لیست 24 تایی طولانی ترین انیمه های سریالی که تاکنون ساخته شده اند

برخی داستانها و شخصیتها آنقدر شگفت انگیز هستند، که هر چه به پایان آنها نزدیک می شوید احساس ناراحتی بیشتری میکنید. بسیاری از انیمه ها بعد از پخش تنها یک فصل، به این سرنوشت دچار میشوند، و احساس تلخ به پایان رسیدن انیمه موردعلاقه تان، که پس از آن تمام تلاشتان را میکنید تا جایگزینی جدید برای آن پیدا کنید. اما در مقابل، برنامه هایی هستند که فصل به فصل ادامه دارند. حتما دلیلی دارد که وقتی می گوییم انیمه همه به یاد “ملوان ماه” (Sailor moon) یا “دراگون بال زد”   (Dragon ball z) میافتند. انیمه های دیگری هم وجود دارند که احتمالا از این انیمه ها بهتر هم هستند اما تاثیرات این انیمه های بلند بسیار عمیقتر از دیگر انیمه ها بوده است.

درحالی که بسیاری از انیمه ها تنها با یک یا دو فصل به پایان می رسند، برخی از آنها تقریبا تا همیشه به طول می انجامند. و حالا ما در دنیایی زندگی میکنیم که در آن از سایت های مختلف مانند  Crunchyroll و Netflix به راحتی میتوانیم انیمه ببینیم و روزهای انتظار کشیدن برای دیدن انیمه به سر آمده. امروزه زیاده روی یک نوع روش زندگی محسوب میشود و اگر شما خود را یک “افراط گر انیمه ای” میدانید، اگر جرئتش را دارید این انیمه های بی پایان را تماشا کنید. انیمه هایی که در این لیست میبینید جزو بهترین انیمه های بلند هستند و به ترتیب تعداد قسمت هایشان رتبه بندی شده اند. با پروشات همراه باشید.


24. آبشار سرنوشت – haikyuu (شصت قسمت)

“آبشار سرنوشت” انیمه ای ورزشی است که از یک داستان در ژانر شونن اقتباس شده است که شامل کلیشه های معمولی شونن است و از موضوع ورزش برای نشان دادن ترقی یک فرد ناموفق، پشت کار و روحیه ی تیمی استفاده می کند. اما چیزی که “آبشار سرنوشت” را منحصر به فرد می کند، چگونگی به نمایش گذاشتن این موضوعات با سرعتی مناسب است. در ابتدا قهرمانان داستان، بازیکنن والیبال بی تجربه ای هستند که تا بهترین بودن فاصله ی زیادی دارند. به طور کلی شخصیت ها در هیچ کجای داستان پیشرفت ناگهانی ندارند و این نمایش به طور زیرکانه ای شما را در جریان سفر امیدبخش پسرانی جوان که در کل دبیرستان اسم و رسمی برای خود به پا می کنند، خواهد فرستاد.

همچنین بخوانید: معرفی 12 انیمه ورزشی برتر تمام زمان ها


23. بلزباب – Beelzebub – (شصت قسمت)

برای دیدن بیشتر انیمه های ژاپنی یا باید کاملا به زبان ژاپنی مسلط باشید و یا فقط خودتان را مجبور کنید که به احمق بودنشان بخندید. اما “بلزباب” از طریق شخصیت های عجیب و غریبش به راحتی شما را وادار به خنده میکند. هر شرایط یا شخصیتی که در دیگر انیمه ها ممکن است معمولی باشد، همان شرایط یا شخصیت در این انیمه میتواند شما را از خنده روده بر کند. “بلزباب” در ژانر کمدی هم تراز با “گینتاما” (Gintama) می باشد.


22. کیمیاگر تمام فلزی: برادری – Fullmetal Alchemist: Brotherhood – (شصت و چهار قسمت)

اگر به دنبال انیمه ی دنباله داری می گردید که خالی از هرگونه قسمت فرعی باشد، “کیمیاگر تمام فلزی: برادری” انتخاب خوبی است. بسیاری از مواقع، مطالب اقتباس شده با همتای اصلی خود تفاوت دارند و آن به این دلیل است که بسیاری از سازندگان انیمه بخش اصلی کار را برای انتها نگه میدارند. انیمه “کیمیاگر فلزی: برادری” نشانگر این است که وفاداری به منبع اصلی موجب پیدایش نتیجه های خارق العاده می شود. این انیمه با برتری در تمامی زمینه ها و بی نقص بودنش، بی شک جزو بهترین انیمه ها قرار دارد.

همچنین بخوانید: 11 انیمه برتر تاریخ با موضوع فرشتگان که باید ببینید


21. هیولا – Monster – (هفتاد و چهار قسمت)

“هیولا” انیمه ای استثنائی در ژانر هیجانی است که حول موضوعات ناراحت کننده ای می گردد، موضوعاتی مانند رفتار روانشناختی یک جامعه ستیز، کنترل جامعه و ارزش زندگی انسان، که این موضوعات را در اضطراب انگیزترین، اما در عین حال جالب توجه ترین و واقع گرایانه ترین حالت ممکن به تصویر می کشد. سرعت داستانی آن به کندی میگذرد که با لحظات وحشت آور و شوکه برانگیزش، به نرمی در ذهن شما نفوذ کرده و شما را دربر میگیرد. تماشای چنین انیمه خوش ساختی میتواند بسیار لذت بخش باشد، و چیزی که آن را حتی لذت بخش تر می کند دانستن این است که قرار است تا هفتاد و چهار قسمت ادامه داشته باشد.


20. روحیه مبارزه – Hajime no Ippo – ( هفتاد و پنج قسمت)

ممکن است طرفدار افرادی نباشید که هر روز در حال کتک زدن بقیه اند، با اینحال بازهم انیمه “روحیه مبارزه” را به شما پیشنهاد میکنیم. جدا از بخش های دیدنی آن از اکشن و بوکس، این انیمه مقدار زیادی از کمدی ، عاشقانه و لحظات روحیه بخش به عنوان چاشنی در خود دارد. همانطور که از اسم آن پیداست “روحیه مبارزه” شامل دوستداشتنی ترین شخصیتها است که به نحوی خوب به آنها پرداخته شده که در پایان، بیننده آنقدر محو انیمه می شود که به حتی شخصیت های فرعی هم اهمیت می دهد و دنبال کننده ی آنهاست. میتوانید نسخه ی دوبله شده آن را از Crunchyroll تماشا کنید.

همچنین بخوانید: 12 انیمه برتر تاریخ درباره غذا و آشپزی


19. اسلم دانک – Slam Dunk – ( صد و یک قسمت)

“اسلم دانک” یکی از قدیمی ترین انیمه ها در این لیست است و برای ایجاد عمومیت دادن به ورزش بسکتبال در زمانی پخش شد که این ورزش طرفداران زیادی در ژاپن نداشت. اگر از طرفداران واقعی بسکتبال هستید و قصدتان از دیدن این انیمه یادگرفتن حرکات معرکه جدید است که از آنها استفاده کنید، پس باید بگویم قرار است ناامید شوید. درست است که “اسلم دانک” صحنه هایی زیادی از بسکتبال را دارد که ممکن است شما را ترغیب به یاد گیری آن کند، اما تمرکز آن بیشتر روی کار تیمی و وفاداری است.


18. مبارز روح – Yu Yu Hakusho – Ghost Fighter – ( صد و دوازده قسمت)

اگر طرفدار انیمه های جنگی نیستید و حتی آنهایی را که داستان زیبایی دارند دوست ندارید پس “مبارز روح” مناسب شما نیست. اما اگر به نمایش های اکشن خوش ساخت با ایده های نوآورانه و داستانی نسبتا عالی با کمدی خوب علاقه دارید، پس انیمه مناسبی انتخاب کردید.

در نگاه اول ممکن است شخصیت های “مبارز روح” یک بعدی و مانند شخصیت های کلیشه ای شونن به نظر بیایند اما در طول انیمه این شخصیت ها پله پله رشد کرده و قوی تر میشوند و در به انتها دلیل اصلی تماشا کردن تان تبدیل میشوند. درست است که بیش از صد قسمت است اما بر خلاف انیمه های دیگر تازگی و زیبایی اش را تا انتها حفظ می کند.

همچنین بخوانید: 12 انیمه برتر سامورایی که باید تماشا کنید


17. انتر x هانتر – Hunter x Hunter – ( صد و چهل و هشت قسمت)

” هانتر x هانتر” از نمونه های بارز یک داستان خوب در دنیای شونن است که شخصیت پردازی منحصر به فرد، داستانی متعهد و دنیا سازی فوق العاده ای دارد. تمام اینها افسانه ای جذاب را ساخته است که تماشاگران را محو تماشای آن می کند. ” هانتر x هانتر” حول موضوعات مختلفی مانند جنگ، جنایت، سیاست، بقا و مبارزه های معمول شونن می گردد.

نکته ی قابل توجه درباره این انیمه انتقال از فضاهای روشن به فضایی سنگین تر و تاریک تر داستان است. “هانتر x هانتر” بدون هرگونه قسمت فرعی با سرعت مناسب و غیرقابل پیشبینی بودنش جالب باقی می ماند. در کل این انیمه از هوشمندانه ترین انیمه ها در ژانر شونن است که آن را از دیگر انیمه ها مستثنا می کند.


16. ماجراهای عجیب جوجو – Jo Jo’s Bizarre Adventure – ( صد و پنجاه و دو قسمت)

وقتی مشغول تماشای انیمه هستید ناخودآگاه به دنبال شوخی و سرگرمی هستید. اگر “ماجراهای عجیب جوجو” را تنها برای کمدی بی چون و چرا میبینید باید بگویم به هیچ وجه ناامیدتان نخواهد کرد به طوری که پای هر 152 قسمت آن خواهید نشست. داستانی ساده و روان دارد که به مرور با پیشرفت شخصیت ها گسترده می شود.

چیزی که ” ماجراهای عجیب جوجو” را از بقیه ی انیمه های شونن مستثنا می کند این است که مانند دیگر انیمه ها تمرینات ناخوشایند ندارد و سکانس های جنگی آن هم طولانی نیست. بهترین ویژگی آن، این است که در بیشتر مواقع اصلا جدی نیست اما زمانی که فضای آن سنگین می شود، به قدری هیجان زده می شوید که در جایتان بند نمی شوید. موسیقی نوستالژیک و تصویرسازی قدیمی دهه ی 80 آن بسیار خوشایند است و بدون هرگونه داستان پیچیده و گیج کننده، یا کمدی کم ارزش این انیمه ارزش وقت شما را خواهد داشت.

همچنین بخوانید: 12 انیمه برتر استودیو جیبلی که حتما باید ببینید


15. دراگون بال – Dragon Ball – (صد و پنجاه و سه قسمت)

“دراگون بال” یکی از قدیمی ترین انیمه های این لیست است که چه در شرق و چه در غرب از پرطرفدارترین ها است. این انیمه یکی از اولین نمایش های سبک شونن است که به عنوان الگو از آن یاد می شود. قرار بود شخصیت اصلی یعنی “گوکو” چیزی بیشتر از کلیشه هایی که اصلا وجود نداشت باشد. داستان با اتمسفری غیر جدی و خنده دار از کودکی “گوکو” شروع می شود. مدتها بعد داستان رویه ای جدی تر به خود میگیرد و شرایط را برای قسمت بعدی آن یعنی “دراگون بال زد” Dragon Ball Z)) فراهم می کند. انیمیش آن کمی کم کیفیت است اما پس از مدتی به آن عادت می کنید. در آخر “دراگون بال” تا حدی کلاسیک است و قسمت جداگانه اش یعنی “دراگون بال زد” بسیار سرگرم کننده تر و مشهورتر است.


14. شاهزاده تنیس – The Prince of Tennis – (صد و هفتاد و هشت قسمت)

“شاهزاده تنیس” از انیمه های کمتر شناخته شده این لیست می باشد که در سال 2001 ساخته شد. موضوع بیشتر انیمه های ورزشی درباره ی فردی ناموفق است که با تلاش زیاد به موفقیت میرسد اما ” شاهزاده تنیس” از همان ابتدا متفاوت است، این انیمه شخصیتی را به تصویر می کشد که از همان ابتدا تنیس باز قهاری است. او از فردی نابالغ و بی تجربه، به ورزشکاری پخته تبدیل می شود که به تمامی حریفانش احترام می گذارد.

تصویرسازی انیمه در زمان خودش بسیار تاثیرگذار است و آهنگ های به روز آن کاملا با فضای پرشور ورزشی آن هم خوان می باشد. بهترین ویژگی آن غیرقابل پیشبینی بودن پایان مسابقات است چون قهرمان داستان در چرخه ی برد و باخت قرار دارد. در کل ، انیمه “شاهزاده تنیس” مانند دیگر انیمه ها واقع گرایانه نیست چون بارها در آن قوانین فیزیک زیرسوال میرود اما با اینحال با فراز و نشیب هایی که دارد بسیار زیبا و لذتبخش است.

همچنین بخوانید: رتبه بندی برترین قسمت های انیمه فری تیل (Fairy Tail)


13. آسترو – Astro Boy – (صد و نود و سه قسمت)

دلیل وجود “آسترو” در این لیست این است که این انیمه از همان ابتدای پخش در سال 1963 در صنعت کارتون آمریکا انقلاب به پا کرد.”آسترو” انیمه ای بامزه است که طنز زیادی در آن به کار رفته و همین باعث جذب نوجانان و کودکان به آن بود. این انیمه جزو انیمه های موردعلاقه بسیاری از نسلها خواهد بود و اگر شما بزرگسالی هستید که آن را در کودکی تماشا کردید، “آسترو” خاطرات زیبای کودکیتان را به یادتان خواهد آورد.


12. اینویاشا – Inuyasha – (صد و نود و سه قسمت)

“اینویاشا” انیمه ای تقریبا پیچیده است که تفکرات ناسازگاری با جامعه ی انیمه داشته. برخی اعتقاد دارند که یکی از بهترین انیمه های عاشقانه است و کتر از یک شاهکار نیست اما برخی معتقدند که “اینویاشا” زمانی از بهترین انیمه ها بود و حالا که انیمه های بهتری ساخته شده اند، ارزش آن رو به کم شدن است. داستان آن شامل عشق، رابطه، ترس، مبارزه و درام است و برای نداشتن فیلمنامه ای منطقی بارها مورد انتقاد قرار گرفته اما در نهایت داستان عاشقانه و انیمیشن زیبایش آن را از متوسط بودن نجات داد.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه‌های زمستان ۲۰۱۹ به انتخاب پروشات


11. ملوان ماه – Sailor Moon – (دویست قسمت)

“ملوان ماه” یکی دیگر از داستانهای کلاسیک است که میتواند به یاد آورنده  خاطرات کودکی دوستداران بزرگسال انیمه باشد. اگر حالا به انیمیشن و موسیقی آن نگاه کنید به نظر بسیاری ابتدایی است اما داستان انیمه است که آن را منحصر به فرد میکند.

رابطه عاشقانه ای را روایت می کند که بسیار واقع گرایانه به نظر می آید و از همه ی انیمه های شوجوی امروزی بهتر است. با شخصیت های شاهکار و داستانی پرداخته شده درباره جنگ بین خوبی و بدی آن در ژانر شوجو هیچ انیمه ی دیگری بهتر از این سراغ نداریم و تماشای آن را شدیدا به شما پیشنهاد میکنیم.


10. تولد دوباره معلم خصوصی آدمکش – Katekyo Hitman Reborn – (دویست و سه قسمت)

25 قسمت اول “تولد دوباره معلم خصوصی آدمکش ” چیزی جز یک انیمه ی خنده دار نیست اما بعد از این قسمت های مقدماتی، داستان اتمسفری سنگین و جدی به خود میگیرد که تک تک لحظات آن ارزش دید دارند. بهترین ویژگی این انیمه این است که پیشرفت تک تک شخصیتهای تک بعدی را مشاهده خواهید کرد که کاملا از شروع داستان متفاوت میشوند. برخلاف کیفیت متوسط انیمیشن “تولد دوباره معلم خصوصی آدمکش ” داستان منحصر به فرد آن شما را محو تماشای آن می کند.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه های سه بعدی (3D) تاریخ سینما را بشناسید


9. ناروتو – Naruto – (دویست و بیست قسمت)

“ناروتو” برگرفته از مانگایی با 10000 صفحه است پس بی شک می توان گفت جزو انیمه های بسیار بلند قرار دارد. “ناروتو” از آن دسته انیمه ها نیست که از همان ابتدا برایتان جالب باشد، اما اگر به دیدن آن ادامه دهید حتما جذب سه شخصیت بی همتای آن خواهید شد. این انیمه درون مایه کمدی دارد که در کنار آن داستانی شگفت انگیز با سرعتی بسیار مناسب دارد. کسانی که در کودکی این انیمه را تماشا کردند می دانند بزرگ شدن با ساسکه، ساکورا و نارتو در طی پنج سال پخش این انیمه چقدر سحرآمیز و تماشایی بوده.


8. یوگی اوه اعجوبه های دوئل – Yo-Gi-Oh! Duel Monsters – (دویست و بیست و چهار قسمت)

برخی افراد مخالف “یوگی اوه” ممکن است آن را انیمه ای بی معنی درباره ی بازی های کارتی خطاب کنند اما آنها متوجه پیشرفت شخصیت ها در طول 224 قسمت آن نشدند، به علاوه پیچیدگی روابط میان شخصیت ها و پیش زمینه ی مصری انیمه به خوبی به تصویر کشیده شده. اگر میخواهید کاملا متوجه موضوع انیمه شوید حتما نسخه زبان اصلی آن را تماشا کنید.

همچنین بخوانید: معرفی 13 انیمه زیبا که هر کودکی باید ببیند


7. پوکمون – Pokemon – (دویست و هفتاد و شش قسمت)

“پوکمون” انیمه ای شگفت انگیز است که در دنیای انیمیشن طوفانی به پا کرد. در ابتدای پخش، “پوکمون” را بخاطر آزادی عمل آن و به تصویر کشیدن تقریبا همه چیز، از اسباب بازیها تا بازیها و کارتهای بازرگانی، آن را یک انیمه نمیدانستند. داستان “پوکمون” بسیار ساده است و همین سادگی آن بینندگان جوان را به آن جذب کرد. نسخه ی اصلی آن در 276 قسمت به پایان رسید، اما تا به امروز نسخه های جدید دیگری برای آن ساخته شده.


6. دراگون بال زد – Dragon Ball Z – (دویست و نود و یک قسمت)

وزن کل سیاره بر شانه های شما قرار دارد و شکست خوردن مساوی است با از دست دادن هر آنچه تا به حال به آن اعتقاد داشتید، “دراگون بال زد” در یک جمله همین است. اگر طرفدار انیمه های جنگی هستید و هنوز “دراگون بال زد” را تماشا نکرده اید، بدانید که لذت یک تجربه ی زیبا را از خود دریغ کرده اید.

گفتن اینکه کل داستان کلیشه ای است و صحنه های مبارزه حوصله سر بر هستند آسان است اما تجربه ای که این انیمه به بیشتر بینندگان مرد خود میدهد غیرقابل جایگزین است. در پایان، “دراگون بال زد” انیمه ای حماسی در ژانر شونن است که هرگز از یادها نمیرود.

همچنین بخوانید: انیمه‌هایی که باید در بهار ۲۰۱۹ نگاه کنیم


5. فیری تیل – Fairy Tail – (سیصد و هفده قسمت)

“فیری تیل” تمام انتظاراتی که از یک انیمه شونن دارید را میگیرد و از پنجره دور می اندازد. برخلاف دیگر انیمه های این ژانر، سکانس های میارزه کوتاهی دارد، داستان هر بخش به همه ی شخصیت ها می پردازد و شخصیت ها در طول مبارزه حرکات جنگی خود را نمیزنند. درواقع این انیمه در نقطه مقابل هر چیزی که یک انیمه را یه ژانر شونن تبدیل میکند ایستاده و همین باعث می شود که برخی دوستش داشته باشند و برای برخی حسته کننده باشد. با اینحال همه ی طرفداران ژانر شونن باید نگاه کردنش را امتحان کنند.


4. بلیچ – Bleach – (سیصد و شصت و شش قسمت)

“بلیچ”، “ناروتو” و “وان پیس” انیمه هایی هستند که بسیار بحث برانگیز شدند و دوستداران هر کدام در تلاشند که انیمه مورد علاقه خود را از بقیه آنها برتر بدانند. اینکه بیشتر مخاطبان این سه انیمه پسرها هستند جای بحث ندارد اما در بین آنها “بلیچ” دنیای گسترده و جذابی دارد. دنیای منحصر به فردی که این انیمه به تصویر می کشد، کل داستان را غیرقابل پیشبینی می کند. پس به حرف “عاشقان ناروتو” توجهی نکنید و حتما این انیمه زیبا را تماشا کنید.

همچنین بخوانید: معرفی انیمه Chihayafuru؛ داستانی از سه دوست


3. گینتاما – Gintama – (سیصد و شصت و هفت قسمت)

در شرایطی که کمدی به دلیل تفاوت فرهنگ ژاپن و غرب مورد توجه زیادی قرار نمیگیرد، “گینتاما” ثابت می کند که کمدی در دنیای انیمه هنوز زنده است. این انیمه تمام روشهای معمولی را به چالش میکشد و با گذشت زمان به یکی بزرگترین از انیمه های کمدی تبدیل شده است. “گینتاما” در ژانر سامورایی از بهترین انیمه ها است.


2. ناروتو شیپودن – Naruto Shippuden – (پانصد قسمت)

بعد از قسمتهای فرعی زیاد بخش اول آن، “ناروتو” باری دیگر با نام “ناروتو شیپودن” با قسمت های بیشتر مهمان خانه های ما شد. بهترین ویژگی این قسمت از سری “ناروتو” این است که تقریبا تمام بخش های زیبای قسمت اول در این قسمت نیز وجود دارد. جدا از آن، “شیپودن” شخصیتهای قسمت قبل را پخته تر از قبل به تصویر می کشد. بی شک “ناروتو” انیمه فوق العاده ای بود اما این تاریکی و عمق اتمسفر “شیپودن” است که آن را به یک شاهکار تبدیل می کند.

همچنین بخوانید: 10 انیمه شبیه ناروتو (Naruto) که باید تماشا کنید


1. وان پیس – One Piece – (هشتصد و نود و شش قسمت تا کنون)

حدود 20 سال است که “وان پیس”  پخش می شودو همچنان اثری از افول در آن دیده نمی شود. تعداد زیادی طرفدار سرسخت دارد و هنگامی که صحبت از امتیاز دهی باشد، در میان 4 انیمه ی برتر شونن قرار می گیرد. هرکس که به شروع تماشای آن فکر کند باید حواس خود را جمع کند چون حتی از مرز 900 قسمت هم عبور کرده. اما کسانی که از ابتدا مشغول دنبال کردن آن بودند، تضمین می کنند که یک شاهکار است. “وان پیس” یک انیمه شونن بی نظیر است که مبارزات گوناگون و داستان امیدبخشی دارد.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (196)

بستن فرم

  1. luffy

    مرداد 21, 1402

    داداش وان پیس قسمت جدیدش 3 روز پیش اومد شد 1072 قسمت بعد من کلشو دیدم چرا تغییر نمیدیدی

    پاسخ

  2. الکس

    تیر 9, 1402

    اقا وان پیس نزدیک قسمت 1100 اومده لطفا تغییر بدید

    پاسخ

  3. taram otaku

    دی 28, 1401

    سلامم
    ام..راستش یا تیتر اشتباهه یا کل مقاله چون طولانی ترین انیمه ها اینا هستن:
    Sazae-san با ۲۶۴۰ قسمت طولانی ترین انیمه
    Nintama Rantaro با ۲۳۲۱ قسمت
    Ojarumaru با ۱۹۴۷ قسمت
    Oyako Club با ۱۸۱۸ قسمت
    انیمه های طولانی معروف دیگه ای هم هست اما اینا طولانی ترین هان

    پاسخ

    • Monki.D.taha در پاسخ به taram otaku

      مرداد 31, 1402

      اخه داش اینایی که نوشتی رو کسی نمیره نگاه کنه

      پاسخ

  4. لوفی

    آبان 5, 1401

    وان پیس الان نمد چند قسمته ولی 1034رو رد کرده من که مانگا خوندم الان چپتر 1064اخری هست که خوندم

    پاسخ

  5. Star

    مهر 4, 1401

    کارآگاه کونان رو نزاشتی اون باید توی شماره اول بزاری چون قسمتاش کلا 1054تاس و داره همین جوری بیشتر میشه
    و البته فرفره های انفجاری و جنگجویان باکوگان و هنر شمشیر زنی آنلاین و شبدر سیاه و سگ های ولگرد بانگو

    پاسخ

  6. احسان

    مرداد 13, 1401

    فرفره های انفجاری بیشتر از ۳۰۰ قسمت داره چرا ننوشتی

    پاسخ

    • زک در پاسخ به احسان

      شهریور 8, 1401

      بیشتر…

      پاسخ

  7. هانی

    تیر 25, 1401

    انیمه ۳۲۸FairiTaill قسمت داره

    پاسخ

  8. وان پیس

    خرداد 10, 1401

    وان پیس ۱۲۲۷ قسمت داره ولی تا الان ۱۰۱۸ قسمتش اومده و وان پیس تا ۴ یا ۵ سال دیگه ادامه داره

    پاسخ

  9. Dazay

    اردیبهشت 18, 1401

    سلام خیلی ممنون از معرفی تون بیستر شون و دیده بودم🙂
    کلا من طرفدار انیمه های طولانی هستم و جای انیمه شبدر سیاه، هنر شمشیرزنی انلاین، فرفره های انفجاری، سبد میوه، خادم سیاه، مدرسه قهرمانانه من، اتک ان تایتان، بوروتو:نسل بعدی ناروتو، کلاس ترور خالی😔🙂 همه اینا بیشتر از پنجاه قسمت دارند به جز کلاس ترور که 47 قسمت داره🙂

    پاسخ

    • فضول در پاسخ به Dazay

      مرداد 2, 1401

      پ بگو پادشاه انیمه ای دیه خخخخخخخخخخخخخخ

      پاسخ

    • اتاکو در پاسخ به Dazay

      مرداد 6, 1401

      داداش بگو کلاس آدمکشی دیگه

      پاسخ

    • زک در پاسخ به Dazay

      شهریور 8, 1401

      ههعی…
      فرفره انفجاری ٣١٠ قسمت داره تازه فصل ٧ هم داره میادد

      پاسخ

    • امیر در پاسخ به Dazay

      آذر 18, 1401

      من انیمه می شناسم ۸۷۵۰قسمت

      پاسخ

  10. لوفی

    اسفند 16, 1400

    وان پیس را شروع کردم تازه به پخش رسیدم منطزرم قسمت ۱۰۱۳هستم انیمه باحالیه ببینید سینمایی های هم عالیه

    پاسخ

  11. moji

    اسفند 2, 1400

    پوکمم بیشتر از 500 تا قسمت داره

    پاسخ

    • اوتاکو * در پاسخ به moji

      اسفند 3, 1400

      خیلی معروفه مثل اینا ؟ تو یه سری هستن همه ؟ نه

      پاسخ

  12. محمد مهدی آزاد

    بهمن 11, 1400

    کارگاه کونان با ۱۰۴۳ قسمت و ۵۳ فصل
    شین چان با ۱۰۷۷ قسمت
    و انیمه دیجیمون دقیق نمیدونم ولی بالای ۴۰۰ تاست فکر کنم
    حتی از وان پیس هم کارگاه کونان و شین چان طولانیترند

    پاسخ

    • اوتاکو * در پاسخ به محمد مهدی آزاد

      بهمن 12, 1400

      دیجیمونکه کله‌ سری هاش اون قدره
      کار آگاه کونان و شین چان که اصلا نشنیدم اسمشو هم تو ایران معروف نیستن این لیست معروف ها و طولانی

      پاسخ

      • محمد مهدی آزاد در پاسخ به اوتاکو *

        بهمن 18, 1400

        درسته معروف نیستند کارگاه کونان و شین چان ولی طولانی به حساب میاند آهان پس معروفاش بود این لیست خب پس مرسی که گفتی

        پاسخ

      • مهرداد در پاسخ به اوتاکو *

        مرداد 17, 1401

        نوشته طولانی ترین انیمه ها. کلمه معروف رو اصن نیاورده. تازه کارگاه کونان هم نسبتا معروفه

        پاسخ

      • Star در پاسخ به اوتاکو *

        مهر 4, 1401

        خیلی هم معروفن کارآگاه کونان به تمام زبان ها دوبله شده ولی توی ایران فقط زیر نویسش هست ولی مینی سریال کایتو کید که با سریال کارآگاه کونان مرتبط هستش دوبله فارسی هستش و اینکه بهتره بری یکم اخبار انیمه ای بخونی چون به نظر میاد اصلا انیمه هارو نمیشناسی

        پاسخ

        • اوتاکو * در پاسخ به Star

          مهر 5, 1401

          هدف لیست هم همین ایرانه انیمه های زیر ۲۰۰۰ تقریبا تو ایران شناخته شده نیستن

          پاسخ

      • اوتاکو در پاسخ به اوتاکو *

        خرداد 29, 1402

        خب که چی نگفته لیست معروف ترین و طولانی ترین گفته طولاني ترین تا الان کاراگاه کونان هم معروفه تو ایران اما به دلیل طولانی بودنش خیلی حا نمیبینن😐😐😐😐😐😐😐😑😑😑😑😑😑😑کاراگاه کونان یا همون Detective Conan
        1087قسمت(در حال پخش)با ۲۶تا سینمایی با‌446تا فیلر تازه!لیست داغون

        پاسخ

    • نرگس در پاسخ به محمد مهدی آزاد

      اردیبهشت 15, 1401

      دیجیمون، چند سری داره، نمی تونی بگی دیجیمون مثلا اینقدر داره، اگه می خوای بوی بهتره بوی این سری از دیجیمون، مثلا ماجراجویی دیجیمون اینقدر قسمت داره، ماجراجویی همون اولین سری 54 تا قسمت داره

      پاسخ

    • Mojcci در پاسخ به محمد مهدی آزاد

      شهریور 5, 1401

      مطمعا باش اینجور که وان پیس داره ادامش مده از این دو تا هم مزنه بالا تا1050 که حتما میاد چون مدونم مانگاش تا 1050 هست

      پاسخ

  13. aLi

    دی 21, 1400

    رکورد طولانی ترین انیمه تاریخ ک در گینس هم ثبت شده انیمه ی Sazae-san با 7500!!!قسمت

    پاسخ

  14. عهههههه ناراتو۵۰۰قسمته ناراتو شیپودن دن هم قسمت جداگانه داره و کلی قسمته بروتو هم که پسرشه۲۳۱قسمت تا الان ازش اومده همش دروغ

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به بوروتو اوزوماکی

      دی 21, 1400

      داش ناروتو ۷۲۰ قسمته که صد قسمتش فیلره پسرشم آرکای اصلیش کلا شصت قسمته یعنی حدودا ۱۷۰ قسمت فیلر داره

      پاسخ

    • رهام در پاسخ به بوروتو اوزوماکی

      دی 21, 1400

      رکورد تاریخی فیلر سازی 😐😂مثل همون آرک کینیشیکی و اینا فکر کنم تو مانگا نبود اصلا

      پاسخ

  15. کایتو کید

    آذر 3, 1400

    انیمه کاراگاه کونان یا Detective conan بلندتر از تمام اینهاست
    تا کنون ۱۰۲۶ قسمت داده و وان پیس همین هفته به ۱۰۰۰ قسمت رسیده
    کاراگاه کونان ۲۵ سال است که پخش میشود

    پاسخ

  16. محمد

    آبان 30, 1400

    انیمه فری تیل و باید از کجا گیر آورد فقط بعضی از قسمتاش ت آپارات و نماشا هست

    پاسخ

    • هعی ! در پاسخ به محمد

      اردیبهشت 9, 1401

      من دیدمش خیلییی قشنگه الان انیمه لیست و انی پلاس گذاشته ولی اشتراکیه ولییی ایو فیلمم گذاشته ولی دوبله انگلیسی با زیر نویس فارسیه من خودم همشو دارم جزو انیمه هاییه که باس تا ته دید بعد نظر در موردش داد

      پاسخ

      • Prfect در پاسخ به هعی !

        تیر 28, 1401

        آیو فیلم دوزبانه گذاشته
        میتونی زبانشو به ژاپنی تغیر بده

        پاسخ

  17. Gh

    آبان 29, 1400

    ناروتو روی هم ۴۶۹ قسمت داره کاراگاه کونان بالای هزار قسمته رکورد زده کلا

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به Gh

      آبان 29, 1400

      سید چجوری حساب کردی ناروتو اونقدر شد ⁦O_o⁩ناروتو روی هم حدودا ۷۲۰ قسمه ⁦=_=⁩سری اول ۲۲۰ قسمت سری شیپودن ۵۰۰ تازه بوروتو هم هست که دیویست و خورده ای قسمت داره در کل حدودا نهصد و خورده ای میشه

      پاسخ

  18. امیر عشق انیمه

    آبان 18, 1400

    آقا چی میگی؟
    وان پیس تا الان بیشتر از ۳۰ساله داره پخش میشه و بیشتر از ۱۰هزار قسمت داره،ناروتو هم بیشتر ۲۰۰۰قسمت

    پاسخ

    • Maede در پاسخ به امیر عشق انیمه

      آبان 24, 1400

      داداش چی میزنی
      وان پیس 22 سال درحال پخشه تا امروز 999 قسمتش اومده
      ناروتو هم که خیلی وقته تموم شده سرجمع ناروتو و ناروتوشیپودن 700 خورده ای قسمت حالا ما بروتو هم کنارش بگیم 900 خورده ای تهش 2000 تارو از کجا آوردی ناموسا 😅💔🤦🏻‍♀️

      پاسخ

    • رهام در پاسخ به امیر عشق انیمه

      آبان 29, 1400

      دوست عزیز چی میگی برا خودت وان پیس کلا ۲۲ ساله پخش میشه ⁦O_o⁩و کلا هم هزار قسمت روی هم هنوز نداره و ناروتو هم با احتساب لوروتو نهصد و خورده ای قسمت میشه ⁦(+_+)⁩

      پاسخ

      • اوتاکو * در پاسخ به رهام

        آبان 29, 1400

        فردا میشه ۱۰۰۰ قسمت اونوقت نماشا پریده من نمیتونم ۹۹۹ رو ببینم

        پاسخ

    • مانکی دی لوفی در پاسخ به امیر عشق انیمه

      بهمن 3, 1400

      چی زدی وانپیس ۳۲ ساله شد و تا کنون ۱۱۰۰۰ قسمت ازش اومده نه ده هزار

      پاسخ

      • رهام در پاسخ به مانکی دی لوفی

        بهمن 3, 1400

        داش چجوری حساب کردی اگه ۳۲ ساله مبشد ک ۱۵۰۰ قسمت اینطورا اومده 😂😂😂وان پیس ۲۲ ساله اومده و چند وقتی میشه اگ اشتب نکنم ۱۰۰۰ قسمت شده

        پاسخ

        • عرفان در پاسخ به رهام

          اسفند 24, 1400

          الان وان پیس شده 1050 قسمت

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به عرفان

            خرداد 28, 1401

            تازه قسمتای هزار و ده تا هزار بیسته داش

            پاسخ

    • امیر کیرمی در پاسخ به امیر عشق انیمه

      خرداد 26, 1401

      داداش وان پیس ۱۰۱۰تا اومده بعد میگی بیشتر ۱۰هزار تا بعدشم ناروتو با بوروتو رو روهمم بزاری ۲۰۰۰ نمیشه

      پاسخ

  19. خودم

    آبان 11, 1400

    باتوسای (95) و آواتار (62) و شبدر سیاه (170) و کونان (1014) و مدرسه قهرمانانه من (113) و کاپیتان سوباسا (130) و kingdom (103) و هنر شمشیر زنی آنلاین (96) و احتمالا کلی انیمه دیگه رو نذاشتی رو نزاشتی

    پاسخ

    • اوتاکو * در پاسخ به خودم

      آذر 18, 1400

      به لیست قدیمی حرف نزنیم بهتره اون زمانا اس ای او فصل ۳ نیومده بودش شبدر نبود اونقدر کاپیتان سوباسا یجورایی قدیمیه واسه لیسته البته ربطی نداره کینگدام هم فصل ۲ نداشته فکر کنم اون زمان اصلا مدرسه هم حدود ۲فصله الانش نبود و کونان تو ایران حقشو خوردن مثل دراگون بال یکم نسبت به چیزی که ارزشش هست کمتره فناش

      پاسخ

  20. Hina osama

    مهر 7, 1400

    کاراگاه کونان که ۱۰۱۱ قسمته و ۲۴ تا سینمایی داره پس کوش

    پاسخ

    • ناشناس در پاسخ به Hina osama

      آبان 23, 1401

      حق گفتی ناموسا … غیر از اون دقیق نگفتی … 1059 تا قسمت داره و هنوز داره ساخته میشه

      پاسخ