بیوگرافی کامل مایلی سایرس (Miley Cyrus) از کودکی تا به امروز

نام: مایلی سایرس (مایلی ری سایرس)

تاریخ تولد: 23 نوامبر 1992 (2 آذر 1371)

سن: 26 سال

محل تولد: فرانکلین، ایالات متحده آمریکا

قد: 1.65 سانتی متر

شغل: بازیگر آمریکایی

وضعیت تاهل: مجرد

بیوگرافی مایلی سایرس

مایلی سایرس یک خواننده و بازیگر آمریکایی است که پس از بازی در نقش خواننده جوان در سریال “هانا مونتانا” (Hannah Montana) مشهور شد.

مایلی ری سایرس (دستینی هوپ سایرس) در نوامبر 1992 در خانواده بیلی ری سایرس خواننده به دنیا آمد. والدین نام دستینی هوپ را که به معنای تقدیر و امید است به او دادند. اما نام مستعار او مایلی به معنای لبخند زدن بود. مایلی برادر بزرگتری به نام تریس و خواهری به نام برندی دارد. با تولد دستینی هوپ والدین او بالاخره ازدواج کردند. بیلی ری هم فرزندان بزرگتر همسرش را به سرپرستی گرفت. سپس فرزندان دیگری به نام های بریسون و نوآ به دنیا آمدند.

مایلی سایرس در کودکی

مایلی کودکی شادی داشت. مادرخوانده اش دالی پارتون یک خواننده معروف و پدرخوانده اش رونالد ری سایرس یک سیاستمدار (فوت در سال 2006) مشهور بود. این دختر در مزرعه ای در تنسی بزرگ شد و به مدرسه رفت.

زمانی که مایلی 8 ساله بود خانوده به تورنتو نقل مکان کردند. زیرا بیلی می خواست در فیلم چند قسمتی Doc مشغول به کار شود. همانطور که مایلی سایرس بعدها گفت، هنگامی که با پدر بر سر صحنه این فیلم آمد به بازیگری علاقه مند شد. زمانی که سرانجام تصمیم گرفت بازیگر شود، پدرش او را برای تماشای فیلم موزیکال “مامامیا” (Mamma Mia!) برد. سپس مایلی در یک استودیوی بازیگری در تورنتو مشغول شد و بازیگری و خوانندگی را آموخت.

هانا مونتانا

اولین حضور مایلی سایرس در فیلم “ماهی بزرگ” (Big Fish) بود و کارنامه خلاقانه خود را با نقش روثی آغاز کرد. 4 سال بعد مایلی 11 ساله در فیلم “هانا مونتانا” از دیزنی حضور یافت. فیلم درباره دختری است که به طور همزمان 2 زندگی دارد: زندگی یک دختر مدرسه ای با مشکلات نوجوانی و خواننده ای به نام هانا، بت میلیون ها نوجوان.

مایلی آرزو داشت نقش دوست دختر نقش اصلی را دریافت کند. اما پس از دیدار با تهیه کنندگان هالیوودی نقش اصلی را دریافت کرد. دریافت نقش اصلی در این فیلم نه تنها به خاطر استعداد بازیگری بلکه به خاطر مهارت های خوانندگی او بود. مادرش به مدیر برنامه های او تبدیل شد.

مایلی سایرس در هانا مونتانا

سریال “هانا مونتانا” پس از پخش به سرعت محبوب شد و مایلی سایرس بازیگر به بت میلیون ها نوجوان آمریکایی بدل شد. همچنین او به سرعت به یک نوجوان ثروتمند بدل شد. در سال 2007 سری دیگر آن پخش شد. در سال 2008 دستینی هوپ سایرس به مایلی ری سایرس تبدیل شد.

این بازیگر و خواننده در همان سال تور خود را آغاز کرد. این تور به فیلم کنسرتی “هانا مونتانا و مایلی سایرس: بهترین دو کنسرت برتر جهانی” تبدیل شد. در سال 2008 مایلی به فهرست ثروتمندترین افراد زیر 16 سال مجله فوربس وارد شد. در آغاز سال 2010 مایلی حضور در فصل آخر سریال “هانا مونتانا” را پذیرفت. در بهار 2010 هم در فیلم “هانا مونتانا: فیلم” (Hannah Montana: The Movie) حضور یافت.

