گزارش فروش هفتگی سینمای ایران: صدرنشینی فیلم ایده اصلی در اولین هفته ی اکرانش

در هفته ای که گذشت، فیلم جدید “ایده اصلی” سرانجام موفق شد جایگزین فیلم “شبی که ماه کامل شد” در صدر جدول فروش هفتگی شود. در ادامه با گزارش کامل فروش هفتگی سینما های کشور همراه ما باشید.

فیلم “ایده اصلی”، به کارگردانی “آزیتا موگویی”، که از تاریخ 16 مرداد 1398 اکران رسمی خود را در سینما های سراسر کشور آغاز کرده است، با 700 میلیون تومان فروش در گیشه، جایگاه نخست جدول فروش هفتگی را از آن خود کرده است.

این فیلم که با ژانر اجتماعی ساخته شده، داستان رقابت شرکت های مختلف تجاری برای برنده شدن در مناقصه ای است که بین ایران و اسپانیا و در جزیره ی هندورابی در حال برگزاری است. “بهرام رادان”، “مریلا زارعی”، “پژمان جمشیدی” و “هانیه توسلی” از جمله ستارگان این فیلم هستند.

فیلم “تگزاس ۲″ به کارگردانی “مسعود اطیابی”، بعد از گذشت هفده هفته از اکران همچنان در جمع پنج فیلم پرفروش هفتگی قرار دارد. این فیلم با 588 میلیون تومان فروش در هفته ی گذشته، در جایگاه دوم جدول قرار گرفته است. فروش کل این فیلم تا کنون به مبلغ 23 میلیارد و 714 میلیون تومان رسیده است.

در ادامه ی جدول فروش هفتگی، فیلم “ایکس لارج”، به کارگردانی “محسن توکلی”، با 577 میلیون تومان فروش در جایگاه سوم قرار دارد. فروش کل این فیلم در هفته ی هفتم اکرانش به 4 میلیارد 763 میلیون تومان رسیده است.

“ایکس لارج” داستان سه جوان امروزی را روایت می کند که بعد از رهایی از زندان و در مسیر تحقق رویاهایشان، با اتفاقاتی غیر منتظره روبرو می شوند. “اکبر عبدی”، “محمدرضا شریفی‌نیا”، “سحر قریشی”، “یوسف تیموری” و “علی صادقی” از جمله بازیگرانی اند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

فیلم های “شبی که ماه کامل شد”، به کارگردانی “نرگس آبیار” و  “قصر شیرین”، به کارگردانی “سید رضا میرکریمی” به ترتیب با 547 و 543 میلیون تومان فروش، در جایگاه های چهارم و پنجم جدول قرار دارند.


هر پنجشنبه با گزارش فروش هفتگی سینمای ایران همراه ما باشید!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم