8 طراحی زیبا که تابه‌حال امتحان نکرده‌اید

8 طراحی زیبا که تابه‌حال امتحان نکرده‌اید

آیا به دنبال طراحی‌های زیبا هستید تا فضای خانه‌تان زیباتر و دل‌بازتر شود؟ در این مقاله چندین طراحی زیبا به شما معرفی خواهیم کرد که تابه‌حال امتحان نکرده‌اید.

1. قاب را فراموش کنید

قاب عکس باعث می‌شود تصویر مشخص‌تر شده و به‌راحتی بر روی دیوار آویزان شود. اما شما می‌توانید تصاویر خود را مانند شکل بالا بدون قاب به دیوار بچسبانید. حتی اگر در قسمت دیگر خانه از قاب عکس استفاده کرده باشید اصلاً اشکالی ندارد. این کار حتی به‌صرفه‌تر نیز است! بنابراین با ادغام این دو می‌توانید تأثیر خوبی ایجاد کنید.

2. کنج خانه را تزئین کنید

کنج خانه را خالی نگذارید. با تزئین کنج خانه و طراحی آن می‌توانید فضای خانه خود را زیباتر کنید. با قرار دادن قفسه در کنج خانه می‌توانید نه‌تنها آن را زیباتر نموده بلکه از فضای به‌دست‌آمده نیز استفاده کنید.

3. قفسه‌های خود را زیباتر کنید

گاهی اوقات به دلیل فضای کوچک خانه نمی‌توان همه‌چیز را ازنظر پنهان کرد. اما با کمی سلیقه می‌توانید قفسه‌های خانه را زیباتر کنید و درعین‌حال وسایل اضافی خود را در آنجا نگه دارید.

4. با کمک رنگ و یا الگوی خاص قسمت‌های مختلف خانه را متمایز کنید

چه در یک استودیوی کوچک زندگی کنید یا در یک خانه بزرگ فرقی نمی‌کند، می‌توانید با یک تغییر رنگ ساده و یا استفاده از یک طرح خاص، قسمت‌های مختلف خانه را از یکدیگر متمایز کنید. این کار فضای مهیج‌تری به وجود آورده و به اتاقتان هویت جدیدی می‌بخشد.

5. از نشان دادن علایق خود نترسید

معمولاً همه ما لباس‌ها و وسایل موردعلاقه خود را در کمد و کشوهای خانه قرار می‌دهیم. اما اگر واقعاً به این لوازم علاقه دارید، می‌توانید آن‌ها را در جایی قرار دهید که همه ببینند. چرا که نه؟

6. طرح‌های نامتقارن را در کنار هم استفاده کنید

تقارن و هماهنگی باعث می‌شود اتاقتان تمیز و مرتب به چشم بیاید اما گاهی اوقات خسته‌کننده می‌شود. بنابراین می‌توانید با کنار هم قرار دادن وسایل و لوازم نامتقارن و متضاد فضای جالبی ایجاد نمایید.

7. تخت خواب و میزهای کنار آن را رنگ کنید

به‌جای خرید تخت خواب‌های مدرن و گران‌قیمت، می‌توانید با رنگ زدن تخت و میز کنار آن و هماهنگ نمودن آن با روتختی، بالش‌ها و لوازم دیگر، فضای جالبی ایجاد نمایید. با این کار نه‌تنها فضای رنگارنگی به وجود آمده است، بلکه به‌طور هنرمندانه‌ای لوازم نامتقارن را در کنار یکدیگر قرار داده‌اید.

8. سادگی

می‌توانید یکی از اتاق‌های خود را به سبک مینیمالیست طراحی نموده و تمام لوازم اضافی را ازآنجا حذف کنید، تا یک فضای آرام ایجاد شود. شاید تصور کنید این طراحی کمی خسته‌کننده است، اما با کمی دقت و سلیقه می‌توانید یک فضای آرام به وجود بیاورید.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم