    و…
    اینا چرا نیستن؟

    پاسخ

  9. Amir

    فروردین 12, 1399

    سلام انیمه سزار سان تا کنون 7500 قسمت هست😐

    پاسخ

  10. کیارش

    فروردین 6, 1399

    وان پیس از سیپسون ها جلو زد؟

    پاسخ

    • سلام در پاسخ به کیارش

      اسفند 15, 1399

      نه دیگه در حد اون طولانی نیست فکر کنم

      پاسخ

  11. レイ

    فروردین 6, 1399

    این لیست دقیق نیست。。。。。。。。。。.。・゚゚・(>_<)・゚゚・。.
    مثلا انیمه Precure یا aikatsu توش قرار نداره 。。。(╥﹏╥) چرا مطالب سیایت های ایرانی اینجوریه。。。 ┐(‘~`;)┌‼️

    پاسخ

  12. امیر

    اسفند 11, 1398

    پس انیمه boroto next ganeration of naruto چی شد

    پاسخ

  13. Shounen Tantei***ZERO***

    مهر 15, 1398

    کاراگاه کونان !!!! ۹۵۶ قسمت تا حالا و هنوز در حال پخشه ! په کاراگاه کونان بوقه ؟؟؟؟!!!!

    پاسخ

    • عباس در پاسخ به Shounen Tantei***ZERO***

      مهر 15, 1398

      سلام،
      این لیست بیشتر شامل انیمه های شناخته شده و معروف هست وگرنه انیمه های طولانی تر هم وجود دارن.
      مثلا انیمه Sazae-san بالای 7500 اپیزود داره و از سال 1969 تا الان داره پخش میشه!!!
      با این حال تو آپدیت مقاله یه سری آیتم ها اضافه میشن که مقاله کامل بشه.
      ممنون بابت فیدبک 🌹

      پاسخ

      • otaku aniki در پاسخ به عباس

        آبان 20, 1398

        خوب ، ژانرش چیه ؟ من همه ی انیمه های توی این لیست رو خیلی وقت پیش دیدم دنبال انیمه طولانی میگردم . میتونم اسپویل و اختلات کنیم ؟ :ا

        پاسخ

        • عباس در پاسخ به otaku aniki

          آبان 21, 1398

          ژانرش رو دقیق نمیدونم چون خودم ندیدم،
          بله میتونید فقط قبلش بنویسید ***اسپویل***

          پاسخ

        • Kuga Yu در پاسخ به otaku aniki

          خرداد 10, 1400

          این انیمه سبک و فضاش با بقیه انیمه ها متفاوته اینو بی خود نمیگم چون خیلی از انیمه های بلند رو دیدم
          ژانر های کاراگاه کونان خیلی متنوع ان: پلیسی، جنایی، رازآلود، اکشن، شونن، هیجانی، عاشقانه، درام، کمدی و..
          شاهکار بهتر از این نیست یکم فیلر هاش زیاده ولی همش جالب و جدید و مطالب علمی و خلاصه محشره!

          پاسخ

      • Lily در پاسخ به عباس

        بهمن 3, 1399

        سلام
        فکر کنم برای معروف بودن کارآگاه کونان، همین قدر کافی باشه که بگیم تا حالا صدا و سیما حدود ۳ قسمت از سینمایی‌هاش رو نشون داده:|

        پاسخ

        • M در پاسخ به Lily

          تیر 17, 1400

          👌🏻
          فقط چون داستانش دارم و عاشقانه هم داره دیگه پخش نکردن چون کلا داستانو باید عوض میکردن
          اما تو ژاپن کارآگاه کونان خیلی شناخته شدس

          پاسخ

      • M در پاسخ به عباس

        تیر 17, 1400

        درسته کارآگاه کونان خیلی شناخته شده نیست اما تو ایران اینجوریه، تو ژاپن و دنیا خیلی مشهوره هر سال که سینمایی اکران میکنه چندتا کشور حق پخششو می‌خرن و کلی طرفدار داره
        باید معرفی می‌کردید تا حداقل تو ایران شناخته تر بشه
        با سپاس فراوان 💙

        پاسخ

  14. Saygononya

    مهر 3, 1398

    من الان دارم‌ هانتر هانتر رو میبینم و واقعااا عالی یه و حالا میفهمم چرا انیمه های طولانی اینقد طرفداز دارن

    پاسخ

  15. sleepyrabbit

    شهریور 30, 1398

    به نظر من که شصت تا صد قسمت زیاد به حساب نمیان !!!!!
    (اینو کسی میگه که هم زمان کارآگاه کنان و وان پیس و گینتاما و ناروتو رو میبینه>_<)
    پ.ن:اصلا هم داستانا رو قاطی نمیکنم و بابت حافظه خوب خدا را شکر میکنم "_"

    پاسخ

    • EXOL در پاسخ به sleepyrabbit

      شهریور 21, 1399

      منم چند تا انیمه رو هم زمان با هم میبینم وقتی از داستان یکش خسته میشم میرم یکی دیگه میبینم😁

      پاسخ

    • Lily در پاسخ به sleepyrabbit

      بهمن 3, 1399

      بله دقیقا خیلی موافقم:(

      پاسخ

  16. Kpop

    شهریور 28, 1398

    ببین برادر من انیمه باید 12، 24 یا 30 تا قسمت داشته باشه
    آخه شما چه مشکلی دارین که این همه قسمت می سازین

    پاسخ

    • Shadow در پاسخ به Kpop

      دی 1, 1399

      وقتی راجب یه چیزی اطلاعات نداری، نظر نده. نود درصد بهترین انیمه های جهان بیش از 50 قسمت دارن. اونوقت تو میگی 30 تا؟
      توکیو غول، حمله به تایتان ها، ناروتو، دراگون بال، شبدر سیاه، آواتار، وان پیس…. اینا همگی بیش از 50 قسمت دارن و از بهترین ها هستن. البته انیمه های دیگه ای هستن که قسمت های کمتری دارن ولی خیلی محبوب و معروف هستن ولی این ثابت شده که انیمه های طولانی تر محبوبیت بیشتری دارن.

      پاسخ

      • Rs در پاسخ به Shadow

        دی 1, 1399

        دوستان ببخشید ولی جفتتون اشتباه میکنید، ببینید انیمه ساختن بودجه زیادی میبره و در سال های اخیر سیاست کمپانی ها تغییر کرده و به ساختن فصل های ۱۲ قسمتی که حدودا ۳ ماه کاره تغییر پیدا کرده، اینکار ریسک کمتری داره ، اکثر انیمه هایی که ۱۲ یا ۲۴ قسمتی هستند نتونستند به اندازه ای که production committee ها رو راضی کنه درآمد سازی کنن ، اگر هم که موفق باشه فصل بعدی رو میسازن ، قبلا ها انیمه ها رو طولانی میساختن و ریسک بیشتری داشت و ضرر بیشتری میکردن ، علاوه بر این اکثر چون از مانگا یا لایت نول جلو می افتادن یا فیلر میساختن ( هزینه بیشتر ) یا اوریجینال اندینگ میگرفتن، که با این سیاست جدید این مشکل رفع شد ، اما همچنان بعضی استودیو ها مثل استودیو Pierrot که هم ناروتو ، شبدر سیاه ، توکیو غول و… رو ساخته از سیاست-ها قدیمی استفاده میکنن که نتیجش رو هم میبیند، فیلر های زیاد، پایین اومدن کیفیت انیمیشن و غیره، که اون هم واسه این میتونه اینکارو میکنه که استودیوی بزرگی و خودش production committee واسه پروژه هاشه ، انیمه های طولانی محبوب نیستن، انیمه های محبوب طولانی اند ، یا به عبارتی دیگه اول باید محبوب باشه تا طولانی بشه ( اونم نه همیشه بعضی وقتا محبوب هم باشه نمیسازن )

        پاسخ

        • Shadow در پاسخ به Rs

          دی 2, 1399

          سلام دوست عزیز
          ببینید، خیلی از انیمه های طولانی قسمت های چند فصلشون رو یکجا و باهم منتشر می‌کنند و کاری ندارند که خوب از آب دربیاد یا نه. علاوه بر اون تجربه ثابت کرده که مخاطبان، انیمه هایی که روند داستانی طولانی تر و پیچیده تری دارند رو بیشتر دوست دارند. براتون مثالی میزنم :انیمه اسرافیل پایانی حدود 25 قسمت داره و شباهت بسیار زیادی با حمله به تایتان ها داره ولی چون تعداد قسمت هاش کم بوده و ادامه پیدا نکرده، محبوبیت حمله به تایتان ها رو نداره، در صورتی که وقتی فصل دومش تموم شد، محبوبیت به شدت بالایی داشت و همه منتظر یه انیمه طولانی بودن ولی این اتفاق نیفتاد. وقتی ایده و خلاقیت پروژه خوب و زیاد باشه، نا خودآگاه انیمه طولانی میشه و این ربطی به محبوبیت نداره که متاسفانه ظاهرا سازنده اسرافیل پایانی دیگه ایده جذابی نداشته. راستی شما گفتید ضعف انیمیشنی، ولی من به شخصه ضعف انیمیشنی خاصی در انیمه های طولانی ندیدم. ولی با این حال شما درست گفتید که فصل های انیمه ها دارن دوازده قسمتی میشن و به نظر خودمم این چیز بدی نیست و میتونه یه روش جدید باشه ولی بهتره بازم از سنت قدیمی خارج نشه؛ چون این یه واقعیتیه که انیمه های طولانی محبوبیت بیشتری دارن.

          پاسخ

  17. محمد

    شهریور 28, 1398

    من خودم شیش ماهی هست وان پیس رو به پخش هفتگی رسوندم و صد در صد پیشنهادش میکنم حتما ببینید البته اگه صبر حوصله و وقته کافی دارید چون 900 قسمت به کنار حالا حالا ها طول می کشه تموم شه

    پاسخ

  18. فاطمه

    مرداد 26, 1398

    من پارسال تمام ناروتو رو دیدم
    هم ناروتو سری اول ک 220قسمته
    هم ناروتو شیپودن ک 500قسمته و ادامه داستان هستش، رو کامل دیدم..
    و اصلا هم پشیمون نیستم چون از نظر من این بهترین انیمه ای بود ک دیدم و واسم از بقیه انیمه ها متفاوته و همچنان هست.

    پاسخ

  19. مهیار

    مرداد 25, 1398

    من باورم نمیشه اینا چه مخی داشتن ۹۰۰ قسمت ساختن
    سازندگانش مغز داوینچی داشتن

    پاسخ

  20. آریو

    مرداد 24, 1398

    یا خدا😵😵😵

    پاسخ