فیلم های او

این بازیگر پس از حضور در فیلم “هانا مونتانا” بر حرفه بازیگری تمرکز کرد و در ملودرام “آخرین آهنگ” (The Last Song) در نقش اصلی حضور یافت. تماشاگران این فیلم در مقایسه با فیلم هانا مونتانا بزرگسال بودند. این بازیگر در مصاحبه ها اعتراف کرد در ابتدا کارگردان ها تصور نمی کردند او بتواند در این فیلم حضور یابد زیرا تنها سابقه حضور در سریال های جوانانه را داشت. این فیلم در بهار 2010 اکران شد. در سال 2012 سایرس در فیلم بازسازی شده Laughing out loud در کنار دمی مور و اشلی گرین نقش آفرینی کرد.

در همان سال در تریلر So Undercover نقش اصلی را ایفا کرد. سپس به حضور در برنامه های تلویزیونی مانند “شوی الن دی ‌جنرس” (The Ellen DeGeneres Show) و “جیمی کیمل لایو!” (Jimmy Kimmel Live) ادامه داد.

موسیقی

حرفه موسیقی مایلی در کنار حرفه بازیگری او آغاز شد. هنگامی که او آوازخوانی را آغاز کرد، مادرش بنا به توصیه دوستش و مادرخوانده مایلی یعنی دالی پارتون خواننده؛ به سرعت با جیسون موری معروف قرارداد بست. مایلی برای فیلم هانا مونتانا تک آهنگ ساخت. دومین آهنگ او Zip-a-Dee-Doo-Dah با همکاری با جیمز بسکت ساخته شد. در سال 2009 مایلی برای آلبوم خود 9 آهنگ ساخت که موسیقی سری های هانا مونتانا نیز شامل آن می شود. این آلبوم به سرعت محبوب شد و در نسخه های زیاد فروخته شد.

در سال 2007 و با پخش شدن سریال، مایلی برای ضبط 4 آلبوم با هالیوود ریکوردز قرارداد بست. یکی از آلبوم ها سه بار در صدر قرار گرفت. در سال 2008 آلبوم جدید Breakout منتشر شد و اولین آلبوم تکی او محسوب می شد. دیگر خبری از هانا مونتانا نبود. این آلبوم به سرعت بر صدر چارت های استرالیا، کانادا و البته آمریکا قرار گرفت. در پایان سال نسخه جدید آلبوم با دو آهنگ جدید پخش شد.

آهنگ های اولین آلبوم او برای عشق اول مایلی یعنی نیک جوناس، تک خوان گروه پسرانه نیک جوناس، نوشته شد. در سال 2009 این خواننده زندگی نامه خود را چاپ کرد و در آن درباره کودکی، بازیگری و مسیر شهرت، صحبت کرد. نام این کتاب Miles to Go بود.

در ال 2009 مایلی مینی آلبوم The Time of Our Lives توزیع کرد و آهنگ اصلی آن When I Look at You بود. سپس تور Wonder World Tour را آغاز کرد و برای حمایت از دو آلبوم جدید خود کنسرت گذاشت. در تابستان 2010 آلبوم جدید Can not Be Tamed را منتشر کرد. در آوریل تا جولای 2011 تور کنسرت Gypsy Heart Tour را آغاز کرد و به آمریکای جنوبی و مرکزی، فیلیپین و استرالیا رفت.

در سال 2012 این خواننده ظاهرش را تغییر داد و موهایش را کوتاه و بلوند کرد. او آرایش روشن، رژ لب قرمز و لباس های کوتاه را انتخاب کرد. او به این دلیل ظاهرش را تغییر داد که ثابت کند بزرگ شده و دیگر کودک نیست. او با قد 165 سانتی متر و وزن 48 کیلوگرم هیکل ایده آلی داشت. پس از مدتی برخی از طرفداران از تغییرات ظاهری او خوشحال نبودند. زیرا تصور می کردند او شیرینی و جذابیت خود را از دست داده و یاغی و سرکش شده است.

در سال 2013 این خواننده در فهرست “100 زن جذاب جهان” توسط مجله مردانه ماکسیم، جایگاه اول را به دست آورد. در همان سال تک آهنگ We Can not Stop پخش شد و در جایگاه ششم “100 آهنگ برتر بیلبورد” قرار گرفت. پس از اجرای او در جوایز موزیک ویدیوی MTV در سال 2013، در یک دقیقه  نام او 306 هزاربار در توییتر تکرار شد که یک رکورد بود. در اواخر تابستان آهنگ جدید او به نام Twerk با همکاری جاستین بیبر و لی توئیست توزیع شد.

در اوت 2013 آهنگ Wrecking Ball توزیع شد و به عنوان اولین آهنگگ او در صدر “بیلبورد 100 آهنگ برتر” قرار گرفت. در سپتامبر همان سال موزیک ویدیوی آن پخش شد و حواشی او از موفقیت آن هم بیشتر بود زیرا در آن مایلی برهنه روی توپی نشست که یک دیوار را ویران می کرد. طی هفت روز 100 میلیون بازدید از آن در یوتیوب انجام شد. در 8 اکتبر آلبوم چهارم آن به نام Bangerz پخش شد. در فوریه 2014 تور جهانی خود را آغاز کرد که بازهم پر از حواشی بود و حتی آن را مثبت 16 سال نامیدند. او طی اجرا در لس آنجلس کیتی پری را نامید و حتی کیتی هم در طی مصاحبه این حرکت او را ناخوشایند نامید.

در مه 2015 این خواننده به همراه آریانا گرانده و جوان جت پروژه خیریه The Backyard Sessions را انجام دادند. در همان سال این خواننده به عنوان میزان جوایز MTV انتخاب شد و گرچه والدین از این امر خوشحال نبودند اما کانال MTV به این مسائل توجه نکرد. این خواننده در پایان اوت آلبوم جدید خود با نام Miley Cyrus And Her Dead Dead Petz را پخش کرد که رایگان دانلود می شد.

زندگی شخصی

زندگی شخصی مایلی سایرس همیشه برای روزنامه نگاران جذاب است. این دختر سه سال با لیام همسورث بازیگر رابطه داشت و در یک فیلم با او آشنا شده بود. در مه 2012 این زوج نامزدی خود را اعلام کردند و مایلی با یک حلقه الماس دیده شد. اما در سپتامبر همان سال مایلی و لیام از هم جدا شدند.

مایلی سایرس و لیام همسورث

خبر داغ دیگر آن زمان مشکلات او با همکارش سلنا گومز بود. این دو دوست سابق به دلیل دلربایی های سایرس برای جاستین بیبر که به تازگی از گومز جدا شده بود، به جان هم افتادند. از آن زمان این دو دختر از هم متنفر بوده و یکدیگر را مسخره می کنند. در سال 2014 درباره رابطه او با پاتریک شوارتزنگر، پسر آرنولد شوارتزنگر، حرف هایی زده شد. اما رابطه آنها کمتر از یک سال طول کشید.

در تابستان 2015 درباره رابطه مایلی سایرس و مدل آمریکایی استلا مکسول حرف هایی زده شد. در همان زمان این خواننده این اخبار را تایید نکرد اما اعلام کرد که دوجنسگراست. پس از مدتی در مصاحبه ای با مجله ال خود را همه جنس گرا معرفی کرد. برای این خواننده جنس و جنسیت طرف مقابل تفاوتی ایجاد نمی کند. این خواننده حمایت خود را از جامعه همجنسگرایان پنهان نمی کند. او در صفحه اینستاگرام خود نماد رنگین کمانی اقلیت های جنسی را قرار داد. حساب او 69.2 میلیون دنبال کننده دارد.

مایلی سایرس در امروز

در 30 سپتامبر 2016 مایلی سایرس در پروژه تلویزیونی Crisis in Six Scenes از وودی آلن نقش اصلی را برعهده داشت. در همان سال این خواننده در فصل دهم برنامه The Voice به عنوان داور و مشاور حضور یافت. او در فصل یازدهم هم حضور داشت. در 11 مه 2017 تک آهنگ Malibu پخش شد.

این خواننده به خواندن و ضبط آهنگ های جدید ادامه داد. اکنون روی آلبوم ششم خود کار می کند که در حال ضبط و پخش است. در پاییز 2017 این خواننده به برنامه The Voice بازگشت و در فصل سیزدهم داور بود.

آهنگ شناسی

  • Hannah Montana 2: Meet Miley Cyrus
  • Breakout
  • Can not Be Tamed
  • Miley Cyrus and Her Dead Pets

فیلم شناسی

  • ماهی بزرگ – Big Fish
  • هانا مونتانا – Hannah Montana
  • دبیرستان موزیکال 2 – High School Musical 2
  • هانا مونتانا: فیلم – Hannah Montana: The Movie
  • آخرین آهنگ – The last song
  • So Undercover

تصاویری از مایلی سایرس


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم